XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Heb je er serieus iemand zien deadliften?
Hoe zag die eruit?
Ik heb er nog nooit iemand zien deadliften, enkel iemand zien squatten maar met een vreselijke techniek :p.
En ik denk dat ik jou ook wel al eens heb zien deadliften maar ik weet het niet zeker.
Hoe laat ben je geweest mss?

Yup, lange magere kerel. Hij had het duidelijk nog niet veel gedaan maar toch eens iemand die weet wat goeie oefeningen zijn :p.

Als je iemand daar hebt zien deadliften dan heb je veel kans dat ik dat ben :p. Weighted pullups doe ik ook veel, military presses etc.. Ik ga nu maar 2-3 keer meer dus dan ga ik gewoon hard en helemaal kapot :o.

Ik ben maandag geweest ergens rond 7-8u tot 9-10u, weet het niet goed meer. Er vroeg me btw een kerel of ik nog iets anders deed van sport :p, blijkbaar lijkt het alsof ik train als ondersteuning voor iets anders omdat ik wat meer op kracht train :p.

Haha, caffeïne is my drug :p.

Pfft gisteren uitgeweest met de twinz, tweeling van 2.05m het stuk. Het lukt ook nooit om niet te zuipen met die twee. Serieus wat pinten verzet maar had gisteren veel water gedronken en had eigenlijk geen kater :p , gewoon wat mottig :). Ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen vandaag. Heb normaal rust maar het zou me niet slecht doen om een traingske te placeren of een loopke te zetten :p.

Gewoon trainen man :p

• #2.043
Yup, ga ik wss doen, maar eerst nog wat werken voor school :(.

Heb vandaag ook iemand zien deadliften !! iemand van 16 ofzo ( draagt altijd van handschoenen als ie traint ). Misschien dezelfde?
Dan ben ik tenminste is niet de enige die daar deadlift en squat, etc.:p
Ben vandaag om half 6 geweest en het was minder druk dan rond half 10, zal ik zeker nog doen.

Lekkere oefening hè, standing DB presses:D

Weekendje zuipen is echt de beste pwo :D

• #2.047
Heb vandaag ook iemand zien deadliften !! iemand van 16 ofzo ( draagt altijd van handschoenen als ie traint ). Misschien dezelfde?
Dan ben ik tenminste is niet de enige die daar deadlift en squat, etc.:p
Ben vandaag om half 6 geweest en het was minder druk dan rond half 10, zal ik zeker nog doen.

Had hij een zwarte T-shirt aan? Redelijk groot, redelijk mager? Anders zijn we al met 4 :p. Zou mooi zijn haha :D. Ga binnen een uurtje trainen fso, ik gok dat het dan ook wel rustig zal zijn :). Het is gewoon het drukst rond 8u. S'ochtends en smiddags zit er wss gewoon niet veel volk, meteen es gaan checken :D.

Lekkere oefening hè, standing DB presses:D

Insane, het lijkt p*ssy als je de gewichten bekijkt maar het is veruit de beste oefening om schouders te isoleren.

Weekendje zuipen is echt de beste pwo :D

Weekendje? Het was dinsdag bro :p. Kloop er gvd nog mottige van :D. Ik weet nochtans dat alcohol niet voor mij is. Ik kan er soms echt teveel verzetten zonder echt extreem dronke te worden maar de dag erna heb ik het wel zwaar zitten. Heb normaal weer gedaan met drinken voor heel de week :). Nu weer goed trainen/cardio doen.

Voel me ook gewoon veel beter als ik niet drink en af en toe 1tje paf. Maar bij het uitgaan is alcohol toch iets chills en gemakkelijk.. Je bekoopt het gewoon te hard achteraf. En de loze kcals zijn ook niet leuk maar daar merk ik niet zoveel van, integendeel the day after ben ik ripped :D. Maargoed eens goed doorzuipen is wel eens leuk :p. Het kan er voorlopig nog altijd van af :).

Laatst bewerkt:
Had hij een zwarte T-shirt aan? Redelijk groot, redelijk mager? Anders zijn we al met 4 :p. Zou mooi zijn haha :D. Ga binnen een uurtje trainen fso, ik gok dat het dan ook wel rustig zal zijn :). Het is gewoon het drukst rond 8u. S'ochtends en smiddags zit er wss gewoon niet veel volk, meteen es gaan checken :D.

