MrSenor
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 461
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je niet gewoon lekker een microcutje doen?
Even een beetje bodyfat droppen, kun je voor je gevoel weer droger richting 90+
Aan de andere kant, Merijn van student aesthetics heeft 2 jaar gebulkt en werd er eerder buff door dan dik.
Moet je alleen wel lang gaan cutten voor je droog bent en verlies je ook weer nodige kracht/ massa.. succes met kiezen![]()
. ![]()
Gewoon door naar de 100 kg gaan hoor zolang je niet vet bent en je de kcals nog naar binnen krijgt!
. Lekker gefeliciteerd met halen van dit doel. Benieuwd naar je volgende, en het plan van aanpak dat je er bij gaat doen! Succes!
90,9 kg schoon aan de haak vanmorgen.
Nee, ik ben nog steeds niet dik.

Dan moet je log naar de PL sectieTja. Wie zegt dat ik 'droog' wil zijn? Daar heb je uiteindelijk niks aan en voor de chicks hoef je het al helemaal niet doen.

Micro, gewoon kleine minicut zonder kMicro watte
Zonder gein, ik denk niet dat het echt handig is om nu te gaan cutten. Wat bereik ik er uiteindelijk mee?
Dat is in ieder geval NIET de reden dat ik door zou gaan met bulken. Je moet jezelf niet te veel vergelijken met anderen.

Wow, ik ben nog maar 2 kg zwaarder dan jij. Wel een beetje korter.![]()

Hoezo zou je niet droog willen staan? Ziet er toch veel beter uit?
Aan dik zijn heb je uiteindelijk nog minder?

Dan moet je log naar de PL sectie
Micro, gewoon kleine minicut zonder k
Vergelijken inderdaad nooit goed plan.
Maar een voorbeeld of zien hoe iets in de praktijk wel of niet werkt bij iemand gebruik ik zelf om tijd te besparen.
Maar als je doel meer kracht en meer massa is en bf je niet veel boeit inderdaad gewoon lekker richting 100!
Was even vergeten dat het niet iedereens hoofddoel is om rond de 10%BF te staan![]()
Hoezo zou je niet droog willen staan? Ziet er toch veel beter uit?
Aan dik zijn heb je uiteindelijk nog minder?
Daar verschillen meningen toch over? Sommige mensen vinden een 17% mooier staan dan een 10% oid.
Snap wel dat het minder functioneel is om dik te zijn, maar echt dik is ook weer een uiterste.
Gefeliciteerd @Basma met het behalen van de 90!

Vind je? Imo zie je er als natty allesbehalve beter uit op 10 procent dan pakweg 12-14 procent.
Daar verschillen meningen toch over? Sommige mensen vinden een 17% mooier staan dan een 10% oid.
Snap wel dat het minder functioneel is om dik te zijn, maar echt dik is ook weer een uiterste.
Gefeliciteerd @Basma met het behalen van de 90!
Klopt, er zijn zelfs stammen die van extra dik houden..
Allen daarheen!Hangt er maar vanaf wat je wilt. Zelf vind ik de look tussen 12 en 15 ook mooier. Als je 10% of lager gaat zie je er al snel schraal uit als natty. En als niet natty gelijk als een bodybuilder.
Klopt, er zijn zelfs stammen die van extra dik houden..

Sumo's scoren aardig goed daar in AsiëAllen daarheen!

Ik vind het juist groter ogen als je droger staat, natty of niet natty.
Van de meeste gasten die natty "shredded" zijn blijft er in een shirtje maar verdomd weinig over. Denk dat zo tussen de 14-17% zitten wel een beetje de gulden middenweg is: een platte buik en waarschijnlijk zichtbare abs en toch nog buff zijn in je kleding.
Mee eens dat je beter iets hoger vetpercentage kan hebben dan shredded. Als we het over de looks hebben. Iemand met een 9% en een longsleeve of trui aan ziet er gewoon schraal uit tov iemand met 15% en genoeg massa. Dr vanuit gaande dat we hetzelfde beeld bij bovenstaande percentages hebben![]()
Weer in bassie! Congratz met de 90 je bent nu wel even wat zwaarder dan ik op moment haha

Mooie discussie hier met spier/ vet/ gewichtsverhoudingen.
Iedereen denkt er anders over maar scheelt natuurlijk ook per fysiek.
Ik blijf liever wat droger, maar heb ook in 7 jaar tijd best wat spiermassa op kunnen bouwen dus imo niet schraal ookal ben ik natty.
Toen ik korter bezig was stond ik ook liever wat hoger in bf.
. Ik ben blij voor je dat jij prima gains maakt op een relatief laag bf%, maar voor mij gaat dat gewoon echt niet werken
10kg zwaarder en 20cm langer dan mij...a long way to go...Een hoop vreten man....pfff