AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.601
Pijnvrij is fijn :)
Het oog gaat eerst naar die sappige burger en gerookte zalm op IG, maar nette diepe squats ook weer. Wat Flex zegt bij RDL... trek je niet een beetje met je nekspieren idd boven aan de lift?

Haha, het was weer genieten hoor!!

Ja, goed dat je er mij aan herinnert. @flexx123 bedankt voor de tip.
Ironisch genoeg blijf ik bewust naar beneden kijken, omdat ik, zoals je waarschijnlijk ook weet, eerder altijd (extreem) naar voren bleef kijken.
Het is nu alleen een beetje te veel de andere richting op geslagen, in de zin dat ik mijn nek wat te ver naar voren buig! :P. Gelukkig is dit makkelijk te fixen en dat gaat de volgende training gewoon goed dus.

Ironisch genoeg blijf ik bewust naar beneden kijken, omdat ik, zoals je waarschijnlijk ook weet, eerder altijd (extreem) naar voren bleef kijken.
Het is nu alleen een beetje te veel de andere richting op geslagen, in de zin dat ik mijn nek wat te ver naar voren buig! :P. Gelukkig is dit makkelijk te fixen en dat gaat de volgende training gewoon goed dus.

Np, ik probeer er ook zoveel mogelijk op te letten dat mn nek in neutrale positie is want heb ook de neiging om teveel in spiegel te kijken terwijl dat juist veel spanning geeft op nek.

en doe ik er alles aan om te allen tijde volledige ROM te gebruiken

faith-in-humanity-restored-010.jpg

Bedankt dat je op jouw leeftijd een oude man als ik nog blij weet te maken met goed Nederlands! :bow:

Daarnet vrijwel pijnvrij getraind. Cool cool.

:woot::woot:

O juist prima, en misschien ben ik dan ook een beetje schuldig. Iig bij het squatten stelde ik voor te hypercompenseren tot het goeie patroon erin gesleten is :o
Het grootste deel van de RDL is je hoofd nu mooi neutraal.

• #5.605
Np, ik probeer er ook zoveel mogelijk op te letten dat mn nek in neutrale positie is want heb ook de neiging om teveel in spiegel te kijken terwijl dat juist veel spanning geeft op nek.

Heel goed. Het besef is er en nu gewoon blijven oefenen.

faith-in-humanity-restored-010.jpg

Bedankt dat je op jouw leeftijd een oude man als ik nog blij weet te maken met goed Nederlands! :bow:

Leuk om te horen ;). In mijn functie is het min of meer een vereiste om de Nederlandse taal tot in de puntjes te beheersen.
Al merk je dat lang niet altijd hier op het forum, he he! :roflol:

O juist prima, en misschien ben ik dan ook een beetje schuldig. Iig bij het squatten stelde ik voor te hypercompenseren tot het goeie patroon erin gesleten is :o
Het grootste deel van de RDL is je hoofd nu mooi neutraal.

Dat lijkt aardig te werken anders. Thanks ;)
Jep. Het gaat steeds beter hoor.

Daar was ik weer. Even een paar dagen geen tijd en zin gehad om te loggen. Redelijk wat gewerkt, sociale activiteiten gehad (Lees: stappen tot je er bij neer valt) etc.

Er is wel getraind, al vond ik de sessies zelf niet echt om over naar huis te schrijven. Vooral vanmorgen ging het niet heel gesmeerd met mijn brakke kop. Enfin, dit was hem:

LB1
Squat
2x6x76 2x6x80
DL 1x5x105 1x5x115
Hip trust 4x8-10x90
Hack squat 3x8x40
Hyper ext. 3x10-12xbw
Toes to bar 3x8xbw

Squats en deads voelden echt verschrikkelijk aan. Ik werd er gewoon chagrijnig van. Echter is het misschien niet zo gek na een fles wijn, 10 bier, t*ring veel cardio + 5 uurtjes slaap. :rolleyes:

Ik ga hier ook volgen b.t.w.!

Dit stemt mij ook gelukkig, maar ik ben dan ook een beetje een 'taalnazi'. Toch bespeur ik mijzelf op dit forum regelmatig op foutjes (zelfs dt-fouten, weet niet hoe dat komt), ondanks dat ik normaal gesproken mij daar zo aan stoor en hier heel kritisch op ben. Als ik iemand 'hun hebben' of 'beter als mij' hoor zeggen, moet ik mij al inhouden.

Heel goed. Het besef is er en nu gewoon blijven oefenen.

Leuk om te horen ;). In mijn functie is het min of meer een vereiste om de Nederlandse taal tot in de puntjes te beheersen.
Al merk je dat lang niet altijd hier op het forum, he he! :roflol:

Dat lijkt aardig te werken anders. Thanks ;)
Jep. Het gaat steeds beter hoor.

