MuscleMeat

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Ik sta op 11-12% :p, zo slecht is mijn cleanbulk niet denk ik :o. Maar 8-9% is met cleanbulk helaas niet te halen.

Wat is in godsnaam het idee erachter om 8-9% te halen. Als je met veel pijn en moeite daar gekomen bent, en je weer gaat cleanbulken, ga je toch weer (redelijk) snel richting het % wat je eerst had. Ik snap dat cutten nooit zo, helemaal niet als je op 11-12% staat. Maargoed, go for it dan maar!;)

• #2.164
klopt als natty zou ik de 10% gaan

Met 10% zou ik ook al tevreden zijn :).

Het gaat hem ook meer om de discipline en gewoon weten van mezelf dat ik het kan :).

Vandaag uitgerekend tegen vanmiddag op 1122 maar goddamn heb hier net de volkoren pasta, 100 gram + kipfilet 250gr gemaakt , het is echt een shitload aan eten :o. Kan er wss 2x van eten en toch is het in totaal maar 706kcals..

Zou moeten kloppen he, 100gram volkoren pasta is 344 en 250gr kipfilet is 292 +70kcals aan bakboter.

En dan mag ik nog 900+ kcals binnenspelen, luxe :o

• #2.165
Ait, 1st de training, dan de voeding :o.

Training :

DL :

• 10*100
  • 5*120
  • 5*140
  • 4*150
Wide grip pull ups :

• 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
BB shrugs :

• 10*100
  • 10*100
  • 10*120
  • 8*150
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 8*16
  • 10*12
Seated Shoulder press ( smith ) :

• 10*40
  • 10*50
  • 8*70
  • 8*50
  • 10*40
Zoiets, gaat hem ook gewoon meer om de focus en het branden iig.

Standing rear cable fly's :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*18
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 8*14
Incline DB Press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36

BB curls :

• 10*30 ( wide grip)
  • 10*30 (normal grip)
  • 10*40 ( normal)
  • 10*30 ( wide grip)
Hammer curls :

• 10*16
  • 10*18
  • 7*22
En nog 8x Wijdste grip pull-ups :

Comment : Lekker lekker :p, krachtverlies is er nog altijd niet echt, het is ook nog maar dag 4 :o.

Belangrijker is de voeding, ma 2300, di idem , gisteren gok ik op 2500... lame , typisch ook , rustdag :p. Weet echt niet waarom ik het dan zo moeilijk heb.. Vandaag ga ik uitkomen op 2300 max, en ik heb weer geen honger. Moet hier tonijn zitten wegkanen :p. En dan straks nog kwark ook :o.

Vandaag : 2250-2300. 221/180/70 KEV Wss nog iets hoger in KH omdat ik 4 muntjes dextrose na de training heb genomen ( tegen insuline).

Pre workout bestond uit een boterham met choco :o. Maar uiteindelijk zit ik onder onderhoud en is de verdeling ook niet slecht vind ik. 180E is gewoon voldoende voor me en ik voel me raar genoeg veel beter bij die 221K dan gisteren met De vetten die een stukje hoger lagen en de KH's die een stuk lager zaten.

Ik hoop echt dat ik geen fouten maak iig, maar ik doe kh en e nog eens *4 en V * 9 en dan optellen en het komt meestal zo goed als gelijk uit.. Ik lijdt ook weinig honger.. Zat vanmiddag echt stampvol van die 100gr pasta en 250gr kip.. niet normaal. Terwijl ik gisteren een paard opkon :p.

Laatst bewerkt:
Mooie training, en veel succes met cutten!
Is 2300 wel niet wat te weinig? Dat is wss ongeveer. 700 kcal onder je onderhoud.

• #2.167
Mooie training, en veel succes met cutten!
Is 2300 wel niet wat te weinig? Dat is wss ongeveer. 700 kcal onder je onderhoud.

Ja wel ik berust me een beetje op het principe dat ieder lichaam anders is. Op 3000 kcals ga ik echt geen vet verliezen :p. Ik mag nog 3-4x cardio blijven doen, het zou een mooie clean bulk worden voor mij :').

Ben echt een endo-type. Heb nooit veel nodig gehad om spiermassa te creeren zeg maar, buiten hard trainen dan. Het nadeel is dat ik toch redelijk laag moet gaan om effectief vet te verliezen.

Zit ook op 11-12% he, en wil naar 9-10% dus is het logisch dat het iets extremer moet, heb ook geen zin om veel te lang te cutten :p.

Ja wel ik berust me een beetje op het principe dat ieder lichaam anders is. Op 3000 kcals ga ik echt geen vet verliezen :p. Ik mag nog 3-4x cardio blijven doen, het zou een mooie clean bulk worden voor mij :').

Ben echt een endo-type. Heb nooit veel nodig gehad om spiermassa te creeren zeg maar, buiten hard trainen dan. Het nadeel is dat ik toch redelijk laag moet gaan om effectief vet te verliezen.

