- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ik ben nu 18 maar ik ga even zo verder totdat ik wat heb gegained..
Kan wel wachten op spiermassa maar door de spierpijn denk ik er steeds aan..
Training en voeding zijn bijna optimaal, zit momenteel op mn 1e cut en wil de 12/10 procent behalen en dan gaan gainen. Wil op 90kg 10% gaan beginnen maar we zien wel bro
Na 1x cutten naar anavar grijpen voor een 2de cut lijkt me wel echt not done gozer. Leer eerst eens je lichaam kennen (denk aan verschillende schema's, dieten etc.).
denk er btw net zo over, als ik al ooit dat spul ga nemen (zeker niet in de nabije toekomst) dan doe ik gewoon eens wat winny pilletjes kopen, volgens mij zo'n 100E voor een kuur en het is lekker makkelijk, test spuiten heb ik echt geen zin in en het heeft teveel nadelen
anavar is volgens mij veel duurder en niet effectiever zo heb ik gehoord, al is het wel spaarzamer voor de lever
Maar toch, als je aan AAS begint ga dan ook niet zuinig lopen doen. Onder het mom van 'als je het doet, doe het dan goed'. Verkleint ook de drang naar een 2de kuur, kuren kan erg verslavend uitwerken. En orale AAS is sowieso veel schadelijker voor de lever dan spuiten. Overigens ook een stuk minder effectief.
Tip: Bigger Stronger Faster (2008) Hele goeie docu over AAS.

Ik begon met een bf van 18-22 en wat 72 kg in 10 maanden ben ik nu 78 kg met een bf van 16.
.Als je aan AAS begint doe het dan goed, correct maar ga niet zuinig lopen doen.. Markie en ik willen het beiden 1-malig doen als opstapje naar onze streeffysiek. Kuren kan idd erg verslavend werken maar de drang komt meestal door Test Mc. Omdat je je dan echt oppermachtig voelt en je wil dat gevoel terug. Bij winstrol en anavar heb je dat veel minder ( ik dacht zelfs niet) dus met een goede instelling en je verstand moet het ook gewoon bij die 1ne keer blijven. En dan nog spreken we hier over verre toekomst. I
Doelde op t financiele aspect trouwens, niet "als je aan de AAS begint spuit dan meteen een liter of 6 in je reet". En qua verslaving; Ik kan me zo goed voorstellen dat de gains verslavend werken en dat t weer allemaal "zo langzaam" gaat als je off ben.
En 7% vasthouden lijkt me een flinke uitdaging! Eerst 7kg LBM pakken klinkt goed.
Mijn doel is 90-95kg bij een procentje of 10-12, naturel prima te halen denk ik. En 80kg klinkt misschien niet bruut, maar Mark is 1,73. Na mijn cut hoop ik tegen de 80kg/10-12% aan te zitten. Is een stuk minder bruut dan dat op 1,73.