MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Sterke SP en BP! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Ergens is het wel logisch, ik begon altijd met bench , en bench pakt schouders mee dus die waren dan eigenlijk al uitgeput :') maar thx man.

hehe , jij ook m8 :D , jammer dat je naar je pa moest :P

Sterke pressen hoor je gaat leker!

Ben er voor 1x ook tevreden over :P

Sterk die db press!! Gaat goed kerel.

Thx man!

Sterke en lange training weer ;) !

3sets borst , 3sets schouders en 2 sets triceps, voor mijn doen valt dat echt enorm goed mee :')

SP?? , BP was op niveau , ik had wel echt het gevoel dat hij lastiger was dan anders ( wss doordat schouders deze keer al uitgeput waren)

Vandaag ben ik gaan trainen in Elite gym , damn wat een verschil met mijn gym. Komen ik en mijn neef binnen staan daar echt al 3-4 beren te trainen , goeie massa , goed droog. Echt een hardcore gym , alleen vond ik het wel wat gezelligheid missen.

Over de training : Heb rug + biceps gedaan maar er staan geen gewicht op de toestellen dus ik weet slechts van enkele oefeningen het gewicht , kga wel even de oefeningen neerzetten :').

RUG :

Pull ups :

• 10*BW PR (komt gewoon omdat de bar niet zo wijd is als in mijn gym)
  • 9*BW
  • 6*BW
  • 8*BW smaller grip
  • 5*BW
  • 5*BW+5kg
Lat pull down , met een machine , waarbij je van ver moest komen , wel een goede machine :). En veel bewegingsvrijheid.

• 10*15(gewicht aan iedere kant)
  • 10*30
  • 10*50
  • 8*55
BOR :

• 10*30
  • 8*60
  • 7*80
  • 6*90 PR
  • 4*100
Lat pulldown ( gewone )

• 10*?
  • 10*?
  • 10*?
  • 8*?
  • 7*?
  • 5*?
Geen cijfers maar volgens mij was het in de trend van : 30-40-50-60-80-100, ben alleen niet zeker

Johnney jackson pullys :

6*10*?

Gaat hier ook om het gevoel in de lats , gewicht is neit relevant :')

En dan nog een machine oefening voor biceps en wat barbell curls ( wel met gebogen barbell , die weegt dus wat minder)

Comment : We hadden niet zo veel tijd , kvond het wel hardcore alleen mist het een beetje gezelligheid. Veel beesten dat wel :p. En de gewichten voelen lichter aan dan in mijn gym , die gele, groene , blauw schijven. Het kan gewoon een gevoel zijn natuurlijk.

Ik denk dat ik soms wel eens ga trainen tijdens een springuurtje , het was ook maar 5 euro ipv 7 :)

Grtzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Sterke rugtraining BJ, lekker die BOR's.

GEZELLIGHEID?!?! Dat hoort niet thuis in een gym, gewoon bikkelhard trainen, je bek dicht houden en doorgaan. :p
Mooie training trouwens en SP als in Shoulder Press. :p

GEZELLIGHEID?!?! Dat hoort niet thuis in een gym, gewoon bikkelhard trainen, je bek dicht houden en doorgaan. :p
Mooie training trouwens en SP als in Shoulder Press. :p

Oh, DB press dus xD.

Bwa , het is toch leuker , veel van mijn maten trainen nu mee, en het geeft toch wat extra motivatie , even praten tijdens de rustpauzes etc...

En thx ='). Kga morgen misschien benen proberen trainen maar mijn knie doet nogal wat pijn , stomme hechtingen :(.

Dikke BOR kerel, maareuh.. geen onderrugwerk? of..

Dikke BOR kerel, maareuh.. geen onderrugwerk? of..

DL al gedaan deze week. Ik zou hem wel nog eens willen doen. Maar ik denk dat het effectiever is om hem maar 1x per week te doen. De vorige keer voelde het de dag erna echt alsof er mensen met baseballbats op mijn onderrug hadden zitten beuken.

Ik merk vooral dat als ik hem 2x doe, ik de 2de x altijd minder DL dan de eerste keer.

Het is wel een twijfelgeval hoor , nu even proberen met 1x in de week en zien wat dat geeft.

Oh, DB press dus xD.

Bwa , het is toch leuker , veel van mijn maten trainen nu mee, en het geeft toch wat extra motivatie , even praten tijdens de rustpauzes etc...

En thx ='). Kga morgen misschien benen proberen trainen maar mijn knie doet nogal wat pijn , stomme hechtingen :(.

Niet doen, beter ga je gewoon rusten.

Niet doen, beter ga je gewoon rusten.

Heb ik toen ook niet meer gedaan :) , maar vandaag wel :D.

