XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Borst/schouders/pull ups + basis oefeningen voor benen gedaan , wegens complicaties.

PULL UPS :

Wide grip pull ups :

• 20*BW PR
  • 10*BW
  • 5*BW+9kg
  • 3*BW+13kg PR
  • 9*BW schouderbreedte grip
  • 7*BW wijdste grip
Nu het zit zo , het begon allemaal goed , tot achter de pull ups.. Mijn armen deden echt pijn , en geen leuke pijn , soort van ''scheurende'' pijn.

De reden? Is niet ver te zoeken , zaterdagavond feestje , en ze begonnen met armworstelen .. ( na tuurlijk gewonnen tegen iedereen behalve Zandy , het enige beest van 93kg , 1.79m die sterker is dan mij :P , wel bf17% maar soit).

Op het moment zelf geen last , maar we weten allemaal dat armworstelen blessuregevoelig is.. En vandaag heb ik dat ondervonden :(. Maargoed ik moest door!

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60 Rep PR
  • 8*80 Rep PR
  • 7*90 Rep PR
  • 4*100
Incline BP :

• 10*60 Rep PR
  • 8*80 Rep PR
  • 2*90
Machine fly's :

• 15*45
  • 10*65
  • 10*85
  • 10*100 Rep PR
SCHOUDERS :

DB (shoulder ) Press
:

• 10*20
  • 8*24
  • 10*28 Rep PR
  • 7*32 Rep PR
Side raises :

• 15*5
  • 10*9
  • 10*11 PR
  • 10*13 PR
MP :

• 10*40
  • 10*50 Rep PR , erg explosief uitgevoerd :)
  • 2*60
  • 3*60 PP

Squat :

• 10*60 FS
  • 8*80 FS
  • 5*100 iig al een degelijke squat , iets beneden parallel.
Hacksquats :

• 7*60
  • 8*100 Rep PR
  • 3*130
  • 0*150 Fail , mede door grip.
Hier had ik het wel gezien :p

Comment : Morgen dus rug en wat buikspieren trainen + wat flinke cardio :). Zaterdag ook nog eens 4.5km gaan lopen in een kleine 20minuten , dus conditie zit nog altijd redelijk goed :).

Heb me eens iets meer gefocust op reps maken ipv maximum gewicht , wat dus resulteert in rep PR's :'). Het was geen verkeerde training , maar toch een van mijn mindere... Heb moeite om niet te maxen , maar vandaag zat het er toch niet echt in door die lichte armblessure(s).

Morgen ga ik eens lekker deadliften , eerst proberen tot max gaan , als dat niet lukt ga ik aardig wat reps maken met een bepaald gewicht. Ook BOR moet zeker gebeuren en weer wat optrekken + lat pulley etc..

Grtzzz , ga nu ff vista van mijn laptop pleuren en xp er op , dat ding moet iig wat sneller gaan..

Laatst bewerkt:
Alweer een lekker hoog volume..Het stroomt PR's hier!

Voor die pull-ups heb ik echt zo veel respect..ik kan met moeite 1 deftige pull-up:o

Alweer een lekker hoog volume..Het stroomt PR's hier!

Voor die pull-ups heb ik echt zo veel respect..ik kan met moeite 1 deftige pull-up:o

Normaal zijn het meer Sets en iets minder reps nu heb ik , op advies van Minotaurus ( het beest :eek:) het aantal reps wat opgevoerd , was wel handig met die blessure om iets minder zwaar te gaan.

Die pull ups zijn op een gegeven moment gewoon de hoogte ingeschoten , eerst met wat gewicht , dan een keertje 10, 14 , dan wou ik 16 etc :). Bf ligt bij mij wss wel niet erg hoog ( hangt van de lichtinval af xD) daarmee zal het ook wel te maken hebben.

Thx kerel :)

Goeie training :).. zoals gewoonlijk

Goeie training :).. zoals gewoonlijk

Thx mate , maar ik ben iets minder tevreden, vind het jammer van mijn ''blessure'' deed potverdomme echt wel pijn :(. En de fail op de hacksquat vond ik raar... de vorige keer had ik hem 2-3x , als ik hem eenmaal van de grond heb lukt het wel xD.

Morgen gewoon nog eens lekker DL'en , wat buik :fuu: en dan cardio :D

nette training
lekkere side raise's man

Damn vandaag echt zwaar moeten werken... Was kapot na het werk , maar wou toch trainen. Mijn ma gevraagd om naar de decathlon te gaan en een PL-riem te kopen , ze is me prima bevallen :D.

