grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Als ik naar de begin vraag kijk dan denk ik het volgende
In de bouw verbrand je in ieder geval meer calorien dan op kantoor
voordeel bouw - je zal eerder droog zijn en je spieren groeien alleen al omdat je de hele dag fysiek bezig bent.
nadeel - je zal soms te moe zijn om te trainen en je spieren herstellen minder snel.
om te groeien moet je veeeel eten.
voordeel kantoor - je hebt minder voeding nodig om te groeien / dat is ook een nadeel want je verbrand minder (dus te veel calorien sla je eerder op als vet)
Je zal meer zitten dus meer rusttijd hebben om te herstellen maar je spieren verslappen ook als ze niet gebruikt worden. Tja wat is nu beter
Ik ben trouwens een luie kantoormedewerker die wel gemiddeld 9 uur p/dag werkt
Fysiek ben ik niet moe, geestelijk soms wel (van al dat gelul)
voordeel - ik kan wel af en toe hier kijken
PS ik heb trouwens diep respect voor de jongens in de bouw die het nog kunnen opbrengen om te trainen na het werk
ik denk dat ik het toch makkelijker heb.
In de bouw verbrand je in ieder geval meer calorien dan op kantoor
voordeel bouw - je zal eerder droog zijn en je spieren groeien alleen al omdat je de hele dag fysiek bezig bent.
nadeel - je zal soms te moe zijn om te trainen en je spieren herstellen minder snel.
om te groeien moet je veeeel eten.
voordeel kantoor - je hebt minder voeding nodig om te groeien / dat is ook een nadeel want je verbrand minder (dus te veel calorien sla je eerder op als vet)
Je zal meer zitten dus meer rusttijd hebben om te herstellen maar je spieren verslappen ook als ze niet gebruikt worden. Tja wat is nu beter

Ik ben trouwens een luie kantoormedewerker die wel gemiddeld 9 uur p/dag werkt
Fysiek ben ik niet moe, geestelijk soms wel (van al dat gelul)
voordeel - ik kan wel af en toe hier kijken

PS ik heb trouwens diep respect voor de jongens in de bouw die het nog kunnen opbrengen om te trainen na het werk
ik denk dat ik het toch makkelijker heb.
Laatst bewerkt: