XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.861
Ik doe de Linear Progression. Lijkt wel veel op die Dark Horse maar dan week 1-4 4x8 5-8 5x5 9-12 10x3. Daarna misschien Dark Horse waarbij je dagelijks wisselt. Giant Sets bevallen me tot nu toe echt facking goed. Heb zo weinig conditie getraind dat dit er echt keihard inhakt.

Wat houdt die EMOM in bij je OHP?

Wat voor motor kerel? :D

Aha! Dat heb ik uiteraard ook overwogen. Klinkt goed. Doe je de Giant sets precies zoals voorgeschreven door Alsruhe, of heb je zelf iets bedacht? Ze hakken er wel in ja!

Every Minute On a Minute. Dus elke minuut een tripple als dynamic effort werk (bekend van Westside).

Yes. Super blij mee! Ook motor liefhebber toevallig, of niet?

Geile motor

Aha! Dat heb ik uiteraard ook overwogen. Klinkt goed. Doe je de Giant sets precies zoals voorgeschreven door Alsruhe, of heb je zelf iets bedacht? Ze hakken er wel in ja!

Every Minute On a Minute. Dus elke minuut een tripple als dynamic effort werk (bekend van Westside).

Yes. Super blij mee! Ook motor liefhebber toevallig, of niet?

Nu zoals Alsruhe uitlegt. Voldoet wel goed.

Mooie motor man, ben zelf meer van naked types, maar racers zijn altijd goed.

mooie fiets :thumbup:

• #6.867

:eyebrow:

Mooie opener met bench + rows!

Nice. Dat is toch een cliff hanger :) Had je je motor rijbewijs al? Of even de snel cursus nu :D

Thx!!

Examen staat gepland op de 14e. Dit is natuurlijk een mooie stok achter de deur, alhoewel ik er reeds even op gereden heb gisteren ;).

Ik heb geen motor rijbewijs, maar ik kan motoren zeker waarderen! Mooi ding!

Leuk om te horen!!

Nu zoals Alsruhe uitlegt. Voldoet wel goed.

Mooie motor man, ben zelf meer van naked types, maar racers zijn altijd goed.

Ah top. Het is voor mij gewoon niet echt praktisch in de gym en om die reden ga ik waarschijnlijk supersets doen :)

Bedankt! Heb je ook een bike?

Dank Droop! Daar gaan we nog even mooi wat kms op maken deze zomer.

Interessante vlog van Jeff Nippard voor jou trouwens, deze week

Wacht zelf mijn 24e levensjaar even af alvorens ik A rijbewijs haal.

• #6.871
OK, succes pik. Dat geeft het idd wel een stukje urgentie :)

Ja, toch wel!

Interessante vlog van Jeff Nippard voor jou trouwens, deze week

Ja, vind je? Weinig nieuws onder de zon dacht ik.
Wat betreft alcohol gebruik ben ik trouwens behoorlijk geminderd t.o.v. een jaar geleden. Echter ging het toen ook wel erg gek soms!

Wacht zelf mijn 24e levensjaar even af alvorens ik A rijbewijs haal.

Aha! Dat was voor mij geen optie.. :roflol:

Training gisteren:

DL
2x145
1x152,5
1x160 overhand
1x160 hook
5x127,5
5x127,5
5x127,5
(Box jumps tussendoor)

Front squat EMOM
10x3x50

Hip trust
10 x 95
10 x 95
8 x 95

Reverse lunge
15x40
15 x 40

Hanging leg raises
15
12

Opmerkingen:
Afsterven, met die hitte. M'n handdoek stonk aan het einde van de training zelfs een beetje naar azijn.
Deadlift ging een beetje lastig, gezien we eergisteravond naar de MC waren geweest en m'n maag daar niet zo blij van werd.

Ja, vind je? Weinig nieuws onder de zon dacht ik.
Wat betreft alcohol gebruik ben ik trouwens behoorlijk geminderd t.o.v. een jaar geleden. Echter ging het toen ook wel erg gek soms!
Dit geeft wel een realistisch beeld, sommigen doen wel spastisch over de combinatie alkohol en spiergains/afbraak.
Wel beter voor jou :)
Afsterven, met die hitte. M'n handdoek stonk aan het einde van de training zelfs een beetje naar azijn.
Deadlift ging een beetje lastig, gezien we eergisteravond naar de MC waren geweest en m'n maag daar niet zo blij van werd.
Behoorlijke DL hoor, nu mag je weer aardig van die schade herstellen denk ik.

• #6.873
Dit geeft wel een realistisch beeld, sommigen doen wel spastisch over de combinatie alkohol en spiergains/afbraak.
Wel beter voor jou :)

Behoorlijke DL hoor, nu mag je weer aardig van die schade herstellen denk ik.

Dat ben ik met je eens! Met name beperkt alcohol gebruik hoeft helemaal niet zo'n probleem te zijn.

Het gaat de goede kant op. Bedankt! Echter heb ik gisteren de laatste set van 5 met belt gedaan voor de eerste keer. Wel nu, ik hoop hiermee over 4 weken 170 te trekken ;).

Prima deadlifts hoor! 127,5kg voor reps is best pittig, hoge hip thrusts trouwens man !

Bedoel je niet ammoniak?

• #6.876
  • #6.877
Wat betreft de DL blijft de lift-off voor mij trouwens verreweg het zwakste punt. Zou het zin hebben om paused deadlifts een kans te geven, of hebben jullie andere aanraders voor de volgende cycle?

Wat betreft de DL blijft de lift-off voor mij trouwens verreweg het zwakste punt. Zou het zin hebben om paused deadlifts een kans te geven, of hebben jullie andere aanraders voor de volgende cycle?
Als het probleem je startpositie is dan zijn paused zeer handig. Anders kun je het beste deficits doen als je weak spot van de grond is.

als echt het loskrijgen het probleem is kun je het best deficits proberen idd, een klein verschil kan al een mooi resultaat geven.

• #6.880
Als het probleem je startpositie is dan zijn paused zeer handig. Anders kun je het beste deficits doen als je weak spot van de grond is.
als echt het loskrijgen het probleem is kun je het best deficits proberen idd, een klein verschil kan al een mooi resultaat geven.

Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad het lostrekken waar ik mee struggle.
Nu heb ik wel erg hoge heupen en lift ik ook nog eens op Power Perfects, dus er m.a.w. al sprake van een deficit.

Maar goed, ik kan inderdaad wel weer eens proberen om te liften van een lichte deficit. Ik zal deze de volgende cycle als main oefening gebruiken en als DE gewoon de normale DL voor 10x3 doen.

Terug
Naar boven