Fitness Seller

BC Transfourmation Course Muscle M

Goede avond allen!

Deze week gaat het trainen erg lekker.
Weer alle gewichten stukje zwaarder als vorige week.
het bankdrukken met omgekeerde greep deze x op 60kg en dat vindt ik toch niet gek voor de 3e week!
Daarna benen goed aangepakt gisteren en daar begin ik langzaam de vruchten van te plukken....

Nu me rijst+kip eten en bak sla als vervanging van de groentes.
Morgen zwakke spiergroepen, buik en cardio en deze week zit er weer op.

Volgende week volgens mij weer centrale meeting met alle body challange deelnemers.
Hopelijk ergens rond de 17% met dat vetpercentage. (lager mag altijd natuurlijk:))

Ik merk wel dat ik overal steeds meer lekkere zaken signaleer. Snoep/koeken waar eigenlijk nooit me oog op viel zie ik nu overal. Lijkt wel of iedereen bij de Mac aan het eten is etc. haha!

Klasse man top hier gaat zelfde hopelijk spreken we elkaar bij de volgende challange dag

• Topic Starter Topic Starter
Klasse man top hier gaat zelfde hopelijk spreken we elkaar bij de volgende challange dag

Ja zeker!
Volgende week staat er weer een challange dag geplant toch?

Hopelijk hebben ze beetje beeld waar ik op reageer en kunnen ze dat nog meer finetunnen om maximaal effect eruit te halen. motivatie is nog steeds 150%.

Het is nu of nooit haha!

Ja zeker!
Volgende week staat er weer een challange dag geplant toch?

Hopelijk hebben ze beetje beeld waar ik op reageer en kunnen ze dat nog meer finetunnen om maximaal effect eruit te halen. motivatie is nog steeds 150%.

Het is nu of nooit haha!

We zitten dus in het zelfde schuitje en ik begon ook op 19,5% bf dus wel leuk:D

Zo vandaag training 5 uitgevoerd.
2 maal rug (pull down in nek en optrekken) + 2 schouders (zijwaarts heffen in machine en achterkantschouders met kabel), daarna 2 buikoefeningen uitgevoerd en 30 min cardio.
Week 3 is qua trainen officieel voorbij:)

Thuis gekomen stond er een lekkere hamrollade te wachten voor de rest van de familie.
Ik mocht weer een bakje rijst met kip oppeuzelen.

Je moet er iets voor over hebben zeggen ze haha!
Morgen middag gezellig met me meisje op stap, proteine pannekoeken mee en savonds me cheatmeal.
Ik denk dat het iets in de richting van een flinke pizza gaat worden!

Op naar week 4 zou ik zeggen!

Zo vandaag training 5 uitgevoerd.
2 maal rug (pull down in nek en optrekken) + 2 schouders (zijwaarts heffen in machine en achterkantschouders met kabel), daarna 2 buikoefeningen uitgevoerd en 30 min cardio.
Week 3 is qua trainen officieel voorbij:)

Thuis gekomen stond er een lekkere hamrollade te wachten voor de rest van de familie.
Ik mocht weer een bakje rijst met kip oppeuzelen.

Je moet er iets voor over hebben zeggen ze haha!
Morgen middag gezellig met me meisje op stap, proteine pannekoeken mee en savonds me cheatmeal.
Ik denk dat het iets in de richting van een flinke pizza gaat worden!

Op naar week 4 zou ik zeggen!

Good stuff hier zaten ze vanavond ook al tegen over me met een big american pizza:mad:

Good stuff hier zaten ze vanavond ook al tegen over me met een big american pizza:mad:

Hahaha, ja dan zuigt het even flink het volgen van z'n strikt dieet...
Maar als het goed is, is het resultaat groter als het overslaan van die pizza, of hamrollade, of bak ijs, of stukken taart, of wat dan ook:D

Tegen die tijd hopelijk helemaal gehersenspoeld, dat ik niets anders wil als rijst met kip zodat we daarna ripped mogen blijven!

Jij nog weekend plannen?

Hahaha, ja dan zuigt het even flink het volgen van z'n strikt dieet...
Maar als het goed is, is het resultaat groter als het overslaan van die pizza, of hamrollade, of bak ijs, of stukken taart, of wat dan ook:D

Tegen die tijd hopelijk helemaal gehersenspoeld, dat ik niets anders wil als rijst met kip zodat we daarna ripped mogen blijven!

