Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Paused deadlift met dit weer? Respect :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.005
Gisteren:

Squat 7x5x80
SLDL 10 8 8 x 100
OHP 8x3x40
Pendlay row 8x3x85
Weighted push-up 12 10 8 x 20

• #7.007
Niet slecht, heb je die weer tussen een bankje en een stang in het rek gedaan?

Jazeker. Dat was even geleden!

Nu moet ik wel zeggen dat m'n schouder ook bij deze oefening niet echt super voelt. Wel beter dan bij vlak bankdrukken, maar niet top.
Schijnbaar heb ik toch iets in m'n schouder waardoor horizontale presses lastig zijn.
Schuine presses gaan vrijwel feilloos en verticale presses gaan helemaal goed.

Jazeker. Dat was even geleden!

Nu moet ik wel zeggen dat m'n schouder ook bij deze oefening niet echt super voelt. Wel beter dan bij vlak bankdrukken, maar niet top.
Schijnbaar heb ik toch iets in m'n schouder waardoor horizontale presses lastig zijn.
Schuine presses gaan vrijwel feilloos en verticale presses gaan helemaal goed.
Toch jammer. Ben je er nog wel aan het werken om dit te verbeteren, of is het meer om het probleem heen trainen nu?

Je doet weighte dpushup met een dipbelt, voeten op bankje en handen op een stang?

Heb ik ook een een tijd gedaan van 3x10 bodyweight tot 3x10x22,5kg ofzo. Voelde goed op chest en core, leuke oefening wel.

• #7.010
Toch jammer. Ben je er nog wel aan het werken om dit te verbeteren, of is het meer om het probleem heen trainen nu?

Ik heb mijn best gedaan, maar ik ben bang dat ik er gewoon niet voor gebouwd ben.
M'n linkerschouder is wat minder mobiel er daarnaast zit er ook iets in m'n linkerelleboog wat een beetje vreemd voelt.

Ach ja, we kunnen inmiddels concluderen dat links niet m'n sterkste kant is...

Je doet weighte dpushup met een dipbelt, voeten op bankje en handen op een stang?

Heb ik ook een een tijd gedaan van 3x10 bodyweight tot 3x10x22,5kg ofzo. Voelde goed op chest en core, leuke oefening wel.

Yes. Inderdaad! Ik heb die oefening in het verleden veel gedaan. In het begin gaf het vaak rare blikken, tot dat Bell & Co de oefeningen ineens enorm populair maakten, haha!

Ik deed ze voor 8x45 of zo. Echt lekker, maar ik baal van die pijntjes.

Er blijven voldoende goede alternatieve oefeningen over natuurlijk :)

• #7.012
Pendlay row 8x3x85

Bas kan je hier binnenkort een filmpje van maken? Ben benieuwd hoe jij hem uitvoert. Ik boek echt heel weinig progressie met rows..

• #7.019
Pendlay row 8x3x85

Bas kan je hier binnenkort een filmpje van maken? Ben benieuwd hoe jij hem uitvoert. Ik boek echt heel weinig progressie met rows..

Absoluut. Sterker nog, ik heb nog een filmpje. Zal proberen om deze ff online te zetten. Jij hebt insta toch?

Percies, dan wordtie wel makkelijker, dus up the weight :D

Nope. Dan heb je het over decline... ;)

Levers :p

Die oefening kon ook alleen van jou komen, haha :D

Ik heb liever kippenlevers....

Ik weet nog steeds niet goed hoe ik dat lekker bereid..

Nope. Dan heb je het over decline... ;)

Die oefening kon ook alleen van jou komen, haha :D

Bij incline loopt de helling omhoog, dus minder gewicht op je armen, meer op je voeten.

Wel brute kracht nodig in lats en rhomboids bij front levers.... :p

Terug
Naar boven