XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Ahh die oef:D Die doe ik ook wel eens, noem hem gewoon close grip pulldown.
Er is inderdaad veel stuff, moeilijkheid zal een beetje van de richting afhangen, maar de hoeveelheid is bij mij ook niet mis.
En ik ga ook liever nog naar school dan fulltime te werken, doe je later al genoeg!

Brute trainingen bro! Je bench :eek: ****ker
Moet ik toch maar harder gaan knallen verdomme! Die diepe squats voelen echt veel lekkerder he :D Ik squatte ook p*ssy vroegah haha.

• Topic Starter Topic Starter
Ahh die oef:D Die doe ik ook wel eens, noem hem gewoon close grip pulldown.
Er is inderdaad veel stuff, moeilijkheid zal een beetje van de richting afhangen, maar de hoeveelheid is bij mij ook niet mis.
En ik ga ook liever nog naar school dan fulltime te werken, doe je later al genoeg!

Owjah zo zou ik hem ook kunnen noemen , maar Johnnie jackson klinkt mooier :D. Bio en LO valt best mee hoor. Bio is vooral planten en dieren , ben ik altijd al goed in geweest. Lo zal het moeilijkste zijn , zowel fysiek als het leren , maargoed ik zie het wel zitten :). Gewoon het eerste jaar erdoor en dan op kot , beetje rustiger aan doen ;).

Brute trainingen bro! Je bench :eek: ****ker
Moet ik toch maar harder gaan knallen verdomme! Die diepe squats voelen echt veel lekkerder he :D Ik squatte ook p*ssy vroegah haha.

Thx maatje :D. Diepe squats voelen idd beter , ook mede dankzij mijn riem durf ik dieper gaan. Geeft echt een adrenalinestoot , zeker als je een gewicht pakt dat je nog niet gedaan hebt en dan moet je echt wel omhoog komen.

Nu squat ik ook echt in het rek , vroeger stond ik eruit , maar als je failt is dat dik klote, nu leg ik de bar gewoon op het rek :). Eigenlijk beginnen diep gaan door een kerel zo te zien failen , en weten dat je toch niet de enige bent die squat :'). Hij squatte erg mooi en had toch ook lange benen.

betere foto´s plaatsen zeker!!!

betere foto´s plaatsen zeker!!!

? , er staan nog wat onduidelijke foto's op pagina 6-7 ofso? Voor de rest wil ik nog even wachten , moet goeie lichtinval hebben en een voor mij acceptabele fysiek :).

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Vandaag weer van 8.30-11u naar school gemoeten :( , morgen van 2-4 das chill :D. ( dinsdag en woensdag zijn mijn zwaarste dagen, maandag heb ik 4u tussen 2 vakken en donderdag = sport , vrijdag gedaan om 10.30 :D )

Vandaag : Borst , schouders en benen ( squat)

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 9*60
  • 7*80
  • 6*90
  • 3*100
  • 0*110 Faaailll
  • 1*105
Decline BP :

• 10*60
  • 8*80
  • 1*100
Machine fly's :

• 15*40
  • 15*60
  • 10*85
  • 7*105
SCHOUDERS :

DB shoulder press :

• 8*20
  • 8*24
  • 7*28
  • 5*32
  • 3*34
Side raises :

• 10*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 8*11
  • 9*13
Rear machine fly's :

• 10*20
  • 10*30
  • 7*40
  • 3*55 PR ( ik neem achterkant schouders zeer serieus :cool:)
MP :

• 10*30
  • 10*40
  • 5*50
Power clean + Push press :

• 3*60
BENEN :

Squat
:

• 10*50 FS
  • 8*70 FS
  • 5*80 FS
  • 5*90 FS
  • 4*100 FS PR
  • 1*110 FS PR
Vanaf nu doen we altijd fullsquat :D , durfde vroeger niet zo goed maar heb nu belt + ik sta in het squatrek en bij fail laat ik hem er gewoon opliggen :)

Comment : Had graag nog een keer wat meer gepakt bij de bench. Voor de rest ging MP goed , de cleans + PP zijn echt wel zwaar en ik moet er meer kunnen. Maar ik verloor balans bij de 3rde x 60 en had daardoor geen zin om verder te doen.

