Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Het is dat je er zelf over begint. Maar indd, wou al gaan vragen wanneer je weer ging cutten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is dat je er zelf over begint. Maar indd, wou al gaan vragen wanneer je weer ging cutten.

Bedankt! Bedoel je niet: "met als doel sales te genereren en de klanten het gevoel te geven dat ze goed geholpen zijn / een goede deal hebben gemaakt"Welkom kerel. Ik ben er zeker van dat wij een hoop van elkaar kunnen opsteken.
Ik ben momenteel werkzaam als online sales agent voor autobedrijven. Oftewel: Ik voorzie de chats op websites van autobedrijven met het doel klanten te helpen en sales te generen.
, of ben ik nu te naïef?
Ik zie 70 kg staan, maar als je 80 kg weegt, zal dat het gewicht zijn (voor de echte taalnazi's: massa).
Aiaiai! Wat een slechte contaminatie.Sorry, als collega-taalliefhebber/purist (taalnazi is wat de haters zeggen) kon in het niet laten.
Zo herkenbaar, in het dagelijks leven doen de taalfouten pijn aan je oren of ogen en dan af en toe een post van jezelf teruglezen en je huilend in een hoekje gaan zitten schamen om je eigen broddelwerk.
Iets meer OT: Lekker bezig @Basma!

Bedankt! Bedoel je niet: "met als doel sales te genereren en de klanten het gevoel te geven dat ze goed geholpen zijn / een goede deal hebben gemaakt", of ben ik nu te naïef?
Lekkere trainingen! Heten je legtraining en pushtraining (in je andere post) ook 'Pull1'?
Die batwing rows, doe je die bij iedere training als opwarmoefening of is het een kopieer-plakfoutje? Goeie oefening trouwens, weinig cheatmogelijkheden.
Wat moet ik mij voorstellen bij push-ups met reptarget 50 en er dan 3 x 9 doen?Ik zie 70 kg staan, maar als je 80 kg weegt, zal dat het gewicht zijn (voor de echte taalnazi's: massa).
Ben je aan het bulken dat je 5,5k eet, of is dat gewoon eenmalig? Dat is gewoon het dubbele van wat ik afgelopen maanden dagelijks eet.![]()
Is dat geen tautologie? Of zijn er ook goede contaminaties?

Batwings liggend op een bankje neem ik aan?Verder doe ik letterlijk elke training battwing rows om de rhomboids en rear delts even wakker te schudden. Dat helpt mij enorm.
Een contaminatie is een stijlfout, maar soms worden deze stijlfouten bewust toegepast en daarmee een stijlfiguur. (Dan is het eigenlijk ook geen contaminatie meer.) Een tautologie is het gebruik van twee woorden die min of meer hetzelfde betekenen, zoals bijvoorbeeld 'tevens ook'.Is dat geen tautologie? Of zijn er ook goede contaminaties?
Ik denk: ik vraag het gewoon even met zoveel taalnazis bij elkaar.
Batwings liggend op een bankje neem ik aan?
Zeg je nu dat 'slechte contaminatie' bewust was toegepast?Een contaminatie is een stijlfout, maar soms worden deze stijlfouten bewust toegepast en daarmee een stijlfiguur. (Dan is het eigenlijk ook geen contaminatie meer.) Een tautologie is het gebruik van twee woorden die min of meer hetzelfde betekenen, zoals bijvoorbeeld 'tevens ook'.

Pittige serie RDL's man! Die T-bars doe je niet zo heel zwaar of zie ik dat verkeerd..?

IkrekenhetgoedDat zie je goed. ik trek m'n ellebogen als het ware ter hoogte van m'n schouders.
Dat dere MMC in de de Rhomboids en rear delts![]()

Lekkere training. Die knielende straight-arm pulldowns met hold zijn lekker, voel 'm zo het besteGelukkig maar!
Vanavond nog even aan het werk tot 23:00 en dan maar een x vroeg pitten. Morgen namelijk een dagje Utrecht op het programma staan en eigenlijk wil ik daarvoor nog even trainen. Vroeg er af dus!
.
.Lekkere training. Die knielende straight-arm pulldowns met hold zijn lekker, voel 'm zo het beste.
Vroeg naar bed als je tot 11 uur moet werken? Voor mij is 11 uur laat.
. Weer een paar nieuwe oefeningen toch? Was je over die 1 arm KB niet zo tevreden?
Waarom ga je helemaal door je knieën bij RDL, Bas? En je kont moet iets meer naar achteren als ik het zo zie. Ik doe ze bij het olympisch liften nu net onder de knie met de benen licht gebogen knieën op het eind en voel het heel goed in mijn hamstrings.
.Ik probeer m'n kont verder naar achter te brengen, maar dat lukt dus niet goed! Laatst ging het fantastisch, toen deed ik ze na het squaten. Nu ging het weer vrij beroerd.
Update:
Plannen gewijzigd! Lekker zuipen en de stad in vanavond.