Ja inderdaad, en als je goede dingen eet, blijft dat allemaal goed binnen de perken, en gaat het idd wel wat sneller qua spieropbouw. Heb een vriend die ecto is, en hij eet echt veel, maar ik zie bij hem geen vooruitgang, terwijl ik dat bij mezelf wel zie, dus op dat vlak ben ik wel blij.
Yup heb ook zo'n vriend die al 1.5jr-2 jr traint en waar je weinig echte progressie ziet zeg maar, betere armen en al een stuk beter dan vroeger maar de echte massa blijft uit. Staat aan 8% en mag pinten drinken hele dagen door, echt fretten ook zonder wat bij te komen

. Moet toegeven dat ik daar toch wel jaloers op ben

. Ik zou zo'n leven ook wel zien zitten

. Niet dat ik nu niet drink maar ik rook veel meer wiet dan ik zuip zeg maar en ik wissel toch altijd periodes van veel eten af met periodes van minder eten en meer cardio.
Anyway de training :
Squat ( 2de x ) :
- 10*60
- 10*80
- 10*100
- 10*80
- 10*60 ( small stance)
Leg extensions :
- 10*70
- 10*100
- 10*100
- 10*70
- 10*70
Seated calve raises :
- 30*50
- 30*75
- 30*100
- 25*110
Toe presses ( op de seated legpress) :
CGBP :
Double handed triceps extensions :
En nog wat rope pushdowns.
Comment : Ok voor een vrijdagtraining

. Beetje kort , maar heb iig getrained en das al nr 4 deze week, morgen nummer 5

. Vind sowieso het aspect trainen in een cut belangrijker dan voeding. Voeding is natuurlijk een belangrijke factor maar ik ga geen 200+gram aan eiwitten consumeren per dag en dan krachtverlies leiden of minder hard kunnen trainen doordat mijn kh's lager komen te liggen.
Zat vandaag op 1500 , 144K, 131E &34V
Maar mama had spaghettisaus gemaakt... Dus relatief weinig pasta gegeten maar toch wel serieus wat saus

, kan het ook niet echt incalculeren. Ik gok het gewoon op 500-600kcals ( hopelijk is dit niet te optimistisch) en dan vul ik nog een beetje aan met 200kcals noten zodat ik op 2200-2300 uitkom

.
Geen cardio vandaag, wel pa wat weest helpen met baddens ( houten blokken van 3m) te laden, dus dat telt ook wel

.
Morgen trouwens weer wat borst/schouders en pull-ups/bovenkant rug, biceps. Gewoon omdat het kan

, is ook weer rextra cardio

.