XXL Nutrition

BC Transfourmation Course Muscle M

Bezoekers in dit topic

Zo gisteren lekker Pizza wezen eten met lekker nagerechtje erbij.
Gaf me weer een voldaan gevoel!

Vandaag weer hard op dieet! Hoop a.s. weekend even naar Spijkenisse te rijden voor wat supplementen die op beginnen te raken en een tussentijdse meting. Hopelijk kan ik de teller weer wat omlaag bijstellen!

Gisteren een nieuwe (grotere) sporttas gehaald en een nieuwe sportbroek.
Die oude begon zo langzamerhand uit elkaar te vallen dus dat schoot niet op.
Maandag weer in style trainen haha!
 
Leuk dat je meeleest!
Hoe zijn bij jou de resultaten tot zover?

Beetje te spreken over het hele verhaal en het trainen/dieeten goed vol te houden?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 21:56 ----------



Bedankt man!

Jij bent ook lekker aan het knallen lees ik in je log!
Goed om te horen man dat het harde werken resultaat oplevert.

Beetje late reactie (geen abbo, dus bij deze :P)
Bij mij gaat het goed, ik was al wat langer bezig met dieten van BC. Ik kom van +/- 24% af, ik zit nu op 15%. Maar ik doe sinds 2 weken pas het dieet wat jullie ook hebben omdat ik eerst nog met me vorrige dieet door moest gaan van jeffrey. Het is goed vol te houden ik heb nergens problemen mee, ook doe ik niet aan junkfood meer en geen junk dagen. (alleen 14 februarie met me vriendin naar de sumo, verder niets).
Trainingen gaan ook super en vind het prima geregeld allemaal

Succes verder.
Groetjes bas

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 19:30 ----------

even een reactie op het feit dat je het moeilijk hebt met mensen om je heen die lekker eten:P Ik werk in de continu op een fabriek met nog 7 collega's die altijd iets van pizza, pasta, patat enz enz. eten. In het begin was het lastig maar in verloop van tijd geef je er geen reet meer om.
Gister had ik wel weer even een moeilijk moment toen mijn collega een pizza salami stond te bakken (mijn lievelingspizza) terwijl ik aan me kip, rijst en broccoli zat...

Ik heb ook nieuwe sport kleding moeten kopen, alles begon wel heel groot te worden.. van broekmaat W36->W31 die goed zit en over ik denk een paar weken ook te groot begint te worden...

Keep up the good work!!!
 
Laatst bewerkt:
Beetje late reactie (geen abbo, dus bij deze :P)
Bij mij gaat het goed, ik was al wat langer bezig met dieten van BC. Ik kom van +/- 24% af, ik zit nu op 15%. Maar ik doe sinds 2 weken pas het dieet wat jullie ook hebben omdat ik eerst nog met me vorrige dieet door moest gaan van jeffrey. Het is goed vol te houden ik heb nergens problemen mee, ook doe ik niet aan junkfood meer en geen junk dagen. (alleen 14 februarie met me vriendin naar de sumo, verder niets).
Trainingen gaan ook super en vind het prima geregeld allemaal

Succes verder.
Groetjes bas

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 19:30 ----------

even een reactie op het feit dat je het moeilijk hebt met mensen om je heen die lekker eten:P Ik werk in de continu op een fabriek met nog 7 collega's die altijd iets van pizza, pasta, patat enz enz. eten. In het begin was het lastig maar in verloop van tijd geef je er geen reet meer om.
Gister had ik wel weer even een moeilijk moment toen mijn collega een pizza salami stond te bakken (mijn lievelingspizza) terwijl ik aan me kip, rijst en broccoli zat...

Ik heb ook nieuwe sport kleding moeten kopen, alles begon wel heel groot te worden.. van broekmaat W36->W31 die goed zit en over ik denk een paar weken ook te groot begint te worden...

Keep up the good work!!!

Beter laat als nooit toch?!

Maar goed man dat je (ondanks je langer bezig bent) z'n 9% in vetpercentage bent gedaald.
Het last hebben dat andere mensen lekker eten wordt met de week minder. Denk dat ik hierna maar lekker verder ga met rijst/kip en wat andere goede maaltijden! Bevalt me goed zo en het resultaat mag ik ook niet over klagen. Qua sportkleding was het gewoon even nodig, trainingsbroek viel bijna uit elkaar dus mocht wel weer een nieuw aanschaffen(A)

Met me spijkerbroeken merk ik het wel, broeken die normaal wat strakker zate zitten nu goed tot best los. Binnenkort maar is een paar nieuwe aanschaffen, of zorgen dat me benen stuk dikker worden. Ga ik nog over nadenken:)

Vandaag lange werkdag gehad met iets meer tussen me maaltijden als de 2.5 uur die voorgeschreven staat. Wel allemaal goed gegaan en knallende work-out gehad in de gym met me buddy:lifter:
Armen klapte bijna uit elkaar en aders beginnen steeds meer vorm aan te nemen:D

En nog iets anders,

Gisteren van me vriendin een abbo op de Muscle & Fitness gehad om me motivatie net zo te houden al dan niet te verbeteren! Helemaal leuk natuurlijk een stukje extra support. Thanks babe:thumb:
 
precies!!!


