Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Shit hee, die presses van jou... Tsk.

Haha thx Mc, alleen overpowered mijn rug nog altijd :p.

je zit wel heel lang op 87 kg ofniet bro?

88.5 atm, recordgewicht :p, en deze week licht cutten. Ik doe het liever traag en steady en mijn goals liggen ook niet zo hoog he.

Het feit is gewoon dat ik graag train. De fysiek is leuk, maar het hoeft niet freaky te worden voor mij :p. Deze zomer hopelijk eens de 8-9% halen. Voor de rest nog een paar verbeterpuntjes. Maar gewicht en massa maken me eerlijk gezegd niet zoveel uit. ( het maakt me natuurlijk wel uit , maar ik kan zeggen dat ik redelijk tevreden ben qua massa, is ook met momenten trouwens, alleen het aspect droger wil ik wel nog wat uitbreiden).

Laatst bewerkt:
Potverdomme, 120 benchen op een zondagochtend :D!
Veel volume weeral voor de rest :p Kwil u eigelijk wel nog k int echt zien...

• #2.024
Potverdomme, 120 benchen op een zondagochtend :D!
Veel volume weeral voor de rest :p Kwil u eigelijk wel nog k int echt zien...

Haha het zou idd nog eens tijd worden he :p. Maar khoor atm niet veel van mijn neef, hij zal weer in een niet-trainingsperiode zitten. Alhoewel hij me onlangs wel weer wat raad vroeg over voeding.

Hij zal iig weer teveel aan het feesten zijn :p. Had de laatste 2 weken beetje hetzelfde probleem. Maar ik sleep mezelf zelfs met een dikke kater naar de fitness xD. Ga gewoon weer wat minder drinken, is ook idioot eigenlijk. Dikke pret altijd maar de dag erna geen fluit waard.(en dan maar te zwijgen over de nutteloze kcals... ) Dan maar weer eentje paffen en cola lights :p.

Maar ik probeer het nog eens te regelen :p, laat jullie sowieso weten als ik eens in de Pinte ga trainen; Qua fysiek is er volgens mij niet zoveel verandert denk ik, het enige wat ik zelf merk is dat mijn schouders iets beter zijn geworden.

Gaat lekker hier, verder alles goed? Onlangs nog 'n poging gewaagd m.b.t. keto; in ieder geval niks voor mij (geen idee of je 't aankomende cut een kans wilt geven).

• #2.026
Gaat lekker hier, verder alles goed? Onlangs nog 'n poging gewaagd m.b.t. keto; in ieder geval niks voor mij (geen idee of je 't aankomende cut een kans wilt geven).

Ja alles gaat chill :p, moet alleen oppassen met de alcohol :') ed. Maar heb weer een goede week achter de rug.

Hoe komt het dat het niets voor jouw is? Wil het iig nog altijd proberen. Een vriendin (& ex) van mij doet het nu zelf :p. Dus daar ook eens gaan luisteren. Vooral omdat gewoon cutten voor mij niet zo goed werkt. Ik doe vanzelf al veel aan cardio en heb niet veel nodig om spiermassa op te bouwen dus ik hoop dat keto wel wat beter werkt om aan de 8-9% te komen..

Yo Beare,

Heb je ook een uitgekiend voedingsschema? Zo ja, zou je die dan kunnen posten/sturen! Ben wel benieuwd!

(ps. Misschien staat ie wel ergens op 1 van de 102 pagina's van je log, maar geen trek om dat allemaal door te spitten ;))

Thnx

Ja alles gaat chill :p, moet alleen oppassen met de alcohol :') ed. Maar heb weer een goede week achter de rug.

Hoe komt het dat het niets voor jouw is? Wil het iig nog altijd proberen. Een vriendin (& ex) van mij doet het nu zelf :p. Dus daar ook eens gaan luisteren. Vooral omdat gewoon cutten voor mij niet zo goed werkt. Ik doe vanzelf al veel aan cardio en heb niet veel nodig om spiermassa op te bouwen dus ik hoop dat keto wel wat beter werkt om aan de 8-9% te komen..

