Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Hierbij nog een aardappelfoto van gisteren - rustdag - dus zonder een pomp in ieder geval. Ik ben best tevreden met hoe het nu gaat. BF% wat hoger en gewoon rustig kracht opbouwen.
Snapchat-2111208523~2.jpg
Edit: Ja, ik moet m'n broek ophijsen huehue.
Deftige fysiek al hoor.

goed fysiek basman :thumbup:

Idd goede progressie zeg. Wellicht is het al een keer voorbij gekomen hoor... maar je rechterschouder is tov de andere best ‘puntig’. Ooit wat mee gebeurt?

En hoe gaat het met je acne nu je daar medicijnen voor hebt. De foto is nogal pixelig, dus lastig te zien of nu beter is of niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.904
hookgrip en T&G zou ik echt alleen gaan doen als je jezelf heel erg haat.

Dus. Daar zullen we verder geen woorden meer aan vuil maken! :P

hangt er helemaal vanaf hoe je set-up is maar er is over het algemeen niets mis mee om je tijd te nemen voordat je gaat pullen.
vanaf het punt dat ik de bar beetpak duurt het bij mij nog wel iets van 20sec voordat ik ga pullen.

Duidelijk! Ik heb er gisteren opnieuw mee geëxperimenteerd en ik merk dat het voor mij ook gewoon beter werkt om even de tijd te nemen.
Bij de eerste 3 sets probeerde ik alles zo snel mogelijk af te ronden, maar hierbij trok ik wat scheef en daar heb ik vandaag zelfs een beetje last van. We gaan dus gewoon door op de 'gecontroleerde' manier vanaf nu!

20 seconden vind ik wel erg lang trouwens. Mag ik vragen wat je allemaal doet voor de lift?

Ik vind je echt een netjes fysiek hebben man. Zeker als ik kijk naar begin van dit logje. Complimenten.

Bedankt! Als ik dit vergelijk met pakweg 3 jaar terug ben ik er zelf ook blij mee.
Mijn benen lopen nog altijd achter, maar ik stress er niet meer over. Ik ga gewoon lekker door op deze manier voor de rest van het jaar en zolang de stijgende lijn qua kracht aanhoudt, zullen de gains wel volgen.

Bedankt Mentat. Best grappig eigenlijk dat het er nu wel oké uitziet, terwijl ik juist minder bezig ben met het klassieke 'bodybuilding' werk.

Thx Droop!

Idd goede progressie zeg. Wellicht is het al een keer voorbij gekomen hoor... maar je rechterschouder is tov de andere best ‘puntig’. Ooit wat mee gebeurt?

En hoe gaat het met je acne nu je daar medicijnen voor hebt. De foto is nogal pixelig, dus lastig te zien of nu beter is of niet.

Bedankt man!

Daar kan ik kort over zijn: Ten eerste is mijn rechtershouder verder ontwikkeld dan mijn linkerschouder als gevolg van de blessures die ik heb gehad. Daarnaast vertekend deze foto het beeld een beetje.

Goede vraag! Qua acne gaat het nu echt een stuk beter. Af en toe nog wel eens een puistje natuurlijk, maar geen ongezonde vlekken meer. Vorig jaar rond deze tijd was het echt een drama.

• #6.905
Weekendje Amsterdam, maar vandaag nog even getraind met mijn neefje gezien hij het toch wel graag wou.
Ging helaas niet super en de pijn in m'n zij na de training van gisteren is behoorlijk aanwezig. Erg vervelend en ik weet ook niet goed wat het is..

Training

Bench
1x90
1x92,5
1x95
5x75
5x75
5x75
Row
1x90
1x90
1x95
5x75
5x75
5x75

OHP EMOM
10 x 3 x 42,5

Pull-ups
11
10
9
Z-press
12x35
11x35
10x35

Standing cable row
3x

Rear delt fly
3x

Opmerkingen:
Logischerwijs rustig aangedaan.

• #6.907
BF hoger dat wat? :D
Fysiek ziet er netjes uit, krachtig.

Nouja, hoger dan het altijd was. Ik kreeg gisteren toevallig nog te horen van een leuke meid dat ik er stukken beter uit zie nu.

Thx!

Nu helaas wat minder goed nieuws. De pijn in mijn linker zij houdt helaas aan en ik zie mijzelf hier absoluut niet mee trainen.
Wie had mij ook alweer aangeraden om de voorbereiding voor de DL z.s.m. af te ronden? :( :(

Nouja, hoger dan het altijd was. Ik kreeg gisteren toevallig nog te horen van een leuke meid dat ik er stukken beter uit zie nu.
Playa!

Ik vind je ook een lekker ding hoor! :D

Nu helaas wat minder goed nieuws. De pijn in mijn linker zij houdt helaas aan en ik zie mijzelf hier absoluut niet mee trainen.
Wie had mij ook alweer aangeraden om de voorbereiding voor de DL z.s.m. af te ronden? :( :(
Even kijken welke oefeningen je nog wel met weinig pijn mee kunt doen. Lijkt me niet super ernstig zo op het eerste gezicht.

• #6.909
Playa!

Even kijken welke oefeningen je nog wel met weinig pijn mee kunt doen. Lijkt me niet super ernstig zo op het eerste gezicht.

Mwhaha :flex:

Ik hoop dat het niet ernstig is. Ik ben nu vooral aan het afwegen wat optimaal is voor herstel. Even rust pakken, rustig proberen te trainen met de oefeningen volgens schema of iets van calisthenics doen voor een week...

• #6.910
Ik heb trouwens pijn bij het draaien van m'n torso, buigen en diep ademhalen.

