AndroidHealthClinic

Bascross weet niet wat hij wil.

Bezoekers in dit topic

Deftige training beest:cool:

Goed om te zien dat dit topic leeft:D

Thx beest.

Ik ben ook blij dat hem weer in leven houd, al anderhalve week, nieuwe record!
 
Ga zo door,
Wanneer komt er weer een pr?;)
 
Ga zo door,
Wanneer komt er weer een pr?;)

Duurt nog 3/4 weken denk ik, dan knal ik zo over de 70kg benchpress heen;)

Nog wat cock werk gedaan:

10xperrysport
5xtrainer
7x1 (rechts)
2x1 (links)
7x1 (rechts)
1x1+4 (links)
7x1 (rechts)
1x1+4 (links)
7x1 (rechts)
1x1+4 (links)
10xtrainer

2x1 met links is pr
4x7x1 met rechts ook:)
 
Heb die cocks ook besteld ben benieuwd :p
 
87kg en een bench van 60kg
Btje jammer he, ik hoop dat je snel aan die 70 kan beginnen;)
 
Maar voor de rest heb je nog steeds sissy stats (we kunnen misschien een club oprichten of zo)

Hoe gaat het met je heup intussen?
True

Wel aardig, nog wel beetje last, maar het valt mee. Sta alleen nog steeds niet recht, mag van mij nu weleens opschieten.


87kg en een bench van 60kg
Btje jammer he, ik hoop dat je snel aan die 70 kan beginnen;)
True.
heej bass hoe gaat het met je heup....

Zie boven;)
 
mooi ik hoop dat het goed komt met je en dan eens de 100 kilo drukken
 
mooi ik hoop dat het goed komt met je en dan eens de 100 kilo drukken

True;)

24-01

closegrip bench
10x20
6x40
3x50
3x55
3x55
3x55

db row
10x20
10x26
10x26
8x28

hammercurl
10x14
10x14
10x14

sideraises
10x8
10x10
10x10
8x10
 
Nog steeds goed bezig :)
Als je je bench beter wilt mag je naast die side raises ook wel wat oh presses doen hé! Weet niet juist hoe je schema eruit ziet, maar dit moet er zeker bij!
 
Nog steeds goed bezig :)
Als je je bench beter wilt mag je naast die side raises ook wel wat oh presses doen hé! Weet niet juist hoe je schema eruit ziet, maar dit moet er zeker bij!
Thx

Mwah, vaker benchen doet meer voor hogere bench, dan overhead. Maar ik doe gewoon één keer in de week overhead, dus zaterdag overhead press;)

Mijn schema is ongeveer dit:

bench
chinnen
isolatie

overhead
db row
isolatie

bench (variant)
chinnen
isolatie

Had vandaag eigenlijk overhead moeten doen, maar niet aangedacht, heb schema niet op papier.
 
Waarom doe je geen upright rows, militairy presses, front raises, skull crushers en zware press downs?

Je voorste schouderkoppen en triceps zijn namelijk veel zwakker dan je borst als kleine spier, en ze bepalen vrijwel hoeveel je kunt drukken. Powerlifters zien banken als een delt tri oefening. Dus als je zwaar wilt banken, zou ik zeker die oefeningen en area's meer accentueren dan je nu doet.

Ook wrist curls erin gooien.

Biceps hebben nauwelijks invloed op je kracht op de bank. Dus daar zou ik me in veel mindere mate druk om maken.
 
Waarom doe je geen upright rows, militairy presses, front raises, skull crushers en zware press downs?

Je voorste schouderkoppen en triceps zijn namelijk veel zwakker dan je borst als kleine spier, en ze bepalen vrijwel hoeveel je kunt drukken. Powerlifters zien banken als een delt tri oefening. Dus als je zwaar wilt banken, zou ik zeker die oefeningen en area's meer accentueren dan je nu doet.

Ook wrist curls erin gooien.

Biceps hebben nauwelijks invloed op je kracht op de bank. Dus daar zou ik me in veel mindere mate druk om maken.

Upright row vind ik een schouder verneuker, overhead press doe ik één keer per week. Front raises zijn imo niet nodig met 2xpw benchen en 1xpw overhead, voorste schouderkoppen worden dan genoeg belast. Skull crushers doe ik af en toe, één keer in de twee weken ongeveer, heb vaak last van mijn ellebogen bij die oefening. Press downs kan ik niet, omdat ik geen pulley heb, wil ik trouwens nog wel aanschaffen. Verder dip ik ook nog, dus 2x pw tricep werk, excl bench en overhead.

Dat benchen meer delt/tricep werk is ben ik met je eens.

Wrist curls doe ik ook, verder doe ik 2x pw onderarm werk en soms zelfs 3x pw CoC werk. Binnenkort komen bovendien mijn rolling thunder, v-bar enz binnen, dus onderarm werk verwaarloos ik zeker niet.

Biceps hebben idd geen nut voor bench, maar wel voor the girls:D Curls for the girls;)
 
Back
Naar boven