MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.141
  • #6.142
Voeding vandaag. Lekker simpel.

200 g havermout
60 g caseine
60 g cacao
60 g rozijnen
4 bananen
2 appels
2 kaki's
100 g kersen
2 eieren
30 g puffed wheat
2 rijstwafels
40 g pindakaas

300 g witte rijst
260 g runderhart
2 el olfijfolie
600 g groente
soja saus, sambal en kruiden

6 koppen koffie
2 koppen thee
1 pepsi max

Runderhart? Dat zie je niet vaak. Waarom ook niet, goed donker spierweefsel!

Tijdje geleden heb ik nog eens een blikje corned beef gegeten ergens. Daarvan was het hoofdbestandsdeel ook runderhart.

Hart, lever, niertjes, tong..... zijn allemaal dingen die mensen ontwijken maar erg smaakvol zijn.
Ben zelf ook een enorme fan van lever en kippenlevertjes.

Okk zoiets dat ze vroeger altijd zeiden.. wijting is vis voor de kat. :eek: Nou dat is echt zalig als je het goed klaarmaakt.
Hele wijting uit de oven met kruiden en groenten erbij... drool:

30g puffed weed Damn:joint:

Hart, lever, niertjes, tong..... zijn allemaal dingen die mensen ontwijken maar erg smaakvol zijn.

Okk zoiets dat ze vroeger altijd zeiden.. wijting is vis voor de kat. :eek: Nou dat is echt zalig als je het goed klaarmaakt.

Vroeger vonden mensen kreeften maar wagelijke dingen..

• #6.152
Tijdje geleden heb ik nog eens een blikje corned beef gegeten ergens. Daarvan was het hoofdbestandsdeel ook runderhart.

Dat heb ik nog nooit gegeten, laat staan geweten. ;)

Lever is behoorlijk nasty vind ik, verder ben ik het wel met je eens.

On a daily, he he!

Vroeger vonden mensen kreeften maar wagelijke dingen..

En nu betaalt men er een fortuin voor :)

Daarover gesproken..

Gisteren een leuk evenementje bijgewoond als vertegenwoordiger voor mijn werk. Leuke mensen ontmoet en fantastisch lekkere (en exclusieve) dingen gegeten tot coquilles met kaviaar aan toe. Lang niet gek.

Gisteren LB getraind en straks UB. Ik post het later nog wel even.

BW 23/11: 90.9
BW 24/11: 90.4
Het was dus geen toevallige uitschieter! :thumb:

Gisteren een leuk evenementje bijgewoond als vertegenwoordiger voor mijn werk. Leuke mensen ontmoet en fantastisch lekkere (en exclusieve) dingen gegeten tot coquilles met kaviaar aan toe. Lang niet gek.

Gisteren LB getraind en straks UB. Ik post het later nog wel even.

BW 23/11: 90.9
BW 24/11: 90.4
Het was dus geen toevallige uitschieter! :thumb:
Kaviaar gains!!

• #6.155
OK, je bent dus officieel echt 90+ :)
Allemaal vocht (want zout) :p

Beste scheppen gingen er op in ieder geval. Maar of je dáár nou gains van gaat maken .. ;)

Alright. De trainingen van gisteren en vandaag. Gisteren ging lekker. Vandaag ging compleet ruk.

23-11-2017.png

24-11-2017.png

Ik snap niet waarom je niet meer profijt hebt van je extra BW. Je werkt naar mijn gevoel nog steeds in dezelfde gewichtrange als een jaar terug. Of heb ik iets gemist?

Niet lullig bedoeld uiteraard!

Woow nu je het zegt

Tja, het assistance-werk moet leuk blijven he :D

Hierbij de training van gisteren. Eindelijk tijd om even te loggen! De tentamenperiode zit er op en volg. week ben ik vrij, dus dan in ieder geval alle tijd om te eten en te trainen :)

Full-body 4 x 8

Warm –up
Push ups
Stretches

Squat
10 x 20
10 x 45
4 x 8 x 70 kg Squats gaan elke training weer beter! Diepte zit goed nu :)

Deadlifts
4 x 8 x 95 Gezakt in gewicht. Techniek is nu weer on-point :D.

