AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.662
Blijkbaar is bier en knoflooksaus prima smeermiddel ;)

Amen! Dit had ik veel eerder moeten weten :thinking:!
Vanavond wordt het weer zo een avondje..

Vandaag een middagje stad geweest met een vriendin van mij. Beetje winkelen, veel eten.. Helemaal top.

Daarna rond 6-7 uur nog even lekker gaan trainen. 3.500 kcal achter de kiezen, dus hyped as fuaaarrk. :D. Achteraf had ik misschien wel iets later moeten gaan trainen, want ik had 3 kwartier van tevoren nog een complete stokbrood van de Franse bakker met zo'n 150 g zal op.
30-08.png

Back on the gain train! Mijn DL heeft nog nooit zo smooth aangevoeld zeg. Echt fantastisch dit. Bench doe ik relatief rustig, om lekker de techniek erin te slijpen. Daarnaast uiteraard de nodige assistance om de boel gesmeerd te laten lopen.
Daarover gesproken.. Vanavond weer eens ouderwets gek doen. De koelkast is gevuld :D. Nu eerst nog even wat chinees snaaien, 3 van mijn huisgenoten hebben voor 10 personen besteld!

• #5.663
Deads in het donkere gat.

Nette train weer. En meteen de gains teniet doen met een koelkast vol bier? :p

• #5.665
Nette train weer. En meteen de gains teniet doen met een koelkast vol bier? :p

Bedankt Neet!

Dat was mij weer een avondje hoor. Heerlijke nacht gehad in de stad en om 8 uur in m'n bed.
Oh, de voeding van gisteren was ook nogal random trouwens :P

300 g havermout
90 g caseine
90 g cacao
6 bananen
100 g rozijnen
3 appels
+- 450 g bosvruchten

1.5 Franse stokbrood van de bakker
150 g zalm

2 porties Foe Yong Hai met bami

1 fles wijn
5 bier?

Bedankt Neet!

Dat was mij weer een avondje hoor. Heerlijke nacht gehad in de stad en om 8 uur in m'n bed.
Oh, de voeding van gisteren was ook nogal random trouwens :P

300 g havermout
90 g caseine
90 g cacao
6 bananen
100 g rozijnen
3 appels
+- 450 g bosvruchten

1.5 Franse stokbrood van de bakker
150 g zalm

2 porties Foe Yong Hai met bami

1 fles wijn
5 bier?
Ikrekenhetgoed:marvin:

• #5.667
Beste kut training achter de rug. 0 focus en o.a. m'n enkels zaten een beetje vast.

01-09.png

Straks nog een avondje werken en morgen naar Hamburg voor 3 dagen. Lekker rust houden en dan zien we volgende week wel even weer!

Nette BOR hoor. Veel plezier in Hamburg :D

Die trainingen hebben we allemaal.

fijne biergains in hamburg!

• #5.672
Nette BOR hoor. Veel plezier in Hamburg :D

Thx. Daar zit nog een hoop rek ik!
Dat gezegd hebbende, zet het mij aan het denken. Dit is zo een oefening die ik tijden niet gedaan heb, maar intussen heb ik wel gewoon aan mijn deadlifts gewerkt en behoorlijk wat rows puur voor de bovenrug gedaan.Het is een goed voorbeeld van het feit dat je een oefening niet per se hoeft uit te voeren, om kracht te behouden of misschien zelfs sterker te worden. :).

Die trainingen hebben we allemaal.

Sure thing. Maar het is geen pretje!

Thanks Saik. Dat is ook wel even nodig. Vanmorgen weer terug bij 87 kg, waar ik eigenlijk al bang voor was gezien ik mij wat zwakjes voelde en last heb gehad van m'n maag.

Cheers!

Thx. Daar zit nog een hoop rek ik!
Dat gezegd hebbende, zet het mij aan het denken. Dit is zo een oefening die ik tijden niet gedaan heb, maar intussen heb ik wel gewoon aan mijn deadlifts gewerkt en behoorlijk wat rows puur voor de bovenrug gedaan.Het is een goed voorbeeld van het feit dat je een oefening niet per se hoeft uit te voeren, om kracht te behouden of misschien zelfs sterker te worden. :).
Grappig dat carry-over zo kan werken he? Ik las toevallig zoiets gisteren ook over bench.
"Als trainer ziet Poliquin geregeld sporters sterker worden bij het bankdrukken nadat ze enkele maanden de external-rotation en de Y-raise hebben uitgevoerd. Hij kent zelfs gevallen waarin sporters die wekenlang niet hebben gebankdrukt, maar na die periode bij het bankdrukken moeiteloos meer schijven op de stang konden schuiven. Als ze in tenminste aan hun schoudergewricht hadden gewerkt."
Charles Poliquin geeft tips over blessurevrije gewrichten

• #5.674
Grappig dat carry-over zo kan werken he? Ik las toevallig zoiets gisteren ook over bench.
"Als trainer ziet Poliquin geregeld sporters sterker worden bij het bankdrukken nadat ze enkele maanden de external-rotation en de Y-raise hebben uitgevoerd. Hij kent zelfs gevallen waarin sporters die wekenlang niet hebben gebankdrukt, maar na die periode bij het bankdrukken moeiteloos meer schijven op de stang konden schuiven. Als ze in tenminste aan hun schoudergewricht hadden gewerkt."

Even vlot doorheen gelezen en alhoewel ik het idee heb dat de schrijver lichtelijk overdrijft, denk ik wel dat er een kern van waarheid in zit mbt gezonde schouders>zoveel mogelijk spier aan zetten in de borst/schouders.

Nu ik meer werk besteed aan de rear delts en traps voelt alles een stuk beter aan in ieder geval, maar we zijn er nog lang niet.

Ik denk dat ik vanaf volgende week het benchen ook weer laat voor wat het is, omdat het mij momenteel eigenlijk alleen maar tegenwerkt in het verbeteren van m'n postuur en gezondheid van de schouders.

Even vlot doorheen gelezen en alhoewel ik het idee heb dat de schrijver lichtelijk overdrijft, denk ik wel dat er een kern van waarheid in zit mbt gezonde schouders>zoveel mogelijk spier aan zetten in de borst/schouders.

Nu ik meer werk besteed aan de rear delts en traps voelt alles een stuk beter aan in ieder geval, maar we zijn er nog lang niet.

Ik denk dat ik vanaf volgende week het benchen ook weer laat voor wat het is, omdat het mij momenteel eigenlijk alleen maar tegenwerkt in het verbeteren van m'n postuur en gezondheid van de schouders.
Ja, misschien even wat meer achterkant dan voorkant trainen.

Na een maand niet banken had ik moeite met 115 kg nadat mijn oude max toch echt 135 was :( Brb y raises doen

• #5.677
Ja, misschien even wat meer achterkant dan voorkant trainen.

Inderdaad. Die schouders zijn erg vermoeiend op het moment. Zelfs nu na 3 volledig rust zijn ze stijfjes.

Na een maand niet banken had ik moeite met 115 kg nadat mijn oude max toch echt 135 was :( Brb y raises doen

Tja. Compleet andere situatie natuurlijk. Ik kan alleen maar dromen van 115 en mijn schouders zijn fucked.

Inderdaad. Die schouders zijn erg vermoeiend op het moment. Zelfs nu na 3 volledig rust zijn ze stijfjes.

Tja. Compleet andere situatie natuurlijk. Ik kan alleen maar dromen van 115 en mijn schouders zijn fucked.
Nog meer fucked of nog steeds fucked?

Terug
Naar boven