- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*scheurendeboxerprogressie*Gaat lekker zo!
ik zag het ook op het nieuws... toen ik net thuiskwam van werk om 6:30minder eten? terwijl ik mijn ontbijt aan het wegschuiven was
Moet er niet aan denken.. dat zal ons niet goed afgaan..
Toch wil ik ook eens gaan kijken naar makkelijk wegetende cereals waar ik wel tegen kan. Zou die bran flakes wat zijn voor mij denk je?![]()
. Minder en "gezonder" eten? Wat ben jij een vervuiler man!! Slecht voor het mileu wahaha![]()

Nu moet jij een artikel maken waarom het goed kan zijn om meer en minder strict te eten!

Ik werd geroepen?Bestemd voor een zeer selecte doelgroep van extreme ecto's?![]()

.
!!
Yep. (vr)eten zullen weHehe, yep.
Wij moeten niet eten, maar vreten!!
Dat durf ik niet te zeggen. Ze bevatten gewoon gluten. Toch?!
Bestemd voor een zeer selecte doelgroep van extreme ecto's?![]()

Yep. (vr)eten zullen we
Cornflakes zijn veelal glutenvrij. In Belgie hebben ze veel meer glutenvrije flakes soorten dan in Nederland. Semper en Finax zijn merken die wel in Belgie worden verkocht maar helaas niet hier. Ik heb wel een glutenvrije bran flakes maar die zijn gebaseerd op rijst/mais/boekweit... Op zich dus wel een optie.
Ecto reporting in![]()
.Gains zijn weer gemaakt!Tijdens de tweede set (opnieuw) uit m'n boxer gescheurd. Behoorlijk awkward gezien het zeer duidelijk te horen was.
Laten we het erop houden dat dit een goed teken is...
Hopelijk ben je er snel vanaf.Ik had het nog niet vermeld trouwens, maar momenteel zit ik aan een kleine antibiotica kuur voor een wond op mijn scheenbeen die plots (zwaar) ontstoken raakte.
Als gevolg van de behandelingen aan mijn zware infectie in 2013 blijf ik gevoelig voor ontstekingen helaas.. Het is nu te hopen dat het dmv deze kuur icm 2 keer per dag ontsmetten goed heelt.
Hmm.. das balen zeg..Ik had het nog niet vermeld trouwens, maar momenteel zit ik aan een kleine antibiotica kuur voor een wond op mijn scheenbeen die plots (zwaar) ontstoken raakte.
Als gevolg van de behandelingen aan mijn zware infectie in 2013 blijf ik gevoelig voor ontstekingen helaas.. Het is nu te hopen dat het dmv deze kuur icm 2 keer per dag ontsmetten goed heelt.

Jij eet toch wel eens spelt? Dat moet je ook niet doen als je glutenvrij moet eten.Yep. (vr)eten zullen we
Cornflakes zijn veelal glutenvrij. In Belgie hebben ze veel meer glutenvrije flakes soorten dan in Nederland. Semper en Finax zijn merken die wel in Belgie worden verkocht maar helaas niet hier. Ik heb wel een glutenvrije bran flakes maar die zijn gebaseerd op rijst/mais/boekweit... Op zich dus wel een optie.
Ecto reporting in![]()
Dat is alweer een tijd terug.. kreeg er ook last van inderdaad. Ik nam het heel zelden een keer.. ter afwisseling. Maar ik bleef er last van houden. Helaas...Jij eet toch wel eens spelt? Dat moet je ook niet doen als je glutenvrij moet eten.

Leve de goedkope chocomelk!

Meer vreten, chocomel gains, stijgende test en beter gevoel in je koppie tesamen waarschijnlijk! Boxer scheurde niet voor nietsDat klopt, maar ik lijk op deze hoeveelheid kcals dus eindelijk weer gains te maken. Dit even aanhouden en indien nodig verder verhogen mocht ik weer vast lopen..
Ik kan nu wel met zekerheid zeggen dat de HCG alweer aanslaat trouwens. Ik voel mij al een stuk energieker, zelfverzekerder en ik heb ineens een stuk minder slaap nodig.
Vandaag werken. Knallen in Lelystad!!

Meer vreten, chocomel gains, stijgende test en beter gevoel in je koppie tesamen waarschijnlijk! Boxer scheurde niet voor niets![]()