- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hookgrip en T&G zou ik echt alleen gaan doen als je jezelf heel erg haat.
hangt er helemaal vanaf hoe je set-up is maar er is over het algemeen niets mis mee om je tijd te nemen voordat je gaat pullen.
vanaf het punt dat ik de bar beetpak duurt het bij mij nog wel iets van 20sec voordat ik ga pullen.
Ik vind je echt een netjes fysiek hebben man. Zeker als ik kijk naar begin van dit logje. Complimenten.
Idd goede progressie zeg. Wellicht is het al een keer voorbij gekomen hoor... maar je rechterschouder is tov de andere best ‘puntig’. Ooit wat mee gebeurt?
En hoe gaat het met je acne nu je daar medicijnen voor hebt. De foto is nogal pixelig, dus lastig te zien of nu beter is of niet.
BF hoger dat wat?

BF hoger dat wat?
Fysiek ziet er netjes uit, krachtig.

Playa!Nouja, hoger dan het altijd was. Ik kreeg gisteren toevallig nog te horen van een leuke meid dat ik er stukken beter uit zie nu.

Even kijken welke oefeningen je nog wel met weinig pijn mee kunt doen. Lijkt me niet super ernstig zo op het eerste gezicht.Nu helaas wat minder goed nieuws. De pijn in mijn linker zij houdt helaas aan en ik zie mijzelf hier absoluut niet mee trainen.
Wie had mij ook alweer aangeraden om de voorbereiding voor de DL z.s.m. af te ronden?![]()
![]()
Playa!
Ik vind je ook een lekker ding hoor!
Even kijken welke oefeningen je nog wel met weinig pijn mee kunt doen. Lijkt me niet super ernstig zo op het eerste gezicht.

Ik heb 'm vast al eens gepost, maar dit filmpje is goud waard:Mwhaha
Ik hoop dat het niet ernstig is. Ik ben nu vooral aan het afwegen wat optimaal is voor herstel. Even rust pakken, rustig proberen te trainen met de oefeningen volgens schema of iets van calisthenics doen voor een week...
Ik ben het helemaal met de leuke meid en Star eens.Playa!
Ik vind je ook een lekker ding hoor!
Even kijken welke oefeningen je nog wel met weinig pijn mee kunt doen. Lijkt me niet super ernstig zo op het eerste gezicht.

Lijkt op obliques of diepere buikspieren, of ribben als het wat hoger zit. Denk ook dat je hier niet heel ongerust over moet zijn. Kijk het eens een paar dagen aan....Ik heb trouwens pijn bij het draaien van m'n torso, buigen en diep ademhalen.
Ik ben het helemaal met de leuke meid en Star eens.
Lijkt op obliques of diepere buikspieren, of ribben als het wat hoger zit. Denk ook dat je hier niet heel ongerust over moet zijn. Kijk het eens een paar dagen aan....
. Heel veel succes man. Het is voor de regen buien hoop ikVanmiddag mijn motorrijbewijs halen en vanavond proberen om weer eens te gaan trainen denk ik. Ik heb inmiddels iets minder last van mijn zij dus hopen dat het goedkomt!

Heel veel succes man. Het is voor de regen buien hoop ik![]()
Dat is kut, zeg. Volgende keer heb je 'm!Super bedankt, maar helaas... Ik ben gewoon gezakt!!
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar als je het zegt zal het wel een "o ja" moment zijn.Om pijntjes/overbelasting te voorkomen full-body trouwens. Allicht dat sommigen hier op het forum deze training herkennen. Ik ben benieuwd...
Dat is kut, zeg. Volgende keer heb je 'm!
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar als je het zegt zal het wel een "o ja" moment zijn.
Balen van je examen zeg..... stom foutje, dat doe je iig niet meer de volgende keer
Lekkere training. Heb je nou al eens geprobeerd met een band of elastiek om je knieen aan die knie valgus te werken?
.