Bij squat zat de 2x110 er wss ook in maar had potverdomme echt geen zin meer :p.

Redelijk tevreden , morgen lekker uitslapen :D En lopen + rug , helaas geen DL ga hem toch beperken tot 1x in de week, 2x squat + DL maken het mijn onderrug serieus lastig.

Morgen mss eens proberen van te T-bar-row'en met een barbell :).

Damn man..****ing heerlijke training, je hebt echt mijn respect!:thumbs:

Je blijft maar doorgaan hé:rolleyes:

Damn man..****ing heerlijke training, je hebt echt mijn respect!:thumbs:

Je blijft maar doorgaan hé:rolleyes:

Jij hebt mijn respect ook hoor :D. Zolang je maar hard traint :'). En jullie hebben je voeding beter onder controle :P, valt me nog altijd erg moeilijk ( niet van snoepen ofso , maar exacte hoeveelheden + school , is allemaal niet zo gemakkelijk).

Thx kerel :D , tsjah ik doe het gewoon graag , en ik ben toch al over gegaan op een split :') en benen vooral met squat + hacksquat.

Spijtig van die 110, volgende keer een dubbel op de 100 en dan 110, zal wel lukken!!
Sterke training weer. Succes op school e, morgen moet ik ook, maandag begint de pret opnieuw.

Spijtig van die 110, volgende keer een dubbel op de 100 en dan 110, zal wel lukken!!
Sterke training weer. Succes op school e, morgen moet ik ook, maandag begint de pret opnieuw.

Vond ik ook :P , nu ik heb de 110 nog maar 1x kunnen drukken , had echt een superdag , daarvoor deed ik ook 5x100, ik weet niet als het veel verschil maakt als je eigenlijk je maximum gewicht meteen pakt. Maar daar zie ik toch niet meteen het nut van in , qua training is dat niet echt aan te raden denk ik :).

Gewoon nog wat reps maken en dan lukt die 110 wel weer binnen een bepaalde tijd.

Thx , jij ook! Moet gewoon 2 uurtjes naar BLOSO , rondleiding krijgen , beetje sport etc :) best chill allemaal :D. Maandag is the real shit idd :mad:

Toch wel zware PR bij die bench press! "Jaloezie" :P

Mooie bench vooralsnog Bea!

Toch wel zware PR bij die bench press! "Jaloezie" :P

Thx kerels :D. Bench vind ik van mezelf ook niet slecht.

Mjah ik wil altijd competitie houden met een maat van me , alleen isdie gewoonweg te sterk. Heeft ook wel een bf% van 17-18%, dat maakt het net dat iets makkelijker. En ik ben toch fan van een meer ''bodybuilderswaardag fysiek''. En zijn bench kan ik echt niet meer bijhouden :(. Hij bencht ondertussen al 130x1, hij bencht ook erg vaak :'). Kan niet goed tegen mijn verlies xD. Eeuwige nummer 2 :(, in conditie zal hij me wel nooit beaten dat is zeker :D.

Mjah so be it , mijn deadlift zal wss beter zijn en squat hopelijk ook. Hij doet ze beiden niet , maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij ze niet kan..

En gelukkig heb ik hier altijd veel positieve reacties, dat helpt soms meer dan je zou denken ( it's all in your head;)).

Vond ik ook :P , nu ik heb de 110 nog maar 1x kunnen drukken , had echt een superdag , daarvoor deed ik ook 5x100, ik weet niet als het veel verschil maakt als je eigenlijk je maximum gewicht meteen pakt. Maar daar zie ik toch niet meteen het nut van in , qua training is dat niet echt aan te raden denk ik :).

