Fitness Seller

Bea's log , reloaded

Wat een training man, moet ook ff hebben geduurd! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Wat een training man, moet ook ff hebben geduurd! ;)

Ja redelijk, maar dan vooral omdat het weer een keer in Waregem was en ik dan altijd mensen zie die ik een tijdje niet gezien heb wat altijd resulteert in te lang staan praten tussen de sets door :p.

• #2.063
Today :

Flat BP :

• 10*60
  • 8*80
  • 8*100
  • 5*100
  • 8*90
  • 10*60
Standing DB Shoulder Press :

• 10*16
  • 10*18
  • 8*22
  • 6*26
GVD :p , zag onlangs bij hannes een 8*28 staan, ik ga mijn meerder moeten erkennen :(

Seated BB shoulder press :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 10*50
  • 10*30
  • 8*40
Beetje weird, weet het ook niet exact meer, heb gewoon stoeltje helemaal recht gezet en zo veel mogelijk op schouders proberen werken, ging hem meer om de spiercontractie dan het gewicht.

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 5*17 , weird 15 ging smooth
Machine side raises :

i zunno :p

Incline DB press :

• 10*26
  • 10*30
  • 7*36
Ook niet vet meer na BP

Upright rows :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
Cable side raises ( 1-handed ) :

• 10*12.5
  • 10*15
  • 10*20
Machine fly's ( seated, laag , nadruk op upp pecs ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 9*90
Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*75
  • 30*100
  • 20*120 - PR
Pak ze nu zoveel mogelijk mee, kracht gaat goed, massa nog altijd 2x niks ( 43 cm, ze vallen echt in het niets met de rest imo :( )

En dan nog hammer curls en bb curls met vooral veel nadruk op de ''buitenkant biceps'' aangezien die blijkbaar getrained kan worden :p

Comment :

Lijkt niet zo vet maar was toch wel kapot :p. Daarna thuisgekomen appel en rijstkoek gegeten en dan 5.5km gaan hardlopen :).

Nu genieten van mijn kwark met noten, en morgen rustdag, het is nodig :o.

Wordt wel weer wat droger, het zou mogen want qua kracht is het niet super :(

Kneiters wat een tietenwerk :thumbs: 5.5km is nog een aardig end. Nog steeds geen voedingsschema? :p Gaat lekker zo te horen.

• #2.065
Kneiters wat een tietenwerk :thumbs: 5.5km is nog een aardig end. Nog steeds geen voedingsschema? :p Gaat lekker zo te horen.

Meh voedingsschema's :p. Constant zitten rekenen en gelijkaardig eten, ik vertrouw op mijn gevoel :). Als ik echt dieper ga cutten binnen een aantal weken ga ik wel weer wat opstellen.

Zat wel chill vandaag, s'ochtends carbs met wat gedroogde vruchten en koffie. Dan smiddags een shitload aan kip met broccoli en aardappelen, tussendoor een kiwi of 3 , appel of 2 , dan wat boterhamen met 150 gram kipfilet en wat préparé , tussen trainen en lopen appel en rijstkoek en dan na het trainen kwark met noten.

Is dus allemaal redelijk bb'ing gericht voedsel en toch gezond ook. Qua kcals normaal gezien op onderhoud of eronder :). Ik vertrouw op mijn gevoel haha :D.

Thx, 5.5km is normaal iig, meestal niet minder maar ook niet veel meer, 7km op zijn max fso, ga het nog eens uitbouwen tot 10 deze zomer :).

Wat een luxe om te kunnen zeggen dat je genoeg massa hebt :p Veel succes met je cut in ieder geval.

je hebt je genen goed mee man:P

• #2.068
Wat een luxe om te kunnen zeggen dat je genoeg massa hebt :p Veel succes met je cut in ieder geval.

Ieder voordeel heeft zijn nadeel he :p. Als ik enorm veel eet, en ik kan ook gewoon enorm veel eten, dan pak ik de kg's bij de vleet maar daar komt dan ook gewoon veel vet bij. Het is voor mij vooral moeilijk om een echt laag bf% te bereiken. Ik sta echt al tijden op 11-12% en ik ga daar gelukkig ook zo goed als nooit boven maar het is nog veel moeilijker om eronder te geraken :).

Train trouwens ondertussen bijna 3 jaar constant dus dan heb je een soort vaste massa opgebouwd. Zelfs al verlies ik teveel spier met cutten dan heb je altijd iets als spiergeheugen en dan zit dat er allemaal rap terug aan. Maar persoonlijk vind ik spierverlies bij het cutten ''overrated'', je verliest vast wel iets maar de meesten zijn er gewoon zo bang voor dat ze niet echt durven cutten.

je hebt je genen goed mee man:P

Het schijnt :p, buiten het voedinsschema zit het trouwens allemaal wel strak :D. Ik ga zo goed als altijd voluit tijdens het trainen en mijn eten is ook gewoon in het algemeen gezond en toch aangepast aan BB'ing. Maar voedingsschema's zijn gewoon niet mijn ding :p.

De spierpijn zit echt overal vandaag :(. Trainen zal hem niet worden, vanavond wel goed gaan lopen. Heb een massive ontbijt/brunch binnengespeeld dus daar nu even op teren :D. Feels good :o

Aahh... jelly @ genetics!

