AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

's middags eet je 130 gr brood, is dat een boterham of 4? Anders daar maar 2 boterhammen nemen en er 2 verplaatsen naar achter je training met iets van mager beleg. En 's ochtends een eitje erbij, ja.

En btw, ik vind u echt al droog genoeg ze :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
's middags eet je 130 gr brood, is dat een boterham of 4? Anders daar maar 2 boterhammen nemen en er 2 verplaatsen naar achter je training met iets van mager beleg. En 's ochtends een eitje erbij, ja.

En btw, ik vind u echt al droog genoeg ze :D

Zat met een dikke misrekening bij mijn appel :p

vandaag : 257,1 KH 194,6E 58,74V ,

En dat is met 3 sneden brood na de KT :D. Ait, nu nog gewoon dat ei dat ik overdag eet verplaatsen naar s'ochtends :) 2330kcals

Alleen mijn boter zit er niet bij, dus dat kan wel gemakkelijk op 2430 komen :( (is niet veel 1x in de pan voor mijn paella vandaag, moet eens achter die pam spray shizzle kijken :p ). Alleen zit er normaal wel een mooie 5km cardio in vandaag dus dat mag geen probleem vormen :D.

Ja mss :p, maar ik wil toch eens de 8-9% opzoeken :p. Het zal wss ook wel weer tijdelijk zijn. Maar ik heb zoiets van we proberen gewoon, lukt het niet , big deal , tijd zat nog :D.

Honger is weer nihil trouwens, ik merk het wel een beetje, zit nooit echt '' vol'' zeg maar maar heb ook niet echt extreme honger.. Heb dan ook 750gram paella gegeten vandaag :p, 900 kcals ofso hehe :).

Binnen kwartiertje richting gym :D, dan weer eten, beetje studeren, lopen , eten en slapen :p.

• #2.143
Ait, training :

MP : (zonder legduw )

• 10*20
  • 10*40
  • 10*60
  • 5*70
  • 1*80
  • 8*60
  • 8*60
  • 8*60
  • 8*40 ( BTN )

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 10*40
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 8*17
  • 10*12
Standing rear delt (cable ) fly's :

• 10*9
  • 10*13
  • 19*18

Upright rows :

• 10*20
  • 10*40
  • 8*50
Incline DB fly's :

• 10*12
  • 10*14
  • 10*17
  • 8*20
Cable fly's :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
ongeveer, moeilijk te zeggen en de manier waarop verschilt ook.

Dan nog wat OH triceps BB extensions, Triceps rope pushdown en triceps straight bar pushdown.

Comment : Damn nu begin ik het wel te merken :p. Kracht zit wel nog altijd in orde, reps ook maar ik zweet me echt kapot en ik heb duidelijk wat minder energie. Maar het valt zeker goed mee.

De rustdag morgen zal goed doen. Heb trouwens rah rah man zijn advies gevolgd en meteen na de training 3 sneden brood met een beetje roomkaas en 100gram ham binnengespeeld :D, in de kleedkamers :o.

Zit trouwens te twijfelen om een boek mee te doen in de gym... Echt hardcore komt dat niet over, maar tussen mijn setjes door heb ik dan wat te doen :p.

Anyway de voeding :

K E V Ontbijt Cornflakes 50gr
190
40 5 0,8
Melk 200 ml/gr
94
9,4 6,4 3

Paella in 2x 750gr
906
112 61,6 22,6
appel
60
14 1 0
pre workout (rijstkoeken + banaan)
240
3,6 29,4 11,4

124
30 1 0

ei

82
0 7 6

kwark
500 gr
310
20 55,5 5

bruin brood 60gr
150
27 5,7 2,1 ham
100gram
113
0,5 21 3 roomkaas 20gram
50
0,6 1 4,84

257,1 194,6 58,74

2319 , 257/194/58

Het bruin brood , ham & roomkaas was na de training, kwark moet er nog aan geloven na de cardio straks :). Het eitje ga ik wel verplaatsen naar s'ochtends.

Laatst bewerkt:
  • #2.144
& Het lopen zit er ook weer op, ging smooth, weer veel zweten en in de laatste 2km wat last van milt/buikspieren maar verder alles ok.

Ben trouwens aan het twijfelen om mee te doen aan de contest :p. Maar die foto's nemen is nogal k*t ...

Hahaha, niet serieus neem ik aan..

Een boek meenemen voor tussen de setjes :D

Hee ouwe, dikke MP. Hoe veel ren je per sessie? En seriously lol en wtfbbq @ je boek :roflol:

• #2.147
Hahaha, niet serieus neem ik aan..

Een boek meenemen voor tussen de setjes :D

:o Zit er anders toch maar te hijgen... Ik las vroeger ook altijd in de anatomieboeken die daar lagen ( maar die zijn gepakt) op zondag heb ik de krant ook nog zitten lezen :roflol:.

