AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Oh, dat lijkt mij een serieus pittige training hoor..hoelang train je ongeveer?:o

Die skullcrusher's moet je die niet op het begin van je triceps training doen en dan pas de extension en pushdown?

'S goed , zo rap mogelijk dan , ktrain nog een week in Oxygen en dan wordt het Gent. Hijs idd sterk jah.. Maar totaal geen bodybuilder :P .

:eek: In welke Oxygen train je?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe waren de pulldowns van Johnnie Jackson?
Je moet trouwens niet zo zwaar verhogen in gewicht en gewoon sowieso 10-12 reps erop pakken. Weinig reps op isolatiemeuk heb je weinig aan.

Wist niet dat het isolatieoefening was, het pakt mijn rug nogtans goed aan. Voelt erg goed , 1ste de wijde lat pulleys en dan die small grip pulls :) dan ben ik zeker dat ik alles mee heb. Maargoed 10-12 reps eens proberen en kijken wat ik voel :D

Een paar pinten te veel gepakt zeker als je niet meer weet hoe je je knie hebt bezeerd, zatlap:D
Nette training weer, veel liggen curlen, superdude hehe:D

Euhm :p Redlijk jah , mrjah mijn neef was jarig , dus hij trakteerde op vodka redbull , en wij hebben hem een fles champagne gezet etc ,tof feestje :D/ Knie is er wel niet zo goed aan toe , zat een diepe snee in ( 1cm diep) en 3 hechtingen. Squaten is even geen optie :(.

Haha :D , idd , wou armen nog eens goed meepakken , maar ik ben dan nog zo erg niet , maten van mij doen 5-6 oefeningen voor biceps en trainen ze om de dag :').

Oh, dat lijkt mij een serieus pittige training hoor..hoelang train je ongeveer?:o

Die skullcrusher's moet je die niet op het begin van je triceps training doen en dan pas de extension en pushdown?

:eek: In welke Oxygen train je?

Kvind de extensions nog net iets zwaarder dan de skullcrusher , die doen (extensions)het altijd goed voor de spierpijn :D.

Waregem :), jij? Maar straks wss in Elite gym , Gent. Samen met mijn neef , ook wel leuk even weg van al dat bekend volk , er kwamen teveel maten trainen en ik ben soms liever alleen , mp3 in en dan gewoon keihard trainen :D

Net terug van de markt , van 4u weer op , douchen , ETEN, en dan wat pc'en of slapen :').

Kvind de extensions nog net iets zwaarder dan de skullcrusher , die doen (extensions)het altijd goed voor de spierpijn :D.

Waregem :), jij? Maar straks wss in Elite gym , Gent. Samen met mijn neef , ook wel leuk even weg van al dat bekend volk , er kwamen teveel maten trainen en ik ben soms liever alleen , mp3 in en dan gewoon keihard trainen :D

Net terug van de markt , van 4u weer op , douchen , ETEN, en dan wat pc'en of slapen :').

Oh ok, ik in de Pinte;) Idd. alleen trainen is soms erg relax, hmh..heb nog niet met mijn ipod getraint want k'denk dat dat me teveel zou afleiden, alhoewel het je wel in een goeie mood brengt:D

Succes met uw knie nog!

Ik weet dat als ik hoog in gewicht ga het meer in me biceps/onderarmen ga voelen dan in me lats want bij hogere gewicht focus ik niet echt meer op me rug to be honest vandaar dat ik meestal tussen de 47-67kg zit en heel rustig me reps maak. De laatste (meestal 12e) rep doe ik ERGGGGG traag echt tot me lats het niet meer houden, heerlijk is dat.

Ik weet dat als ik hoog in gewicht ga het meer in me biceps/onderarmen ga voelen dan in me lats want bij hogere gewicht focus ik niet echt meer op me rug to be honest vandaar dat ik meestal tussen de 47-67kg zit en heel rustig me reps maak. De laatste (meestal 12e) rep doe ik ERGGGGG traag echt tot me lats het niet meer houden, heerlijk is dat.

Morgen eens proberen :D

Vandaag borst , schouders en triceps , ff de post maken :')

Ben benieuwd naar je training :D

BORST , SCHOUDER en TRICEPS;

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 6*90
  • 3*100
  • 0*105 , maat heeft beetje moeten helpen dus hij telt niet :(
Moet beter :(

Incline BP :

• 10*50
  • 10*60
  • 5*80
  • 1*90
Dumbbell Fly's :

• 10*17
  • 7*20
  • 7*24
  • 5*28

SCHOUDERS :

DB shoulder press :

• 8*20
  • 6*24
  • 5*28
  • 3*32
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
MP :

• 10*30
  • 8*40
  • 5*50
Clear jerk + Push Press :

• 2*60
  • 2*60
Reverse machine fly's :

• 10*20
  • 10*30
  • 7*40
  • 5*50
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*32
  • 8*36
  • 5*40
Rope Triceps pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 6*60
CGBP :

• 15*28
  • 13*38
  • 10*60
Comment :

Normale training, het betert er niet meteen op , ben vooral tevreden over de side raises en de triceps pushdown. Ik denk volgende keer maar nog eens te beginnen met schouders en daarna een nieuwe oefening voor borst in mijn schema steken, ik dacht cable fly's , hopelijk reageert hij daar goed op. Ofwel eens een stuk meer reps.

Kracht blijft wel ongeveer gelijk , fysiek oogt goed. Mag ook niet te vet staan, maar kan het niet laten om veel te eten :p.

