- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Heb je er serieus iemand zien deadliften?
Hoe zag die eruit?
Ik heb er nog nooit iemand zien deadliften, enkel iemand zien squatten maar met een vreselijke techniek.
En ik denk dat ik jou ook wel al eens heb zien deadliften maar ik weet het niet zeker.
Hoe laat ben je geweest mss?
Yup, lange magere kerel. Hij had het duidelijk nog niet veel gedaan maar toch eens iemand die weet wat goeie oefeningen zijn
. Als je iemand daar hebt zien deadliften dan heb je veel kans dat ik dat ben
. Weighted pullups doe ik ook veel, military presses etc.. Ik ga nu maar 2-3 keer meer dus dan ga ik gewoon hard en helemaal kapot
.Ik ben maandag geweest ergens rond 7-8u tot 9-10u, weet het niet goed meer. Er vroeg me btw een kerel of ik nog iets anders deed van sport
, blijkbaar lijkt het alsof ik train als ondersteuning voor iets anders omdat ik wat meer op kracht train
.Haha, caffeïne is my drug
. Pfft gisteren uitgeweest met de twinz, tweeling van 2.05m het stuk. Het lukt ook nooit om niet te zuipen met die twee. Serieus wat pinten verzet maar had gisteren veel water gedronken en had eigenlijk geen kater
, gewoon wat mottig
. Ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen vandaag. Heb normaal rust maar het zou me niet slecht doen om een traingske te placeren of een loopke te zetten
.

.