AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Trainen er in gent-brugge dan echt zo weinig serieuze gasten? In eke valt dat echt goed mee hoor, redelijk wat kerels die schriftjes bijhouden en gewoon zwaar trainen en niet constant zitten praten. Natuurlijk heb je ook van die andere typetjes, maarja :p Met een mp van 90 kg zou ik ook even stiekem in de spiegel zitten kijken hoor hahaha :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Trainen er in gent-brugge dan echt zo weinig serieuze gasten? In eke valt dat echt goed mee hoor, redelijk wat kerels die schriftjes bijhouden en gewoon zwaar trainen en niet constant zitten praten. Natuurlijk heb je ook van die andere typetjes, maarja :p Met een mp van 90 kg zou ik ook even stiekem in de spiegel zitten kijken hoor hahaha :D

Yup :p. Ja in Eke valt dat idd goed mee, jij en Yosh zitten er onder andere he :D. Maar zag er ook altijd wel een beest lopen of mensen squaten ( ook al zijn het quarter squats , ze squaten toch he :p ).

In Waregem zitten er ook een stuk meer beesten :p, er ging trouwens een gerucht dat de politie eens ging controleren en er was plots een heel stuk minder volk in de paasvakantie haha :D.

In Gent is het echt zielig gesteld ja, zie daar echt gasten die ik gewoon iedere maar dan ook iedere keer biceps zie trainen. Eerst EZ curls, dan DB curls, dan cables :p , ofwel zie ik dei gast toevallig iedere keer bij zijn bicepswerkout :p.

Het grappig was gisteren ook, ik nam het squatrek in (was nog vrij) heb er toch een heel eind staan MP'en, met rustpauzes ed. Dus daarna ga ik optrekken ( was gelukkig even vrij) en na het optrekken was alles dus bijna alles bezet , behalve : het squatrek :p.

Moest er wel PP bijgezet hebben, alhoewel ik ze echt vlot vond gaan, misschien met een andere opbouw eens de 90 strikt proberen pakken. Denk trouwens wel dat je qua schouders voorzit op mij :(. Ik train die krengen echt hele dagen en ze willen nog altijd niet echt ''mee'' zeg maar. Het is wel al een stuk beter of vroeger maar ik steek er ook veel werk in :p.

tja bij ons in houthulst is het ook zo gesteld als in gentbrugge, de meesten komen er enkel wat trainen voor plezier zonder voedingsschema of zo, en hoeven eigenlijk geen resultaat, dan een paar van die mooi/beachboy-types, weet ej wel, in de wintger zie je ze niet, komen in april toe in in juli hebben ze een gespierde fysiek die de volgende winter al weer weg is, haha moeten we ons geen vragen bij stellen
ik denk er daarom ernstig aan als mijn abonnement volgende maand verloopt terug te keren naar mijn eerste gym, het sportstadion te roeselare,j maar echte hardcoregym, ik ben zelf wel totaal geen beest, en heb ook wel geen hgoe ambities meer door leefctijd, maar train liever in een hardcore sfeertje, motiveert me beter, maar ja, is langer onderweg he, en een getrouwde man heeft al niet teveel tijd s'avonds, is naar houthulsgt maar 5 min rijden, ben toendertijd veranderd omdat er dan ook nog een grote wegomlegging was naar roeselare en eht bijna neit te doen was, maar verlang er wel terug naar, veel meer gasten die er serieus mee bezig zijn, bv sprutte van hier op het forum zit daar ook

de meesten komen er enkel wat trainen voor plezier zonder voedingsschema of zo, en hoeven eigenlijk geen resultaat, dan een paar van die mooi/beachboy-types, weet ej wel, in de wintger zie je ze niet, komen in april toe in in juli hebben ze een gespierde fysiek die de volgende winter al weer weg is, haha moeten we ons geen vragen bij stellen

So true, echt een plaag is dat :p

K*t, dus ik moet ze small gaan doen? :p

Weird als ik ze smaller pak dan voel ik toch veel meer een pomp aan de binnenkant.. Anyway volgende keer dus eens een small grip proberen.

ligt eraan waar je je ellebogen plaatst :), bij small gaan ze bij een EZ bar automatisch naar buiten, maar met normale Curls kan je smal ook je ellebogen in je zij doen.

dan pak je alsnog je binnenkant terwijl als je elleboge naar buiten staan juist de buitenkant samentrekt. andersom idemdito.

brute MP btw.

