XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

flinke pullups!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Vandaag weer 10*BW+10kg en 6*BW+20kg, 2 PR's denkik. Dikke fun om pullups te doen met die dip belt :D.

Heftige training, pullups, db rows , seated cable row, squat, lat pully , leg extension , calves , shrugs en dan nog armen hehe :p.

Geen zin om het allemaal neer te typen. Maar het gaat goed iig, had het niet verwacht na het zuipweekend :').

Lekkah lekkah. Soms komt die shit totaal onverwacht. Vandaag om 5uur naar bed gegaan, 11 uur wakker, ontbijtshake genomen en weer "ff" gaan liggen tot 16:00 :roflol: Toch PR. Snap dat echt niet, zit echt tussen de oren dat dat zo belangrijk is denk ik.

Lekker bezig, die pullups zijn echt bruut, ik kan 1.5xBW :D

beters! Ik ga ook wat meer pullups doen:D

• #2.005
Lekkah lekkah. Soms komt die shit totaal onverwacht. Vandaag om 5uur naar bed gegaan, 11 uur wakker, ontbijtshake genomen en weer "ff" gaan liggen tot 16:00 :roflol: Toch PR. Snap dat echt niet, zit echt tussen de oren dat dat zo belangrijk is denk ik.

Lekker bezig, die pullups zijn echt bruut, ik kan 1.5xBW :D

Echt onverstaanbaar idd. Donderdag laatst weest trainen dacht ik. Dan vrijdag een feestje, 9u s'ochtends gaan slapen, mss in totaal een uurtje of 3-4 geslapen. Moest die dag dan nog gaan kijken naar mijn zus haar chirofeest ( nuja ''moeten'' ) en daarna nog weest bakken ( = tafelvoetbal/kickeren) met mijn neef dus om 12u in mijn bed. Maar moest werken zondag => 4u er weer uit ( ieder uur wakker geworden).

Achter het werken ben ik dan gewoon om 3.30 thuisgekomen, gedoucht en geslapen van 4.30( in de namiddag) tot 12u de dag erna xD ( 20u).

Training van gisteren ging wel gewoon semi, niet super. Maar vandaag was het weer goed :D.

beters! Ik ga ook wat meer pullups doen:D

Hehe, pull-ups zijn ook gewoon veel oefenen BW doet er natuurlijk ook wel wat aan. Maar ik kan ondertussen 10x+10kg dus ik mag er eigenlijk nog 10kg bijplakken qua spiermassa :p.

Haha wtf lange nacht :roflol:

• #2.007

Het leek niet lang xD, twas plots gewoon 9u :p.

SCHOUDERS/BORST :

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 10*40
  • 5*44
Standing MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 5*70
  • 3*80
  • 1*90
  • 1*95 - PR , wel niet zuiver imo maar ach.

Incline DB fly's :

• 10*12
  • 10*14
  • 10*16
  • 10*20

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 10*17 - PR

Standing rear cable delt raises :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*18
  • 6*22
Standing cable fly's ( ''incline'' ) :

• 10*22
  • 10*30
  • 10*40

En nog wat biceps/onderarmen gepompt :).

Comment : Lekker , moest eigenlijk nog gaan lopen nu maar tis al 5km door en terug + 3 km naar school en terug is toch alweer 16km gefiets. Kan gaan qua cardio. Geen zin meer om te lopen. Kracht gaat goed imo, maar ik eet ook nogal veel atm... Ga iig toch proberen een beetje te minderen en wat meer cardio te doen :P.

lekker hoor!

extreem sterk met schouders en borst man..
zoiezo met alles sterk:P

As usual :D

That dare celltech is working brah! impressive MP, zonder leg-drive?

• #2.013

Thx!

Ja hij ging wel lekker :D. Had graag wat meer reps gehad op de 44 maar had ook weer geen spotter...

extreem sterk met schouders en borst man..
zoiezo met alles sterk:P

Sterk gaat wel ja, alleen overpowerd mijn rug nog altijd qua massa.

Maar ik ga de laatste tijd weer meer naar het krachtgedeelte toe. Bodybuilding zegt mij steeds minder... Niet dat ik strongman wil worden. Maar iets in de aard van gewichteffen, zoveel mogelijk kracht met een laag bf% en een goeie conditie... Maar binnen een maand kan dat weer anders zijn xD.

Gisteren op tv die bodybuilding docu met Louis Theron gezien. Zal er ook wel wat mee te maken hebben.

haha, thx Mc :D

That dare celltech is working brah! impressive MP, zonder leg-drive?

Thx Koen! Nee met Bro, boven de 80 altijd met , wou gewoon eens wat explosiviteit checken, de 100 zou wel vet zijn. Die komt er hopelijk snel aan :D.

Heb de docu nog niet gezien, maar wel opgenomen, een aanrader?

• #2.016
Vandaag BORST/SCHOUDERS :

Flat BP :

• 15*20
  • 10*60
  • 8*80
  • 8*100
  • 5*110
  • 2*120
Niet slecht, wel een beetje kracht kwijt op de flat BP... Maar het is iig niet dramatisch.

Standing DB Shoulder press :

• 10*14
  • 10*17
  • 9*20
  • 8*24
Incline BP ( smith , 3 gaatjes ) :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 9*70
  • 5*80
  • 9*60
Standing shoulder bombs :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
Standing rear delt fly's :

• 10*10
  • 10*15
  • 10*17.5
  • 10*20
Machine fly's : ( upperchest )

• 10*50
  • 10*70
  • 8*90
Upright row :

• 10*40

Comment : Best nice voor een zondagochtend, BP moet wel iets beter. Weegschaal vanochtend : 88.5. Raar, eergisteren 6.6km gelopen, gisteren 5.5. Merk het niet echt aan mijn fysiek , zal wel van het bierdrinken zijn dus volgende week semi-cutten :).

netjes hoor die flat BP en al helemaal voor een zondagochtend:D.

Zowiezo is het niet lekker om sochtends te trainen:p

• #2.018
netjes hoor die flat BP en al helemaal voor een zondagochtend:D.

Zowiezo is het niet lekker om sochtends te trainen:p

Check! Altijd een stuk minder goed dan s'avonds. Vind het ook wel leuk maar qua energie is het op de een of andere manier altijd wat minder :p. Vooral qua kracht dan..

Shit hee, die presses van jou... Tsk.

Terug
Naar boven