Kom morgen trainen in Oxygen ofzo, denk dat Hannes ook gaat.. ^^

• #2.070
Aahh... jelly @ genetics!

Kom morgen trainen in Oxygen ofzo, denk dat Hannes ook gaat.. ^^

Haha :p, verlies daar nu echt teveel tijd mee tbh, zou moeten met de fiets naar het station fietsen, trein pakken, trainen, terug trein pakken en weer nr huis met de fiets. Terwijl waregem maar 4km fietsen is :o. Denk dat het er voorlopig niet zal inzitten :(. Deze zomer sowieso, ga wss af en toe een weekje in Gent gaan zitten op mijn kot met wat maten ed :).

Trouwens vandaag weer een IF-dagje. 2 grote maaltidjen gegeten en heb nu nog een uurtje om mss nog wat binnen te spelen en dan is het weer gedaan tot morgen.

Het bevalt me iig wel, een hoop voedsel binnenspelen en dan gewoon zitten verteren haha :D.

Niet zo gek dat het met je kracht een beetje klote gaat als je na een zware trainingssessie + hardloopsessie nauwelijks carbs eet.

• #2.072
Niet zo gek dat het met je kracht een beetje klote gaat als je na een zware trainingssessie + hardloopsessie nauwelijks carbs eet.

8*100 ipv 10*100 is geen drama iig :p, had ook geen spotter anders had ik die 2 laatste er wss ook wel uitgeperst :).

Leuk logje, sterke trainingen, nice!:)

Dacht dat je dat ergens zei, maar was ook meer een algemene tip, ik zou carbs na je training gaan eten.

• #2.075
Dacht dat je dat ergens zei, maar was ook meer een algemene tip, ik zou carbs na je training gaan eten.

Rijstkoek = carbs :').

Als ik erna nog wil gaan lopen kan ik geen grote hoeveelheden binnenspelen maar die rijstkoeken zijn een vorm van carbs dus dat moet maar genoeg zijn.

En carbs na de cardio zou betekenen om 10 u s'avonds nog kh binnenspelen en dat is ook zeer zeker niet aan te raden wegens vetopslag snachts.

Rijstkoek = carbs :').

Als ik erna nog wil gaan lopen kan ik geen grote hoeveelheden binnenspelen maar die rijstkoeken zijn een vorm van carbs dus dat moet maar genoeg zijn.

En carbs na de cardio zou betekenen om 10 u s'avonds nog kh binnenspelen en dat is ook zeer zeker niet aan te raden wegens vetopslag snachts.
Wie die rare hype de wereld in heeft gebracht weet ik ook niet, maar dat is echt bullshit man! Rijstkoek zijn toch rijstwafels? Als je er daar 15 van eet heb je pas dezelfde hoeveel heid als 100 gram rijst :P

• #2.077
Wie die rare hype de wereld in heeft gebracht weet ik ook niet, maar dat is echt bullshit man! Rijstkoek zijn toch rijstwafels? Als je er daar 15 van eet heb je pas dezelfde hoeveel heid als 100 gram rijst :P

Het is toch iets wat vaak gezegd wordt? Zelfde zoals jij zegt dat je carbs na het trainen moet hebben. Wat ook waar is maar volgens mij moeten dat daarom geen grote hoeveelheden carbs zijn. En is fructose in combinatie met wat normale kh's genoeg toch?

Anyway training van vandaag :

Wide grip pull ups :

• 10*BW
  • 10*BW (wijdste grip )
  • 10*BW+10kg
  • 6*BW+15kg
  • 3*BW+22kg
  • 8*BW

Squat : (atg)

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 5*110
  • 10*90
  • 10*60 ( narrow stance)
DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Leg extension :

• 10*70
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*75
  • 30*100
  • 20*120
Lat pully ( wide grip ):

• 10*50
  • 10*70
  • 8*90
Machine row ( focus upp lats/delts ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
DB shrugs :

• 12*38
  • 12*44
BB shrugs :

• 12*100
  • 12*120
  • 12*130
Dan nog wat rear delts en biceps :). Met bij biceps vooral de focus op de buitenkant. Best vet, begin eindelijk de ader op mijn linkerbiceps beter te zien. Ik heb raar genoeg van nature niet echt veel zichtbare aders, enkel op mijn onderarmen redelijk. Zou het wel vet vinden moest die 1ne op mijn biceps erdoor komen( vind persoonlijk dat je biceps dan op een of andere manier groter/gedefinieerder lijkt ).

Verdere comment : Best tevreden, het was weer stikken iig :p. Merk toch dat ik dan net dat beetje minder hard ga dan in de winter, ofwel lijkt het gewoon zo doordat ik een stuk meer zweet :o.

Nu nog wat hardlopen, mss daarna nog een caféétje , we'll see. Morgen borst/schouders/triceps en dan overmorgen gewoon cardio , mss dat ik even een zonnebank pak en kuiten nog een keer meedoe.

Sterke pull ups en shrugs, nice!:)

Lekkah!

Leuke workout en hoog volume, pull-ups zijn ook sterk

Terug
Naar boven