XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Wel meteen refeeden? Mentaal steuntje of eh..? Mooie workout.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Wel meteen refeeden? Mentaal steuntje of eh..? Mooie workout.

Jah dunno, zondag is gewoon lastig :p. Had zaterdag ook al goed strikt gegeten en wou zondag toch eens wat meer binnen hebben :o.

Zou het zoveel kwaad kunnen? Ik gok dat mijn onderhoud met activiteitsfactor rond de 2700 ligt, heb 6 dagen rond de 2300 gezeten zou dus 2400 kcals onder onderhoud moeten zijn + 3x lopen is rond de 3600 en dan 1 dag stel 1000 kcals erboven dan zit ik nog 2600 kcals onder onderhoud niet?

Of reken ik nu volledig mis :p. Anders laat ik de refeed deze week wel weg maar het helpt me iig enorm als mentale steun..

Thx bro :).

Nette training! ;)

Nette training geweest zo te zien! Zeer sterke inclinde dumbbell press! Jelly :-)
Vanaf nu u log toch regelmatig gaan opvolgen :D
Ik ben trouwens degene die u aansprak in de fitness :-)

• #2.205

Thx :D

Nette training geweest zo te zien! Zeer sterke inclinde dumbbell press! Jelly :-)
Vanaf nu u log toch regelmatig gaan opvolgen :D
Ik ben trouwens degene die u aansprak in de fitness :-)

Ja dat had ik al door haha :D.

Incline was ook helemaal in het begin, tegen dat jij er was zat ik er iig al goed door :o. Moest eigenlijk een klein beetje minder lang getrained hebben maar ach :p.

Leuk om je ontmoet te hebben iig :) altijd tof om mensen tegen te komen die ook serieus trainen :D.

Thx :D

Ja dat had ik al door haha :D.

Incline was ook helemaal in het begin, tegen dat jij er was zat ik er iig al goed door :o. Moest eigenlijk een klein beetje minder lang getrained hebben maar ach :p.

Leuk om je ontmoet te hebben iig :) altijd tof om mensen tegen te komen die ook serieus trainen :D.

Inderdaad, je kan ze op 1 hand tellen in onze gym :p Nuja, zal u wel nog regelmatig tegen het lijf lopen in de gym :D Tijd voor de rust te gaan opzoeken!

• #2.207
Training van vandaag :

Wide grip pull ups :

• 10*BW
  • 10*BW ( wijdste grip )
  • 9*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 5*BW+20kg
  • 10*BW
  • 8*BW (wijdste grip)

Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 8*80
  • 10*60 ( small stance )
DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Lat pulley ( wijdste grip ) :

• 10*50
  • 10*60
  • 10*70
BB shrugs :

• 10*100
  • 10*130
  • 8*150
Seated calve raises :

• 30*50
  • 30*70
  • 30*100
  • 20*110
En nog wat overhead BB triceps extension en triceps pushdown + hanging leg raises ( maar die doe ik nog veel iig)

Comment : Lastig :o. Was redelijk kapot op het eind. Ging ook 2x redelijk zwart bij de BB shrugs :p. Zal wel wat met de cut te maken hebben.

Gaat trouwens nog altijd goed iig, vandaag 2285 kcals, 175 E , moet wel nog tonijn en kwark binnensteken :). En voor de rest wordt het serieus leren vanavond.

Morgen rustdag/cardio, hangt ervan af hoeveel zin ik heb maar zal wss wel een goed toertje gaan lopen.

Sterk hoor ;)
veel plezier met leren :p
moet ik eigenlijk ook doen, maar het komt er echt niet van...

Hoe voer je die calfraises uit want die zijn bizarsterk imo :D Oke oke, me jelly!

En die pullups ook hé, 5xbw +20 geen pr??

• #2.210
Sterk hoor ;)
veel plezier met leren :p
moet ik eigenlijk ook doen, maar het komt er echt niet van...

Thx :)

Is er gisteren ook weer maar semi van gekomen, nuja vandaag een nieuwe dag he :o.

Hoe voer je die calfraises uit want die zijn bizarsterk imo :D Oke oke, me jelly!

En die pullups ook hé, 5xbw +20 geen pr??

Gewoon op die seated ''machine''. Geen extreem grote ROM altijd maar das ook moeilijk met calve raises. Calves worden ook duidelijk sterker maar massa komt er gewoon niet bij :(. Kerel die in die gym werkt vond het ook wel grappig dat er bijna geen schijven meer bij konden :p, helaas merk ik het aan mijn calves alleen in definitie..