Nah, wendde er wel gemakkelijk aan, alleen smaakte 't eten me niet (ik verlangde naar Brinta, rijst, et cetera). Schijnt inderdaad wel goed te werken (heb 't een week volgehouden), maar als je eenmaal weer kH teruggaat nemen, dan moet je dat geleidelijk opbouwen (zelf geen zin in). Doe nu carbcycling en vind dat wel relaxt, maar je moet alles natuurlijk zelf weten. ;)

Wanneer komen de Belgen (niet negatief bedoelt) naar NL>Limburg? ghehe
Nette BP man

Bea ga eens fatsoenlijk loggen man! ;D

• #2.031
Yo Beare,

Heb je ook een uitgekiend voedingsschema? Zo ja, zou je die dan kunnen posten/sturen! Ben wel benieuwd!

(ps. Misschien staat ie wel ergens op 1 van de 102 pagina's van je log, maar geen trek om dat allemaal door te spitten ;))

Thnx

Heb ik niet :o. Ik weet gewoon wat goed is en ik pas mijn eten er ook wel naar aan omdat ik het gewoon gezond vind. Maar krachttraining/BB'ing is meer een hobby voor mij. En minder een levensstijl zeg maar. Ik train gewoon ontzettend graag. ( zoals sommige mensen graag voetballen) Ik sport iig in het algemeen ook graag.

Maar ik heb dus geen vast voedingsschema, zo ver wil ik het niet drijven :p.

Nah, wendde er wel gemakkelijk aan, alleen smaakte 't eten me niet (ik verlangde naar Brinta, rijst, et cetera). Schijnt inderdaad wel goed te werken (heb 't een week volgehouden), maar als je eenmaal weer kH teruggaat nemen, dan moet je dat geleidelijk opbouwen (zelf geen zin in). Doe nu carbcycling en vind dat wel relaxt, maar je moet alles natuurlijk zelf weten. ;)

Ja kan me voorstellen dat het raar moet doen om echt geen carbs te eten. Ik zou het iig niet zo missen, alleen denk ik dat de stoelgang erg moeilijk gaat worden... Ergens hebben we natuurlijk wel carbs nodig.

Wanneer komen de Belgen (niet negatief bedoelt) naar NL>Limburg? ghehe
Nette BP man

Hehe, zou het niet weten eigenlijk :p. Moet je eens vragen aan Hannes en Miguel :D.

Thx Keun!

Bea ga eens fatsoenlijk loggen man! ;D

Ja pfft i kno :p. Maar de tijd ontbreekt me echt. Na het trainen is het ook gewoon bed binnen en weer naar school, soms nog ergens nrtoe met maten etc.. Zal vanavond nog eens proberen loggen :). Alhoewel ik gok dat het niet zo vet zal zijn aangezien ik serieus aan het inkorten ben qua eten.

Ik ging ik naar de 90kg toe en vond het wat te snel gaan en te buff worden , klinkt raar wss maar ik heb het gewoon meer voor het droge/atlethische , terwijl ik daar eigenlijk al voorbij ben :o.

• #2.032
SPECIAAL VOOR MC!

SCHOUDERS/BORST/BICEPS/CALVES

SCHOUDERS :

Standing mp :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 5*70
  • 3*80 - semi
  • 5*70
  • 5*70
  • 5*70
  • 6*60
  • 6*60

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 8*40

Side raises :

• 10*9
  • 10*10
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Standing rear cable delt raises :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*18
Upright row :

• 10*30
  • 10*40
BICEPS :

Hammer/DB curls :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*18
  • 7*22
BB curls :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*20
CALVES :

Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*75
  • 30*100
  • 20*110
Dan nog wat toe presses op de seated legpress en hanging leg raises.

Comment : Dikke training, ben aan het cutten loool :o. Vraag me af of ik weer teveel eet maar dat lijkt me iig niet...

S'ochtend : 3 rijstwafels met pure chocolade + koffie en ongeveer 200-300ml melk. - Normaal eet ik musli maar had nieuwe gekocht en the **** hij smaakt echt niet goed :p, ik had de vorige eerst lang laten staan en die rozijnen waren dan net goed terwijl ze nu gewoon goor zijn.