RUG :

Wide grip Pull ups :

• 10*BW
  • 10*BW
  • 6*BW+9kg
  • 5*BW , wijdste grip.
Ging logisch wat minder , omdat ik er gisteren serieus wat gedaan had , maar trainen = pull ups

(Wide grip, duh ) lat pully :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*75
  • 6*85
  • 5*90 PR
Smaller grip lat pulley :

• 15*40
  • 15*60
  • 8*80
  • 5*95 PR
Seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80 (rep PR)
  • 5*95 PR

BOR , met mijn nieuwe riem :D :

• 15*30
  • 10*60
  • 7*80 ( rep PR)
  • 5*90 PR
  • 3*100 PR
Damn die riem helpt ongelofelijk goed , ik kan mijn rug veel beter recht houden , veel stabieler en iig mooier uitgevoerde BOR's.

Deadliftttt!! :

• 10*60
  • 5*100
  • 4*130 Rep PR
  • 1*150
  • 1*160

Comment :

Voelde ook echt weer goed met die riem. Het was alweer een tijdje geleden maar man wat was het leuk :D. De 150 ging goed. De 160 had ik ook , alleen een stapje naar voren gedaan , beetje klungelig weer :p. Maar ik stond recht :P.

Dan nog een domme fout gemaakt.. Ik dacht laat ik afronden met wat armen , mocht ik dus niet gedaan hebben. Ze voelen nog altijd niet goed aan en doen bij de meeste oefeningen , of na de oefeningen pijn. De biceps cable curls gingen goed , maar de pijn erna was minder.... Morgen zowieso een rustdag, buiten wat cardio , maar daar hebben de spieren geen last van :).

Grtzz

Vandaag : Borst / Schouders / benen ( squats + hacksquats). Ik ben aan het overgaan op split , zonder het eigenlijk zelf door te hebben :').

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 6*90
  • 4*100
Incline BP :

• 8*50
  • 6*70
  • 5*80
  • 3*90 PR
Dumbbell fly's :

• 8*17
  • 8*20
  • 7*24
  • 6*28 PR

SCHOUDERS :

DB Press :

• 10*20
  • 8*24
  • 8*28
  • 6*32
  • 4*34 PR
Side raises :

• 10*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Dat was best heavy :').

MP :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 5*60 PP
Explosief getrained, is wel leuk eigenlijk en helemaal kapotgaan.

Rear cable fly's :

• 10*15 ( per hand)
  • 10*20
Rear fly machine :

• 10*20
  • 10*30
  • 6*50 PR
Toch nog ff die achterkant schouders goed aangepakt , die worden veel vergeten.

BENENN :

Ik ga in het squatrek staan , doe mijn schoenen uit , mp3 in , kousen uit en riem om. Krijg ik weer commentaar omdat ik op mijn blote voeten train. **** it , niemand daar squat dus ze moeten imo zwijgen.

Ook de eerste keer met riem , ik voel me veel veiliger en dat zorgt ook voor beter uitgevoerde squats :)

Squat :

• 10*60 Fullsquat
  • 5*80 Fullsquat
  • 5*90 Fullsquat
  • 4*100 Dieper dan parallel , eindelijk. Hier ben ik nu echt tevreden over , techniek is duidelijk aan het verbeteren, mijn lef ook. En de squats zijn veel zuiverder :D. Ik moet toegeven dat mijn vorige squats rond de 100+ iig zeker niet dieper dan parallel waren.
Hacksquats :

• 10*60
  • 5*100
  • 4*130 PR
  • 0*150 Fail
  • 0*150 Fail
  • 0*150 Fail
Grip trok op de kloten , maat van me had ideetje : handoek op de bar leggen voor betere grip.

• 3*150 PRRRR
Eenmaal hij van de grond was ging het iig redelijk makkelijk :D.

Ik ga wss eens magnesium aanschaffen, handschoenen zijn iig beetje gay, dat heeft mijn poll toch uitgewezen :D

Was ongeveer 7.40 toen ik thuis was. Maar mijn zus heeft wat moeite met lopen en kan niet goed mee in lo ( niet dat ze zwaar is , integendeel , gewoon geen conditie). Dus ben ik nog wat met haar gaan lopen.

1km , dan 500m en dan sprintjes trekken. De 1.5km waren tchill natuurlijk, de sprintjes ben ik zelf ook lekker tot het uiterste gegaan en die voel ik ook wel :).

Thx for reading :D

Hardcore training harde pr's super :D:D:D:D

lekkere PR's ouwe!

Hardcore training harde pr's super :D:D:D:D

Thx mate :). Het was een goeie training , hardcore mss wel maar zo'n harde PR's nu ook weer niet. Serieus zitten kloten op die hacksquat :(. En dan is het met een handdoek toch geluk :P.

