MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Gooi al die chicks door het dak heen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.643
Lukt het herstellen nog wel met zo'n gezellig kroegleven? :p

Zie onder.. :P

Ook introweek daar zeker in Groningen? Zullen wel genoeg chicks rondlopen nu overal in de grote studentensteden :D

Introweek was vorige week. Daarvan heb ik alleen de afterparty meegemaakt, maar dat was dan wel meteen een fantastisch feest!

Mobiliteits dingetje misschien?
My man!

Ja, kan eigenlijk niet anders. Ik heb zeg maar de neiging om op mijn hakken te komen en achter over te donderen.

Gooi al die chicks door het dak heen!

MIssion accomplished :P.

Halleluja. Wat een feest weer vannacht. Van half 3 tot 7 aan een stuk los gegaan. Ik heb oprecht lichte spierpijn in m'n beentjes :roflol:. Vandaag maar een welverdiend rustdagje denk ik!

Kunnen jullie niet beter een Party-forum oprichten?

• #5.647
Halleluja. Wat een feest weer vannacht. Van half 3 tot 7 aan een stuk los gegaan. Ik heb oprecht lichte spierpijn in m'n beentjes :roflol:. Vandaag maar een welverdiend rustdagje denk ik!
Bedoel je daar mee een dagje geen bier of een dagje niet trainen? Ach.... laat ook maar :P (niet vragen naar de bekende weg....)

• #5.652
Gisteren voor de verandering vroeg eraf. 1500 kcal ontbijt er in en een beetje wezen deadliften en banken + wat assistance :)

Gevolgd door:

Wat is je VPR voor 3x DL, en hoe lang geleden was dat inmiddels?

Was je nou wel of niet wezen stappen? :D

• #5.655
  • #5.659

Gaat steeds gesmeerder :).

Al een week geen training gepost. Deels vergeten en daarnaast eerlijk gezegd een beetje op gevoel getraind door een ander ritme dan normaal.
Anyway. Hierbij de training van gisteren.

29-08.png

• #5.660

Terug
Naar boven