Ja denk wel dat hij een zwarte t-shirt aan had, groot is hij nu niet echt, denk iets van 1m75 ofzo...
Maar heb er wel al 1 gezien die redelijk groot is, 1.90m ofzo en een beetje ecto maar met vrij veel vet, en die heb ik al zien military pressen en BOR'en, dus dan zal hij ook wel deadliften zeker..
Heb hem al eens horen spreken met de baas in Gentbrugge, moest echt lachen.:D Hij scheen blijkbaar niet te weten wat eiwitten zijn, moest mij echt omdraaien zodat ze me niet zagen lachen :D
Ken je daar eigenlijk mensen in Gentbrugge, of train je altijd alleen zonder spotter?

• #2.049
Ja denk wel dat hij een zwarte t-shirt aan had, groot is hij nu niet echt, denk iets van 1m75 ofzo...
Maar heb er wel al 1 gezien die redelijk groot is, 1.90m ofzo en een beetje ecto maar met vrij veel vet, en die heb ik al zien military pressen en BOR'en, dus dan zal hij ook wel deadliften zeker..
Heb hem al eens horen spreken met de baas in Gentbrugge, moest echt lachen.:D Hij scheen blijkbaar niet te weten wat eiwitten zijn, moest mij echt omdraaien zodat ze me niet zagen lachen :D
Ken je daar eigenlijk mensen in Gentbrugge, of train je altijd alleen zonder spotter?

MP zie ik heel af en toe idd ook wat mensen doen, de heavy weights blijven meestal wel uit haha :D. Ik denk dat er daar iig heel veel niet weten wat eiwitten zijn, laat staan dat ze nog iets meer van voeding kennen.

Ken daar zo goed als niemand, 1 kerel die soms eens komt praten omdat die altijd impressed is van de manier waarop ik train :p. En hij begint ook hardcore pull ups te doen etc.. Ook eens tegengekomen in de aldi waardie dan vroeg wat mee te pakken haha :D. Denk dat het een rus/pool/tsjech is.

Maar dan nog vraag ik hem niet om te spotten, ik doe door ook zo goed als nooit flat BP, gisteren toevallig wel gedaan, 7*100 redelijk vlot er zaten er mss nog 3 in maar vond het wel best zo :). Als ik eens echt wil benchen met spotter dan ga ik wel op een goed uur naar Waregem :p.

Je gaat nog steeds goed kerel! Goed gemotiveerd nog zo te zien en damn fine work outs!

MP zie ik heel af en toe idd ook wat mensen doen, de heavy weights blijven meestal wel uit haha :D. Ik denk dat er daar iig heel veel niet weten wat eiwitten zijn, laat staan dat ze nog iets meer van voeding kennen.

Ken daar zo goed als niemand, 1 kerel die soms eens komt praten omdat die altijd impressed is van de manier waarop ik train :p. En hij begint ook hardcore pull ups te doen etc.. Ook eens tegengekomen in de aldi waardie dan vroeg wat mee te pakken haha :D. Denk dat het een rus/pool/tsjech is.

Maar dan nog vraag ik hem niet om te spotten, ik doe door ook zo goed als nooit flat BP, gisteren toevallig wel gedaan, 7*100 redelijk vlot er zaten er mss nog 3 in maar vond het wel best zo :). Als ik eens echt wil benchen met spotter dan ga ik wel op een goed uur naar Waregem :p.

Denk al dat ik weet wie die kerel is, hem hem nog zien trainen in de SENS fitness in merelbeke.
Hangt hij altijd zo'n uur achter de bar nadat hij getraint heeft?
Meestal heeft hij ook zo'n petje op.
Heeft ook al eens naar mij zitten kijken toen ik aan het deadliften was.
Is wel handig dat die aldi daar vlakbij is, vroeger was die aldi zelf op de plaats waar die Oxygen was.

• #2.052
Denk al dat ik weet wie die kerel is, hem hem nog zien trainen in de SENS fitness in merelbeke.
Hangt hij altijd zo'n uur achter de bar nadat hij getraint heeft?
Meestal heeft hij ook zo'n petje op.
Heeft ook al eens naar mij zitten kijken toen ik aan het deadliften was.
Is wel handig dat die aldi daar vlakbij is, vroeger was die aldi zelf op de plaats waar die Oxygen was.