18 is volwassen , maar oud? :(

Vandaag rugtraining :D. Heb wel al geDL't deze week dus ik twijfel een beetje. BOR komt er zeker weer in , veel pull ups. Deadlift zie ik nog wel.

En gedaan met werken :D 850 euro voor 2 weken , chill :D. Niet meer om 4u opstaan, behalve op zondag dan :').

850 euro in 2 weken wtf?!??! :eek:
Ben ik helemaal blij dat ik 1003 euro in 1 maand verdiende krijg ik dit.. :roflol:
T-Bar is chill voor de rug, Pulldowns ala Johnnie Jackson ook. :)

850 euro in 2 weken wtf?!??! :eek:
Ben ik helemaal blij dat ik 1003 euro in 1 maand verdiende krijg ik dit.. :roflol:
T-Bar is chill voor de rug, Pulldowns ala Johnnie Jackson ook. :)

Ik vervang de T-bar machine row de laatste tijd door zware BOR's. PUlldowns ala johnnie jackson ken ik niet :p linkje?

Ja cool he , 10 euro per uur , 2 weken + 7% bonus omdat ik van 5-1 werkte iedere keer :D.

Straks ff rugtraining posten :)

De wereld is gewoon niet eerlijk verdeeld.. Die Bea die traint as een bezetene met het meest slechte en bizarre schema voor een naturel, en gained vvm as een kanarie.. Hij eet niet eens zoveel als ik..

Kom ik aan.. ecto 4 life.. Train 3 keer per week en geef max.. wordt niet sterker en gain alleen maar vet..
hij, traint 6 keer per week, haalt PR na PR

Zon bizarre training en daarna nog joggen.. EN toch gained hij..

Maak me gek as aanleg niet bestaat..

De wereld is gewoon niet eerlijk verdeeld.. Die Bea die traint as een bezetene met het meest slechte en bizarre schema voor een naturel, en gained vvm as een kanarie.. Hij eet niet eens zoveel als ik..

Kom ik aan.. ecto 4 life.. Train 3 keer per week en geef max.. wordt niet sterker en gain alleen maar vet..
hij, traint 6 keer per week, haalt PR na PR

Zon bizarre training en daarna nog joggen.. EN toch gained hij..

Maak me gek as aanleg niet bestaat..

Ik ging wel even :roflol: :'). Maar het is natuurlijk wel wat overdreven. Ik train wel als een bezetene , en het schema is mss bizar maar daarom werkt het misschien net.

Ik gain vooral op kracht atm , massa blijft redelijk gelijk. Maar eigenlijk mag het voor mij niet veel meer, volgend jaar opleiding lo dus teveel massa zou hinderlijk kunnen zijn. En dat eten, daar heb je wss wel gelijk in , maar mijn lichaam is redelijk endo aangelegd , mss wel wat meso ook. Heb niet zo heel veel nodig maar ik eet wel serieus veel en door de cardio zorg ik ervoor dat mijn vp% niet te hoog oploopt. Ik eet ook de juiste dingen hoor , ik tel het alleen niet :'). 100 gram kippewit op 1 boterham :D etc..

En zowieso naturel , ik denk er nog lang niet aan om de spuit erin te zetten. Sommige maten van mij helaas wel :(.

En dat joggen was chill , 1.5km is niets, doe het gewoon voor men zusje , vandaag terug maar nu ga ik mijn 4km lopen op een goed tempo en dan nog wat sprintjes.

Nu ff die rugtraining posten xD

RUG!

Pull ups :

• 14xBW
  • 10xBW
  • 8xBW
  • 5xBW
  • 5xBW wijdste greep
  • 5xBW+9kg
  • 6xBW+5kg
  • 5xBW+5kg
  • 8xBW
Kon maar niet stoppen met optrekken xD

Lat pulley :

• 10x40
  • 10x60
  • 7x70
  • 7x80
  • 4x95
Lat pulley smallere greep :

• 10x40
  • 10x60
  • 8x80
  • 5x95
Seated cable row :

• 10x40
  • 10x60
  • 7x80
  • 5x95
BOR :

• 10x30
  • 10x60
  • 8x80 PR
  • 5x90 PR
  • 4x100 PR
DL :

• 10x60
  • 5x100
  • 5x130 PR
  • 1x150
2x deadlift in de week is beetje veel , de 160 zat er zeker niet in , en had niet veel zin meer om te reppen op de 150 :( , volgende week beter :)

Vandaag eens proberen armen te trainen , ik kan wel van een koude douche terugkomen ( door die lichte armblessure) We zien wel , hopelijk lukt het toch een beetje. Voor de rest nog lopen vandaag, Semi rustdag dus :') , morgen = zondag = geen bal doen :D

Goeie bor.. pak je em onderhands of bovenhands beet ?

****ing sterk man!

Terug
Naar boven