Gewoon nog wat reps maken en dan lukt die 110 wel weer binnen een bepaalde tijd.

Thx , jij ook! Moet gewoon 2 uurtjes naar BLOSO , rondleiding krijgen , beetje sport etc :) best chill allemaal :D. Maandag is the real shit idd :mad:
Wat je zegt over meteen je max gewicht nemen,is wel eens aan te raden hoor!
Het 1/6 principe! Heb ik ook een tijdje gedaan en dat hielp echt wel!
Zoek maar eens op! Je begint dan met je max gewicht, neem voor de
zekerheid 2,5-5 kilo onder dat gewicht. Dan doe je je
6rm, dan je eerste max gewicht +2.5kg, dan ook de 6rm + 2.5kg. 3maal,
dus 1/6 1/6 1/6 klaar. Wel tussen de sets genoeg rust nemen!
bv max gewicht is 100kg dan is 6rm iets van 82.5
1*97.5-- 6*80--1*100--6*82.5--1*102.5--6*85

link

Wat je zegt over meteen je max gewicht nemen,is wel eens aan te raden hoor!
Het 1/6 principe! Heb ik ook een tijdje gedaan en dat hielp echt wel!
Zoek maar eens op! Je begint dan met je max gewicht, neem voor de
zekerheid 2,5-5 kilo onder dat gewicht. Dan doe je je
6rm, dan je eerste max gewicht +2.5kg, dan ook de 6rm + 2.5kg. 3maal,
dus 1/6 1/6 1/6 klaar. Wel tussen de sets genoeg rust nemen!
bv max gewicht is 100kg dan is 6rm iets van 82.5
1*97.5-- 6*80--1*100--6*82.5--1*102.5--6*85

link

Dat ga ik eens een keertje proberen , thx maatje :D

? , er staan nog wat onduidelijke foto's op pagina 6-7 ofso? Voor de rest wil ik nog even wachten , moet goeie lichtinval hebben en een voor mij acceptabele fysiek :).

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Vandaag weer van 8.30-11u naar school gemoeten :( , morgen van 2-4 das chill :D. ( dinsdag en woensdag zijn mijn zwaarste dagen, maandag heb ik 4u tussen 2 vakken en donderdag = sport , vrijdag gedaan om 10.30 :D )

Vandaag : Borst , schouders en benen ( squat)

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 9*60
  • 7*80
  • 6*90
  • 3*100
  • 0*110 Faaailll
  • 1*105
Decline BP :

• 10*60
  • 8*80
  • 1*100
Machine fly's :

• 15*40
  • 15*60
  • 10*85
  • 7*105
SCHOUDERS :

DB shoulder press :

• 8*20
  • 8*24
  • 7*28
  • 5*32
  • 3*34
Side raises :

• 10*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 8*11
  • 9*13
Rear machine fly's :

• 10*20
  • 10*30
  • 7*40
  • 3*55 PR ( ik neem achterkant schouders zeer serieus :cool:)
MP :

• 10*30
  • 10*40
  • 5*50
Power clean + Push press :

• 3*60
BENEN :

Squat
:

• 10*50 FS
  • 8*70 FS
  • 5*80 FS
  • 5*90 FS
  • 4*100 FS PR
  • 1*110 FS PR
Vanaf nu doen we altijd fullsquat :D , durfde vroeger niet zo goed maar heb nu belt + ik sta in het squatrek en bij fail laat ik hem er gewoon opliggen :)

Comment : Had graag nog een keer wat meer gepakt bij de bench. Voor de rest ging MP goed , de cleans + PP zijn echt wel zwaar en ik moet er meer kunnen. Maar ik verloor balans bij de 3rde x 60 en had daardoor geen zin om verder te doen.

Bij squat zat de 2x110 er wss ook in maar had potverdomme echt geen zin meer :p.

Redelijk tevreden , morgen lekker uitslapen :D En lopen + rug , helaas geen DL ga hem toch beperken tot 1x in de week, 2x squat + DL maken het mijn onderrug serieus lastig.