Das nog een andere kerel :p, die is ook al eens beginnen praten tegen mij buiten. Zeidie van ja je hebt wel lang getrained he en nu wss nog 5km naar huis fietsen ( wat waar is :p ) en dan nog iets van dat ik een echte atleet was haha :D. Was wel leuk om te horen iig. Alhoewel ik dat niet echt durf zeggen van mezelf. Ik zuip en paf iig teveel om ''echt'' atleet te zijn :(.

Ik ga altijd naar de aldi in Gentbrugge, die die dicht ligt bij die brug. Zit op kot in dampoort dus das nog een stuk dichter voor mij, het is iig een mooie 4-5km fietsen naar de gym voor mij, maar hey het houdt me ripped haha :D.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Je gaat nog steeds goed kerel! Goed gemotiveerd nog zo te zien en damn fine work outs!

Thx bro! Ja valt goed mee he, als je maar 2-3x pw traint dan vind ik wel dat ik iedere training gewoon alles moet geven :P Anders voel ik me ook gewoon niet voldaan :).

Das de juiste instelling! Maar geldt niet voor 2 tot 3 keer maar voor alle workouts he:) Ook al ga je 7 keer per week:)

• #2.054
Das de juiste instelling! Maar geldt niet voor 2 tot 3 keer maar voor alle workouts he:) Ook al ga je 7 keer per week:)

True :p. Maar toch is het dan iets minder erg als je eens een off-day hebt en dat gebeurde bij mij veel vaker toen ik meer trainde. Ik herstelde iig ook niet snel genoeg om de dag erna alweer voluit te kunnen gaan. Vind het wel best zo :). In een goeie week 4x, slechte week 2x en normaal 3x. En proberen het drinken te beperken... Het studentenleven is soms niet zo eenvoudig :p.

Maar anyway volgende week dinsdag mijn taak afgeven, proberen 4x te trainen, goed cardio doen , volledig stram zitten van de spierpijn en dan een week op skireis vertrekken :D. Dus normaal 2 weken zonder alcohol, en goed op de voeding letten :).

Haha, maar de week dat je op skireis bent zal je die alcoholloze weken wel meer dan goed maken veronderstel ik :D

• #2.056
  • #2.058

Zoals vermeld 2-3x pw. Het is iig onderhouden. Qua massa vind ik het wel ok nu. Het is nu gewoon combineren, studentenleven, massa behouden, vet verliezen.

Je leeft iig maar 1 keer :). Maar de combo lukt nog aardig goed , net terug van 6.6km hardlopen en daarna nog wat staan boksen :).

Morgen hele dag gaan paintballen met de ksa leiding ( zit zelf niet in de ksa, ken gewoon wat mensen van in het jeugdhuis hier). En zondagochtend weer trainen.

Thug life

• #2.060
Training van vandaag :

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 9*BW ( wijdste grip)
  • 8*BW+10kg
  • 5*BW +15kg
  • 3*BW+22kg
  • 8*BW
  • 6*BW ( wijdste grip )
DL :

• 10*100
  • 5*120
  • 5*140
  • 1*160

DB rows :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Seated cable rows ( strikt ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
Lat pulldown ( widest grip ) :

• 10*50
  • 10*80
Seated machine row (wijd):

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 5*100
Shrugs

BB en DB, 10*100*10*120 en 10*38-10*40

Double handed triceps extensions :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Triceps rope pulldown : ( ad latpulley) :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*35
Standing rear cable delt fly's :

• 10*10
  • 10*15
  • 10*20
Triceps overhead BB extensions :

• 10*20
  • 8*30

Comment : Op niveau, alleen de DL is wat minder. Nuja de uitvoering is iig goed , 180 trek ik wss wel nog maar dat gaat serieus ten koste van de uitvoering.

Woog toen ik terugkwam van vakantie 90kg ( s'avonds) daarna gaan lopen ,s'ochtends 88kg en vanmorgen 87.3. Ga nu toch ff doorcutten deze week. Wil nog net dat beetje droger staan. Massa komt er bij mij toch snel bij dus daar moet ik iig niet zo mee inzitten.

Voeding is nu dus wel goed strikt (vakantie/blok) en cardio gaat ook lekker. Voel me super iig.

Terug
Naar boven