Laatst bewerkt:
  • #2.106
tja bij ons in houthulst is het ook zo gesteld als in gentbrugge, de meesten komen er enkel wat trainen voor plezier zonder voedingsschema of zo, en hoeven eigenlijk geen resultaat, dan een paar van die mooi/beachboy-types, weet ej wel, in de wintger zie je ze niet, komen in april toe in in juli hebben ze een gespierde fysiek die de volgende winter al weer weg is, haha moeten we ons geen vragen bij stellen
ik denk er daarom ernstig aan als mijn abonnement volgende maand verloopt terug te keren naar mijn eerste gym, het sportstadion te roeselare,j maar echte hardcoregym, ik ben zelf wel totaal geen beest, en heb ook wel geen hgoe ambities meer door leefctijd, maar train liever in een hardcore sfeertje, motiveert me beter, maar ja, is langer onderweg he, en een getrouwde man heeft al niet teveel tijd s'avonds, is naar houthulsgt maar 5 min rijden, ben toendertijd veranderd omdat er dan ook nog een grote wegomlegging was naar roeselare en eht bijna neit te doen was, maar verlang er wel terug naar, veel meer gasten die er serieus mee bezig zijn, bv sprutte van hier op het forum zit daar ook

Ik train er ook voor mijn plezier :p en eigenlijk ook zonder voedingsschema :o. Maar ik hou gewoon van zwaar trainen en alles geven. Ik heb echt moeite met daar buiten te stappen en eigenlijk niet moe te zijn. Het moet er gewoon allemaal uit :p. Maar gasten die 2 maand voor de zomer komen trainen doen het niet voor hun plezier iig, ze willen gewoon snel nog wat spieren kweken voor de zomer.

Achjah we moeten er mee leven he :p. Ik vind het langs de ene kant niet zo erg dat ze raar kijken ed, vind het veel irritanter dat er bv geen bankjes meer vrij zijn :o.

So true, echt een plaag is dat :p

+1!

ligt eraan waar je je ellebogen plaatst :), bij small gaan ze bij een EZ bar automatisch naar buiten, maar met normale Curls kan je smal ook je ellebogen in je zij doen.

dan pak je alsnog je binnenkant terwijl als je elleboge naar buiten staan juist de buitenkant samentrekt. andersom idemdito.

brute MP btw.

Thx :D, dit had ik nodig :p. Met wide grip BB curls zet ik mijn ellebogen naar buiten dus train ik dan meer buitenkant right? :p

ja Jonas, ik geef je gelijk, is van mij ook enkele omdat ik erg graag train dat ik het blijf doen, had dat nooit verwacht, na mijn 42j pas begonnen en dat het zo'n passie werd
maar mis het in huidige fitnes wel zo dat mekaar aanporren om nog harder te gaan zo, wil graag een beetje mijn grenzen verleggen es zien hoe ver ik nog kan geraken op mijn manier, die HIT-methode is daarvoor ideaal, eigenlijk in 1 set alles geven
als het nog jaren goed gaat heb ik mssn voor later nog een klein sportief doel, maar ja ga het hier nog niet vermelden, te voorbarig
herinner me in vorige gym nog een supertraining, samen met een jonge gast die ik goed kende, was zondagmorgen, was maar ons 2 in de zaal, hij zette de radio keihard, en we begonnen alletwee aan onze training, toen we gedaan hadden hingen we alletwee over een machine uit te puffen, doodop, had nog nooit zo hard getraind, en toch hadden we ons prima geamuseerd
ammai, als jij neit echt een voedingsschema hebt, dan doe je het erg goed hoor, ik hou mijn voeding aan omdat ik van nature ziekelijk mager was, dus moet veel eten
ja, mij stoort het ookw el soms van die gastjes die een kwartier blijven zitte kletsen op een bank of toestel, zelf als ik rechtstaande oef doe zet ik me nooit op een bankje tussen de sets, uit principe, hou ze voor wie erop traint

hee ik neem hier even een abbo :D.
volg je een voedinsschema ?
ik kan het zo 1 2 3 niet vinden in je log

• #2.109
ja Jonas, ik geef je gelijk, is van mij ook enkele omdat ik erg graag train dat ik het blijf doen, had dat nooit verwacht, na mijn 42j pas begonnen en dat het zo'n passie werd
maar mis het in huidige fitnes wel zo dat mekaar aanporren om nog harder te gaan zo, wil graag een beetje mijn grenzen verleggen es zien hoe ver ik nog kan geraken op mijn manier, die HIT-methode is daarvoor ideaal, eigenlijk in 1 set alles geven
als het nog jaren goed gaat heb ik mssn voor later nog een klein sportief doel, maar ja ga het hier nog niet vermelden, te voorbarig
herinner me in vorige gym nog een supertraining, samen met een jonge gast die ik goed kende, was zondagmorgen, was maar ons 2 in de zaal, hij zette de radio keihard, en we begonnen alletwee aan onze training, toen we gedaan hadden hingen we alletwee over een machine uit te puffen, doodop, had nog nooit zo hard getraind, en toch hadden we ons prima geamuseerd
ammai, als jij neit echt een voedingsschema hebt, dan doe je het erg goed hoor, ik hou mijn voeding aan omdat ik van nature ziekelijk mager was, dus moet veel eten
ja, mij stoort het ookw el soms van die gastjes die een kwartier blijven zitte kletsen op een bank of toestel, zelf als ik rechtstaande oef doe zet ik me nooit op een bankje tussen de sets, uit principe, hou ze voor wie erop traint