Morgen mss eens proberen van te T-bar-row'en met een barbell :).

Wahha mya bij bench zal je zandy inderdaad nooit kunnen bijhouden, Squat = zeker en DL no way :D

Rug + armen ( vrijdag )

RUG :

Pull ups :

• 10*BW
  • 8*BW
  • 6*BW
  • 5*BW+5kg
  • 3*BW+9kg
  • 6*BW , wijdste greep
  • 5*BW, wijdste greep
  • 8*BW
Lat pulley : (voor de nek )

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*90
Johnnie Jackson pulleys ( small grip pulldown) :

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 6*90
  • 4*100 PR
Seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*95
  • 3*100 PR
T-Bar Row : ( bar op de grond gelegd , gewicht langst 1 kant en dan trekken maar :') , met wat tegengewicht aan de andere kant ) 1ste x :

• 10*25
  • 8*50
  • 5*70
  • 2*80
Kreeg de opmerking van een kerel dat ik hardcore was :D, daar doen we het gewoon voor :o

BOR :

• 10*50
  • 7*80
  • 5*90
  • 3*100
Heb wel net even de uitvoering opnieuw bekeken en moet eigenlijk nog een stuk horizontaler qua bovenlichaam , dusvolgende keer eens zo proberen , gewichten zullen dan wss stukje lager liggen :').

ARMEN :

BB curls :

• 10*40kg wijdste greep
  • 10*40kg schouderbreedte greep
  • 10*40kg small grip
Hammer curls ;

• (hh'en per arm)
  • 10*14
  • 10*16
  • 8*20
Machine biceps curls :

• 5*17.5 ( per arm)
  • 20*17.5 (2armen)
  • 16*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 16*20
  • 20*10
supersetje :')

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36
  • 8*40 PR
Triceps pushdown :

• 20*15
  • 10*30
  • 8*35
  • 8*40
  • 5*45
Skullcrusher :

• 10*32
En dan nog 1km gelopen , interval , eerst 12 dan 17.5 , dan 10 en dan 16.2 km/u :') ff zweten.

comment : De goesting was er niet echt , zeker niet in het begin , op het einde begon ik dan weer mijn energie te vinden , lekker op tijd :') Moest dan nog lopen om wat energie kwijt te spelen.

Training was in orde, alleen jammer dat de pull ups nu weer minderen :( , het gaat met momenten goed en andere momenten is het weer wat minder.

Gisterenavond weg geweest , maxxies , beetje te veel gedronken. En omstreeks 2u kreeg ik pijn aan mijn knie , rond 2.30 gekeken , hele rode plek op mijn broek ( bloed) , heel mijn been zat onder.

Dan maar naar huis geweest , ma wakker gemaakt , beetje ontsmet , pitten en dan vandaag om 12u naar de dokter geweest. Het was nog redelijk diep , 3 hechtingen. Doet wel redelijk wat pijn :(. En heb echt geen flauw idee hoe het gebeurd is ...:o

Dusss, weekendje rust , UB zal geen probleem vormen, ik hoop dat het squaten snel weer lukt, ik was er nu net goed mee weg :mad:. Mjah even die knie wat laten herstellen en dan weer beuken :D

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Wahha mya bij bench zal je zandy inderdaad nooit kunnen bijhouden, Squat = zeker en DL no way :D

Bench is idd onmogelijk , DL zeker wel hoor , hij heeft ooit 1*170 gedaan en ik zit nu aan 1*160, hij doet het nooit he , en onderrug is nog een zaak apart. Hij loopt ook voorover ( = slechte onderrug). Zou hem graag nog eens zien deadliften imo , maar denk niet dat hij zal willen :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Rug + armen ( vrijdag )

RUG :

Pull ups :

• 10*BW
  • 8*BW
  • 6*BW
  • 5*BW+5kg
  • 3*BW+9kg
  • 6*BW , wijdste greep
  • 5*BW, wijdste greep
  • 8*BW
Lat pulley : (voor de nek )

