MuscleMeat

Bascross weet niet wat hij wil.

Damm doe je eigenlijk al goed met die c**ks. Krijg nr1. niet dicht, daarnet eerste trainingsessie ermee. Ben benieuwd hoe snel het opschiet :p

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nr2 al eens geprobeerd? met rechts zou je toch al een kans maken ofniet?

Idd k*tding wil na eerste 2cm al niet meer bewegen bij mij :roflol: Werk aan de winkel dus, maar traint wel leuk die grippertjes.

Upright row vind ik een schouder verneuker, overhead press doe ik één keer per week. Front raises zijn imo niet nodig met 2xpw benchen en 1xpw overhead, voorste schouderkoppen worden dan genoeg belast. Skull crushers doe ik af en toe, één keer in de twee weken ongeveer, heb vaak last van mijn ellebogen bij die oefening. Press downs kan ik niet, omdat ik geen pulley heb, wil ik trouwens nog wel aanschaffen. Verder dip ik ook nog, dus 2x pw tricep werk, excl bench en overhead.

Dat benchen meer delt/tricep werk is ben ik met je eens.

Wrist curls doe ik ook, verder doe ik 2x pw onderarm werk en soms zelfs 3x pw CoC werk. Binnenkort komen bovendien mijn rolling thunder, v-bar enz binnen, dus onderarm werk verwaarloos ik zeker niet.

Biceps hebben idd geen nut voor bench, maar wel voor the girls:D Curls for the girls;)

Die skull crushers moet je echt vaker doen, dat van die ellebogen (vaak trillen ook) getuigd van gebrek aan coordinatie en stabiliteit. Oefen met superlicht gewicht en houd je ellebogen zwaar naar binnen. En military pressen doen, want verandering v/d hoek af en toe vormt je stabilisoren ook.

En wat betreft de girls, biceps zijn zwaar overatted, als je ze echt gek wilt krijgen moet je een streep op je rug kweken, lijnen in je obliques, en een kogelronde squatkont.

Die skull crushers moet je echt vaker doen, dat van die ellebogen (vaak trillen ook) getuigd van gebrek aan coordinatie en stabiliteit. Oefen met superlicht gewicht en houd je ellebogen zwaar naar binnen. En military pressen doen, want verandering v/d hoek af en toe vormt je stabilisoren ook.

En wat betreft de girls, biceps zijn zwaar overatted, als je ze echt gek wilt krijgen moet je een streep op je rug kweken, lijnen in je obliques, en een kogelronde squatkont.

Agree!
:thumbs:

Vandaag geen last gehad met skull crusher dus als dat zo blijft, doe ik ze vaker.

Abs zijn overrated en die andere twee op dit moment niet aan de orde.

26-01

one arm db overhead press
10x6
10x12
6x16
5x18
3x22(r)
3x22 (r)
5x18(l)

chinnen
10xbw
8xbw
8xbw
8xbw

skull crusher
10x20
10x20
10x20

flyes
10x12
10x14
10x14
8x14

reverse plate wristcurl
8x2,5
8x2,5
5x3,75

Netjes bezig beest.. je lijkt weer een beetje regelmatig te trainen nu :)

Goede training beest, je gaat goed vooruit :thumbs:

thx beast

31-01

mp
10x20
5x30
5x40
5x40
5x40
4x40(5f)