XXL Nutrition

BC Transfourmation Course Muscle M

Hoppa lekker bezig gozer top

• Topic Starter Topic Starter
Hoppa lekker bezig gozer top

Bedankt man!
Heb de drive goed te pakken inderdaad.

Vandaag 2xrug, 2x schouders en cardio gedaan en week 4 is qua training officieel voorbij.
Morgen meten in Spijkenisse. Ben erg benieuwd wat er vanaf is gegaan en wat de aanpassingen worden voor meer resultaat.

Voor morgen avond staat de cheat weer gepland. het eten zal redelijk normaal zijn met wel grote hoeveelheden uiteraard en als nagerecht een bak ben en jerrys ofzo:)

Fijne avond allen en duimen voor een goede meting morgen!

Succes morge

Hoe was het?

Leuk logje om te lezen, ik doe zelf ook mee met de course. Succes hoe was het, wat zijn de resultaten?

Update!

Gisteren is het er niet van gekomen om nog te posten, maar bij deze alsnog de update:

Gisteren de auto ingesprongen en netjes om 12.00 in Spijkenisse aangekomen. Was goed druk in de winkel en toen kon het feest beginnen. Als eerste kon ik op de weegschaal gaan staan en die gaf 108.0 kg. aan
2 weken geleden was ik ook geweest voor tussentijdse meting en toen stond mij gewicht ook op dat niveau dus kreeg het een beetje warm. Misschien was er in die 2 weken niets gebeurd:P
Toen snel naar boven gelopen en na 1 min kon Davor me zeggen dat ik op 16.5% zit!
Ik ben begonnen op 18.5 dus precies 2% vet eraf!

Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat en met de paar kleine aanpassingen ik zeker weet dat we deze stijgende (eigelijk zakkende :) ) lijn kunnen voortzetten!

Cardio is naar 5x30 gegaan en voeding hier en daar wat aangepast.

Savonds lekker gegeten bij vrienden met als nagerecht een bak ijs voor deze jongeman:)
Daarna een verjaardag gehad en daar alleen een colatje op.

Op naar de 2e officiële meeting! Ik hoop dat ik dan weer 2% eraf mag schrijven!

Klinkt heel goed jonge top gedaan! Ga zo door man

haha ik was er ook om 12 uur, was redelijk druk maar wel allemaal gemoedelijk:) Ik was die jongen die zijn pannenkoek maaltijd nog aan het opeten was en last had van het fenomeen 'squat ass' misschien dat je me dat hoorde zeggen. Wie was jij? Een van de langere in ieder geval:p

Leuk logje om te lezen, ik doe zelf ook mee met de course. Succes hoe was het, wat zijn de resultaten?

Leuk dat je meeleest!
Hoe zijn bij jou de resultaten tot zover?

Beetje te spreken over het hele verhaal en het trainen/dieeten goed vol te houden?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 21:56 ----------

Klinkt heel goed jonge top gedaan! Ga zo door man

Bedankt man!

Jij bent ook lekker aan het knallen lees ik in je log!
Goed om te horen man dat het harde werken resultaat oplevert.

Het is weer even geleden maar bij deze nog een korte update.
Vanaf maandag weer geknald in de sportschool en elke dag netjes cardio gedaan, 30 min lang op schuine loopband.

Moet zeggen dat ik de laatste tijd me knie beetje begint te voelen maar er met benen geen last van heb.
Verder gaat dieet goed en is de motivatie nog lekker hoog!

Vandaag quads en kuiten gedaan en moet zeggen dat die erg lekker ging!
Squatten lekker diep, flinke legpresses, hacksquats en leg extensions. lekker hard gepakt en maximaal massa op de benen kweken. deze een tijdje geen aandacht gegeven door de jaren heen(A)

Al met al verloopt de week goed en zie ik nog geen problemen opdagen:)

Zit wel al te bedenken welke cheat ik dit weekend doen. Iemand nog ideetjes voor een goede maaltijd?!

Je blijft lekker gaan bro klasse goeie maaltijd m,m ik zit ook alweer te denken Chinees ofzo bami met kipsate of lekker heel stokbrood vol met kip en satesaus nomnom

Je blijft lekker gaan bro klasse goeie maaltijd m,m ik zit ook alweer te denken Chinees ofzo bami met kipsate of lekker heel stokbrood vol met kip en satesaus nomnom

Een lekker stokbrood zou er wel ingaan inderdaad, helemaal vol belegt met lekkere dingen:meal:
Flink bort patat met lekker stuk vlees erbij gaat er ook wel in denk ik! Flink stuk taart als nagerecht, klinkt allemaal niet gek!

Heb nu al 3 zondagen achter elkaar 2borde patat op met 3snacks en een bak ijs gok dat deze week ook wel weer word :) kijk er alweer na uit

Weer een kleine update aan het einde van week 5.

Deze week alle trainingen weer netjes voltooid incl. 5x cardio van 30 min lang.
Dit gebeurd op de loopband tegen een vrij schuine helling in loopstand.
Weer goede spierpijn gehad deze week en voel me goed!

Naast de spierpijn merk ik dat me vet erg los en zacht aanvoelt en dat zijn goede tekenen van lekker verbranden!
Heb voor mezelf gesteld dat ik minimaal weer 2% er vanaf wil hebben bij meting 2 over 3 weken en het liefst ietsje meer nog. Daarbij met trainen zie je ook meer definitie en het ziet er allemaal wat 'strakker' uit. Helemaal tevreden dus en de motivatie om te knallen zit nog steeds op 120%.

Afgelopen dinsdag was even zuur, zit je je rijst met kip te eten gaan ze tegenover je met de hele fam. een bak appelkrumbell opeten als toetje. Het wordt dan niet aangeboden omdat ze weten dat het niet mag, maar kan er wel flink sago van worden. Dit is overigens snel weer over natuurlijk, maar soms...:)

Dit weekend rustig weekend voor de boeg en eens kijken wanneer en hoe we de cheatmaaltijd gaan plannen.

Vanzelf geef je geen reet meer om die troep die mensen om je heen eten;)

Succes bro

Vanzelf geef je geen reet meer om die troep die mensen om je heen eten;)

Succes bro

Haha inderdaad, merk zelf dat me 'lekkere trek' echt een stuk lager als is als voorheen.
Waar ik toen moeite mee had om koeken, drop en andere lekkernijen te laten staan kijk ik er nu naar en denk ik, **** that!

alleen soms.....:D

wacht maar todat je echt diep gaat;)

Zelfs dingen die je niet lust lijken dan heerlijk:p

Haha ben benieuwd :)

Good job

Terug
Naar boven