Zit ook op 11-12% he, en wil naar 9-10% dus is het logisch dat het iets extremer moet, heb ook geen zin om veel te lang te cutten :p.

Ok dan ;) ben ook wel endo, dus ik weet wel dat het moeilijk is, maar ik heb natuurlijk nog niet veel ervaring! ;)

Veel succes!

• #2.169
Ok dan ;) ben ook wel endo, dus ik weet wel dat het moeilijk is, maar ik heb natuurlijk nog niet veel ervaring! ;)

Veel succes!

Is alleen maar een voordeel vind ik :p. Ik heb geen moeite om allround 12% aan te houden, spiermassa komt er ook gewoon gemakkelijk bij. Het moeilijke is dan om nog lager te gaan in vp% maar liever dat dan hele dagen 4-5k kcals moeten vreten :p.

Is alleen maar een voordeel vind ik :p. Ik heb geen moeite om allround 12% aan te houden, spiermassa komt er ook gewoon gemakkelijk bij. Het moeilijke is dan om nog lager te gaan in vp% maar liever dat dan hele dagen 4-5k kcals moeten vreten :p.

Eten is net wat ik niet kan laten, dat is het probleem. :p Nu mijn vetpercentage is ondertussen al drastisch gezakt in vergelijking met vroeger, dus dat is wel mogelijk. Dat nu vasthouden tot de zomer, en dan eens kijken hoe snel ik aankom met cleanbulken.

• #2.171
Eten is net wat ik niet kan laten, dat is het probleem. :p Nu mijn vetpercentage is ondertussen al drastisch gezakt in vergelijking met vroeger, dus dat is wel mogelijk. Dat nu vasthouden tot de zomer, en dan eens kijken hoe snel ik aankom met cleanbulken.

Ja idem hier hoor. Ik probeer het gewoon zo deftig mogelijk te houden :p. Maar normaal speel ik gemakkelijk 3k kcals binnen en soms zitten er dagen bij die nog veel hoger oplopen :p. Op dat gebied is het leuker om ecto te zijn. Maar op BB'ing vlak vind ik endo iets meer voordelen hebben. Uiteindelijk komt het toch gewoon neer op trainen, eten en slapen :p.

Ja idem hier hoor. Ik probeer het gewoon zo deftig mogelijk te houden :p. Maar normaal speel ik gemakkelijk 3k kcals binnen en soms zitten er dagen bij die nog veel hoger oplopen :p. Op dat gebied is het leuker om ecto te zijn. Maar op BB'ing vlak vind ik endo iets meer voordelen hebben. Uiteindelijk komt het toch gewoon neer op trainen, eten en slapen :p.

Ja inderdaad, en als je goede dingen eet, blijft dat allemaal goed binnen de perken, en gaat het idd wel wat sneller qua spieropbouw. Heb een vriend die ecto is, en hij eet echt veel, maar ik zie bij hem geen vooruitgang, terwijl ik dat bij mezelf wel zie, dus op dat vlak ben ik wel blij.

• #2.173
Ja inderdaad, en als je goede dingen eet, blijft dat allemaal goed binnen de perken, en gaat het idd wel wat sneller qua spieropbouw. Heb een vriend die ecto is, en hij eet echt veel, maar ik zie bij hem geen vooruitgang, terwijl ik dat bij mezelf wel zie, dus op dat vlak ben ik wel blij.

Yup heb ook zo'n vriend die al 1.5jr-2 jr traint en waar je weinig echte progressie ziet zeg maar, betere armen en al een stuk beter dan vroeger maar de echte massa blijft uit. Staat aan 8% en mag pinten drinken hele dagen door, echt fretten ook zonder wat bij te komen :o. Moet toegeven dat ik daar toch wel jaloers op ben :p. Ik zou zo'n leven ook wel zien zitten :D. Niet dat ik nu niet drink maar ik rook veel meer wiet dan ik zuip zeg maar en ik wissel toch altijd periodes van veel eten af met periodes van minder eten en meer cardio.

Anyway de training :

Squat ( 2de x ) :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 10*80
  • 10*60 ( small stance)
Leg extensions :

• 10*70
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*70
  • 10*70
Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*75
  • 30*100
  • 25*110
Toe presses ( op de seated legpress) :

• 30*max
  • 30*max
  • 30*max
CGBP :

• 10*60
  • 10*70
  • 8*80
  • 5*90
Double handed triceps extensions :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
En nog wat rope pushdowns.

Comment : Ok voor een vrijdagtraining :p. Beetje kort , maar heb iig getrained en das al nr 4 deze week, morgen nummer 5 :D. Vind sowieso het aspect trainen in een cut belangrijker dan voeding. Voeding is natuurlijk een belangrijke factor maar ik ga geen 200+gram aan eiwitten consumeren per dag en dan krachtverlies leiden of minder hard kunnen trainen doordat mijn kh's lager komen te liggen.

