XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Goeie bor.. pak je em onderhands of bovenhands beet ?

Komt ook door de gewichtsheffersriem. Kan mijn rug veel beter recht houden , vroeger had ik daar moeite mee en boven de 80kg ging hij dan niet echt meer correct.

Bovenhands, maakte dat veel verschil?

Thx :D

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Ook nog ff die armen laten afzien vandaag :).

BICEPS :

Lateral cable curls :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 5*45
BB Curls :

• 10*40 Breedste greep
  • 10*40 Schouderbreedte greep
  • 10*40 Smalle greep
Machine curls :

• 10*30
  • 10*40
  • 8*50
Single arm dumbbell curl , strikt met arm op het bankje en volledige ROM maken.

• 10*14 L&R
  • 8*16 L&R
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 8*30
  • 8*36
  • 8*40 PR
Close grip Bench presh :

• 15*30
  • 12*40
  • 8*60
  • 1*70 ( het ging niet goed meer, beetje teveel pijn door de blessure)
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 10*40
  • 6*50
Comment : Toch weer pijn gehad in de armen , door de lichte blessure. Maargoed mijn maat tegen wie ik gearmworsteld heb had het ook en bij hem is het ook gewoon overgegaan :).

Vooral bij de CGBP voelde ik het iets te erg. De double handed triceps extension ging wel super :D. Killer oefening. Had er mss nog 1tje moeten bijdoen voor triceps.

En we hebben echt een leuk licht in de gym , als je op een bepaalde plaats staat zie je echt alles van definitie. Te cool gewoon , kon gewoon bijna 6 kotjes tellen , strepen op de schouders , strepen in triceps. Zelfs heel duidelijke definitie op de benen.

Wat een licht toch allemaal niet kan doen :o

Vandaag achter mijn boeken geweest , **** man overdreven veel gewoon. LO en biologie , lesgeven aan 1-2-3de middelbaar is moeilijker dan verwacht xD. 3-4 u staan aanschuiven ook dik klote mrjah..

Daarna met een maat mee in de auto , noodgedwongen pasta moeten eten ( met veel saus en kaus ) en daarna trainen.

Borst , schouders en benen.

BORST :

Decline BP

• 20*20
  • 10*50
  • 7*80
  • 4*100 PR
Flat BP

• 20*20
  • 10*60
  • 8*80
  • 2*100
Machine fly's

• 10*40
  • 10*60
  • 10*85
  • 11*105 PR , volgens nicolas cheating , maar ik weet imo niet wat er te cheaten valt aan een machine.. Maargoed tzal wel cheaten geweest zijn. Dan maar Branch warren style bij deze oefening ;)
SCHOUDERS :

DB Press :

• 8*20
  • 5*24
  • 5*28
  • 7*32
Side raises :

• 10*5
  • 10*9
  • 10*11
  • 8*13
MP :

• 10*40
  • 10*50
Euhm , dan een soort van clean jerk + push presh, of noemen ze dat gewoon push press? Hetgeen ze doen bij wedstrijden gewichtheffen , lastig imo.

• 5*60
Zag een kerel eigenlijk echt wel goed squaten , ging duidelijk below parallel , failde wel op 105 en hij heeft nog 100 *10 kunnen squaten , alleen klierkoorts gehad en daardoor ging het wat minder.

Ook wat staan praten met die kerel , kende squat , deadlift , hacksquats en had zelfs magnesium mee ( wat ik heb mogen gebruiken , goed spul ! ). Echt eens een gast die weet waar hij mee bezig is :), en mensen klagen ook altijd als hij zijn schoenen uitdoet xD

Squat :

• 8*60
  • 5*80
  • 2*100
  • 1*105
Alles below parallel :D , tot aan 80 ass to the floor en de 100 + 105 below parallel , gaat steeds beter :)

Hack squats :

• 10*60
  • 5*100
  • 5*130
  • 4*150
Dankzij de magnesium ging de 150 van de grond :D.

Comment : In het begin niet zo veel zin , pasta lag op de maag + veel volk. Beetje rondgehangen , het volk minderde en dan vooral op de squat en hacksquats goed gezweet :).

Morgen ochtendcardio doen :D En rug gaan trainen. + Ik mijn voeding weer serieuzer nemen , nu ik volgende week begin met lo zal dat nodig zijn om neit te veel massa te verliezen. In de vakantie kon ik eten wat ik wou , zolang het bf% maar onder controle bleef. Nu cardio opdrijven = Eten in orde stellen!

Slaapwel mensen , morgen maar eens om 8u opstaan :p:eek:

Nette training maatje! Je kent men echte naam nu ook of had je de link nog niet gelegd?;)

Lekkere Decline en mooi van die Hacksquat!

Ochtendcardio achter de rug :). 3km in ongeveer 12-13 minuten. Ik ging dan nog wat sprintjes trekken , maar het zat er niet meer in. Donderdag dan maar sprinten.

Ghehe.. ik weet niet wat er in die pasta zat maar weer een brutale training met pr's :)

PR dankzij magnesium op hack squat? Doe je hem met een barbell dan? Bevalt dat wat?

Ghehe.. ik weet niet wat er in die pasta zat maar weer een brutale training met pr's :)

Die pasta woog anders wel serieus op mijn maag, was niet leuk :P. Paste is tegenover de fitniss, dus ik pasta eten en meteen gaan trainen :').

1 PR toch? En volgens Nicolas was het gecheat :(. Op een fly machine... Bij een machine is je beweginsbaan toch geforceerd dus ik zie niet goed in waar je dan kan cheaten , je gebruikt zowieso dezelfde spieren toch?

