- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Haha, wel chill dat je ouders t goed oppakken. Hoe voelt dat eigenlijk om bijna "klaar" te zijn met je lichaam? Lijkt me een hele rare gewaarwording
Zat es effe te rekenen he... Moet ik eigenlijk niet doen maar boeiend
Nu:
86-87kg, 19% (ongeveer)
70kg LBM
Nu dus een maand of 2 massa proberen te pakken. Die reken ik voor het gemak (en om t realistischer te maken) even niet mee. Straks 3 maanden cutten. Mik op 500gr vetverlies per week. Dan ziet t dr ongeveer zo uit:
12 weken 500gr vet = 6kg vet kwijt
80-81kg @ 13.5% met dezelfde 70kg LBM (exclusief 2 maanden bulk/eventuele gains tijdens cutten)
500gr vet per week
3500 cals in een kilo vet
Calorie-tekort van 1750 per week gedurende 3 maanden
-250 cals per dag
Op onderhoud eten en 6x in de week cardio (290 cals verbranden per cardiosessie)
Iets lager gaan zit er misschien wel in want 290 cals cardioen per sessie is erg goed te doen volgens mij.
Iemand pics van iemand van 1,88, 81kg en 12-13% BF?![]()
Gewoon 3kg denken van mijn laatste pic en je bent er
.Ja van die wiet is het al de 2de x, we hebben er gewoon een serieus gesprek over gehad. Ze snappen wel dat ik niet verslaafd ben, ze zijn gewoon bang dat het een stap is naar erger.
Het jammere is wel dat zelfs mijn ouders constant geconfronteerd worden met AAS zonder het te willen. Mensen die mij lang niet gezien hebben zeggen dan van , ''wat is je zoon gespierd, wat pakt hij.." Of zelfs mensen die gewoon zeggen dat kan niet zonder spuiten, etc , etc..
Als ze dat tegen mij zeggen kan ik ze meteen een hele waaier aan kennis voorleggen en ze op alle gebieden weerklank bieden, terwijl mijn ouders gewoon vasthouden aan mijn woord. Achjah zolang mijn geweten zuiver is
, als ik het doe dan zullen zij de eerste zijn die het weten.Trouwens in getallen lijk ik er dichtbij ja maar 90kg@ 8% is nog 5kg VVM erbij en nog eens 3-4% zakken in bf% en vooral dat 2de is echt niet easy. Ik moet al tegen de 95kg aan 11-12% gaan wegen denk ik om mooi op 90kg@8% uit te komen. Mag dus nog een mooie 10kg VVM gainen, geen gemakkelijke taak iig
.

.