Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Nu moet jij een artikel maken waarom het goed kan zijn om meer en minder strict te eten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.082
*scheurendeboxerprogressie* :roflol: Gaat lekker zo!

ik zag het ook op het nieuws... toen ik net thuiskwam van werk om 6:30 :o minder eten? terwijl ik mijn ontbijt aan het wegschuiven was :D
Moet er niet aan denken.. dat zal ons niet goed afgaan.. ;)

Toch wil ik ook eens gaan kijken naar makkelijk wegetende cereals waar ik wel tegen kan. Zou die bran flakes wat zijn voor mij denk je? ;)

Hehe, yep :).

Wij moeten niet eten, maar vreten!!

Dat durf ik niet te zeggen. Ze bevatten gewoon gluten. Toch?!

Minder en "gezonder" eten? Wat ben jij een vervuiler man!! Slecht voor het mileu wahaha :D

Ik compenseer het ruimschoots door de fiets te pakken man :D

Nu moet jij een artikel maken waarom het goed kan zijn om meer en minder strict te eten!

Bestemd voor een zeer selecte doelgroep van extreme ecto's? :o

• #4.084
Ik werd geroepen?
Kommaardoor :D

Yeah! Brothers in bulking :D.

Vandaag nog even inkopen gedaan. Door een fout van de cassier 8 pakken verse chocomel voor 3,80 :roflol:!!
IMG_20170124_144015_197.jpg

Hehe, yep :).

Wij moeten niet eten, maar vreten!!

Dat durf ik niet te zeggen. Ze bevatten gewoon gluten. Toch?!

Bestemd voor een zeer selecte doelgroep van extreme ecto's? :o
Yep. (vr)eten zullen we :o

Cornflakes zijn veelal glutenvrij. In Belgie hebben ze veel meer glutenvrije flakes soorten dan in Nederland. Semper en Finax zijn merken die wel in Belgie worden verkocht maar helaas niet hier. Ik heb wel een glutenvrije bran flakes maar die zijn gebaseerd op rijst/mais/boekweit... Op zich dus wel een optie.

Ecto reporting in :D

• #4.086

Cornflakes zijn veelal glutenvrij. In Belgie hebben ze veel meer glutenvrije flakes soorten dan in Nederland. Semper en Finax zijn merken die wel in Belgie worden verkocht maar helaas niet hier. Ik heb wel een glutenvrije bran flakes maar die zijn gebaseerd op rijst/mais/boekweit... Op zich dus wel een optie.

In België was het aanbod bizar groot inderdaad. Zo lekker allemaal!!
Mijn verblijf in België is dan ook de oorzaak van mijn cereal addiction :o.

• #4.087
Ik had het nog niet vermeld trouwens, maar momenteel zit ik aan een kleine antibiotica kuur voor een wond op mijn scheenbeen die plots (zwaar) ontstoken raakte.
Als gevolg van de behandelingen aan mijn zware infectie in 2013 blijf ik gevoelig voor ontstekingen helaas.. Het is nu te hopen dat het dmv deze kuur icm 2 keer per dag ontsmetten goed heelt.

Ik had het nog niet vermeld trouwens, maar momenteel zit ik aan een kleine antibiotica kuur voor een wond op mijn scheenbeen die plots (zwaar) ontstoken raakte.
Als gevolg van de behandelingen aan mijn zware infectie in 2013 blijf ik gevoelig voor ontstekingen helaas.. Het is nu te hopen dat het dmv deze kuur icm 2 keer per dag ontsmetten goed heelt.
Hopelijk ben je er snel vanaf.

Hmm.. das balen zeg.. :(
Ik duim voor je dat het snel over is.

Gek genoeg is het bij mij andersom. Iedereen denkt dat ik juist snel ziek ben en dingen oppak door mijn veel te lage gewicht... Maar ik ben degene die eigenlijk nooit ziek is. Gelukkig maar..

Jij eet toch wel eens spelt? Dat moet je ook niet doen als je glutenvrij moet eten.

Jij eet toch wel eens spelt? Dat moet je ook niet doen als je glutenvrij moet eten.
Dat is alweer een tijd terug.. kreeg er ook last van inderdaad. Ik nam het heel zelden een keer.. ter afwisseling. Maar ik bleef er last van houden. Helaas...
Zit nu op glutenvrije havermout en boekweit. Maar soms zou een keer wat afwisselen wel leuk zijn. Zeker als ik die bowls van @Basma zie :D

• #4.095
Voeding 24/01

Ekv 205 660 132
Kcal 4768

De 5k kcals grens komt nu wel heel close :D

• #4.097
De 5k kcals grens komt nu wel heel close :D

Dat klopt, maar ik lijk op deze hoeveelheid kcals dus eindelijk weer gains te maken. Dit even aanhouden en indien nodig verder verhogen mocht ik weer vast lopen..

Ik kan nu wel met zekerheid zeggen dat de HCG alweer aanslaat trouwens. Ik voel mij al een stuk energieker, zelfverzekerder en ik heb ineens een stuk minder slaap nodig. :)

Vandaag werken. Knallen in Lelystad!!

Dat klopt, maar ik lijk op deze hoeveelheid kcals dus eindelijk weer gains te maken. Dit even aanhouden en indien nodig verder verhogen mocht ik weer vast lopen..

Ik kan nu wel met zekerheid zeggen dat de HCG alweer aanslaat trouwens. Ik voel mij al een stuk energieker, zelfverzekerder en ik heb ineens een stuk minder slaap nodig. :)

Vandaag werken. Knallen in Lelystad!!
Meer vreten, chocomel gains, stijgende test en beter gevoel in je koppie tesamen waarschijnlijk! Boxer scheurde niet voor niets :D

Terug
Naar boven