Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

naisss :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.104
Yeah!!! :flexbiceps: Up for gainzzzzzzzzzzzz!!

werk ze!

Thanks. Was een pittig dagje!
OOOOH YEAH!:rocknana:

OOOOOOOH YEAH!:rocknana:

Wat een lading carbs!:heart:

He he. Mijn dag kon gelijk al niet meer stuk :o.

Nou en of. Ik zit momenteel weer aan een 1500 kcal flexbowl en een paar pindakaas rijstwafels.

Yea buddy :thumb:! Ik heb de slag weer te pakken.

hngggg... die flexbowls van jou op IG zien er echt goed uit!
Hier inmiddels al wat ingeslagen... krokante boekweit/maisvlokken en gepofte rijst als makkelijk weg te happen cereals. Ben nog op zoek naar meer glutenvrije (en vooral betaalbare) dingen. :D

• #4.108
Zo te lezen ben je aangekomen, top, eindelijk werpen de welbekende bowls vruchten af! :D

• #4.111
Zo te lezen ben je aangekomen, top, eindelijk werpen de welbekende bowls vruchten af! :D

Klopt Sanne! Ik merk ook dat ik eindelijk weer een beetje voller oog.
Gisterenavond getraind met een maat van mij. Ging wel aardig, maar ik was er met mijn kop niet helemaal bij. Ik merk nu de HCG weer begint te werken ik behoorlijk heftig droom en ook overdag soms wat moeilijk m'n concentratie kan vasthouden. Daar staat echter wel een enorme hoeveelheid energie tegenover :D. Zodra m'n T weer op niveau is en constant blijft zal het ook wel weer wat makkelijker worden om mij te concentreren vermoed ik.

Vandaag werken in Apeldoorn. De training log ik vanavond wel even waarschijnlijk.

Hnng! 1750kcals / meal :eating:

Top te lezen dat je weer meer energie hebt. Die 'side effects' blijf je ook houden of wordt dat in de loop der tijd minder?

Succes met werken en trainen! Nog steeds op gewicht trouwens?

Lekker man, veel eten is toch geweldig joh :D

Langzaam opbouwen naar die 85 nu zoals in je titel staat!

Echt zo top te horen dat je aankomt en je zoveel beter voelt!

Hopelijk is het werken meegevallen.

Flinke bak :)

• #4.117
Hnng! 1750kcals / meal :eating:

Top te lezen dat je weer meer energie hebt. Die 'side effects' blijf je ook houden of wordt dat in de loop der tijd minder?

Succes met werken en trainen! Nog steeds op gewicht trouwens?

Vrijwel elke dag man :o. Nu ook weer.. Kom terug van werk, heel de dag lopen eten en toch nog 1200 kcals over.

Even afwachten. Ik ben wel benieuwd hoe lang ik nog last blijf houden van puisten eigenlijk. Het zit ook wel een beetje in de familie. M'n pa had er vroeger bijv. ook last van.
Thanks! Vandaag ebekijken als ik eaaid.
Gewicht morgen maar even bekijken als ik erom denk. Schat dat ik nu wel tegen de 79 zit.

Lekker man, veel eten is toch geweldig joh :D

Langzaam opbouwen naar die 85 nu zoals in je titel staat!

Ach, het went. Tussen het werk door maximaal kanen.
Lijkt mij een prima idee. Dat gaat sws goedkomen dit jaar.

Echt zo top te horen dat je aankomt en je zoveel beter voelt!

Hopelijk is het werken meegevallen.

Echt wel! Werd ook wel tijd..

Werken is geen straf voor mij. Alleen maar leerzaam en het verdient ook nog eens ;)

Voor flinke gains.

Zo echt wel! Lopen een paar hele mooie vrouwtjes rond

Zeer zeker bro!

• #4.118
Zeau. Hierbij nog even de training van gisteren en vandaag. Gisterochtend geweest en vanavond weer. Morgen vertrek in namelijk voor 4 daagjes naar Praag samen met mijn vriendin!! :D

BW 78,4 kg Steady.

Cycle 8.png

Lekker zware squats, daarna ook een flinke bowl naar binnen werken en dat moet wel resulteren in gains!

Zijn dat trouwens adipowers? Of van die weightlifting 2.0 ofzo?

Lekkere training en het gaat allemaal lekker vooruit!

Praag is een mooie stad. Leuk centrum en vooral veel leuke tentjes om te eten. :D
geniet ervan!

Terug
Naar boven