BORST , SCHOUDERS , TRICEPS en Squat :)

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*50
  • 10*60
  • 7*80
  • 7*90 PR
  • 3*100 ( net geen 4 :()
  • 1*105
Dumbbell fly's : (gewicht per hand)

• 10*17
  • 7*20
  • 6*24
  • 5*28 PR? ( vergeten wat PR hierop was :p)
Cable crossovers : (gewicht per hand)

• 10*17
  • 10*20
  • 10*30
  • 8*40
  • 5*45
  • 3*50
Deze na lange tijd nog eens onder het stof gehaald , damn was ik vergeten wat een goeie oefening dit is :D. Geschifte separatie tussen de borstspieren ook tijdens de oefening :)/

SCHOUDERS :

Standing MP :

• 10*30
  • 9*40
  • 7*50 PR
  • 4*60 PRRR , zonder cheaten 4x zuiver :D ben trots :o
Power clean :

• 3*60 ( deze gewoon nog ff vlug na MP gedaan , blijft echt zwaar)
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 8*13
Rear cable fly's : (gewicht per hand) :

• 10*17
  • 8*20
  • 5*25
Toch wel een super oefening voor achterkant schouders :).

TRICEPS : ( squat btw voor triceps gedaan )

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 6*40
Triceps rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50 PR
  • 6*60 PR

SQUAT ! : ( below parallel)

• 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100 PR

COMMENT : Nice :D , ben echt wel tevreden met de training , de knie zeurde wel tijdens het squaten maar ik kan niet zomaar stoppen met benen trainen. En ik beleef steeds meer plezier aan squat :D.

Ook eindelijk nog eens PR op de MP , DB press + MP op eenzelfde training was idd iets teveel van het goede :).

Daarna op de fiets naar huis en thuisgekomen nog een goede 3km in een 15-tal minuten gelopen :). Knie zeurde ook een beetje maar al bij al viel het goed mee.

Ik ga ook voeding weer wat serieuzer nemen , in Gent al teveel frieten/broodjes/pita gegeten. Pita is vanaf nu enkel voor donderdag xD. Mijn ma heeft pasta met ei gemaakt voor morgen :). En nog wat boterhammetjes voor tussendoor.

Moet btw ook mijn lenigheid oefenen , voor mijn richting. Examen houdt onder andere in ( gymnastiek ) : Rekstok , oefenreeks. 5x optrekken :roflol: , 15 x pompen :roflol: . En dan nog mensen die dat niet kunnen :eek:.

En ook benen open , ellebogen op de grond en benen gestrekt + gestrekte benen ( toe ) en met alle vingertoppen op de grond. Dit 2de kan ik al bijna , enkel nog 10 sec volhouden. Het eerste wordt nog wat trainen :D.

Mensen keken weer raar toen ik 3 schuiven op elkaar legde, erop ging staan en dan met een gewicht in mijn handen :D , om lenigheid te oefenen :p.

Naja ik ben in een oppergoede bui , dat lopen ging echt zo goed , hoe kouder het wordt , hoe liever Jonas loopt :D.

Grtzzzzzzz

Heb jij nog een soort van schema of doe je iedere keer wat anders?
Snap niet echt waarom je op het laatst squats erbij pak?

4x60 MP, zeer sterk hoor! :thumbs:
Vanwaar de Squat op het einde? Om je UB extra aan te spreken met de stoffen die door het Squat vrijkomt? :p

Die MP's zijn lekker Bea!

Maar 5 keer optrekken is echt nog niet zo easy hoor voor de gemiddelde mens ;)

Goeie training.. gewoon een PR op de squat :D hoe doe je dat toch

Heb jij nog een soort van schema of doe je iedere keer wat anders?
Snap niet echt waarom je op het laatst squats erbij pak?

Soort split , borst , schouders en triceps en dan rug en biceps.

Tsjah omdat ik benen nog moest trainen :D. Hoor dat ook van velen , DL doe ik ook altijd als laatste. Ik hou het beste voor laatst zeg maar en dan ga ik daar helemaal kapot op , kan ik meestal goed slapen :). Ik zweet me ook altijd te pletter bij squat en dan zou ik al van in het begin doorweekt zijn :p.

4x60 MP, zeer sterk hoor! :thumbs:
Vanwaar de Squat op het einde? Om je UB extra aan te spreken met de stoffen die door het Squat vrijkomt? :p

Jij stelt wss voor om hem in het begin te doen?. Ik weet ook van die stoffen , maar UB loopt voor op LB dus imo is dat niet echt een probleem. En een beetje zoals eerder vermeld het zweetprobleem. Het is raar maar ik doe de zware compounds het liefst op het einde van een training , behalve bench dan :').

Die MP's zijn lekker Bea!

Maar 5 keer optrekken is echt nog niet zo easy hoor voor de gemiddelde mens ;)

Thx , maar wij zijn geen gemiddelde mensen he :D

Ook niet voor de superdikke mensen. (zoals mij :o)

Zolang je het maar doet , het is trouwens close grip optrekken met kneukelgreep.