Bijna, 6x zou PR geweest zijn , 5x is gewoon goed :p, is wel met een dipbelt, gaat vlotter dan tussen mijn benen iig :D. ( wel bruut dat ze dat hebben in Gentbrugge)

Mooi werk. Na squats en pullups mag je best afgemat zijn ;)

• #2.212
Mooi werk. Na squats en pullups mag je best afgemat zijn ;)

Ja squats killen me echt altijd :o. Ze gingen best vlot eigenlijk. Zou me toch echt eens een riem moeten aanschaffen en weer wat hoger gaan. Alhoewel ik legs toch in verhouding vind, ze ogen alweer beter. Veel meer kracht is er niet maar ik train ze al lang op massa en dat begin je toch een beetje te zien :). Probeer ook gewoon altijd 2x pw te squaten. Denk dat het altijd een beetje een probleempje zal blijven.

Ben trouwens sowieso geen fan van enorm dikke benen, heb ook het probleem dat het bij mij mij aan de ''binnenkant'' rap tegen elkaar zit en echt handig is dat niet :p. Maar dat is geen excuus om geen legs te trainen, train ze best vaak eigenlijk, maar altijd op reps.

• #2.213
Ff kleine update, gisteren 2*130 gebenched :D, 1* zuiver en ik denk 1x lichte spot, spotter zei van niet maar das zever :p, ik hou het op 1*130 :D.

Zit deze week ook weer iets hoger in kcals , rond de 2500-2700. Wou eigenlijk nog 1 weekje zwaar kunnen gaan omdat de blok maandag officieel begint zeg maar en ik dan 2 volle weken perfect kan cutten :).

Gisteren al het eten weest inslaan dus vanaf morgen gaan we weer 2 weken op 2300 kcals. Met s'ochtends voor het ontbijt cardio ( zijnde 5km lopen) en dan s'avonds trainen.

Ben trouwens ook al wat droger geworden, zie het iig aan mijn armen als ik aan het trainen ben :p. Vandaag wel nog een doopfeest, ga het proberen binnen de perken te houden maar het zal niet gemakkelijk zijn :').

Wil trouwens wel meedoen aan de DBB contest iig , maar dan liefst als Hannes ook meedoet dan kunnen we iig pics schieten en heb ik wat meer motivatie :').

tijd om je handtekening aan te passen dus :p nice job man!

Stevige bench man, die loopt echt goed bij jou.

Maar als je niet extreem veel massa op legs wil, waarom ga je dan niet juist wat lager in reps? Ik snap je punt, te dikke benen kan onhandig zijn, maar met 10 reppers krijg je die toch sneller? Ik iig wel.

Godverman, 130 sterk!

Euuh, kwil wel meedoen, maar dan wilk wel op voorhand weten wanneer we fotos gaan trekken :D!

Sterk man die BP!
Goed dat je mee zou doen aan die contest! ;)

Sterke bench zeg

• #2.220
Stevige bench man, die loopt echt goed bij jou.

Maar als je niet extreem veel massa op legs wil, waarom ga je dan niet juist wat lager in reps? Ik snap je punt, te dikke benen kan onhandig zijn, maar met 10 reppers krijg je die toch sneller? Ik iig wel.

Ja bench gaat al altijd redelijk goed :p, ik arch er wel wat bij iig :).

Ja wel overdreven massa op legs vind ik niet echt handig, vooral omdat ze bij mij snel aan de binnenkant tegen elkaar zitten. Maar ze moeten wel bij mijn UB passen zeg maar. Dus daarom doe ik gewoon ass to the grass 10-reppers :p. Ben dan ook echt kapot, voel mijn legs dan erg goed.

Als ik zwaarder ga en meer gewicht pak dan krijg ik vooral last van mijn onderrug. Het is alsof alles dan echt op mijn lower back komt en mijn benen doen iig een stuk minder dan bij de atg 10 reppers..

Legs zijn belangrijk iig, maar zwaar squaten( alhoewel ik 10*100 ook altijd redelijk afzien vindt :p ) is voor mij vaak niet mogelijk omdat ik alleen train ook. Dunno het komt me gewoon beter uit dat 10-reppen + dan nog wat leg extensions, de vorm zit er iig in bij legs dat is het belangrijkste :). Alleen calves moeten echt beter, k*tdingen :o

Godverman, 130 sterk!

Euuh, kwil wel meedoen, maar dan wilk wel op voorhand weten wanneer we fotos gaan trekken :D!

Chilll :D. Maar moet je before pics hebben? Anders schieten we gewoon rap zelf wat pics en dan volgen we gewoon samen de contest en spreken we een datum af in augustus of vroeger om de after pics te schieten :p.

Vind vooral dat before gedeelte zo irritant.. Zou liever nu gewoon meedoen aan de contest en dan de foto's op het einde nemen :).

Sterk man die BP!
Goed dat je mee zou doen aan die contest! ;)

Thx guys :D

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Trouwens zware cheatdag :p, was wel te verwachten :'). Goeie bbq gegeten hehehe.

Maakt niet veel uit, vanaf morgen is het gewoon die-hard cutten. De dag beginnen met een 5km loopje, hardcoreee :D. Zou iig easy moeten 2kg af hebben voordat de examens beginnen :p.

Terug
Naar boven