TK210
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pittig die BB shrugs. Hoe vaak per week train je nu?
)
)thnx
ja heb er 2 keer tussen gezeten. hij zakt tot een bepaald punt maar ook met mijn lengte zit je dan al aardig krap. 1ste met de schrik vrijgekomen en er om gelachen maar rest van de week had ik pijn rond heel mijn middel. ik had me snel naar achter proberen te duwen en liet me toen achterover er af vallen .
(toen het net gebeurde kwamen 5 jongens erbij beetje duwen schuin tegen die plaat maar werkte niet hehe..was 10e rep voor 400kg)
2de x beetje zelfde verhaal maar kwam er toevallig beter van af...niet erg pijn gedaan (en toen was ik wel alleen)
spotters in smith omdat ik heel soms zoon dag heb dat ik in 1 keer echt niet meer kan
dan is het in 1 keer KLAAR ..zo snel dat ik niet die stang op tijd ingehaakt heb.
uhhhhhhh even uit mijn hoofd is dat juist in een normaal squatrek dan zo ....?
de smith heeft toch eigenlijk een hele rits safety"s waar je die haken in hangt. bij ons zit er in ieder geval verder niet op. dus je haakt in of de stang knalt tot 20cm boven de grond.
we hebben een los squatrek maar niet met heel deel er voor waar je de stang op kan laten vallen dus je doet gewoon 2 stappen naar achter als je begint en als je klaar bent stap je naar voor en hang je de barbell terug