Maar mss idd toch zo geen goed idee :p, tijdens de examens ga ik het toch doen iig :o.

• #2.148
Hee ouwe, dikke MP. Hoe veel ren je per sessie? En seriously lol en wtfbbq @ je boek :roflol:

Thx Mc :D. Zolang ik de 5*70 redelijk strikt druk ben ik tevreden, als het veel vermindert ga ik toch de kcals weer wat opschroeven :o.

Weet het eigenlijk niet hier, doe hier 2 grote toeren, over een brug en dan een lang eind tot een andere brug :p, maar het zal wel rond de 5km draaien. Thuis is het altijd 5.5km tot max 7.7km :). Maar ik wissel ook af, soms loop ik gewoon 3 ''kleine'' toertjes aan 14-15km/h :D.

Lol, is toch geen slecht idee? :o

Hahaha, zie het al voor me. Meer dan rusten wil ik persoonlijk niet tijdens een set, dacht dat jij altijd zo hard trainde?

• #2.150
Hahaha, zie het al voor me. Meer dan rusten wil ik persoonlijk niet tijdens een set, dacht dat jij altijd zo hard trainde?

Ja, zie je dat niet dan :o. Nee maar ik pak wel redelijk wat pauze tussen setjes door , kan dan altijd weer sterk beginnen aan een nieuw setje/oefening. Heb soms ook echt wat recuperatietijd nodig tussen oefeningen, of afkoeltijd zeg maar :p

Das wel nice cardio. @ Rah: Ik reken drie boterhammen=100gr.

Misschien is het nog beter om die boterhammen na je cardio enzo te nemen. Gewoon fietsen, trainen, fietsen, lopen, boterhammen eten, uurtje chillen, kwark. Iets met suikers en glycogeen en shit :D

• #2.153
Misschien is het nog beter om die boterhammen na je cardio enzo te nemen. Gewoon fietsen, trainen, fietsen, lopen, boterhammen eten, uurtje chillen, kwark. Iets met suikers en glycogeen en shit :D

Dan eet ik die boterhammen om 11u en mijn kwark om 12u :p , geen probleem voor mij iig , alleen dacht ik dat carbs zo dicht bij het slapen gaan niet goed waren?

• #2.155
Dat maakt niets uit, wie dat fabeltje weer verzonnen heeft...
Gaat gewoon om je totale kcal inname.

Chill :D, want had toch een klein beetje last van milt/maag tijdens het lopen :).

Rustdag vandaag, misschien lopen, misschien ook niet :D. Ga proberen hoog in eiwitten en vetten te gaan vandaag en wat lager in KH's.

Dat maakt niets uit, wie dat fabeltje weer verzonnen heeft...
Gaat gewoon om je totale kcal inname.

Uiteindelijk gaat het om je totale cals in vs cals uit maar timing speelt zeker wel een rol hoor. Paar boterhammen een uur voor je gaat slapen zal waarschijnlijk niet gamebreaking zijn maar als je de hele dag niks eet en een uurtje voor je gaat tukken 3000 cals naar binnen propt ben je fout bezig.

Uiteindelijk gaat het om je totale cals in vs cals uit maar timing speelt zeker wel een rol hoor. Paar boterhammen een uur voor je gaat slapen zal waarschijnlijk niet gamebreaking zijn maar als je de hele dag niks eet en een uurtje voor je gaat tukken 3000 cals naar binnen propt ben je fout bezig.

Bedankt captain obvious, natuurlijk moet je maaltijden blijven verdelen. Als je alles 's ochtends opeet ben je ook niet goed bezig. Maar het fabeltje dat KH voor het slapen gaan niet goed zouden zijn omdat je dan dik wordt, is dikke bs.

klopt, wie kan 3000 kcal zo snel voor slapen eten dan :p (clean dan)

• #2.159
Ik kan het zeker wel xd. Hehehe

Vandaag rustdag, voeding :

2301kcals 132,5K 190,3E 114,28V

Ja okey, vandaag merk ik dus wel degelijk dat ik aan het cutten ben :p. Ik ben echt weinig waard op lowcarb iig.. Vanmiddag ging ik even semi-slecht toen ik uit de douche was.. Zweten, hart die rap sloeg ( kan met caffeïne te maken hebben) dan maar een appel gegeten en voor de rest van de dag geen last gehad.

Maar ik heb nu gvd wel zin in eten :p. Denk dat het ook is doordat het rustdag is en ik dus tijd heb om te eten dat het zo irritant is.. + door de weinig KH's zit ik ook gewoon niet zo vol als normaal :(.

Anyway tanden bijten dus. Mss nog een loopje zetten vanavond , hangt van de goesting af :p.

Laatst bewerkt:
Cutten is voor mensen die het cleanbulken niet goed doen(Behalve wedstrijden etc..), cleanbulken dus!

Terug
Naar boven