Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.921
Het pijntje in mijn zij speelde gisteren tijdens de training wel weer een beetje op, maar daar had ik al rekening mee gehouden. Echter, je zou verwachten dat het een probleem is bij de squat en deadlift, maar deze oefeningen gingen gewoon prima. Het was juist bij de bench een beetje tricky. Nou ja, dit zegt in ieder geval dat het met m'n arch wel goed zit denk ik.. :D

Absoluut niet. Laat ik het zo zeggen; Als ik hem vandaag over kon doen, dan weet ik zeker dat ik hem zou halen :o.
Maar dat kan zeker niet? :D Wat is de wachttijd ongeveer?
Dat hebben we bij de fysio eens gedaan. Dat helpt natuurlijk wel en het is vooral leuk om tijdens de warm-up in te passen.
Het is natuurlijk niet voor permanent, maar om de juiste MMC te krijgen zodat je in het vervolg automatisch druk met je knieen naar buiten blijft zetten. Maar de stance aanpassing van jou is natuurlijk ook belangrijk.

Het pijntje in mijn zij speelde gisteren tijdens de training wel weer een beetje op, maar daar had ik al rekening mee gehouden. Echter, je zou verwachten dat het een probleem is bij de squat en deadlift, maar deze oefeningen gingen gewoon prima. Het was juist bij de bench een beetje tricky. Nou ja, dit zegt in ieder geval dat het met m'n arch wel goed zit denk ik.. :D
Suitcase walk doen om je obliques op te peppen? :)

Hoe gaat het met de Roa?

• #6.925
Maar dat kan zeker niet? :D Wat is de wachttijd ongeveer?

Het is natuurlijk niet voor permanent, maar om de juiste MMC te krijgen zodat je in het vervolg automatisch druk met je knieen naar buiten blijft zetten. Maar de stance aanpassing van jou is natuurlijk ook belangrijk.

Nope. Het wordt juli voordat ik opnieuw examen kan doen.

Uiteraard. Zeker als warm-up is het lekker om hiermee de juiste spieren te activeren.

Suitcase walk doen om je obliques op te peppen? :)

Dat gaan we zeker doen. Het is nu nog een beetje te gevoelig, maar vanaf volgende week kan ik er wel mee starten :).

Dat gaat wel oké! Na die stress van gisteren hier en daar een puistje, maar over het algemeen is mijn acne sterk verminderd. As we speak zit ik trouwens lekker in de zon, dat draagt naar mijn ervaring ook bij aan minder acne :)

• #6.927
jammer van je rijbewijs, volgende keer pak je hem gewoon

dat is 100 % zo, maar als je roa gebruikt verbrand je meestal wel wat sneller

:thumb:

Dat lees je vaak, maar nu mijn huid weer een beetje gewend is aan de zon verbrand ik niet (snel) meer moet ik zeggen!

Zeker weten, tijdens vakanties ook een gave huid...:) wel beetje uitkijken dat je niet verbrand met die roa

Zonnetje is nu ook niet erg sterk gelukkig :)

• #6.930
Het trainen kan ik wel even vergeten lijkt het. Toen ik vanmorgen opstond uit het niets weer last van mijn zij. Wel naar de gym gegaan, maar het voelde gelijk ruk dus ik ben niet eens begonnen.

Dat tezamen met het feit dat ik m'n rijbewijs dus niet heb gehaald en en dat een avondje stappen gisteren is uitgelopen op drama maakt dit een mooie kutweek.

Mooi kut man. Even weer tot jezelf komen. Dat drama mag je best in detail beschrijven hoor :p

Soms zit het allemaal een beetje tegen, maar komt weer goed, Bas. :klink:

• #6.934
Mooi kut man. Even weer tot jezelf komen. Dat drama mag je best in detail beschrijven hoor :p

Daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken hier. Sorry! ;)
Soms zit het allemaal een beetje tegen, maar komt weer goed, Bas. :klink:

Daar gaan we toch wel vanuit. Zowel vrijdag als zaterdag in ieder geval even lekker gek gedaan en nu weer vooruit kijken!
Ik hoop natuurlijk snel weer te kunnen trainen, want ik heb er enorm veel zin in, maar aan de andere kant wil ik op dit moment absoluut niets forceren.

Balen man, rustig aan.

• #6.937

Een beetje ontspanning op z'n tijd kan geen kwaad ;).
Gelukkig is de pijn in de zij toch vrij snel weer bijgetrokken en heb ik er eigenlijk alleen met het benchen last van. Gisterenmiddag getraind:

Day 2 (Weight xRepsxSets)

Squat 75 x5x5
Stiff leg Deadlift 80 x6x4
Bench press 70 x3x6
Barbell row 70 x6x4
Overhead press 40 x6x4
Pull-up BW x8x3 (8 8 6)
Arms x8x3 (Skipped)

Opmerkingen
Ez pz. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk te focussen op retractie van de schouders in daadwerkelijk elke lift. Daarnaast natuurlijk weer gewerkt aan de squat door de tenen verder naar buiten te wijzen. Het voelt nog behoorlijk awkward moet ik zeggen, vooral bij mijn linker knie erg onwennig. Echter gingen deze squats verder wel gewoon makkelijk eigenlijk. Ik denk dat ik nu met name moet wennen en dat zal even tijd kosten.
Ik zal nog weer eens een filmpje posten binnenkort.

Hoezo geen giant/supersets meer Bas? En rust is inderdaad goed op z'n tijd. Vorige week ook ziek geweest + tattoo laten zetten. Dus ik doe ook een week rustig aan.

• #6.939
Hoezo geen giant/supersets meer Bas? En rust is inderdaad goed op z'n tijd. Vorige week ook ziek geweest + tattoo laten zetten. Dus ik doe ook een week rustig aan.

Heel simpel eigenlijk. Na het blessureleed lijkt het mij handiger om supersets achterwege te laten en te focussen op correcte techniek alvorens ik bijzondere dingen uit ga halen qua programmering.
Het schema dat ik nu aanhoud is een blok van 8 weken en dit kan ik naar alle waarschijnlijkheid volhouden zodra ik straks aan het werk ga over twee weken.

Hoe gaat het met je vetpercentage?

Terug
Naar boven