Maar met die broeken kan je wel dikke benen hebben maar dan zit het rond je heupen helemaal k*t :P hahaha mijn benen mogen ook niet veel dikker meer worden (heb van me zelf al aardige poten).

Suc6 deze week.
 
Zo weer even een update!
Deze week weer rammend hard getraind en strak aan het dieet gehouden.
Ben zeer te spreken over alles en merk dat het allemaal een stuk makkelijker gaat.

De trainingen gaan lekker en gewichten nemen bijna elke week wel iets toe. Daarnaast ben ik volledig op het dieet ingesteld en heb ik geeneens trek in ander voedsel.
Deze week werdt er overheerlijke versgebakken appeltaart getrakteerd en ik heb me stukje eerst een half uur a drie kwartier voor me laten staan om de geur tot me te nemen en hem vervolgens ingepakt om thuis me broertjes ermee te verblijden.

Verder lekker op de loopband bezig en dat is ook goed te doen!
Zaterdag naar Shabu Shabu om even goed te eten en dan is week 6 weer voorbij en nog 10 te gaan!

Misschien dat ik zaterdag nog even naar Spijkenisse rijdt voor een tussentijdse meeting als het weer, werk, studie etc. een beetje meezit. Hopelijk kan ik de teller dan weer 1% omlaag zetten!
 
Gisteren nog geweest?
 
Gisteren nog geweest?

Jeps en kan er weer klein procentje vanaf schrijven!
Zit nu op de 15.7% tegenover 16.5% 2 weken geleden!

Verder is de havermout veranderd voor bambix 6+.

Ik gebruikte zelf havermout poeder en dat vulde niet echt. qua hoeveelheden is alles hetzelfde gebleven alleen doordat bambix een soort pap wordt vult dit beter en blijft het hongergevoel weg.

Op FB gelezen dat 3 maart gezamenlijke training wordt. Ben je ook nog v.d. partij Hendrie?
 
Nope helaas ben ik dan niet aanwezig ben dat hele weekend weg dus ga aankomende zaterdag voor mijn meet moment nu heerlijk AAn een zak drop en vanavond uit eten :) mooi resultaat alweer man post is pica
 
Nope helaas ben ik dan niet aanwezig ben dat hele weekend weg dus ga aankomende zaterdag voor mijn meet moment nu heerlijk AAn een zak drop en vanavond uit eten :) mooi resultaat alweer man post is pica

Weekend weg is ook relax!
Wat is de bestemming? al een idee hoe je het daar het beste met je voeding gaat regelen etc.?

Pica's laat ik nog even achter wegen. Moment dat ik ripped sta komen ze er zeker haha!
 
Waar blijven die updates?
 
Waar blijven die updates?

updates zijn een tijdje weggebleven inderdaad;)

afgelopen vrijdag langs geweest en gemeten op 15.5%.
Vond het een beetje tegenvallen maar goed, het is zo als het is en meer als me best kunnen we niet doen:)

Vervolgens voeding aangepast, fatburner erbij en hopelijk dat de motor weer een versnelling hoger gaat!
Afgelopen zondag met de bigboys getraind. Een erg lekkere rug training gedaan en maximaal motivatie gewonnen.

Gisteren met het nieuwe schema begonnen en moet zeggen dat die 30sec rust wel killing zijn:D
Vandaag stond quads + kuiten op het programma en zag wel wat zwarte vlekjes hier en daar!

Me eten voor morgen weer klaargezet en zo bed in, morgen weer vroeg dag.

Op de helft van de course en toch 3% gedaald. De 2e helft hoop ik minimaal hetzelfde te behalen en na de 16 weken het dieet/cardio lekker voortzetten. Ben me zoete smaak helemaal kwijt en vindt het allemaal goed gaan zo!

Hopelijk komende meting (volgende week zaterdag) onder de 15%, is toch wel minimaal me doelstelling en eindigen ergens in de 12% zone.
 
Hoe gaat het?nog5weekjes vol houden
 
Het is eventjes stil geweest in dit topic.
dat betekend echter niet dat ik stil gezeten heb in de gym:)

Gisteren langs geweest in spijkenisse en na een meeting konden ze me vertellen dat ik op 13.7% staat!!!

Daar was ik helemaal happy mee dus mijn weekend kan niet meer stuk.
Savonds gelijk gevierd met een lekkere pizza en die z'n nieuwe mac flurrie.

Op naar de 12%!
 
Kijk top was al bang op na die 12%ga der voor!tot over 4weekjes
 
Back
Naar boven