PR dankzij magnesium op hack squat? Doe je hem met een barbell dan? Bevalt dat wat?

Ja , we hebben geen hack squat machine in de gym. Bevalt erg goed , alleen is de grip soms wat moeilijk. De bar kan ook wat tegen je kuiten schuren. Ik merk toch dat er door de hacksquat duidelijke vooruitgang zit in mijn squat ook :).

Het lijkt eigenlijk erg veel op DL , alleen sta je nu gewoon voor de bar en gebruik je effectief je quads meer :). Zware oefening dat wel, zweten als een paard :D.

Pr ligt trouwens op 1 herhaling meer, maar toen heb ik een handdoek gebruikt :).

RUG + ARMEN.

RUG :

Pull ups :

Schouderbreedte grip : ( wel wide grip)

• 10*BW
  • 7*BW
  • 6*BW
  • 3*BW+9kg
  • 8*BW
Wijdste grip :

• 5*BW
  • 5*BW
  • 4*BW

Lat pulley :

• 10*40
  • 8*60
  • 6*80
  • 4*90

Lat pulley behind the neck :

• 10*40
  • 8*60
  • 4*80
Johnnie Jackson' pulleys : (thx mino :D )

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 2*100
Leuke oefening , ging wel redelijk easy.

Seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*95
BOR :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*90
  • 3*100
Stuk minder goed dan de vorige keer :(

Deadlift :

• 10*60
  • 8*100
  • 4*120 PR
  • 3*140 PR
  • 2*150 ( is me ooit al eens gelukt , had niet gedacht dat de 2de rep erin zat maar toch :D )
Heb noodgedwongen andere volgorde van gewichten moeten nemen omdat er niets anders voor handen was. Ik was wel geveld hierna xD

ARMEN :

Side cable curls :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*40
Tsjah nieuwe oefening nu , je pakt een triceps bar , hangt deze onderaan het rek , je gaat op je hurk zitten , benen wijd en dan de bar met je handen trekken. Damn wat een killer oefening :D

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 4*70
  • 5*60
Wasted xD

BB curls :

• 9*40 Wide grip
  • 7*40 Schouderbreedte grip
  • 6*40 Small grip
Meer zat er echt niet in na die nieuwe oefening ..

Triceps :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 8*40
  • 8*42 PRR
We gaan maar tot 44 kg dumbbells , ga moeten single handed extension doen :(

Triceps pushdown :

• 10*25
  • 10*30
  • 7*40
  • 4*50
DONE :D

Comment : De pull ups lijken minder goed te gaan , maar ze zijn een stuk strikter , dieper zakken , grotere ROM :). Voor de rest ging de BOR ook wzt minder , maar de deadlift ging dan weer lekker :D.

Morgen eerste dagje school , dammed :(. Ik ga echt veel conditietraining krijgen , ik vrees het ergste voor mijn massa die ik tot nu toe verzameld heb. En ik hoop vooral van niet veel kracht kwijt te geraken.

Ik hoop wel dat ik ze allemaal own in sprint xD.

Waarom doe je deadlift al laatste oefening voor je rug??
Is een grote compound oefening kan je beter mee beginnen of als 2e oefening zodat je rug warm is.
Wat voor opleiding doe je?

Waarom doe je deadlift al laatste oefening voor je rug??
Is een grote compound oefening kan je beter mee beginnen of als 2e oefening zodat je rug warm is.
Wat voor opleiding doe je?

Zou idd logischer zijn. Alleen zou ik dan na deadlift nog weinig kracht hebben om de rest te doen :P. Doe het vooral uit voorkeur , maar zal hem idd de volgende keer weer eens 1st proberen doen en kijken of het veel verschil maakt. ( Ik spaar graag het beste voor laatst :') )

Regentaat LO / biologie en hopelijk nog Engels erbij ook ( das een extra jaar)

Dat wordt dus veel conditietraining... Mijn kracht zal ik mss wel kunnen gebruiken bij het toestelturnen , en beenkracht bij het sprinten. Maar ik vrees toch een beetje voor mijn training :(. We zien wel...

Zware stats en trainingen man!

Lekker bezig bea veel succes met je opleiding!

Lekker bezig bea veel succes met je opleiding!

Thx maat :D. **** man ik kan gewoon een stoel maken van mijn cursussen. Ik denk : Ik ga niet naar de universiteit daar moet ik teveel leren. Ik ga naar de hogeschool om te chillen xD. Think again... :mad:

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Zware stats en trainingen man!

Thx :) , maar het kan altijd beter en stricter ook , we werken aan beiden :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes maatje! Die "Johnnie Jackson' pulleys" hoe doe je die precies? linkje?
Hogeschool had ik ook onderschat:o best veel stuff dat je moet blokken!

harde brutale training :D

Netjes maatje! Die "Johnnie Jackson' pulleys" hoe doe je die precies? linkje?
Hogeschool had ik ook onderschat:o best veel stuff dat je moet blokken!

Thx bro!

http://www.youtube.com/watch?v=eoTHosQO80s , gekregen van mino :). Pulleys maar met het handvat van de seated row ( bij mij toch)

Nu als ik kijk dan is de leerstof niet erg moeilijk , het is gewoon serieus veel. Ik vraag me dan echt af wat die uniefstudenten niet moeten krijgen aan cursussen...

Mrjah altijd liever school dan werken, lukt me hopelijk wel. Zolang de fysieke testen voor LO lukken , zal de rest ook wel vlot lopen. Het gaat er allemaal rap in bij mij , alleen de motivatie/planning en veel leren ontbreekt :D.

Terug
Naar boven