Jij nog weekend plannen?

Morge training 5 schouders/rug/buik/cardio rest van de dag chill met meisje en zondag wat familie bezoek met savonds JUNK!!!!!!!

Voor de mensen die nog makkelijk hun eiwitjes+koolhydraten binnen willen krijgen:
Proteine pannenkoeken is het helemaal!
40 gram tarwe-bloem
5 ei-eiwitten
1 ei

Beetje stevia is optioneel.
Alles in een kom, mixen met een staafmixer en bakken maar!

IMG-20130126-WA0004.jpg

Voor de mensen die nog makkelijk hun eiwitjes+koolhydraten binnen willen krijgen:
Proteine pannenkoeken is het helemaal!
40 gram tarwe-bloem
5 ei-eiwitten
1 ei

Beetje stevia is optioneel.
Alles in een kom, mixen met een staafmixer en bakken maar!

nice tot nu toe alleen die shakedingen gebruikt van meergranen aankomende week mee starten dus:D , hoelaat zijn jullie volgende week er ong , anders meeten we toch ff?

Voor hoeveel pannekoeken heb je beslag met 40 gr tarwe-bloem ?

Voor hoeveel pannekoeken heb je beslag met 40 gr tarwe-bloem ?

Deze hoeveelheid is voor 1 maaltijd.
Je hebt afhankelijk van de grote van je koekenpan en de dikte van je pannenkoek 1 a 2 pannenkoeken. Zelf hou ik ze liever iets dunner dus bak er 2 van;)

Vandaag vloeibaar zoetstof gehaald bij de kruitvat. Zitten geen kcals in, beetje te vergelijken met Stevia denk ik. Ga daar wat van doorheen doen om er wat zoete smaak aan te geven.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 21:05 ----------

nice tot nu toe alleen die shakedingen gebruikt van meergranen aankomende week mee starten dus:D , hoelaat zijn jullie volgende week er ong , anders meeten we toch ff?

Volgens mij krijgen we nog wat toegestuurd over volgende week dacht ik?!

Ik weet niet wat precies de bedoeling is qua tijden etc.
Of het weer over de hele dag verspreid is, of dat we ergens bij een gym meeten en daar een training eruit gooien met elkaar.

Wacht het even rustig af!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 21:06 ----------

Zo lekker dagje gehad vandaag.
Vanmiddag richting de witte stranden van Scheveningen gereden en savonds daar lekker italiaans gegeten.
Normaal eet ik een pizza met gemak op, maar betrapte mezelf erop dat ik de grootste moeite had om hem op te krijgen:eek:

Zo me nachtshake opdrinken, filmpje kijken en easy mode on!
Op naar week 4!

Laat me effe wete hoe die zoetstof is oke? Welk merk?foto?

Come on he pizzatje alleen als junk:-P daar laat ik het niet bij:-)

Laat me effe wete hoe die zoetstof is oke? Welk merk?foto?

Come on he pizzatje alleen als junk:-P daar laat ik het niet bij:-)

Haha, was wel lekker voorgerecht + goed flinke chocolade punt als nagerecht.
Maar moet eerlijk toegeven dat ik het ook een beetje vond tegenvallen qua hoeveelheid:)

Na die pizza zat ik echt bommetje vol en ging er niet meer zoveel bij dus jah... dan houdt het op he!

De zoetstof zal ik vanmiddag even posten of het wat is!

Week 4 aangebroken.
Drukke studiedag voor de boeg, einde van de middag rug+biceps+cardio doen!

Verder gisteren avond een punt vlaai op... Was bij vrienden en die hadden speciaal de taart gekocht omdat we op bezoek kwamen en vond beetje asso staan om af te slaan. Voel me nu wel beetje schuldig dus gaat niet meer gebeuren zoiets...

Vandaag maar wat extra cardio ter compensatie doen!

@ Hendrie, de zoetstof hou je nog tegoed. Nog geen foto van gemaakt.
Gisteren btw wel geprobeerd, had alleen iets teveel erin gedaan dus nu was het te zoet. Vandaag poging 2.0 wagen.

Week 4 aangebroken.
Drukke studiedag voor de boeg, einde van de middag rug+biceps+cardio doen!