Maar anyway :

- 3 rijstwafels met pure chocolade
-300ml melk
-(koffie)
- rond de 100 gram pasta met 300-400 gram kipfilet
-appel
-light redbulls, stuk of 2 , 20 kals fso
- handvol amandelnoten ( denk mss 2 handjes door de dag)
- 3 rijstwafels met pure chocolade
- 2 caffeïne tabs, 1tje sochtends , 1tje om 4u
-Training
- 4 sneden brood met 150 gram kippewit en mayonaise
- 4l water

Dat is het voor vandaag... Ik doe het meestal op het gevoel maar de training ging naar mijn gedacht te goed om aan het cutten te zijn.

Heb ook ongeveer 6km naar school gefietst en 8km naar de gym...
Denk er nog aan om binnen een uurtje of 2 nog een loopje te zetten.

zozo Bea,, das weer geen misselijke training, mooi volume en zoals gewoonlijk weer sterk.

Voor een cut eet je niks te veel met dergelijke trainingen.

• #2.034
zozo Bea,, das weer geen misselijke training, mooi volume en zoals gewoonlijk weer sterk.

Voor een cut eet je niks te veel met dergelijke trainingen.

Thx bro!

Denk ik ook :p, ga het iig nog niet meteen verlagen. Wel de rijstwafels s'ochtends door havermout/musli vervangen of desnoods wat eitjes met brinta.

Weet iig wel van mezelf dat ik een easy-gainer ben zeg maar :p. Het zal voor velen weer erg weinig lijken maar ik weet ondertussen al van mezelf dat ik niet veel nodig heb om te gainen, wat dus ook wil zeggen dat ik nog minder nodig heb om te cutten :p.

Kiek um goan..:D mooie training kerel

Veel cardio man en zo weinig voedsel!

Gaat lekker makker :)

• #2.037
Kiek um goan..:D mooie training kerel

Thx bro!

Veel cardio man en zo weinig voedsel!

Gaat lekker makker :)

Valt wel mee hoor , ik heb gewoon niet zo heel veel nodig :p.

Thx!

Training van gisteren :

SQUAT :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 10*90
Leg extension :

• 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*75
  • 30*100
Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
  • 8*BW+10kg
  • 6*BW+15kg
  • 4*BW+20kg
  • 10*BW

Standing DB shoulder press :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*18
  • 10*22 -PR denk ik :p
  • 6*26
Crazy shizzle die oefening :D

Shoulder bombs :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 8*15
Incline DB press :

• 10*24
  • 10*30
  • 10*36
  • 6*40
En dan nog 1 setje biceps, wat triceps ( overhead extensions en pushdowns ) hanging leg raises en face pulls :).

Comment :

Harde training weer, wel wat te lang maar ach, kan weer 2 dagen herstellen fso :D. Train nu nog 2-3x pw. Gewoon onderhouden eigenlijk. En mss nog wat droger worden :). Heb dan ook nog meer tijd voor andere zaken en kan nog wat meer cardio doen. Heb btw gisteren voor de 1ste x iemand zien deadliften :D en daarna BOR's. Het was duidelijk nog het begin maar mooi om te zien dat er toch iemand wat moeite doet om een paar zaken op te zoeken.

Nu weer wat werken voor school '-.-. Zit met een stomme taak voor financiën. K*topdracht :p.

Mooie incline DB press ;)

Heb btw gisteren voor de 1ste x iemand zien deadliften :D en daarna BOR's. Het was duidelijk nog het begin maar mooi om te zien dat er toch iemand wat moeite doet om een paar zaken op te zoeken.
.

Heb je er serieus iemand zien deadliften?
Hoe zag die eruit?
Ik heb er nog nooit iemand zien deadliften, enkel iemand zien squatten maar met een vreselijke techniek :p.
En ik denk dat ik jou ook wel al eens heb zien deadliften maar ik weet het niet zeker.
Hoe laat ben je geweest mss?

Wat een caffeine man :P

Terug
Naar boven