Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Damn deadlift en squat in 1 training? vergt nogal wat kracht hee damn

Vooral DL vraagt altijd veel van me. Maar het valt wel mee, het zijn ook 5 en 10 reppers he :p. Zwaar maar niet extreem zwaar. Doe het nu al een tijdje zo, liever dat dan forceren.

Moet me echt wel weer een belt aanschaffen :o

• #1.982
Vandaag mijn punten teruggekregen :D.

Alles erdoor :D ( 10,11,13,13,14,15 & 16 , 10 is word en 16 statistiek xD )

Het geluk kon niet op iig :p, vorig jaar 2/9 gehaald en dan een half jaar gaan werken, andere richting + op kot, geen mens die geloofde dat ik erdoor ging zijn :). Beat it hehe :p.

Moest iig echt energie kwijt ben dus maar weest trainen ( had wel al 2 pinten op en een joint maar whateverr :p)

BORST/SCHOUDERS :

BORST :

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 7*40

Seated MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 10*70
  • 7*80
  • 4*90
  • 5*80
  • 7*60
Was in Gentbrugge gewichten liggen daar een stuk hoger ,komt vooral door de smith machine , ik veronderstel dat die bar daar eigenlijk zo goed als niets weegt, er zit een soort hefboom op, best raar :o.

Shoulder bombs :

• 10*9
  • 10*10
  • 10*11
  • 10*12
  • 10*14
  • 10*14 ( side raises )
Upright row :

• 10*40
  • 10*40
  • 10*50
Incline DB fly's :

• 10*12
  • 10*14
  • 10*16
Vooral op vorm, vind extra gewicht hierbij niet echt een toegevoegd waarde hebben.

En dan nog een hoop incline fly's en een setje incline BP ( 7*70 fso), is allemaal meer op het gevoel en voor de afwerking zeg maar.

Rear delts zaten er gisteren in dus vandaag niet getrained.

Comment : Lekker gewoon :p , mijn mp3 is wel weer semi-kapot :(. Maar ik vraag wel een nieuwe voor mijn goeie punten fso. Mag ook op skivakantie daardoor hehe. Het kan even allemaal niet op guys :p. Heb het eindelijk weer op de rails. 3-4x pw trainen, goed eten, dikke scores halen en af en toe nog eens goed feesten ook :D.

Mis eigenlijk alleen een vrouw, maar daarvoor moet ik dan weer andere dingen inleveren dus ik pas hehe :o

• #1.986
i know, soms heb je wel een gevoel dat het lekker is om een vriendin te hebben die naast je ligt maar 85% is meer gezeik en als je keihard wilt pompen kan je ook zo naar een sl*t gaan + condoom = win..

• #1.988
i know, soms heb je wel een gevoel dat het lekker is om een vriendin te hebben die naast je ligt maar 85% is meer gezeik en als je keihard wilt pompen kan je ook zo naar een sl*t gaan + condoom = win..

Er zijn voordelen aan ook hoor :p , naast coïtus dan. Je krijgt er wel veel voor terug vind ik. Maar ik heb echt moeite nadat de verliefdheid over is zeg maar om dan een relatie te kunne blijven houden :o. Het begin is altijd leuk :p, maar als je puur rationeel kijkt verlies je er echt wel veel tijd aan.

En ik ben akkoord met je maar dat is niet echt mijn stijl :p, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou het best goed uit zonder, hoe langer zonder, hoe lastiger natuurlijk :D.

Er zijn voordelen aan ook hoor :p , naast coïtus dan. Je krijgt er wel veel voor terug vind ik. Maar ik heb echt moeite nadat de verliefdheid over is zeg maar om dan een relatie te kunne blijven houden :o. Het begin is altijd leuk :p, maar als je puur rationeel kijkt verlies je er echt wel veel tijd aan.

En ik ben akkoord met je maar dat is niet echt mijn stijl :p, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou het best goed uit zonder, hoe langer zonder, hoe lastiger natuurlijk :D.

Ajoh, gewoon ogen open houden. Misschien komt die ene meid, die t ook waard is als de beginnersverliefdheid dr vanaf af is, voorbij lopen; eerder of later dan 3 jaar. Maar dan kan je t in ieder geval relaxed aanpakken zonder druk op de ketel. Vind t wel een prima situatie waar je je nu in bevind, beetje nuchter blijven nadenken :)

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

En als je lekker wil pompen koop je toch een luchtbed? :)

• #1.990
Ajoh, gewoon ogen open houden. Misschien komt die ene meid, die t ook waard is als de beginnersverliefdheid dr vanaf af is, voorbij lopen; eerder of later dan 3 jaar. Maar dan kan je t in ieder geval relaxed aanpakken zonder druk op de ketel. Vind t wel een prima situatie waar je je nu in bevind, beetje nuchter blijven nadenken :)

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

En als je lekker wil pompen koop je toch een luchtbed? :)

Vind het ook een prima situatie hoor :D. En ik kom ze idd wel tegen :p , ga er iig gewoon niet achterzitten fso. Zou weer teveel moeten inleveren. Ik bekijk het zo rationeel mogelijk atm :p, helaas lopen die dingen nooit rationeel :(.

