Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
's middags eet je 130 gr brood, is dat een boterham of 4? Anders daar maar 2 boterhammen nemen en er 2 verplaatsen naar achter je training met iets van mager beleg. En 's ochtends een eitje erbij, ja.
En btw, ik vind u echt al droog genoeg ze![]()

. Ait, nu nog gewoon dat ei dat ik overdag eet verplaatsen naar s'ochtends
2330kcals
(is niet veel 1x in de pan voor mijn paella vandaag, moet eens achter die pam spray shizzle kijken
). Alleen zit er normaal wel een mooie 5km cardio in vandaag dus dat mag geen probleem vormen
.
, maar ik wil toch eens de 8-9% opzoeken
. Het zal wss ook wel weer tijdelijk zijn. Maar ik heb zoiets van we proberen gewoon, lukt het niet , big deal , tijd zat nog
.
, 900 kcals ofso hehe
.
, dan weer eten, beetje studeren, lopen , eten en slapen
.
. Kracht zit wel nog altijd in orde, reps ook maar ik zweet me echt kapot en ik heb duidelijk wat minder energie. Maar het valt zeker goed mee.
, in de kleedkamers
.
.
. Het eitje ga ik wel verplaatsen naar s'ochtends.Hahaha, niet serieus neem ik aan..
Een boek meenemen voor tussen de setjes![]()
Zit er anders toch maar te hijgen... Ik las vroeger ook altijd in de anatomieboeken die daar lagen ( maar die zijn gepakt) op zondag heb ik de krant ook nog zitten lezen
.
, tijdens de examens ga ik het toch doen iig
.Hee ouwe, dikke MP. Hoe veel ren je per sessie? En seriously lol en wtfbbq @ je boek![]()
. Zolang ik de 5*70 redelijk strikt druk ben ik tevreden, als het veel vermindert ga ik toch de kcals weer wat opschroeven
.
, maar het zal wel rond de 5km draaien. Thuis is het altijd 5.5km tot max 7.7km
. Maar ik wissel ook af, soms loop ik gewoon 3 ''kleine'' toertjes aan 14-15km/h
.
Hahaha, zie het al voor me. Meer dan rusten wil ik persoonlijk niet tijdens een set, dacht dat jij altijd zo hard trainde?
. Nee maar ik pak wel redelijk wat pauze tussen setjes door , kan dan altijd weer sterk beginnen aan een nieuw setje/oefening. Heb soms ook echt wat recuperatietijd nodig tussen oefeningen, of afkoeltijd zeg maar 
Misschien is het nog beter om die boterhammen na je cardio enzo te nemen. Gewoon fietsen, trainen, fietsen, lopen, boterhammen eten, uurtje chillen, kwark. Iets met suikers en glycogeen en shit![]()
, geen probleem voor mij iig , alleen dacht ik dat carbs zo dicht bij het slapen gaan niet goed waren?Dan eet ik die boterhammen om 11u en mijn kwark om 12u, geen probleem voor mij iig , alleen dacht ik dat carbs zo dicht bij het slapen gaan niet goed waren?
Dat maakt niets uit, wie dat fabeltje weer verzonnen heeft...
Gaat gewoon om je totale kcal inname.
, want had toch een klein beetje last van milt/maag tijdens het lopen
.
. Ga proberen hoog in eiwitten en vetten te gaan vandaag en wat lager in KH's.Dat maakt niets uit, wie dat fabeltje weer verzonnen heeft...
Gaat gewoon om je totale kcal inname.
Uiteindelijk gaat het om je totale cals in vs cals uit maar timing speelt zeker wel een rol hoor. Paar boterhammen een uur voor je gaat slapen zal waarschijnlijk niet gamebreaking zijn maar als je de hele dag niks eet en een uurtje voor je gaat tukken 3000 cals naar binnen propt ben je fout bezig.
. Ik ben echt weinig waard op lowcarb iig.. Vanmiddag ging ik even semi-slecht toen ik uit de douche was.. Zweten, hart die rap sloeg ( kan met caffeïne te maken hebben) dan maar een appel gegeten en voor de rest van de dag geen last gehad.
. Denk dat het ook is doordat het rustdag is en ik dus tijd heb om te eten dat het zo irritant is.. + door de weinig KH's zit ik ook gewoon niet zo vol als normaal
.
.