Daar was ik weer. Even een paar dagen geen tijd en zin gehad om te loggen. Redelijk wat gewerkt, sociale activiteiten gehad (Lees: stappen tot je er bij neer valt) etc.

Er is wel getraind, al vond ik de sessies zelf niet echt om over naar huis te schrijven. Vooral vanmorgen ging het niet heel gesmeerd met mijn brakke kop. Enfin, dit was hem:

LB1
Squat
2x6x76 2x6x80
DL 1x5x105 1x5x115
Hip trust 4x8-10x90
Hack squat 3x8x40
Hyper ext. 3x10-12xbw
Toes to bar 3x8xbw

Squats en deads voelden echt verschrikkelijk aan. Ik werd er gewoon chagrijnig van. Echter is het misschien niet zo gek na een fles wijn, 10 bier, t*ring veel cardio + 5 uurtjes slaap. :rolleyes:

Lekkere training. De vraag of jij alcocol drinkt, welke ik zojuist in mijn log stelde, is hiermee overbodig geworden :). Wat doe je voor werk als ik vragen mag?

haha, was het weer zo'n weekend.
bij mij ook al aantal weken op rij, gisteren maar ook even de zwaardere oefeningen links laten liggen... ja dat zou jij niet doen dat weet ik ...!

Toch chapeau om na een hangover wat ijzer in je nek te leggen en te squatten en deadliften! :)

• #5.610
Ik ga hier ook volgen b.t.w.!

Lekkere training. De vraag of jij alcocol drinkt, welke ik zojuist in mijn log stelde, is hiermee overbodig geworden :). Wat doe je voor werk als ik vragen mag?

Welkom kerel. Ik ben er zeker van dat wij een hoop van elkaar kunnen opsteken.

Ik ben momenteel werkzaam als online sales agent voor autobedrijven. Oftewel: Ik voorzie de chats op websites van autobedrijven met het doel klanten te helpen en sales te generen.

haha, was het weer zo'n weekend.
bij mij ook al aantal weken op rij, gisteren maar ook even de zwaardere oefeningen links laten liggen... ja dat zou jij niet doen dat weet ik ...!

Het was weer zo'n weekend... Maximaal genieten, maar daarna wel even herstellen.

Misschien wel verstandig hoor! Ik merkte dat het bij mij niet super ging, maar toch even doorgebeten.

Toch chapeau om na een hangover wat ijzer in je nek te leggen en te squatten en deadliften! :)

Je was mij voor Marv! :D

20-08.png
21-08.png
22-08.png

• #5.612
  • #5.613
Vandaag lekker 5,5K eten trouwens. Best veel trek, dus daar maar even gebruik van maken.

Netjes man! Gaat goed zo te zien

pfff.. vreetbeest...:)

Lekker die deadlifts. Fijn dat je blessure over is!

• #5.617
Netjes man! Gaat goed zo te zien

Thanks! Wij zijn weer op de goede weg. De spierpijn is alleen wel een beetje irritant atm :P.

Toch 89.2 kg vanochtend :rolleyes:.

Lekker die deadlifts. Fijn dat je blessure over is!

Yea buddy! Binnenkort 3 platen.
Ik ging trouwens iets te ver, toen ik zei dat de blessure over is. Het is een stuk minder vervelend, maar niet helemaal weg.

Dit stemt mij ook gelukkig, maar ik ben dan ook een beetje een 'taalnazi'. Toch bespeur ik mijzelf op dit forum regelmatig op foutjes (zelfs dt-fouten, weet niet hoe dat komt), ondanks dat ik normaal gesproken mij daar zo aan stoor en hier heel kritisch op ben. Als ik iemand 'hun hebben' of 'beter als mij' hoor zeggen, moet ik mij al inhouden.

Sorry, als collega-taalliefhebber/purist (taalnazi is wat de haters zeggen) kon in het niet laten. :D

Zo herkenbaar, in het dagelijks leven doen de taalfouten pijn aan je oren of ogen en dan af en toe een post van jezelf teruglezen en je huilend in een hoekje gaan zitten schamen om je eigen broddelwerk.

Iets meer OT: Lekker bezig @Basma!

• Like
Waarderingen: BB_
  • #5.620
Sorry, als collega-taalliefhebber/purist (taalnazi is wat de haters zeggen) kon in het niet laten. :D

Zo herkenbaar, in het dagelijks leven doen de taalfouten pijn aan je oren of ogen en dan af en toe een post van jezelf teruglezen en je huilend in een hoekje gaan zitten schamen om je eigen broddelwerk.

Iets meer OT: Lekker bezig @Basma!

Dank je :)

Onzin, iedereen weet dat een vers ochtendbiertje het beste medicijn is.

Bij gebrek aan een gym, is dat ook een prima medicijn!

Er is vandaag ook alweer getraind. Prima push dagje.

23-08.png

M'n kop begint al mooi te krimpen :)
IMG_20170823_130101885.jpg

Terug
Naar boven