Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
kom je zondag nie kijken dan

thxn dumba!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Druk jij serieus 1 week voor de flexcup 6x120kg op 5% vet?
nope als je terugleest ..dat was 17 augustus. op 8% haalde ik zoiezo mijn krachtstats regelmatig en sommige dingen nog meer gepakt...daarna is het wat sneller achteruit gegaan. in deze laatste week kon ik nog wel heel gek doen met gewicht maar omdat je helemaal leeggetrokken bent zit je na een paar reps al vol en gaat het zelfs pijnlijk voelen. heb nu ook 3 oef - 3 sets - 15 reps gedaan per spiergroep ipv 4-4-8 wat ik normaal doe
grtz
Ik zie een kikkertje tom. Ik wist serieus niet eens dat je een log had (lowcarbs de laatste tijs tijd) anders was ik hier wel vaker geweest. Doe je volgend jaar weer mee?
ik doe op zijn vroegst volgend jaar dan weer een wedstrijd. even komende tijd lekker normaal leven en 4x per week trainen..was in en rond huis doen en beetje family time ..in die tijd zal ik bedenken wat ik wil. ergens moet er natuurlijk weer een soort doel gesteld worden want dat werkt wel beter.
of het volgend jaar weer de flex wordt? denk het wel anders begin 2013 een andere wedstrijd. jij doet volgend jaar ook weer mee? hoop dat jij het ook naar je zin gehad hebt. nu is druk er af he..volgende x genieten we denk ik meer van de dag zelf
Ik ben hetzelfde van plan. ga vanaf morgen weer wat strakker eten anders kom ik alleen maar vocht aan
En we krijgen de kerst nog natuurlijk, nu ff tijd voor t vrouwtje en gezelligheid.
En wil volgend jaar wel weer mee doen.
Heb wel genoten vd dag hoor,me coach was nog zenuachtiger dan ik,ik was de rust hemzelf en heb wel genoten op t podium.

lekkere training man! hoest met je fysiek na je wedstrijd?
goed bezig zo te zien! netjes hoor, goeie doelen ook voor 2012! Good luck
200kg squat full of parallel? niet in smith neem ik aan