Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Die Jumbo reclame heb je er maar afgehaald zie ik...
"Tweety" is veel leuker toch?
 
Hoe is je arch bij de bench? Hoe is je polspositie en bench je in een J-lijn? M.a.w. welke beweging volgen je ellebogen.
 
Bench was in eerste instantie beter met smalle grip, maar de keer daarna meteen ruk? Ben je niet iets te smal gegaan?

Niet op de openbare weg gereden hoop ik? :p
 
Bench ging weer oudewets ruk. Het boelde echt alsof mijn schouder eraf viel bij wijze van spreken. Ik geef het nog één kans en anders start ik gewoon weer met de incline bench, waar ik nooit last van heb gehad.
welnee man, niks nog een kans geven, lekker incline gaan doen als dat beter gaat
je houd je eigen blessure in stand, gewoon ff kappen met flat bench
 
Ik pak bench altijd met ringvinger of pink op de ringen, dat is voor mij Sweet spot. Als ik nog nauwer doe dan is het een close grip BP haha.

Anders DB bench gaan doen ipv barbell?
 
Hoe is je arch bij de bench? Hoe is je polspositie en bench je in een J-lijn? M.a.w. welke beweging volgen je ellebogen.

Aan al deze zaken heb ik de afgelopen tijd, maar toch blijft het vlak banken een probleem. Er zit iets in mijn linker schouder waardoor die hoek op de één of andere manier niet lekker aanvoelt.
Ik ben momenteel weer schuin aan het benchen. Dat gaat beter!

Bench was in eerste instantie beter met smalle grip, maar de keer daarna meteen ruk? Ben je niet iets te smal gegaan?

Niet op de openbare weg gereden hoop ik? :p

Ik heb de smallere greep ook nog geprobeerd, maar dat loste de problemen helaas niet op!

welnee man, niks nog een kans geven, lekker incline gaan doen als dat beter gaat
je houd je eigen blessure in stand, gewoon ff kappen met flat bench

Ik heb je advies maar op gevolgd Droop. Gaat wel goed zo!

Ik pak bench altijd met ringvinger of pink op de ringen, dat is voor mij Sweet spot. Als ik nog nauwer doe dan is het een close grip BP haha.

Anders DB bench gaan doen ipv barbell?

Dat doe/deed ik ook.

Mwoah, dat vind ik niks :o. Alleen leuk om een beetje high-rep te pompen eigenlijk.


Not even!
Sinds 2 juli aan het werk en daarnaast speelden er nog wat andere dingen. Het loggen was er in ieder geval even bijj in geschoten, maar ik heb tussendoor wel gewoon een beetje meegelezen hier :).
 
Mooi. Not dead. Altijd fijn om te horen :)
 
Mooi. Not dead. Altijd fijn om te horen :)

Sterker nog, er wordt zelfs getraind! Ik probeer nu maandag, woensdag en vrijdag aan te houden als vaste trainingsdagen. Dit i.v.m. m'n nieuwe job.Ik fiets dan vanuit het werk gelijk even langs de gym.
Tot nu toe bevalt dat, maar ik moet nog even zien of ik die vrijdag volhoudt. Naast het feit dat ik het dan wel een beetje heb gehad, is er ook altijd een vrijmibo vanaf 16:00..

Day 2 Weight xRepsxSets
Squat 82,5 x5x5
Bench press 67,5 6 5 5 5
Overhead press 42,5 x7x3
Stiff leg Deadlift 100 8 8 7
Barbell row 82,5 x8x3
pull-ups BW 12 8 5
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ah, de vrijmibo :klink:, er is altijd nog een zaterdag natuurlijk.
Lekkere train, rows zijn een beetje sterker dan de rest in verhouding toch?
 
Ah, de vrijmibo :klink:, er is altijd nog een zaterdag natuurlijk.
Lekkere train, rows zijn een beetje sterker dan de rest in verhouding toch?

Dat is niet verkeerd inderdaad :) .
Dat klopt. Echter, ik heb mijzelf voorgenomen om het weekend helemaal vrij te houden van werk en training. Dan kan ik het weekend gebruiken voor sociale gelegenheden en daarnaast houd ik ruimte om eens een weekendje weg te gaan etc.
Daarnaast merk ik dat als ik in de ochtend/middag train, mij toch anders voel dan in de avond. Dat herken je waarschijnlijk wel!

Klopt helemaal. Mijn rows zijn altijd wel prima geweest.
 
2x/week trainen vind ik wel minimaal hoor ....
ochtend train vind ik idd ook niks, maar met deze warmte is het aan het eind van de dag in mijn sportkamertje ook geen harden.... morgen nog eens een ochtend training proberen.
 
2x/week trainen vind ik wel minimaal hoor ....
ochtend train vind ik idd ook niks, maar met deze warmte is het aan het eind van de dag in mijn sportkamertje ook geen harden.... morgen nog eens een ochtend training proberen.

Klopt. Ik wil hoe dan ook drie keer per week trainen.

Die hitte van de afgelopen tijd hakte er bij mij ook flink in trouwens! Voordat je aan de eerste werkset begint is het al zweten geblazen..
 
Gisteren:

Paused Squat 4x6x80
Paused DL 3x4x125
Incline bench 6x4x67.5
Trap Bar DL 3x3x150
Z-Press 12 10 10 x 35
Fat-grip Pull-up 12 8 8

Opmerkingen:
Ik kon mijn shirt uitwringen na de training. Wat een hitte...
 
Vooral deadliften en squaten is met dit weer geen pretje. Lekkere training Bas!
 
Vooral deadliften en squaten is met dit weer geen pretje. Lekkere training Bas!

Gewoon doorgaan!

Desondanks zie ik je langzaam sterker worden :)

Ik ben ook tevreden. Tevens over m'n fysieke vooruitgang: thumb:.

M'n squat is nog wel altijd zwak, maar ik kreeg gisteren toevallig een tip van iemand in de gym om een extra zooltje in de schoen te leggen. Dat toch maar eens proberen, want ik heb namelijk nèt niet genoeg mobileit om proper te squaten momenteel.
 
Gewoon doorgaan!



Ik ben ook tevreden. Tevens over m'n fysieke vooruitgang: thumb:.

M'n squat is nog wel altijd zwak, maar ik kreeg gisteren toevallig een tip van iemand in de gym om een extra zooltje in de schoen te leggen. Dat toch maar eens proberen, want ik heb namelijk nèt niet genoeg mobileit om proper te squaten momenteel.
Wat voor schoeisel gebruik je dan momenteel om te squatten?
 
Gisteren:

Paused Squat 4x6x80
Paused DL 3x4x125
Incline bench 6x4x67.5
Trap Bar DL 3x3x150
Z-Press 12 10 10 x 35
Fat-grip Pull-up 12 8 8

Opmerkingen:
Ik kon mijn shirt uitwringen na de training. Wat een hitte...

Is dan ook een flinke workout!
 
Back
Naar boven