- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel meteen refeeden? Mentaal steuntje of eh..? Mooie workout.
. Had zaterdag ook al goed strikt gegeten en wou zondag toch eens wat meer binnen hebben
.
. Anders laat ik de refeed deze week wel weg maar het helpt me iig enorm als mentale steun..
.
Nette training geweest zo te zien! Zeer sterke inclinde dumbbell press! Jelly :-)
Vanaf nu u log toch regelmatig gaan opvolgen
Ik ben trouwens degene die u aansprak in de fitness :-)
.
. Moest eigenlijk een klein beetje minder lang getrained hebben maar ach
.
altijd tof om mensen tegen te komen die ook serieus trainen
.Thx
Ja dat had ik al door haha.
Incline was ook helemaal in het begin, tegen dat jij er was zat ik er iig al goed door. Moest eigenlijk een klein beetje minder lang getrained hebben maar ach
.
Leuk om je ontmoet te hebben iigaltijd tof om mensen tegen te komen die ook serieus trainen
.
Nuja, zal u wel nog regelmatig tegen het lijf lopen in de gym
Tijd voor de rust te gaan opzoeken!
. Was redelijk kapot op het eind. Ging ook 2x redelijk zwart bij de BB shrugs
. Zal wel wat met de cut te maken hebben.
. En voor de rest wordt het serieus leren vanavond.Sterk hoor
veel plezier met leren
moet ik eigenlijk ook doen, maar het komt er echt niet van...

.Hoe voer je die calfraises uit want die zijn bizarsterk imoOke oke, me jelly!
En die pullups ook hé, 5xbw +20 geen pr??
. Kerel die in die gym werkt vond het ook wel grappig dat er bijna geen schijven meer bij konden
, helaas merk ik het aan mijn calves alleen in definitie..
, is wel met een dipbelt, gaat vlotter dan tussen mijn benen iig
. ( wel bruut dat ze dat hebben in Gentbrugge)Mooi werk. Na squats en pullups mag je best afgemat zijn![]()
. Ze gingen best vlot eigenlijk. Zou me toch echt eens een riem moeten aanschaffen en weer wat hoger gaan. Alhoewel ik legs toch in verhouding vind, ze ogen alweer beter. Veel meer kracht is er niet maar ik train ze al lang op massa en dat begin je toch een beetje te zien
. Probeer ook gewoon altijd 2x pw te squaten. Denk dat het altijd een beetje een probleempje zal blijven.
. Maar dat is geen excuus om geen legs te trainen, train ze best vaak eigenlijk, maar altijd op reps.
, 1* zuiver en ik denk 1x lichte spot, spotter zei van niet maar das zever
, ik hou het op 1*130
.
.
. Vandaag wel nog een doopfeest, ga het proberen binnen de perken te houden maar het zal niet gemakkelijk zijn :').tijd om je handtekening aan te passen dusnice job man!
. Thx kerel!Stevige bench man, die loopt echt goed bij jou.
Maar als je niet extreem veel massa op legs wil, waarom ga je dan niet juist wat lager in reps? Ik snap je punt, te dikke benen kan onhandig zijn, maar met 10 reppers krijg je die toch sneller? Ik iig wel.
, ik arch er wel wat bij iig
.
. Ben dan ook echt kapot, voel mijn legs dan erg goed.
) is voor mij vaak niet mogelijk omdat ik alleen train ook. Dunno het komt me gewoon beter uit dat 10-reppen + dan nog wat leg extensions, de vorm zit er iig in bij legs dat is het belangrijkste
. Alleen calves moeten echt beter, k*tdingen 
Godverman, 130 sterk!
Euuh, kwil wel meedoen, maar dan wilk wel op voorhand weten wanneer we fotos gaan trekken!
. Maar moet je before pics hebben? Anders schieten we gewoon rap zelf wat pics en dan volgen we gewoon samen de contest en spreken we een datum af in augustus of vroeger om de after pics te schieten
.
. Sterk man die BP!
Goed dat je mee zou doen aan die contest!![]()

, was wel te verwachten :'). Goeie bbq gegeten hehehe.
. Zou iig easy moeten 2kg af hebben voordat de examens beginnen
.