Lowkick
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Leuke workout en hoog volume, pull-ups zijn ook sterk
. Maar blijf pull-ups veruit 1 de beste oefening vinden voor rug, heb nergens anders echt dat gevoel dat je je lats na het optrekken gewoon voelt zitten zeg maar
.Nice training, en met welke oefeningen leg jij vooral nadruk op de buitenkant?
Ez-curls, preacher curls etc?
.
. Voor bij die wide grip BB curl merk ik dat die ader links meer zijn best doet ( en die zit ook op de buitenkant). Ik kan het maar proberen he.. Hij mag best wat meer naar buiten komen, maar heb ook nogal lange armen wat soms jammer is qua biceps.Haha dat met dat shirt ken ik, heb zo vaak dat ik mn shirt niet uit krijg na mn triceps hard te hebben aangepakt met veel zweet enzoHoe zit je met je aanhechtingen qua biceps, kort of lang?
. Niet dat ik dat zo erg vindt. Je ziet wel gestrekt van de zijkant de vorm en geplooid komen ze ook niet zo slecht uit. Maar met een korte aanhechting oogt dat toch snel een stuk groter.Ja meer piek heb je dan he. Ik heb ook lange aanhechtingen en lange armen, reken uit je verlies(Oja en weinig massa
)
. De mijne zijn nu bijna 42cm maar dat zie je er echt niet aan vind ik persoonlijk dan. Mijn neef heeft er bv van 37-38 (gokje wel) en bij hem zou je ze een stuk groter schatten.
dat ook mag klinken
. Hopelijk komen ze bij een lager vp% nog wat beter uit 
Vreemd, ik voel juist me buitenkant beter met close grip bb curls.

is ook zo.
smal=buitenkant, breed is binnenkant. puur mechaniek, best logisch.
na smal ez preacher curls is me brachialis altijd helemaal opgepompt als een tennisbal![]()

. Niet meer normaal. Voelde me ook weer de freak van het spel
. Hele meute beachboys die blijkbaar nog snel wat spieren willen opblazen voor de zomer. Het kan ook aan mij liggen maar heb echt het gevoel dat iedereen dan zit te kijken, niet echt aangenaam imo.
. Moet er wel bijzeggen dat de 90 nog niet strikt is. Maar het zit er wel aan te komen , van de 80's kan ik de 1ste toch goed strikt , de 2de semi en bij de 3rde zit er wat legduw achter. De 90 is met legduw maar binnen aanzienbare tijd hoop ik die toch strikt te pressen. Misschien dat het me al lukt met een andere opbouw.idd, stevige trainingen hoor
ja, ken dat dat als enige erg zweten en bekeken worden als een freak
ben nu paar weken begonnen met HIT-training, amaai die jogne gastjes keken alsof ik gek werd, en toen ik zei dat ik die methode aangeraden was door een kennis uit nederland, die een gym uitbaat en ook wedstrijdatleten zowel voor fitnes als bb begeleidt, vonden ze me nog gekker
ben eigenlijk al de oudste bij ons die echt kt doet, en als ik dan nog met speciale dingen afkom.......
. Maargoed ik train graag zo dus daar ga ik niet mee stoppen omdat er een paar raar kijken. Zat trouwens ook een chick constant te kijken hehehe
. Vond ze nog best nice ook
. Nuja ergens ben ik dan wel iemand met de meeste massa. Als ik nu nog een procentje of 2 droger kan komen de volgende weken ben ik tevreden
.
. Het was ook gewoon warm in de gym
.
, maar echte push presses durf ik het ook niet altijd noemen. Legduw staat nog niet meteen gelijk aan push press, maargoed zal het er de volgende keer naast zetten
.Heb even je log doorgenomen!![]()
Goed bezig man!
Deze blijf ik volgen!

nu ja, heeft zijn leuke kantjes ook he, ik krijg van de jongeren vaak reacties zoals : amaai, gij zijt nog ouder en mijn pa en nog zo trainen!
, zit soms zelfs gwn zachtjes mee te zingen xd, vind het wel fijn zo. Ik heb het nadeel dat ik geen spontaan type ben maar eigenlijk wel een sociaal type. Wat best raar is. Ik stel het erg goed met mensen die ik ken en ik ken ook veel mensen via via en kom met de meesten erg goed overeen. Maar ik ga niet veel degene zijn die een gesprek aanknoopt zeg maar.
. Kan het nu best missen tijdens de blokperiode. In Waregem zijn ze allemaal veel meer vertrouwd met mijn trainingsgewoontes en lopen er gelukkig een boel gasten rond die een stuk breder zijn dan mij
.
.
. Komt maar irritant over denk ik.