Ja dat zou natuurlijk wel erg vet zijn allemaal :p. Harde muziek , mekaar aanmoedigen, zweten als een zwijn haha :D I like! Daar zit net de passie van onze sport vind ik. Je kan het ook moeilijk begrijpen als je die passie niet hebt en gewoon traint met als uitgangspunt spiermassa. Ik heb me in dr tijd gewoon zelf een bankje gekocht en wat gewichten en ik deed hele dagen niets anders dan daar mee te staan gooien. Optrekken, benchen, deadliften, MP'en , had alles opgezocht maar wist nog niets van rust ed :p. Waren ook wel mooie tijden.

Ja wel ik ben net van nature uit wat forser. Mijn oma noemde het altijd ''kloek''. Massa is bij mij ook het probleem niet echt, ik moet vooral proberen droog te blijven :o. Het trainen is de grootste passie maar als je dan toch bezig bent kan je je fysiek evengoed onderhouden he :). Maar ik moet dus vooral kijken naar cardio en niet extreem veel binnenspelen. Als je mij zou loslaten eet ik echt de hele dag door extreme hoeveelheden :o.

hee ik neem hier even een abbo :D.
volg je een voedinsschema ?
ik kan het zo 1 2 3 niet vinden in je log

Ja dat komt omdat ik geen heb :p. Heb dat nog maar 1x gedaan toen ik probeerde te cutten maar kreeg dan problemen met mijn darmen en shizzle:o.

Maar anders zal ik het volgende week wel eens wat bijhouden. Het is sowieso een stuk minder BB'ing voedsel dan jan modaal hier maar eerlijk gezegd kan het me geen **** schelen wat anderen ervan vinden :p.

Anyway maar volgende week wordt het 1.5 maand strikt gaan. Leuk iig, dit is het laatste feestweekend zeg maar, donderdag goed wat pinten verzet, gisteren redelijk maar vooral geblowd en vandaag nog even op het gemak een caféétje doen. En dan stoppen we voor 1.5 maand.

Studeren, eten, trainen & cardio. Dat wordt het leven :p. Ik kan het eigenlijk ook wel appreciëren. Je moet iig ergens een goeie combo vinden.

Donderdag trouwens goed weest trainen, toen ik thuiskwam nog zwaar gaan hardlopen en daarna gaan drinken :o. Vrijdag ook nog een mini-training gezet, ik zou het zelfs geen training durven noemen :).

Vandaag cardio, morgen idem en dan maandag weer knallen.

maar nu eet je gewoon alles wat je wilt wel gezonde eten natuurlijk?
of eet je wel 6x perdag en dan alsnog alles wat je wilt details ;p

• #2.111
maar nu eet je gewoon alles wat je wilt wel gezonde eten natuurlijk?
of eet je wel 6x perdag en dan alsnog alles wat je wilt details ;p

Soms wel , soms niet. De 5 dagen in de week is het meestal best ok. In het weekend altijd wat minder omdat ik dan thuis ben.

Dingen die regelmatig voorkomen zijn bijvoorbeeld eierkoeken, multi granen cornflakes, fruit, paella , kip , pasta , chickennuggets :D , rijstkoeken met zwarte chocolade, volkoren boterhammen met mayonaise en hesp en kaas of kippewit. Koffie, lightredbulls en water. Suikerhoudende dranken doe ik dus zo goed als nooit ( tenzij ik wegga ). Noten ook een shitload , is erg gemakkelijk :p.
Kwark ook af en toe.

In de week valt het dus mee maar het is minder extreem of de meesten hier. Het belangrijkste vind ik persoonlijk dat ik me er goed bij voel. Neem als enige supp btw caffeïne pillen. Maar in het weekend of vaak ook in de week zitten er wel wat pintjes bij en wiet. Weekend is het ook gewoon te eten wat de pot schaft, boterhammen met choco ed.

Ik vind het gewoon best zo, trainen is gewoon mijn passie en zolang ik mijn massa behou en vooral relatief droog blijf ben ik tevreden. ( ben vroeger altijd dik geweest en ik kan echt mentaal geen bf van bijvoorbeeld 14% + behouden).