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*90
Johnnie Jackson pulleys ( small grip pulldown) :

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 6*90
  • 4*100 PR
Seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*95
  • 3*100 PR
T-Bar Row : ( bar op de grond gelegd , gewicht langst 1 kant en dan trekken maar :') , met wat tegengewicht aan de andere kant ) 1ste x :

• 10*25
  • 8*50
  • 5*70
  • 2*80
Kreeg de opmerking van een kerel dat ik hardcore was :D, daar doen we het gewoon voor :o

BOR :

• 10*50
  • 7*80
  • 5*90
  • 3*100
Heb wel net even de uitvoering opnieuw bekeken en moet eigenlijk nog een stuk horizontaler qua bovenlichaam , dusvolgende keer eens zo proberen , gewichten zullen dan wss stukje lager liggen :').

ARMEN :

BB curls :

• 10*40kg wijdste greep
  • 10*40kg schouderbreedte greep
  • 10*40kg small grip
Hammer curls ;

• (hh'en per arm)
  • 10*14
  • 10*16
  • 8*20
Machine biceps curls :

• 5*17.5 ( per arm)
  • 20*17.5 (2armen)
  • 16*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 16*20
  • 20*10
supersetje :')

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36
  • 8*40 PR
Triceps pushdown :

• 20*15
  • 10*30
  • 8*35
  • 8*40
  • 5*45
Skullcrusher :

• 10*32
En dan nog 1km gelopen , interval , eerst 12 dan 17.5 , dan 10 en dan 16.2 km/u :') ff zweten.

comment : De goesting was er niet echt , zeker niet in het begin , op het einde begon ik dan weer mijn energie te vinden , lekker op tijd :') Moest dan nog lopen om wat energie kwijt te spelen.

Training was in orde, alleen jammer dat de pull ups nu weer minderen :( , het gaat met momenten goed en andere momenten is het weer wat minder.

Gisterenavond weg geweest , maxxies , beetje te veel gedronken. En omstreeks 2u kreeg ik pijn aan mijn knie , rond 2.30 gekeken , hele rode plek op mijn broek ( bloed) , heel mijn been zat onder.

Dan maar naar huis geweest , ma wakker gemaakt , beetje ontsmet , pitten en dan vandaag om 12u naar de dokter geweest. Het was nog redelijk diep , 3 hechtingen. Doet wel redelijk wat pijn :(. En heb echt geen flauw idee hoe het gebeurd is ...:o

Dusss, weekendje rust , UB zal geen probleem vormen, ik hoop dat het squaten snel weer lukt, ik was er nu net goed mee weg :mad:. Mjah even die knie wat laten herstellen en dan weer beuken :D

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Bench is idd onmogelijk , DL zeker wel hoor , hij heeft ooit 1*170 gedaan en ik zit nu aan 1*160, hij doet het nooit he , en onderrug is nog een zaak apart. Hij loopt ook voorover ( = slechte onderrug). Zou hem graag nog eens zien deadliften imo , maar denk niet dat hij zal willen :(

Ik zge je dat hij minstens 1*180haalt kijk ik zal hem eens wat pushen je zal zien hij is echt sterk....

Ik zge je dat hij minstens 1*180haalt kijk ik zal hem eens wat pushen je zal zien hij is echt sterk....

'S goed , zo rap mogelijk dan , ktrain nog een week in Oxygen en dan wordt het Gent. Hijs idd sterk jah.. Maar totaal geen bodybuilder :P .

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe waren de pulldowns van Johnnie Jackson?
Je moet trouwens niet zo zwaar verhogen in gewicht en gewoon sowieso 10-12 reps erop pakken. Weinig reps op isolatiemeuk heb je weinig aan.

Een paar pinten te veel gepakt zeker als je niet meer weet hoe je je knie hebt bezeerd, zatlap:D
Nette training weer, veel liggen curlen, superdude hehe:D

Terug
Naar boven