Nee vrouwen en rationeel gaan niet zo goed samen :D *hides*

• #1.992
Nog maar eens een training neertypen, was eigenlijk de bedoeling om te zwemmen vandaag maar degene met wie ik ging gaan zwemmen is uit de auto gestuikt en heeft haar knie pijn gedaan :p.

Ben dan maar weest trainen :'). Had wel maar een uurtje dus erg veel is het niet.

LEGS/SCHOUDERS ( + pull-ups en een triceps oefening)

Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 7*110
  • 10*90
  • 10*60
Seated calve raises :

• 20*65
  • 20*90
  • 15*110
Leg extensions :

• 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
Wide grip pull-ups :

• 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
Standing DB shoulder press :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*20
  • 10*24
Best lekkere oefening

Shoulder bombs :

• 10*10
  • 10*12
  • 10*14
Standing rear delt ( cable ) fly's :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*18
En dan nog een kleine triceps oefening.

Comment :

Ging best lekker :D. Voeding zat ook goed, ga er iig deze week extra goed op letten, weekje licht cutten :).

Morgen normaal gewoon cardio en dan hopelijk woensdag eens gaan trainen in de Pinte :D.

Ziet er goed uit kerel, die leg extensions zijn echt nice:)

Blijf het maf vinden dat je meer benched dan je squat :P Gruwelijke pullups. Wel lekker volume op je wheels ouwe :thumbs:

Kan je die shoulder bombs eens uitleggen?

goeie workout man!

• #1.997
Ziet er goed uit kerel, die leg extensions zijn echt nice:)

Thx bro! Extensions vallen mee hoor , zal wel aan de machine liggen :p.

Blijf het maf vinden dat je meer benched dan je squat :P Gruwelijke pullups. Wel lekker volume op je wheels ouwe :thumbs:

1RM squat ligt iig een stuk hoger dan 1RM bench :p. Maar ik ga met squat liever goed hoog in reps en goed diep. Heb al lang gemerkt dat benen qua kracht niet even snel gaan als de rest. Ik doe ze wel altijd zo diep en goed mogelijk.. Maar er zou idd nog eens wat kracht bijmogen, een 10*120 fso :o. Zolang ze maar in evenwicht zijn met mijn UB ben ik blij :p ( qua massa dan).

Thx bro!

Kan je die shoulder bombs eens uitleggen?

Er had ze hier iemand gepost hoor in een fimpje, ga het even zoeken en dan opnieuw posten. Erg goeie oefening imo, doe ze ook staand btw :).

Thx!

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Hier shoulder bombs op 2.32 ( met dank aan KEUN )

http://www.youtube.com/watch?v=hNDDXrYlsYk

Oja ziet er als een lekker oefening uit, die schouderbommen:D

• #1.999
Toch nog maar eens een training posten :p. Ik blijf altijd bezig zoals usual maar mede door een aantal uur school meer komt het er maar niet van. Momenteel goed clean aan het eten. Toch zeker ma-di en morgen.. Morgenavond een feestje met de klas en vrijdag hier op mijn kot een feestje... :p , ga het proberen binnen de perken te houden :); maar anyway de training

Ze hebben een ****ing dipbelt hangen in Gentbrugge... Veel te vet, eerst een squatrek nu een dipbelt <3.

RUG

PULLUPS ( met belt!)

• 14*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
  • 10*BW+10kg PR
  • 8*BW+15kg PR
  • 5*BW+20kg PR
  • 9*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
Damnnn nice :D , ik dacht dat het net moeilijker ging zijn met dipbelt of met dumbbells tussen de benen. Maar het is duidelijk een dikke verbetering, i like :).

DB rows :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44

Seated cable rows :

• 10*50
  • 10*70
  • 9*95

Lat pully :

• 10*50
  • 10*70
  • 7*86
Ik moet toch vaststellen dat ik niet zo goed ben in lat pully's :p, ik ga met de 86kg al serieus mee.. Ochjah :)

BB shrugs :

• 12*100
  • 8*130
  • 10*100
Hammer curls :

• 10*12
  • 10*16
  • 10*18
  • 10*20
Double handed triceps extensions :

• 10*30
  • 10*40
  • 9*44
En nog wat stand cable curls en triceps pushdowns.

Comment : Die pull-ups waren zwaar cool :D. Had er net voor weer ner dat filmpje van de franco's gym zitten kijken hehe. Blijft iig het beste motivatiefilmpje ooit, voor mij toch :). Ik vind een goed fysiek iig belangrijk maar ik zie liever dit :

http://www.youtube.com/watch?v=ekZYPGxQbno&feature=player_embedded

Dan een echt bodybuilding filmpje :p.

Anyway was wel lekker dus. Gisteren ook MP 3*80 terug , goed op niveau iig. Squat idem goeie 10*100's, deze week wel proberen een 2de keer te squaten maar met die feestjes + werken op zondag zal het er wss niet van komen :(.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven