AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Haha, wel chill dat je ouders t goed oppakken. Hoe voelt dat eigenlijk om bijna "klaar" te zijn met je lichaam? Lijkt me een hele rare gewaarwording :P

Zat es effe te rekenen he... Moet ik eigenlijk niet doen maar boeiend :D

Nu:
86-87kg, 19% (ongeveer)
70kg LBM

Nu dus een maand of 2 massa proberen te pakken. Die reken ik voor het gemak (en om t realistischer te maken) even niet mee. Straks 3 maanden cutten. Mik op 500gr vetverlies per week. Dan ziet t dr ongeveer zo uit:

12 weken 500gr vet = 6kg vet kwijt
80-81kg @ 13.5% met dezelfde 70kg LBM (exclusief 2 maanden bulk/eventuele gains tijdens cutten)

500gr vet per week
3500 cals in een kilo vet
Calorie-tekort van 1750 per week gedurende 3 maanden
-250 cals per dag
Op onderhoud eten en 6x in de week cardio (290 cals verbranden per cardiosessie)
Iets lager gaan zit er misschien wel in want 290 cals cardioen per sessie is erg goed te doen volgens mij.

Iemand pics van iemand van 1,88, 81kg en 12-13% BF? :D

Gewoon 3kg denken van mijn laatste pic en je bent er :p.

Ja van die wiet is het al de 2de x, we hebben er gewoon een serieus gesprek over gehad. Ze snappen wel dat ik niet verslaafd ben, ze zijn gewoon bang dat het een stap is naar erger.

Het jammere is wel dat zelfs mijn ouders constant geconfronteerd worden met AAS zonder het te willen. Mensen die mij lang niet gezien hebben zeggen dan van , ''wat is je zoon gespierd, wat pakt hij.." Of zelfs mensen die gewoon zeggen dat kan niet zonder spuiten, etc , etc..

Als ze dat tegen mij zeggen kan ik ze meteen een hele waaier aan kennis voorleggen en ze op alle gebieden weerklank bieden, terwijl mijn ouders gewoon vasthouden aan mijn woord. Achjah zolang mijn geweten zuiver is :), als ik het doe dan zullen zij de eerste zijn die het weten.

Trouwens in getallen lijk ik er dichtbij ja maar 90kg@ 8% is nog 5kg VVM erbij en nog eens 3-4% zakken in bf% en vooral dat 2de is echt niet easy. Ik moet al tegen de 95kg aan 11-12% gaan wegen denk ik om mooi op 90kg@8% uit te komen. Mag dus nog een mooie 10kg VVM gainen, geen gemakkelijke taak iig :p.

Ja das gewoon kudt voor je ouders als ze steeds die vragen op zich af krijgen. Doe ze maar de groeten van mij :D

Mja, die 8% is wel ziek. En 10kg VVM is niet niks, je traint al een tijdje natuurlijk. Hoe lang eigenlijk? Eigenlijk mag, 90kg@12% is 9kg VVM meer dan ik nu heb. Alleen wat vet dr af, maar dat moet goed komen. 9kg VVM voor de cut voor zomer '12... Shit :D Ff je gallerei in duiken.

nah denk dat je wel dat je lang bezig bent voor 10 vvm en ook nog om je bf constant te houden helaas

• #1.965
Ja das gewoon kudt voor je ouders als ze steeds die vragen op zich af krijgen. Doe ze maar de groeten van mij :D

Mja, die 8% is wel ziek. En 10kg VVM is niet niks, je traint al een tijdje natuurlijk. Hoe lang eigenlijk? Eigenlijk mag, 90kg@12% is 9kg VVM meer dan ik nu heb. Alleen wat vet dr af, maar dat moet goed komen. 9kg VVM voor de cut voor zomer '12... Shit :D Ff je gallerei in duiken.

Ja die 8% is echt gek.. Ik train nu al 4x pw standaard + 3-4x cardio , veel fietsen en voeding zit niet overdreven hoog in kcals ( + soms nog zondag werken wat ook erg zwaar is eigenlijk). En ik hang nog altijd rond de 11% :p. Die 8% is volgens mij alleen haalbaar met een serieus k*t dieet ( en dan denk ik meteen ook aan keto).

Ach, het belangrijkste blijft dat je het graag doet he :p, ik ga graag eens goed dood in de fitness :D, idem bij het hardlopen.

Ff denken bro.. In het 5de jaar ben ik beginnen lopen, in Juni dat jaar was ik dan mager ( 73kg bij 1.85) Ben dan wat thuis beginnen trainen maandje of 3. Daarna eigenlijk naar de gym vanaf september 6de middelbaar. ( ook redelijk basic daar , 6 maand daar getrained).

6de middelbaar, dan 1ste hoger ( verkloot) en nu weer 1ste hoger dus 2.5 jaar ondertussen :).

nah denk dat je wel dat je lang bezig bent voor 10 vvm en ook nog om je bf constant te houden helaas

Yup, achjah je moet iets hebben om naar te streven he :p.

Anyway Valentine is just another monday zijnde trainingsday :D.

SCHOUDERS/borst/biceps ( erg licht beiden eigenlijk) En wat pullups

Standing MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 6*70
  • 5*70
  • 5*70
  • 8*60
  • 7*60
  • 9*60 (langere pauze )
Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 12*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 9*BW

Incline DB-press :

• 10*16
  • 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 8*36
Tot hier eigenlijk redelijk grote hoek, zeker boven de 45° en dan nog afgemaakt met een standje lager en 7*40.

Shoulder bombs :

• 10*9
  • 10*10
  • 10*11
  • 10*12
  • 10*13
  • 10*14
Love it :p

Standing rear delt raises ( cables ) :

• 10*9
  • 10*15
  • 10*18

Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*50
  • 25*75
  • 20*100
  • 15*110
Standing incline cable fly's :

X , weet het echt niet meer gewoon iedere keer eentje hoger en goed op gevoel getrained.

En nog een beetje biceps, niet veel eigenlijk , gewoon lichtjes pompen :p.

Comment : Toch blij dat ik geweest ben, ging wel goed eigenlijk. Schouders trekken echt goed bij nu. Ofwel lijkt het gewoon zo nadat ik ze getrained heb :p.

Morgen hardlopen, woensdag dan terug trainen :). Best wel nice dat het weer school is. Ben nu volkoren pasta aan het koken.. Ga er dan wat hesp doordraaien en wat mayonaise&ketchup ( hater's gonna hate) voor morgenmiddag :).

Mooie training, je bf blijft idd altijd mooi laag, snelle stofwisseling of veel cardio:) of geen van beide:p

• #1.967
Mooie training, je bf blijft idd altijd mooi laag, snelle stofwisseling of veel cardio:) of geen van beide:p

Thx!

Ik gok op cardio. Ik weet het eigenlijk niet goed. Ben lang dik geweest maar dan gegroeid + op mijn voeding wat meer letten en lopen. En sindsdien ben ik niet echt meer gestegen in bf%... Ik denk wel dat moest ik hetzelfde blijven eten als nu en stoppen met trainen en cardio dat ik dan dik wordt. Weet eigenlijk echt niet wat het zou geven moest ik stoppen met cardio...

dat hardlopen doe je dat op sochtends op lege maag?
Ben zelf van plan om in de bulk 2/3 ochtenden hard te lopen rond de 40 minuten om zo nog wat bf te verliezen.

thnx voor de info

• #1.969
dat hardlopen doe je dat op sochtends op lege maag?
Ben zelf van plan om in de bulk 2/3 ochtenden hard te lopen rond de 40 minuten om zo nog wat bf te verliezen.

thnx voor de info

No way bro :p, dat heb ik misschien 1 à 2x gedaan. Misschien dat ik het in de zomer overweeg.. Het lopen zelf gaat dan effectief wel goed maar ik heb altijd honger als een paard s'ochtends :D. En totaal geen zin om dan met mijn mottige kop nog even te gaan lopen :o.

