- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Vandaag Borst/schouders/pull ups + basis oefeningen voor benen gedaan , wegens complicaties.
PULL UPS :
Wide grip pull ups :
De reden? Is niet ver te zoeken , zaterdagavond feestje , en ze begonnen met armworstelen .. ( na tuurlijk gewonnen tegen iedereen behalve Zandy , het enige beest van 93kg , 1.79m die sterker is dan mij
, wel bf17% maar soit).
Op het moment zelf geen last , maar we weten allemaal dat armworstelen blessuregevoelig is.. En vandaag heb ik dat ondervonden
. Maargoed ik moest door!
BORST :
Flat BP :
DB (shoulder ) Press :
Squat :

Comment : Morgen dus rug en wat buikspieren trainen + wat flinke cardio
. Zaterdag ook nog eens 4.5km gaan lopen in een kleine 20minuten , dus conditie zit nog altijd redelijk goed
.
Heb me eens iets meer gefocust op reps maken ipv maximum gewicht , wat dus resulteert in rep PR's :'). Het was geen verkeerde training , maar toch een van mijn mindere... Heb moeite om niet te maxen , maar vandaag zat het er toch niet echt in door die lichte armblessure(s).
Morgen ga ik eens lekker deadliften , eerst proberen tot max gaan , als dat niet lukt ga ik aardig wat reps maken met een bepaald gewicht. Ook BOR moet zeker gebeuren en weer wat optrekken + lat pulley etc..
Grtzzz , ga nu ff vista van mijn laptop pleuren en xp er op , dat ding moet iig wat sneller gaan..
PULL UPS :
Wide grip pull ups :
- 20*BW PR
- 10*BW
- 5*BW+9kg
- 3*BW+13kg PR
- 9*BW schouderbreedte grip
- 7*BW wijdste grip
De reden? Is niet ver te zoeken , zaterdagavond feestje , en ze begonnen met armworstelen .. ( na tuurlijk gewonnen tegen iedereen behalve Zandy , het enige beest van 93kg , 1.79m die sterker is dan mij
, wel bf17% maar soit). Op het moment zelf geen last , maar we weten allemaal dat armworstelen blessuregevoelig is.. En vandaag heb ik dat ondervonden
. Maargoed ik moest door!BORST :
Flat BP :
- 20*20
- 10*60 Rep PR
- 8*80 Rep PR
- 7*90 Rep PR
- 4*100
- 10*60 Rep PR
- 8*80 Rep PR
- 2*90
- 15*45
- 10*65
- 10*85
- 10*100 Rep PR
DB (shoulder ) Press :
- 10*20
- 8*24
- 10*28 Rep PR
- 7*32 Rep PR
- 15*5
- 10*9
- 10*11 PR
- 10*13 PR
- 10*40
- 10*50 Rep PR , erg explosief uitgevoerd

- 2*60
- 3*60 PP
Squat :
- 10*60 FS
- 8*80 FS
- 5*100 iig al een degelijke squat , iets beneden parallel.
- 7*60
- 8*100 Rep PR
- 3*130
- 0*150 Fail , mede door grip.

Comment : Morgen dus rug en wat buikspieren trainen + wat flinke cardio
. Zaterdag ook nog eens 4.5km gaan lopen in een kleine 20minuten , dus conditie zit nog altijd redelijk goed
.Heb me eens iets meer gefocust op reps maken ipv maximum gewicht , wat dus resulteert in rep PR's :'). Het was geen verkeerde training , maar toch een van mijn mindere... Heb moeite om niet te maxen , maar vandaag zat het er toch niet echt in door die lichte armblessure(s).
Morgen ga ik eens lekker deadliften , eerst proberen tot max gaan , als dat niet lukt ga ik aardig wat reps maken met een bepaald gewicht. Ook BOR moet zeker gebeuren en weer wat optrekken + lat pulley etc..
Grtzzz , ga nu ff vista van mijn laptop pleuren en xp er op , dat ding moet iig wat sneller gaan..
Laatst bewerkt:

) het aantal reps wat opgevoerd , was wel handig met die blessure om iets minder zwaar te gaan.
en dan cardio