Mwhaha :flex:

Ik hoop dat het niet ernstig is. Ik ben nu vooral aan het afwegen wat optimaal is voor herstel. Even rust pakken, rustig proberen te trainen met de oefeningen volgens schema of iets van calisthenics doen voor een week...
Ik heb 'm vast al eens gepost, maar dit filmpje is goud waard:

Playa!

Ik ben het helemaal met de leuke meid en Star eens. :p
Ik heb trouwens pijn bij het draaien van m'n torso, buigen en diep ademhalen.
Lijkt op obliques of diepere buikspieren, of ribben als het wat hoger zit. Denk ook dat je hier niet heel ongerust over moet zijn. Kijk het eens een paar dagen aan....

• #6.914
Ik ben het helemaal met de leuke meid en Star eens. :p

Lijkt op obliques of diepere buikspieren, of ribben als het wat hoger zit. Denk ook dat je hier niet heel ongerust over moet zijn. Kijk het eens een paar dagen aan....

Ik ben vandaag even bij de fysio geweest en het probleem ligt lager dan de ribben, oftewel bij de obliques.
De fysio heeft er een naaldje ingeprikt en hij heeft mij daarnaast vooral aangeraden om meer te rekken. Volgens hem ontstaan dit soort pijntjes door een gebrek aan flexibiliteit.

Ik kan mij hier opzich wel aardig in vinden en ik denk dat het in dit geval vooral veroorzaakt is door mijn linker schouder die niet meewerkte in de DL waardoor alle spanning op de oblique kwam te staan. Tijdens de training zelf had ik er geen last van, maar in de avond en vooral de dag erna speelde het ineens op :(.

Bedankt! Op naar de 50 kg weighted pull-up.

• #6.915
Vanmiddag mijn motorrijbewijs halen en vanavond proberen om weer eens te gaan trainen denk ik. Ik heb inmiddels iets minder last van mijn zij dus hopen dat het goedkomt!

Vanmiddag mijn motorrijbewijs halen en vanavond proberen om weer eens te gaan trainen denk ik. Ik heb inmiddels iets minder last van mijn zij dus hopen dat het goedkomt!
Heel veel succes man. Het is voor de regen buien hoop ik :)

• #6.917
Heel veel succes man. Het is voor de regen buien hoop ik :)

Super bedankt, maar helaas... Ik ben gewoon gezakt!!
Ik had voor dit examen toevallig genoeg dezelfde examinator als voor mijn eerste rijexamen waarvoor ik ben gezakt. Daardoor raakte ik toch wat gestresst en hield ik in het begin van de rit te weinig afstand op een bus. Ik corrigeerde het wel vrij snel en de rest van de rit ging echt super, maar het mocht helaas niet baten. Echt onwijs kloten en ik baalde enorm. Anyway. Inmiddels zijn de frustraties weer onder controle..

Daarnet na 5 dagen weer eens getraind. Dat ging op z'n zachtst gezegd best aardig. M'n lichaam kon die rustdagen prima gebruiken vermoed ik! Qua voeding heb ik verder ook vrij weinig veranderd en ik heb met andere woorden dus gewoon lekker doorgestouwd afgelopen dagen.
Om pijntjes/overbelasting te voorkomen full-body trouwens. Allicht dat sommigen hier op het forum deze training herkennen. Ik ben benieuwd...

14-06-2018.png

Opmerkingen:
Lekker rustig - zonder muziek - getraind om te kunnen focussen op goede techniek.
Squats gingen na het goed rekken en strekken van m'n linker enkel enkel wel aardig. Alhoewel ik er echt aan moet denken om mijn linker voet goed naar buiten te draaien. Op de een of andere manier heb ik de neiging om deze voet minder ver naar buiten te draaien dan mijn rechtervoet en dat zorgt vervolgens voor een knie die naar binnenklapt. Hier goed aan blijven werken de komende tijd!

Dan de deadlfits (doe ik vóór het benchen), die gingen technisch echt heerlijk! Ik zag achteraf dat ik eigenlijk tripples moest doen, maar ik heb dus sets van 4 gedaan.
Bench ging ten slotte ook een stuk beter dan afgelopen weekend. Die schouder had schijnbaar toch wat rust nodig.

Afgesloten met wat assistance oefeningen.

Balen van je examen zeg..... stom foutje, dat doe je iig niet meer de volgende keer :)

Lekkere training. Heb je nou al eens geprobeerd met een band of elastiek om je knieen aan die knie valgus te werken?

• #6.920
Dat is kut, zeg. Volgende keer heb je 'm!

Ik heb geen idee eigenlijk. Maar als je het zegt zal het wel een "o ja" moment zijn.

Absoluut! De laatste lessen ging alles ook gewoon perfect. De spanning heeft mij helaas genekt dit examen.

Het is van een héle sterke squater, die hier ooit eens actief was op het forum voor 2-3 jaar terug.

Balen van je examen zeg..... stom foutje, dat doe je iig niet meer de volgende keer :)

Lekkere training. Heb je nou al eens geprobeerd met een band of elastiek om je knieen aan die knie valgus te werken?

Absoluut niet. Laat ik het zo zeggen; Als ik hem vandaag over kon doen, dan weet ik zeker dat ik hem zou halen :o.

Dat hebben we bij de fysio eens gedaan. Dat helpt natuurlijk wel en het is vooral leuk om tijdens de warm-up in te passen. Echter merk ik nu dat ik mijn stance eerst maar eens goed onder controle moet hebben. Ik had gisteren weer eens wat filmpjes geschoten en toen kon ik heel duidelijk zien dat m'n rechtervoet meer naar buiten wijst.
Toen ik vervolgens m'n stance aanpaste, voelde alles meteen heel anders aan, in die zin dat ik niet zo wegzakte naar links.

Terug
Naar boven