XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.181
Yeaahhhh NIce topic titel!!! :thumb: :D

Thanks! Alliteratie voor een beetje clickbait.

Het is me duidelijk nu! Ben het wel eens met Star, maar met Wendler kom je er ook heus wel! Succes!

Zo is dat. Ik heb er zin in en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Owjee.. Ik hoop dat het voor je gaat werken dit schema.

Ik weet het wel zeker.

Bedankt!

Succes man. Zolang er progressie, plezier en herstel in zit komt het goed!

PS.... mooie allitererende titel, alleen dat boring vind ik niet zo overtuigend :)

The key factors for success! :)
Daarnaast heb ik simpelweg vertrouwen in dit schema.

Niet overtuigend, maar wel een knipoog naar de BBB-methode!

To be fair, ik heb Wendler heel lang gevolgd en het heeft mij ontzettend veel kracht bezorgd. Ik ben het eens dat er vast efficiëntere wijzen bestaan, maar ik vond Wendler uitermate prettig trainen.

Nog een enthousiasteling begrijp ik! Je leest gewoon zoveel positieve ervaringen over Wendler..
Wat is precies de reden dat je ermee bent gestopt trouwens? Ik bedoel, je kan het concept oneindig personaliseren.

Thanks! Alliteratie voor een beetje clickbait.

Zo is dat. Ik heb er zin in en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Ik weet het wel zeker.

Bedankt!

The key factors for success! :)
Daarnaast heb ik simpelweg vertrouwen in dit schema.

Niet overtuigend, maar wel een knipoog naar de BBB-methode!

Nog een enthousiasteling begrijp ik! Je leest gewoon zoveel positieve ervaringen over Wendler..
Wat is precies de reden dat je ermee bent gestopt trouwens? Ik bedoel, je kan het concept oneindig personaliseren.
Klopt! Ik heb heel lang Boring But Big gevolgd en ook andere varianten (zoals bv Triumvirate template). Je kunt er ontzettend sterk op worden, maar de titel zegt het al: Boring. Na ongeveer 2 jaar ben ik ermee gestopt omdat ik geen plezier meer haalde uit 1 topset en een AMRAP set. Je training draaide alleen nog maar om je compound en het niet halen van je target gebeurt naarmate je progressie vordert steeds vaker, wat zorgt voor demotivatie wat vervolgens bij mij de aanzet was om iets anders te gaan doen.

Momenteel train ik veel vrijer in keuze van sets/reps/gewicht/oefeningen en ook hierin maak ik prima progressie. Ik vind dit persoonlijk en momenteel nog steeds veel leuker omdat ik niet het demotiverende van een target niet halen ervaar.

Beyond valt ook goed in de bewoording van Jim :roflol:

lekker aan de slag met wendler, ik hoop dat het aan je verwachtingen gaat voldoen
veel succes ermee in ieder geval

zeer waarschijnlijk

Alle gains van de week in het weekend eraf zuipen...:who: :trollfacex:

"Have fun"

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.196
Dan zou ik gaan voor:

Bas' Boring But Big Bulk Bordering 100 kg

:D

Klinkt wel aardig ja!

Klopt! Ik heb heel lang Boring But Big gevolgd en ook andere varianten (zoals bv Triumvirate template). Je kunt er ontzettend sterk op worden, maar de titel zegt het al: Boring. Na ongeveer 2 jaar ben ik ermee gestopt omdat ik geen plezier meer haalde uit 1 topset en een AMRAP set. Je training draaide alleen nog maar om je compound en het niet halen van je target gebeurt naarmate je progressie vordert steeds vaker, wat zorgt voor demotivatie wat vervolgens bij mij de aanzet was om iets anders te gaan doen.

Momenteel train ik veel vrijer in keuze van sets/reps/gewicht/oefeningen en ook hierin maak ik prima progressie. Ik vind dit persoonlijk en momenteel nog steeds veel leuker omdat ik niet het demotiverende van een target niet halen ervaar.

Ik begrijp het! Heb je daarna ook nog overwogen om bijvoorbeeld de 5-daagse variant met extra squats te gaan doen?

Dus je traint eigenlijk puur op gevoel nu? Dat zou voor mij echt totaal niet werken joh!

Bas' Boring But Big Bulk Towards a Tenth of a Ton :p

Bijna.. Bijna had je de eer om de logtitel te wijzigen.

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg :D

Succes met Wendler!

Maar deze was eigenlijk nog passender :D

Bedankt trouwens!

Beyond valt ook goed in de bewoording van Jim :roflol:

Exactly!

lekker aan de slag met wendler, ik hoop dat het aan je verwachtingen gaat voldoen
veel succes ermee in ieder geval

Bedankt! Ik heb er zin in en ben zeer benieuwd hoe het uitpakt.
Hij is al weer aan de zuip denk ik :D :klink:

That's right.. :o

Yep..

???
Het Vlaams woordenboek » paljas
Alle gains van de week in het weekend eraf zuipen...:who: :trollfacex:

"Have fun"

Lekker man! :roflol:

Nou. Dat is wel goed gekomen.

Ach, volgens mij zijn de geleerden het er nog niet over eens of, dan wel hoe slecht alkohol nu is voor de gains....

Hoe minder je er over stresst, hoe minder slecht het is voor de gains in ieder geval :thumb:

Het zijn ook kcals en daarna nog even een kebabje of wat nachtelijke tosti's...allemaal goed voor de gains!:woot:

Jullie kennen mijn (vr)eet- en zuipgewoontes inmiddels veel te goed.. :(

:hello:

Het glaasje brandy en die buffe chest in je avatar zegt genoeg :D

Ha! :goodpostinggreen:

Schade van gisteren:
1 fles wijn
2 vodka energy
5 shots
2 eierballen
1 tosti

Bw vanmorgen: 90,0 kg.

ok.

Paljas is in mijn woordgebruik iemand die het niet al te serieus neemt met zijn verantwoordelijkheden. Bijvoorbeeld ik als het studeren betreft. :D

Ik begrijp het! Heb je daarna ook nog overwogen om bijvoorbeeld de 5-daagse variant met extra squats te gaan doen?

Dus je traint eigenlijk puur op gevoel nu? Dat zou voor mij echt totaal niet werken joh!
Nee. Ik ben eerst overgestapt op 6-daagse PPL, maar het vele trainen kostte enorm veel energie wat ik ook in het dagelijks leven begon te merken. Ik heb er toen een dag legs vanaf gehaald (benen zijn toch 70cm ofzo) en sindsdien gaat het een stuk beter. Ik heb zo veel meer plezier in het trainen.

Het is niet dat ik alles op gevoel doe. Er zit zeker een gedachte achter en qua structuur vaste oefeningen. Ik wissel gewoon qua repranges/sets/gewicht obv gevoel. Voel ik me sterk dan ga ik richting 3 max 5 reps qua topset(s). Voel ik me wat zwakker dan houd ik het op 6-8 reps. Ik doe wel altijd nog een set met ongeveer 12 reps aan het einde. Voelt heerlijk.

Haha bro, 70cm is alleen leuk in de gym als mensen je legs zien en ze bijna verafschuwd zijn van het formaat:roflol:.
Buiten de gym is het eigenlijk gewoon kut. Al mijn pakken moeten op maat gemaakt worden en broeken zijn altijd skinnyjeans...

Oh en je loopt 24/7 als een pinguïn. Worth the looks though.

Terug
Naar boven