• #2.112
Training van vandaag :

Incline DB Press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 10*40 - semi PR

MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 5*70
  • 8*60
  • 8*50
  • 8*40
Sowieso altijd een stuk minder na borst, maar deze keer ook eens OH geprobeerd, dus borst niet aantikken. Zal morgen wel horen aan mijn schouders of het goed was of niet :p.

Side raises :

• 10*10
  • 10*12
  • 10*14
  • 10*16
  • 10*12
Standing Rear delt fly's :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*20
Standing Incline Cable fly's :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
Seated Calve raises :

• 35*50
  • 35*75
  • 32*100

Comment : Blijkbaar sluit de gym nu om 10u :p. Moest eigenlijk nog Biceps doen :'). Stond daar dus lekker om 10u nog te trainen, vond het al raar dat iedereen wegging. Wel jammer maargoed gewoon wat vroeger gaan dus.

Heb nog getwijfeld om te gaan lopen maar qua voeding zat het niet overdreven vandaag, zit wss met het trainen en fietsen onder onderhoud :). + Er wordt nu 1.5 maand ook geen bier meer gedronken, wat al veel zal helpen :o.

Nu nog een beetje leren.. Moet er toch echt eens aan geloven :(.

Goede training!

Wat is een semi-PR? ;)

• #2.114
Goede training!

Wat is een semi-PR? ;)

Beetje kort naar mijn zin :p. Moest eigenlijk nog een halfuurtje bij maar ach dat maken we morgen of overmorgen wel goed :D.

Heb het al eerder gedrukt maar het was een tijdje geleden. Vooral omdat ik normaal eerst MP/PP of OH doe en dan pas borst. Maar het squatrek was bezet ( kerel die aan het curlen was ). Dus dan maar eens met borst begonnen :D.

Mooie training! ;)

• #2.116
Training van vandaag :

Wide grip pull-ups :

• 12*BW ( snel )
  • 10*BW ( wijdste grip )
  • 10*BW+10kg - nicee - semi PR
  • 5*BW+15kg
  • 5*BW+20kg
  • 10*BW

Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 10*80
DB rows :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Seated cable row :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
Lat pulley ( wide grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*80

BB shrugs :

• 10*100
  • 10*120
  • 10*150 - PR
  • 10*100

BB curls :

• 10*20 (wijd)
  • 10*30 (wijd)
  • 10*40 (wijd)
  • 7*40 - OH triceps extension
  • 10*40 BB curls - smallere grip
  • 7*40 OH - triceps extension

Hammer curls :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*20

en 10*100 leg extension

Comment : Nicee, veel energie, goeie muziek, had er dik zin in, ging allemaal vlot ook, mooie vrouwen, i likeee. Zit nochtans zeker weer onder onderhoud. Ook weer geen zin in cardio. Morgen is rust/cardio. Wordt wel moeilijker om dan onder onderhoud te eten; ik eet nogal vaak uit verveling...

Anyway ben tevreden :D

respect voor je pull ups, doe ik je niet na:D

• #2.118
Trouwens nog een paar goeie schijven om op te trainen :

http://www.youtube.com/watch?v=M1egUr5jzMw

http://www.youtube.com/watch?v=M1egUr5jzMw

http://www.youtube.com/watch?v=pf0SIkflu1E

http://www.youtube.com/watch?v=dNkPuSi6FdQ

http://www.youtube.com/watch?v=t2n0TCu9PKo

http://www.youtube.com/watch?v=6nZua2fZUYI

http://www.youtube.com/watch?v=y3OzHBEcymw

:D

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

respect voor je pull ups, doe ik je niet na:D

Thx ze gingen wel lekker :p. Gaat altijd beter als ik niet extreem bulk.. Ofwel heb ik dat gevoel maar als ik gewoon veel energie heb zonder dat ik echt veel gegeten heb dan lukken pullups het best.. Wss door het mindere gewicht ofso idk.. Maar iig nog totaal geen krachtverlies :D.

Btw 2x hetzelfde gepost , deze was de 1ste

http://www.youtube.com/watch?v=4tR3Rm7gr5Q

Geniale plaat trouwens, erg chill ook :p

Whut lees ik nou een stukkie terug dat jij in t weekend boterhammen met mayo eet? :roflol:

• #2.120
Whut lees ik nou een stukkie terug dat jij in t weekend boterhammen met mayo eet? :roflol:

Haha wtf? Waar lees je dat :p. Ik eet iig wel mayo op mijn boterhammen:), maar dan met vlees/kaas/groenten erbij. En mayonaise is iig een relatief goede bron van vetten. :D

Terug
Naar boven