ja Jonas, ik geef je gelijk, is van mij ook enkele omdat ik erg graag train dat ik het blijf doen, had dat nooit verwacht, na mijn 42j pas begonnen en dat het zo'n passie werd
maar mis het in huidige fitnes wel zo dat mekaar aanporren om nog harder te gaan zo, wil graag een beetje mijn grenzen verleggen es zien hoe ver ik nog kan geraken op mijn manier, die HIT-methode is daarvoor ideaal, eigenlijk in 1 set alles geven
als het nog jaren goed gaat heb ik mssn voor later nog een klein sportief doel, maar ja ga het hier nog niet vermelden, te voorbarig
herinner me in vorige gym nog een supertraining, samen met een jonge gast die ik goed kende, was zondagmorgen, was maar ons 2 in de zaal, hij zette de radio keihard, en we begonnen alletwee aan onze training, toen we gedaan hadden hingen we alletwee over een machine uit te puffen, doodop, had nog nooit zo hard getraind, en toch hadden we ons prima geamuseerd
ammai, als jij neit echt een voedingsschema hebt, dan doe je het erg goed hoor, ik hou mijn voeding aan omdat ik van nature ziekelijk mager was, dus moet veel eten
ja, mij stoort het ookw el soms van die gastjes die een kwartier blijven zitte kletsen op een bank of toestel, zelf als ik rechtstaande oef doe zet ik me nooit op een bankje tussen de sets, uit principe, hou ze voor wie erop traint
Ja dat zou natuurlijk wel erg vet zijn allemaal

. Harde muziek , mekaar aanmoedigen, zweten als een zwijn haha

I like! Daar zit net de passie van onze sport vind ik. Je kan het ook moeilijk begrijpen als je die passie niet hebt en gewoon traint met als uitgangspunt spiermassa. Ik heb me in dr tijd gewoon zelf een bankje gekocht en wat gewichten en ik deed hele dagen niets anders dan daar mee te staan gooien. Optrekken, benchen, deadliften, MP'en , had alles opgezocht maar wist nog niets van rust ed

. Waren ook wel mooie tijden.
Ja wel ik ben net van nature uit wat forser. Mijn oma noemde het altijd ''kloek''. Massa is bij mij ook het probleem niet echt, ik moet vooral proberen droog te blijven

. Het trainen is de grootste passie maar als je dan toch bezig bent kan je je fysiek evengoed onderhouden he

. Maar ik moet dus vooral kijken naar cardio en niet extreem veel binnenspelen. Als je mij zou loslaten eet ik echt de hele dag door extreme hoeveelheden

.
hee ik neem hier even een abbo

.
volg je een voedinsschema ?
ik kan het zo 1 2 3 niet vinden in je log
Ja dat komt omdat ik geen heb

. Heb dat nog maar 1x gedaan toen ik probeerde te cutten maar kreeg dan problemen met mijn darmen en shizzle

.
Maar anders zal ik het volgende week wel eens wat bijhouden. Het is sowieso een stuk minder BB'ing voedsel dan jan modaal hier maar eerlijk gezegd kan het me geen **** schelen wat anderen ervan vinden

.
Anyway maar volgende week wordt het 1.5 maand strikt gaan. Leuk iig, dit is het laatste feestweekend zeg maar, donderdag goed wat pinten verzet, gisteren redelijk maar vooral geblowd en vandaag nog even op het gemak een caféétje doen. En dan stoppen we voor 1.5 maand.
Studeren, eten, trainen & cardio. Dat wordt het leven

. Ik kan het eigenlijk ook wel appreciëren. Je moet iig ergens een goeie combo vinden.
Donderdag trouwens goed weest trainen, toen ik thuiskwam nog zwaar gaan hardlopen en daarna gaan drinken

. Vrijdag ook nog een mini-training gezet, ik zou het zelfs geen training durven noemen

.
Vandaag cardio, morgen idem en dan maandag weer knallen.