AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Herkenbaar.. als je op gevoel eet te weinig eten.. :o

Balen dat het niet goed gaat met je hormonen... Ik hoop dat je de niet gekoelde variant kan krijgen. Gewoon uitleggen hoe onhandig het is met de gekoelde variant... lijkt me dat het op zich wel zou moeten kunnen... Ik duim voor je!

Kerel, wat is het verhaal met je hormonen? Ik lees HCG hier, testosteron daar.. ???

Sterkte met je enkel chef.

Beetje persoonlijke vraag en snap het als je dit privé houdt, maar heb je een ziekte verleden waardoor je hypofyse moeilijk doet?
En ook nog je enkel.. het zit je niet mee! Wel een dikke maaltijd met bijna 5k Kcals!

Heb je het idee gehad dat je minder makkelijk vooruit ging tijdens de hcg-loze periode?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.066
Klote dat het moet, aan de andere kant zijn 2 subcutaan prikjes per week wel te doen als het werkt.
Daar zouden veel pro bodybuilders voor tekenen :P

Daar heb je helemaal gelijk in ;). Stel je voor dat ik dagelijks intra musculair zou moeten zetten :o.

Herkenbaar.. als je op gevoel eet te weinig eten.. :o

Balen dat het niet goed gaat met je hormonen... Ik hoop dat je de niet gekoelde variant kan krijgen. Gewoon uitleggen hoe onhandig het is met de gekoelde variant... lijkt me dat het op zich wel zou moeten kunnen... Ik duim voor je!

Het gaat vast goed komen. Hoop ik.
Morgen meer!!!

Kerel, wat is het verhaal met je hormonen? Ik lees HCG hier, testosteron daar.. ???

Sterkte met je enkel chef.

Na een tal zware operaties + extreem gewichtsverlies werkt mijn hypofyse niet meer naar behoren helaas.

Beetje persoonlijke vraag en snap het als je dit privé houdt, maar heb je een ziekte verleden waardoor je hypofyse moeilijk doet?
En ook nog je enkel.. het zit je niet mee! Wel een dikke maaltijd met bijna 5k Kcals!

zie boven!
1 maaltijd van 5k? Dat zou wel keurig zijn :P.

Heb je het idee gehad dat je minder makkelijk vooruit ging tijdens de hcg-loze periode?

Ja. Maar het is lastig te meten, omdat ik toevallig net met die zware blessure zat.
Balen man. Maar het is zoals het is, en op wat onhandigheden met vakanties en zo is het ook allemaal wel te doen.

Met reizen is het behoorlijk kut om gekoelde medicijnen mee te slepen inderdaad. Ik hoor morgen wel of ze die Duitse variant nog kunnen fixen! ;)

Ben er niet echt thuis in maar ga er vanuit dat jouw lh en fsh <0 is aangezien je hcg supped? Werkt het ook of ga je aan de trt moeten? En hoeveel hcg zet je per week?

Freecard for lifetime juice gains :cool:

Oh had vorige pagina niet gelezen. 2 noml is toch wel erg laag. 25 daar integen klinkt goed :D

Er is ook nog getrained natuurlijk :)
Ik zie bij de squat dat je horizontaal begint met de bar en linker schouder zakt vrij snel, maar of dat de schouder is, of vanwege heup/been is niet te zien.
DL is netjes toch nu?

Wat een vervelend nieuws wat betreft je hormonen man. Hopelijk kan de Duitse variant nog iets voor je betekenen

Je gaat trouwens lekker met je squats, kan ik nog wat van leren! Na aanleiding van je bowls op IG heb ik ook maar een kilo cornflakes ingeslagen. Toch wel handige, snelle carbs!

UPDATE Hormonen:

Gisteren veel eerder van verwacht de labresultaten binnengekregen van het bloedonderzoek vorige week.

Helaas, helaas..

Testosteron van 2.4 gemeten. Dit was voor het stoppen met de HCG steady 25+.

Enfin. Ik weet nu wel waar ik aan toe ben. Mijn lichaam is zelf niet meer in staat om de hypofyse aan te sturen en ik zal daarom altijd afhankelijk zijn van HCG/Pregnyl.
Ik zet dit middel 2 x P/w in het buik'vet' (huehue:o).
Morgen heb ik een telefonische afspraak met de behandelend arts in het ziekenhuis. Ik hoop dat ik via hem de Duitse variant, 'Brevactid', kan verkrijgen welke buiten de koelkast te bewaren is. Momenteel zit ik weer aan de gekoelde variant.
Slecht nieuws Bas! Maar het is niet anders dan toch.

Hoop inderdaad dat je de ongekoelde variant kunt krijgen dat scheelt weer wat 'gedoe'.