Eerste schooldag was chill btw , het interesseert me wel en had om 12u gedaan, morgen wordt klote ( pedagogische wetenschappen en communicatieve wetenschappen = :fuu: )

Laterzzz :D

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Owjah , knie is al goed aan het beteren , ik mis het squaten nu al gvd, wil er echt zo snel mogelijk terug mee beginnen want op dit moment maak ik daar toch het meeste vooruitgang op :)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ben benieuwd, oja, bitchin, moet me training ook posten. *roflol*

Haast je , kheb dan ook wat te lezen :')

Ben benieuwd naar je training :D

Here it is , wel niet echt spectaculair maar ach :(.

Je training was iets teveel van het goeie. Borst inkorten tot 1-2 oefeningen. (Flat en Incline het liefst op aparte dagen)
Schouder idem dito, 4 oefeningen.. ???
Verder een sterke training vooral na zoveel setjes borst en schouders nog zeer knap die triceps aangepakt alhoewel die qua oefening ook mag minderen.
Cable Crossover is een idee voor je borst, ik pak ze nu hoog, heeft goed geholpen voor me bovenkant borst.

Goeie training man :) het blijft sterk
Je hebt een dubbelpost

Je training was iets teveel van het goeie. Borst inkorten tot 1-2 oefeningen. (Flat en Incline het liefst op aparte dagen)
Schouder idem dito, 4 oefeningen.. ???
Verder een sterke training vooral na zoveel setjes borst en schouders nog zeer knap die triceps aangepakt alhoewel die qua oefening ook mag minderen.
Cable Crossover is een idee voor je borst, ik pak ze nu hoog, heeft goed geholpen voor me bovenkant borst.

3 Vind ik net ideaal :P , Flat BP voor boven en onderkant , incilne voor bovenkant en dan nog de fly's , omdat fly's een mooie vorm aan je borst geven :P , goede focus op de bovenkant , die loopt beetje achter.

Schouders zou er idd 1tje minder moeten. DB press , side raises en rear machine fly's pakken alle3 de delen. Maar dan zou ik moeten kiezen tussen DB press en military press , en ik doe ze beiden erg grg :P.

Triceps toch eens lekker laten afzien met veel reps.

Kwt dat mijn trainingen een beetje apart zijn en soms wat teveel van het goeie... En ik merk ook dat ik qua kracht nu een beetje stagneer dus ik ben echt wel aan het overwegen om de zaken iets anders aan te pakken.

Dit klinkt mss raar he , maar door de vele oefeningen verbrandt ik denk ik wel meer en dan kan ik mijn cardio een beetje beperken omdat die nu niet gaat door mijn knie en ik soms te weinig cardio doe ( buiten veel fietsen ). Het rare is wel dat mijn conditie bijna altijd gelijk blijft en toch zeker nog redelijk goed is ..

Maargoed , eens zien wat de toekomst brengt :).

Cable crossover komt er zeker in :).

Goeie training man :) het blijft sterk
Je hebt een dubbelpost

Thx man :D

Qua kracht wel maar qua oefeningen en opbouw is dit een training wat zo spoedig mogelijk aangepast moet worden want hij doet veelste veel sets en oefeningen in my opinion.

Ben ik met je eens.. maar ik doelde vooral op de kracht.
Een degelijk split schema zou goed volstaan.

Ben ik met je eens.. maar ik doelde vooral op de kracht.
Een degelijk split schema zou goed volstaan.

Dit is split :D , morgen rug en biceps :p.

Jullie hebben wel gelijk hoor , zal misschien al om te beginnen de ene keer DB press doen en de andere keer MP :).

2 presses is echt teveel van het goeie. Echt waar.

Borst:

Flat/Incline (wisselen en niet allebei tegelijk!)
Fly's
Cable Cross

Schouders:

MP/DBP/C&P/PP (wat jij wilt, wel omwisselen dus)
Side Lats
Front Raises (of andere oefening als jij er 1 hebt?)

Triceps:

CGBP
Skullcrush/Tri Extension (mag eigenlijk allebei, maar niet nodig voor triceps -> kleine spiergroep)

En dan ben je klaar, voila. :)

2 presses is echt teveel van het goeie. Echt waar.

Borst:

Flat/Incline (wisselen en niet allebei tegelijk!)
Fly's
Cable Cross

Schouders:

MP/DBP/C&P/PP (wat jij wilt, wel omwisselen dus)
Side Lats
Front Raises (of andere oefening als jij er 1 hebt?)

Triceps:

CGBP
Skullcrush/Tri Extension (mag eigenlijk allebei, maar niet nodig voor triceps -> kleine spiergroep)

En dan ben je klaar, voila. :)

Borst schema is goed idd. Bij schouders vergeet je wel je achterkant schouders? En side lateral of front raises pakken de side delts aan dus dat is 2x dezelfde spier niet?

Triceps zijn toch 3 spieren en bepalen grotendeels de dikte van je armen :P.

Borst schema is goed idd. Bij schouders vergeet je wel je achterkant schouders? En side lateral of front raises pakken de side delts aan dus dat is 2x dezelfde spier niet?

Triceps zijn toch 3 spieren en bepalen grotendeels de dikte van je armen :P.

MP pakt achterkant ook hoor. ;)
Ja maar triceps hoef je geen vele sets voor te trainen. (zijn trouwens alsnog 1 van de kleinste spiergroepen)

MP pakt achterkant ook hoor. ;)
Ja maar triceps hoef je geen vele sets voor te trainen. (zijn trouwens alsnog 1 van de kleinste spiergroepen)

Hmmz, we zijn het toch al eens voor borst. Schouders ga ik side of front raises + achterkant oefening + ofwel MP ofwel DB Press.

Triceps zijn 2 oefeningen idd geneoeg , maarh ad nog wat tijd vandaag en heb een 3rde gedaan.

Deal? :p

Jammer van die 105 man, zou normaal gesproken wel moeten lukken toch? 3 x 100 = toch zeker wel 1 x 105 lijkt me :)

Terug
Naar boven