Bench press
4 x 8 x 57,5

Dumbell one-arm row
12 11 10
32 kg volgende keer 3x12

Incline dumbbell press
2 x 8 + 1 x 7
24 kg

Pull-ups SS Decline sit-ups left/right
3 x 8 x bw SS 3 x 30 x +5kg Zweten als een gek..

Hyperextensions SS Ab-wheel rollout
2 x 12 + 20 kg SS 2 x 12 x BW

Arnold press
4 x 8 x 14 kg

Alternating dumbell curls SS Standing Calf raises
3 x 8 x 14 kg SS 3 x +- 16 x 140 kg + dropset

Heerlijk getraind.

• #6.158
Ik snap niet waarom je niet meer profijt hebt van je extra BW. Je werkt naar mijn gevoel nog steeds in dezelfde gewichtrange als een jaar terug. Of heb ik iets gemist?

Niet lullig bedoeld uiteraard!

Heel goed dat je het zegt hoor! Ik ervaar dit ook zeker niet als "lullig" commentaar.
Je hebt in theorie echt helemaal gelijk. De gewichten zijn bar weinig veranderd en dat is allesbehalve gewenst natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik op een bepaald punt ook een beetje een motivatiedipje kreeg hierdoor.
Echter, m'n techniek is sterk verbeterd. Zo heb ik tegenwoordig geen pijntjes meer in de rug en heup regio, waar ik voor een jaar terug echt continu last had. Daarnaast heb ik dat ongeval nog gehad waarbij m'n linkerhand lelijk is gebroken. Dat heeft mij kracht ook behoorlijk in de weg gezeten en zeer waarschijnlijk indirect de schouderklachten veroorzaakt.
Nu het allemaal weer de goede kant op lijkt te gaan met mijn schouder, is het wel hoog tijd om een pak sterker te worden.

Dat is lang geleden zeg!
Daar gebruikte ik trouwens minder gewicht zie ik.

OK. Dus 2018 wordt het jaar dat je op alles zo'n 15% extra gaat liften? Moet een reeele doelstelling zijn met jouw leeftijd (als je tenminste niet weer iets breekt....).

• #6.160
OK. Dus 2018 wordt het jaar dat je op alles zo'n 15% extra gaat liften? Moet een reeele doelstelling zijn met jouw leeftijd (als je tenminste niet weer iets breekt....).

Ik moet inderdaad even specifieke doelen stellen. Ben er inmiddels wel achter dat het anders toch niets wordt. Allereerst maar een progressie schema opstellen voor de grote 4. Deze weekjes 'high'-rep hebben mij goed gedaan om wat werk capaciteit op te bouwen en technische verbeteringen door te voeren. Ik ben ervan overtuigd dat ik nu wel klaar ben om een gevorderde vorm van periodisatie toe te gaan passen.

De Kizen methode had ik kort geprobeerd 2-3 maand terug, maar dat vond ik geen fijne manier van trainen. Uiteraard begrijp ik wel dat het in het begin sowieso niet uitdagend is, maar ik kon gewoon niet echt mijn draai vinden.
In plaats daarvan, kan ik beter gaan Wendleren. Dat heb ik natuurlijk ook al eens geprobeerd, maar ik ben om eerlijk te zijn even vergeten waarom ik er vervolgens mee gestopt ben. Volgens mij waren het rugpijntjes als ik mij niet vergis. Echter, nu m'n squat goed zit en de deads ook lekker gaan, zal ik daar geen last meer van krijgen.

En laten we eerlijk zijn.. Is er hier ooit iemand op het forum actief geweest die GEEN goede resultaten behaalde met Wendler? Voor zover ik weet niet..

Terug
Naar boven