2x/wk subcutaan is is een makkie. Hetzelfde als 2x/wk scheren, is ook te doen toch? Misschien op latere leeftijd je prostaat regelmatig checken. Maar dat zal niet zo'n vaart lopen met die dosis.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.078
Ben er niet echt thuis in maar ga er vanuit dat jouw lh en fsh <0 is aangezien je hcg supped? Werkt het ook of ga je aan de trt moeten? En hoeveel hcg zet je per week?

Freecard for lifetime juice gains :cool:
Oh had vorige pagina niet gelezen. 2 noml is toch wel erg laag. 25 daar integen klinkt goed :D

Inmiddels begrijp je de situatie dus? :P
Eind 2013 was het 0.17, oftewel niks. Nu ik gestopt was met de HCG, was m'n T binnen andehalve maand dus weer terug gezakt in die richting.

De laatste meting in 2016 gaf 26.5 of zo aan. Dat was mooi hoog en daar moeten we nu dus ook weer naar toe! Hieronder daarover meer.

Er is ook nog getrained natuurlijk :)
Ik zie bij de squat dat je horizontaal begint met de bar en linker schouder zakt vrij snel, maar of dat de schouder is, of vanwege heup/been is niet te zien.
DL is netjes toch nu?

Het trainen gaat gewoon door uiteraard. Vanaf nu gaat het alleen een stuk leuker worden, hehe.
Met mijn squat zak ik een klein beetje naar links inderdaad, maar dit kan verder weinig kwaad.

DL gaat eindelijk goed he! Oefenen, oefenen, oefenen.. Om de dag deadliften :D

Wat een vervelend nieuws wat betreft je hormonen man. Hopelijk kan de Duitse variant nog iets voor je betekenen

Je gaat trouwens lekker met je squats, kan ik nog wat van leren! Na aanleiding van je bowls op IG heb ik ook maar een kilo cornflakes ingeslagen. Toch wel handige, snelle carbs!

Balen he! Ik heb mij er inmiddels wel overheen gezet :).

Dank je.

Nice. Exact waar mijn Insta voor bedoeld is. Mensen inspireren om te squaten en cereals te eten :roflol:.

Slecht nieuws Bas! Maar het is niet anders dan toch.

Hoop inderdaad dat je de ongekoelde variant kunt krijgen dat scheelt weer wat 'gedoe'.

Ach. Ik kan de situatie niet veranderen! Hopen dat ik de ongekoelde variant kan bemachtigen inderdaad. Daarover zou ik vandaag een gesprek hebben met mijn arts. Echter heeft hij nog altijd niet gebeld :(

Gewoon 500mg test zetten, problem solved :cool:

Dat is geen best plan.
Nja, icm HCG wel eigenlijk :D

:flexgrin:

2x/wk subcutaan is is een makkie. Hetzelfde als 2x/wk scheren, is ook te doen toch? Misschien op latere leeftijd je prostaat regelmatig checken. Maar dat zal niet zo'n vaart lopen met die dosis.

That's the spirit Bosco! Het kan allemaal vele malen erger.
Uiteraard is het wel zaak dat ik om de zoveel tijd even gechecked wordt op het gebied van geslachtsorganen e.d.

Een angst voor naalden is er nog nooit mee opgelost heb ik weleens gehoord..:rolleyes:

Angst voor subcutaan prikken? Nah..

Intra-musculair lijkt mij echter wel een beetje naar om zelf te doen :o.

Voeding 23/01:
EKV
200/610/103
Kcal 4228
Weinig gedaan gisteren en ik kreeg gewoon echt niet meer weg.. GIsteravond wel flink carbs geladen met een enorme schaal cereal en pindakaas rijstwafels. :)

Training 24/01:
Cycle 7 Training B.png

Opmerkingen:

Tijdens de tweede set (opnieuw) uit m'n boxer gescheurd. Behoorlijk awkward gezien het zeer duidelijk te horen was :roflol:.
Laten we het erop houden dat dit een goed teken is.. :rolleyes:.

Bij het openen van het nieuws vanmorgen moest ik even grinniken trouwens: :o

RIVM: we moeten minder en gezonder eten, ook voor het milieu

*scheurendeboxerprogressie* :roflol: Gaat lekker zo!

ik zag het ook op het nieuws... toen ik net thuiskwam van werk om 6:30 :o minder eten? terwijl ik mijn ontbijt aan het wegschuiven was :D
Moet er niet aan denken.. dat zal ons niet goed afgaan.. ;)

Toch wil ik ook eens gaan kijken naar makkelijk wegetende cereals waar ik wel tegen kan. Zou die bran flakes wat zijn voor mij denk je? ;)

Laatst bewerkt:
Minder en "gezonder" eten? Wat ben jij een vervuiler man!! Slecht voor het mileu wahaha :D

Terug
Naar boven