Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
, zag onlangs bij hannes een 8*28 staan, ik ga mijn meerder moeten erkennen 

)
. Daarna thuisgekomen appel en rijstkoek gegeten en dan 5.5km gaan hardlopen
.
.
Kneiters wat een tietenwerk5.5km is nog een aardig end. Nog steeds geen voedingsschema?
Gaat lekker zo te horen.
. Constant zitten rekenen en gelijkaardig eten, ik vertrouw op mijn gevoel
. Als ik echt dieper ga cutten binnen een aantal weken ga ik wel weer wat opstellen.
. Ik vertrouw op mijn gevoel haha
.
.Wat een luxe om te kunnen zeggen dat je genoeg massa hebtVeel succes met je cut in ieder geval.
. Als ik enorm veel eet, en ik kan ook gewoon enorm veel eten, dan pak ik de kg's bij de vleet maar daar komt dan ook gewoon veel vet bij. Het is voor mij vooral moeilijk om een echt laag bf% te bereiken. Ik sta echt al tijden op 11-12% en ik ga daar gelukkig ook zo goed als nooit boven maar het is nog veel moeilijker om eronder te geraken
.
, buiten het voedinsschema zit het trouwens allemaal wel strak
. Ik ga zo goed als altijd voluit tijdens het trainen en mijn eten is ook gewoon in het algemeen gezond en toch aangepast aan BB'ing. Maar voedingsschema's zijn gewoon niet mijn ding
.
. Trainen zal hem niet worden, vanavond wel goed gaan lopen. Heb een massive ontbijt/brunch binnengespeeld dus daar nu even op teren
. Feels good 
Aahh... jelly @ genetics!
Kom morgen trainen in Oxygen ofzo, denk dat Hannes ook gaat.. ^^
, verlies daar nu echt teveel tijd mee tbh, zou moeten met de fiets naar het station fietsen, trein pakken, trainen, terug trein pakken en weer nr huis met de fiets. Terwijl waregem maar 4km fietsen is
. Denk dat het er voorlopig niet zal inzitten
. Deze zomer sowieso, ga wss af en toe een weekje in Gent gaan zitten op mijn kot met wat maten ed
.
.Niet zo gek dat het met je kracht een beetje klote gaat als je na een zware trainingssessie + hardloopsessie nauwelijks carbs eet.
, had ook geen spotter anders had ik die 2 laatste er wss ook wel uitgeperst
.Dacht dat je dat ergens zei, maar was ook meer een algemene tip, ik zou carbs na je training gaan eten.
Wie die rare hype de wereld in heeft gebracht weet ik ook niet, maar dat is echt bullshit man! Rijstkoek zijn toch rijstwafels? Als je er daar 15 van eet heb je pas dezelfde hoeveel heid als 100 gram rijstRijstkoek = carbs :').
Als ik erna nog wil gaan lopen kan ik geen grote hoeveelheden binnenspelen maar die rijstkoeken zijn een vorm van carbs dus dat moet maar genoeg zijn.
En carbs na de cardio zou betekenen om 10 u s'avonds nog kh binnenspelen en dat is ook zeer zeker niet aan te raden wegens vetopslag snachts.

Wie die rare hype de wereld in heeft gebracht weet ik ook niet, maar dat is echt bullshit man! Rijstkoek zijn toch rijstwafels? Als je er daar 15 van eet heb je pas dezelfde hoeveel heid als 100 gram rijst![]()
. Met bij biceps vooral de focus op de buitenkant. Best vet, begin eindelijk de ader op mijn linkerbiceps beter te zien. Ik heb raar genoeg van nature niet echt veel zichtbare aders, enkel op mijn onderarmen redelijk. Zou het wel vet vinden moest die 1ne op mijn biceps erdoor komen( vind persoonlijk dat je biceps dan op een of andere manier groter/gedefinieerder lijkt ).
. Merk toch dat ik dan net dat beetje minder hard ga dan in de winter, ofwel lijkt het gewoon zo doordat ik een stuk meer zweet
.