XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.021
Bij incline loopt de helling omhoog, dus minder gewicht op je armen, meer op je voeten.

Wel brute kracht nodig in lats en rhomboids bij front levers.... :p

Mkay. Ik noemde de decline variant in dit geval incline, haha.

De reden dat ik die variant wil gaan doen, is dat het in principe dezelfde hoek is als de incline bench.

• #7.022

• #7.023
Het loopt tegen 16:00 en ik begin steeds meer te teijfelen over de training straks :o.
Beetje moe en er staat een laaaange avond op de planning.. Misschien toch maar uitstellen naar morgen.

Mooie DL's Bas!

Klopt :o. Het ging weer veel te gek gisteren, haha!

Thx.

Daarover gesproken. Ik heb voor zometeen tripples op het programma staan. Maar eerst koffie..
Da's hard nodig zo te horen...... :p Vergeet ook niet flink wat water in te nemen :)

• #7.028
  • #7.029
Squat 4x5x90
Deadlift 3x4x140
Incline bench 5x5x70
Pull-up 10 10 8 5 5
Wall slides veelx3

Echt onwijs veel gezweet. We zien het maar als een detox :o

Lekker bezig geweest! En sterke DL, doe je goed.
Ik vond ook je OHP op IG erg netjes, je eindigt met je hoofd iets voor, en je armen iets achter het middelpunt. Ziet er strak uit. Ik heb juist een beperking om mijn armen naar achter te krijgen, werken we nog aan :p

• #7.031
Lekker bezig geweest! En sterke DL, doe je goed.
Ik vond ook je OHP op IG erg netjes, je eindigt met je hoofd iets voor, en je armen iets achter het middelpunt. Ziet er strak uit. Ik heb juist een beperking om mijn armen naar achter te krijgen, werken we nog aan :p

Bedankt Neet! Ik ben echt blij met m'n progressie op de DL van afgelopen weken. Het voelt allemaal fantastisch aan.
Ik was m'n chalk trouwens vergeten vandaag en heb alle sets overhand zonder chalk gepakt :P.

Goed om te horen. Ik weet nog goed dat jij in het verleden eens aan hebt gegeven dat ik aan m'n rompstabiliteit moest werken. In die zin dat heupen kantelten bij het locken.
Wel nu, daar heb ik dus aan gewerkt en het lijkt momenteel bijna perfect te gaan. Nu alleen nog even sterk worden, haha.

Daar hebben een hoop mensen last van. Ik denk dat het een kwestie is van zeer frequent pressen. En dan niet alleen de normale OHP, maar doe bijvoorbeeld ook eens Z-Presses!

• #7.032
Pwoah.

Goed om te horen. Ik weet nog goed dat jij in het verleden eens aan hebt gegeven dat ik aan m'n rompstabiliteit moest werken. In die zin dat heupen kantelten bij het locken.
Wel nu, daar heb ik dus aan gewerkt en het lijkt momenteel bijna perfect te gaan. Nu alleen nog even sterk worden, haha.
Was ik idd vergeten om te zeggen, geen holle onderrug meer, helemaal strak!
doe bijvoorbeeld ook eens Z-Presses!
Heb heel veel zin in een nieuw wat vrijer schema, en Z-presses passen daar goed in :thumb:

• #7.034
Was ik idd vergeten om te zeggen, geen holle onderrug meer, helemaal strak!

Heb heel veel zin in een nieuw wat vrijer schema, en Z-presses passen daar goed in :thumb:

Yes. Improvements being made!!

Nou, top toch. Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen.

Training vandaag:
Squat 8x5x80
SLDL 7 6 7 x 105
Incline bench 7 7 6 6 6 x 62,5
Pendlay row 8 8 6 x 80
OHP 7x3x42,5

Opmerkingen
Donderdag, vrijdag én zaterdag wezen zuipen. Als gevolg daarvan ook nog eens weinig geslapen. Het zal jullie niet verassen dat deze training een hel was :o. Na die squats was ik gewoon gesloopt en had ook weinig kracht over.
Enfin. Nu weer even back-on-track.

Yes. Improvements being made!!
Training vandaag:
Squat 8x5x80
SLDL 7 6 7 x 105
Incline bench 7 7 6 6 6 x 62,5
Pendlay row 8 8 6 x 80
OHP 7x3x42,5
.

Ben je na de incline bench niet best vermoeid voor de OHP, aangezien de incline ook behoorlijk de schouders aanpakt.

O ja, en is het reps x sets hoe je het boven neerzet?

Flink wat volume op de Squats :flexing:

• #7.038

Dat ga ik niet ontkennen Neet.
Ik weet nog ongeveer wat ik gehad heb, maar om eerlijk te zijn durf ik het hier niet eens neer te pennen :o.

Ben je na de incline bench niet best vermoeid voor de OHP, aangezien de incline ook behoorlijk de schouders aanpakt.

O ja, en is het reps x sets hoe je het boven neerzet?

Ja. In die twee lifts gebruik je toch veelal dezelfde spieren.
Ik kan alleen geen flat bench doen en ik wil toch graag verticale presses blijven doen!

Ja, klopt.

Hoe gaat het bij jou trouwens qua training?

Flink wat volume op de Squats :flexing:

Absoluut. Maar ik was gisteren ook echt vies naar de kloten hoor.
Vannacht gelukkig weer wat langer geslapen en dat ben ik komende nacht in principe ook van plan.

• #7.039
Voeding gisteren:

8 plakken roggebrood
150 g ham
90 g belegen kaas
30 g pindakaas

200 g ong. rijst
200 g schnitzel
300 g groente
1 el olijfolie
Soja saus, sambal en kruiden

600 g kwark
130 g branflakes
50 g walnoten
200 g druiven/bosvruchten
30 g rozijnen
3 bananen
1 appel

1 banaan
1 appel
Paar koekjes

Voeding gisteren:

8 plakken roggebrood
150 g ham
90 g belegen kaas
30 g pindakaas

200 g ong. rijst
200 g schnitzel
300 g groente
1 el olijfolie
Soja saus, sambal en kruiden

600 g kwark
130 g branflakes
50 g walnoten
200 g druiven/bosvruchten
30 g rozijnen
3 bananen
1 appel

1 banaan
1 appel
Paar koekjes

Dit zou zomaar een dag uit het leven Saik kunnen zijn :) Ook die hoeveelheden.

Terug
Naar boven