Goeie training.. gewoon een PR op de squat :D hoe doe je dat toch

Misschien omdat benen nog niet zo sterk zijn , en er dus nog ruimte is voor vooruitgang :p.

Vandaag RUG en BICEPS :

RUG :

Wide grip Pull ups :

• 15*BW
  • 10*BW
  • 7*BW(wijdste greep) PR
  • 5*BW(wijdste greep)
  • 7*BW+5kg PR
  • 8*BW
Ging lekker :D.

Close grip pulldowns ( johnnie jackson pulleys) :

• 15*40
  • 13*50
  • 12*60 rep PR
  • 11*70 rep PR
Voel deze oefening echt het beste met high reps.

Lat pulldown :

• 15*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
BOR :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*100
Normaal niveau , heb al beter dagen gehad , wel geprobeerd om de uitvoering strikt te houden.

Deadlift :

• 10*60
  • 7*100
  • 5*130 PR
  • 2*150
  • 1*160 :D
Yesss , 160 is weer gelukt + PR op de 130. Verder kreeg ik weer het commentaar van iemand : ''zo zal je rug niet lang meegaan''. Met daarop mijn antwoord : ''da pijsde gij"" ( in het west vlaams , vrij vertaald : dat denk jij ). Altijd leuk mensen die het beter weten , maar nooit onderrug trainen. Echt geen zever bij mij in de gym zijn er buiten mezelf nog 2 gasten die deadliften. Ik hou van de gezelligheid maar het ''hardcore-lvl'' is soms echt ver te zoeken. Bij mijn 2*150 werd er weer door de micro geroepen : gelieve de gewichten voorzichtig neer te leggen...

BICEPS :

BB curls :

• 10*40 (WG)
  • 10*40 (Schouderbreedte grip)
  • 10*40 ( SG)
Lateral cable curls :

• 10*17
  • 10*20
  • 10*30
  • 7*40
Machine biceps curl ( nog snel ff die biceps killen , voelde ze wel al goed) :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50
Done

Comment : Best zware training , vooral deadlift vergt altijd serieus wat energie. Morgen weer lekker rustdag, wel wat lopen. En eens een beetje leren , vanavond in mijn bed ook maar eens de botten van het menselijk lichaam leren , tegen morgen :D.

Voor de rest , wel weer geirriteerd doro de commentaar op deadlift altijd. Maargoed **** it :D.

Vandaag ook serieuze spierpijn in de benen, hamstrings doen ook aardig pijn door de vele rekoefeningen.

Donderdag misschien eens beginnen met squat, en eens kijken hoe het de training beïnvloedt :).

Grtzz , en bedankt voor de reacties alweer :D

Laatst bewerkt:
Mooie Pullups en sterke Deadlift!
Ben blij om te zien dat ik je met 1 rep meer own op de 70kg Johnnie Pulldowns. :D

Heerlijke training Jonas! Die PR op de DL moet je wel een kick hebben gegeven!;)
Misschien val ik in de herhaling maar...zoveel respect voor dat optrekken van je...:o

Mooie Pullups en sterke Deadlift!
Ben blij om te zien dat ik je met 1 rep meer own op de 70kg Johnnie Pulldowns. :D

Haha , dat mocht je niet gezegd hebben :D, nu pak ik er de volgende keer zeker 2 meer :'). En thx maatje

Heerlijke training Jonas! Die PR op de DL moet je wel een kick hebben gegeven!;)
Misschien val ik in de herhaling maar...zoveel respect voor dat optrekken van je...:o

Mwah , als er hier iemand kan optrekken dan is het Miron T wel , kerel zit zichzelf op te trekken met 40kg aan extra gewicht , das gewoon ziek :').

Maar thx man. Die 5*130 voelde erg goed jah , en dan die 1*160 toch nog eens gelukt :). Alleen zette die ene kerel wel weer een domper op de feestvreugde, ik vraag me nu af of hij het had over mijn techniek of gewoon over de oefening. Ik hoop het 2de... Aangezien hij het zelf niet doet zal het wel het twede zijn :D

Dan maak je toch een keer een filmpje?

btw: Beukwood ik geloof ik de chinmaster van dit forum met BW + 60 kg ofzo :P

Dan maak je toch een keer een filmpje?

btw: Beukwood ik geloof ik de chinmaster van dit forum met BW + 60 kg ofzo :P

Damn , ik vraag me dan wel altijd af hoe wijd die chin ups zijn , maar is zowieso een machtig sterke prestatie.

Zou ik idd eens moeten doen , maar hoe doen jullie dat dan? Met je gsm en leg je die daar of vraag je iemand om te filmen( dat vind ik net zo raar)

Ik DL btw met belt , moet het imo gemakkelijker maken om de oefening juist uit te voeren , niet?

Terug
Naar boven