Ik loop veelal s'avonds rond 10-11 uur.. Gebeurt vaak dat ik gewoon om 11u nog ga lopen, dan terugkeren nog wat kwark eten en slapen.

Maar als je het kan, op nuchtere maag lopen, zou ik het zeker doen, heeft veel voordelen denk ik :p. Succes!

flinke gewichten!!!

Lekker bezig gast. En wat is hesp ook al weer? Is dat t belgenwoordje voor kwark ofzo? Weer eens wat anders dan dickmilch :P

hesp = varkensvlees, ham ;)

Vind t maar vies klinken :P

Goeie pull ups man

• #1.975

Valt mee :p, echt veel krachttoename zit er niet meer in, maar ach ik ben toch meer bodybuilder :D

Lekker bezig gast. En wat is hesp ook al weer? Is dat t belgenwoordje voor kwark ofzo? Weer eens wat anders dan dickmilch :P

Gewoon beenham :p, lekker hoor :D en bestaat gewoon uit eiwitten.

Thx!

VANDAAG : RUG/ARMEN/LEGS

RUG :

DL :

• 10*100
  • 5*120
  • 5*140
  • 5*150

Wide grip pull-ups :

• 14*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
  • 8*BW+12kg
  • 7*BW+15kg
  • 4*BW+20kg
  • 10*BW
  • 8*BW(wijdste grip )

DB rows :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44

Lat pulley :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*90
Seated cable row ( small grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*95

Standing rear delt ( cable ) fly's :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*18

SQUAT :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
Seated calve raises :

• 30*40
  • 25*50
  • 20*75
  • 20*100

En dan nog triceps en biceps gepompt :p, best lange training eigenlijk, beetje te lang :o.

Comment : Eens wat vroeger geweest en ook 2 buffere gasten gezien voor de verandering :p. Veel lekkere chicks ook :D. Was wel een lekkere training eigenlijk, alleen wat te lang. Daarna ook nog een loopje gezet :). Gisteren wel zwaar gejunkt, had een boefkick s'avonds. Weet ook niet hoe het kwam :p. Maar vandaag zo clean als maar kan, nu nog kwark met noten en that's it :).

Degene die achter de toog staat is eigenlijk ook wel damn nice :p. Allemaal goed voor de natuurlijke test hehehe :D

ik vind je echt onwijs sterk voor je gewicht/lengte man!:P
nette training;)

Ik word al moe van gewoon deze training te lezen :D

Nog eens gedeadlift, moet ik ook nog eens doen :p

Wat heb je er allemaal ingegooid gisterenavond?

• #1.978
ik vind je echt onwijs sterk voor je gewicht/lengte man!:P
nette training;)

Thx :D , en welkom hier :p.

Ja ik denk dat sommigen er zich wel een beetje aan mispakken als ze mij zien, maar vind dat net wel leuk dat ik wat sterker ben dan ik eruitzie :D.

P.S. : Ga weer 2x pw squatten minimum, dus daarmee dat squat er nu bij zat , maar niet zo zwaar, gewoon 1 keertje extra meepakken buiten de legtraining.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Ik word al moe van gewoon deze training te lezen :D

Nog eens gedeadlift, moet ik ook nog eens doen :p

Wat heb je er allemaal ingegooid gisterenavond?

Haha :D.

Uhu, wou eigenlijk naar de Pinte komen maar mijn neef trainde niet vandaag, hij morgen wel maar ik geraak er morgen echt niet. Ik krijg om 6u mijn uitslag van school dus no way dat ik dan nog de 7u trein haal ( bellen naar ouders e.d.).

Veel te veel man, ik weet niet wat het was. Een volledige rib ( van kip aan't spit) Kwark, peperkoeken, fondant chocolade :p. Maar ik heb dat af en toe wel eens, best goed, voel me dan schuldig en de dagen erna ben ik dan extra strikt in mijn voeding :p.

Damn deadlift en squat in 1 training? vergt nogal wat kracht hee damn

BJ is gewoon een buffel jonguh! Hele knappe training weer, en niet te veel af laten leiden door die chicka's he... haha.

Terug
Naar boven