Zat vandaag op 1500 , 144K, 131E &34V

Maar mama had spaghettisaus gemaakt... Dus relatief weinig pasta gegeten maar toch wel serieus wat saus :D, kan het ook niet echt incalculeren. Ik gok het gewoon op 500-600kcals ( hopelijk is dit niet te optimistisch) en dan vul ik nog een beetje aan met 200kcals noten zodat ik op 2200-2300 uitkom :).

Geen cardio vandaag, wel pa wat weest helpen met baddens ( houten blokken van 3m) te laden, dus dat telt ook wel :D.

Morgen trouwens weer wat borst/schouders en pull-ups/bovenkant rug, biceps. Gewoon omdat het kan :p, is ook weer rextra cardio :D.

Goed bezig man! Ben benieuwd wat cals en eiwitten tellen je gaat brengen. Heb je die training van gister helemaal strapless gedaan?

• #2.175
Goed bezig man! Ben benieuwd wat cals en eiwitten tellen je gaat brengen. Heb je die training van gister helemaal strapless gedaan?

Thx! Gaat best sweet eigenlijk :p, ik merk rap dat ik toch iets droger kom, bv met een ader bij mijn biceps en gewoon s'avonds nog een stuk zichtbaardere abs ( alhoewel dat kan komen door het minder eten :o). Zit nu toch al 6 dagen op 2200-2500 kcals en heb er nog niet echt problemen mee.

Alleen ben ik nu terug thuis.. Kom ik net thuis liggen er 100den paaseieren in de frigo, lions, marsen, twixen , pannenkoeken, eierkoeken, het kan niet op :o. Ben echt fier dat ik er nog geen gegeten heb haha :D, alleen de spaghettisaus is iets minder :p.

Ja :p, ik kan niet goed werken met die dingen, magnesium vond ik veel beter maar dan gaan ze daarover zagen natuurlijk... Nu je het zegt, had s'avonds wel wat pijn aan mijn handen :cool:.

Haha, beheers je Bea :D Is in het begin lastig maar went heel snel ;)

Lekker bezig!
Ben ook jaloers op die mensen die zoveel eten, maar heb even je foto's bekeken en je licht echt laag in vetpercentage, zo laag ben ik nooit geweest :/

• #2.178
Haha, beheers je Bea :D Is in het begin lastig maar went heel snel ;)

Ja ik moet he :p. Het voordeel is dat ik op kot(kamers) gewoon zelf mijn eten koop en er is geen ''bucht/snoep/koek'' om te eten in huis dus dan kan ik dat ook niet opeten. Maar dan kom je thuis en is het weer paradijs.

Ik probeer het zoveel mogelijk te laten liggen maar af en toe laat ik me toch eens gaan, is ook geen ramp he, maar tijdens het cutten kan ik me dat toch echt niet veroorloven :(. Hard times :o

Lekker bezig!
Ben ook jaloers op die mensen die zoveel eten, maar heb even je foto's bekeken en je licht echt laag in vetpercentage, zo laag ben ik nooit geweest :/

Was vroeger iig wel anders :p, alleen toen ik dik was deed ik ook geen sport. Ben dan 1st beginnen lopen en op een 73kg bij 1.85 uitgekomen en dan pas beginnen trainen om nu uiteindelijk aan +- 87kg bij 1.87 te zitten.

Ik kan je alleen maar aanraden van cardio te doen.. Ik loop gemiddelt 3x pw :o. Maar voor ons lichaamstype staat dat volgens mij spiergroei echt niet in de weg. Beter voorkomen ( = cardio in de bulk/cleanbulk) dan genezen (= pas beginnen cardio doen als je moet cutten).

Ja cardio doe ik ook regelmatig ook minstens 3 x pw, ik deed vroeger meer maar na een tijdje begint het wel tegen te steken en nu val ik wat terug. ;)

Ja ik moet he :p. Het voordeel is dat ik op kot(kamers) gewoon zelf mijn eten koop en er is geen ''bucht/snoep/koek'' om te eten in huis dus dan kan ik dat ook niet opeten. Maar dan kom je thuis en is het weer paradijs.

Ja dat scheelt echt veel. Gewoon geen troep in huis halen. Moet toegeven dat de verleiding woensdag groot was: was op de koffie bij mensen en daar lag drie uur lang een schaal met gevulde koeken, roze koeken, chocolaatjes en minisnickers enzo voor mn neus :p

Ik kan je alleen maar aanraden van cardio te doen.. Ik loop gemiddelt 3x pw :o. Maar voor ons lichaamstype staat dat volgens mij spiergroei echt niet in de weg. Beter voorkomen ( = cardio in de bulk/cleanbulk) dan genezen (= pas beginnen cardio doen als je moet cutten).

Wel interessant wat je zegt, ik ben ook behoorlijk endo. Paarhonderd cals per week extra eten maar er ook afrennen geeft je metabolisme natuurlijk ook een goeie boost. Zit zelf te twijfelen hoe laag ik wil gaan met cutten, wil op zich wel eens een keer deftig cleanbulken (Iets van 2700 cals en dan s'avonds eten wat ik wil aan avondeten daarbovenop) maar daar heb ik nu een te hoog percentage voor.

Terug
Naar boven