Verder gisteren avond een punt vlaai op... Was bij vrienden en die hadden speciaal de taart gekocht omdat we op bezoek kwamen en vond beetje asso staan om af te slaan. Voel me nu wel beetje schuldig dus gaat niet meer gebeuren zoiets...

Vandaag maar wat extra cardio ter compensatie doen!

@ Hendrie, de zoetstof hou je nog tegoed. Nog geen foto van gemaakt.
Gisteren btw wel geprobeerd, had alleen iets teveel erin gedaan dus nu was het te zoet. Vandaag poging 2.0 wagen.

In week 4moet dat nog niet zoveel kwaad kunnen bro succes deze week he

In week 4moet dat nog niet zoveel kwaad kunnen bro succes deze week he

Dat is ook zo, maar moet natuurlijk ervoor waken dat zulke 'uitschieters' een vast ritme worden.
Eenmaal de vruchten van de darkside geproefd te hebben vraagt om meer natuurlijk haha!

Net pannenkoeken gebakken met vloeibaarzoetstof van kruitvat en smaken stuk beter als gisteren!
3 gram van dat spul door het beslag heen voor 2 maaltijden pannenkoeken en ze hebben een net iets zoetere smaak. Gisteren had ik 5 gram voor 1 maaltijd pannenkoeken gedaan. Misschien dat ze daarom niet smaakte:D

Dat is ook zo, maar moet natuurlijk ervoor waken dat zulke 'uitschieters' een vast ritme worden.
Eenmaal de vruchten van de darkside geproefd te hebben vraagt om meer natuurlijk haha!

Net pannenkoeken gebakken met vloeibaarzoetstof van kruitvat en smaken stuk beter als gisteren!
3 gram van dat spul door het beslag heen voor 2 maaltijden pannenkoeken en ze hebben een net iets zoetere smaak. Gisteren had ik 5 gram voor 1 maaltijd pannenkoeken gedaan. Misschien dat ze daarom niet smaakte:D

uitkijken met de junk idd:D krijg steeds meer neiging in een broodje hamkaas ofzo echt niet normaal meer ,:o
maar blijf bij me kip en rijst, ben zowieso blij dat die pannekoeken erin mogen...

uitkijken met de junk idd:D krijg steeds meer neiging in een broodje hamkaas ofzo echt niet normaal meer ,:o
maar blijf bij me kip en rijst, ben zowieso blij dat die pannekoeken erin mogen...

Ja die pannenkoeken zijn wel een hele opluchting.
Was beetje bang dat ik 5x per dag rijst met kip moest gaan eten.
Dat was hem effe niet geworden, maar zo is het goed te doen!

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 20:23 ----------

Vandaag weer lekkere training gehad.
Rug+biceps+cardio en maaltijden netjes volgens schema uitgevoerd.

Deze week niet in kracht toegenomen, maar goed. Kan ook geen feest blijven he!
Rug ging lekker en Biceps ging erg lekker zelfs!

Op naar dag 2 morgen!

Top training gehad vandaag.
Me buddy was weer helemaal de oude en samen even goed schouders + hamstrings aangepakt.
Staand schouderdrukken weer wat gewicht erbij gedaan en dat verliep allemaal lekker.

Daarnaast weer in een tanktop getraind en moet zeggen dat bovenlichaam er al beter uitziet als vier weken geleden.
Begint meer vorm te krijgen en daarnaast wat adertjes hier en daar die zich langzaam laten zien.
De term 'droog' is natuurlijk nog ver te zoeken maar alsnog;)

Daarna nog even 2 oefeningen buik gedaan en weer 30 min op de loopband, schuine stand en flink doorwandelen.

Op naar training 3 van deze week, Quads + kuiten:eek:

Vandaag training 4 gehad van deze week.
Lekker borst + triceps getraind en moet zeggen dat het niet verkeerd ging!
Schuin dumbbell drukken begonnen met 12*30 en geëindigd met 6*38.
Verder bankdrukken met omgekeerde greep eindigde ik met 70 kg totaal.
In het begin vondt ik het maar een ruk oefening maar nu ik een paar weken verder bent voel je echt goed dat die de bovenkant aanspreekt!

De rest van de training ging ook lekker.

A.s. zaterdag naar Spijkenisse voor meten + aanpassingen. Spannend!:D

Terug
Naar boven