Ben er niet echt thuis in maar ga er vanuit dat jouw lh en fsh <0 is aangezien je hcg supped? Werkt het ook of ga je aan de trt moeten? En hoeveel hcg zet je per week?
Freecard for lifetime juice gains
Oh had vorige pagina niet gelezen. 2 noml is toch wel erg laag. 25 daar integen klinkt goed
Inmiddels begrijp je de situatie dus?
Eind 2013 was het 0.17, oftewel niks. Nu ik gestopt was met de HCG, was m'n T binnen andehalve maand dus weer terug gezakt in die richting.
De laatste meting in 2016 gaf 26.5 of zo aan. Dat was mooi hoog en daar moeten we nu dus ook weer naar toe! Hieronder daarover meer.
Er is ook nog getrained natuurlijk

Ik zie bij de squat dat je horizontaal begint met de bar en linker schouder zakt vrij snel, maar of dat de schouder is, of vanwege heup/been is niet te zien.
DL is netjes toch nu?
Het trainen gaat gewoon door uiteraard. Vanaf nu gaat het alleen een stuk leuker worden, hehe.
Met mijn squat zak ik een klein beetje naar links inderdaad, maar dit kan verder weinig kwaad.
DL gaat eindelijk goed he! Oefenen, oefenen, oefenen.. Om de dag deadliften
Wat een vervelend nieuws wat betreft je hormonen man. Hopelijk kan de Duitse variant nog iets voor je betekenen
Je gaat trouwens lekker met je squats, kan ik nog wat van leren! Na aanleiding van je bowls op IG heb ik ook maar een kilo cornflakes ingeslagen. Toch wel handige, snelle carbs!
Balen he! Ik heb mij er inmiddels wel overheen gezet

.
Dank je.
Nice. Exact waar mijn Insta voor bedoeld is. Mensen inspireren om te squaten en cereals te eten

.
Slecht nieuws Bas! Maar het is niet anders dan toch.
Hoop inderdaad dat je de ongekoelde variant kunt krijgen dat scheelt weer wat 'gedoe'.
Ach. Ik kan de situatie niet veranderen! Hopen dat ik de ongekoelde variant kan bemachtigen inderdaad. Daarover zou ik vandaag een gesprek hebben met mijn arts. Echter heeft hij nog altijd niet gebeld
Gewoon 500mg test zetten, problem solved
Dat is geen best plan.
Nja, icm HCG wel eigenlijk
Dan is elk problem solved
2x/wk subcutaan is is een makkie. Hetzelfde als 2x/wk scheren, is ook te doen toch? Misschien op latere leeftijd je prostaat regelmatig checken. Maar dat zal niet zo'n vaart lopen met die dosis.
That's the spirit Bosco! Het kan allemaal vele malen erger.
Uiteraard is het wel zaak dat ik om de zoveel tijd even gechecked wordt op het gebied van geslachtsorganen e.d.
Een angst voor naalden is er nog nooit mee opgelost heb ik weleens gehoord..
Angst voor subcutaan prikken? Nah..
Intra-musculair lijkt mij echter wel een beetje naar om zelf te doen

.
Voeding 23/01:
EKV 200/610/103
Kcal 4228
Weinig gedaan gisteren en ik kreeg gewoon echt niet meer weg.. GIsteravond wel flink carbs geladen met een enorme schaal cereal en pindakaas rijstwafels.
Training 24/01:
Opmerkingen:
Tijdens de tweede set (opnieuw) uit m'n boxer gescheurd. Behoorlijk awkward gezien het zeer duidelijk te horen was

.
Laten we het erop houden dat dit een goed teken is..

.
Bij het openen van het nieuws vanmorgen moest ik even grinniken trouwens:
RIVM: we moeten minder en gezonder eten, ook voor het milieu