- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, jammer dat je naar je pa moest 

. En veel bewegingsvrijheid.
. En de gewichten voelen lichter aan dan in mijn gym , die gele, groene , blauw schijven. Het kan gewoon een gevoel zijn natuurlijk.
GEZELLIGHEID?!?! Dat hoort niet thuis in een gym, gewoon bikkelhard trainen, je bek dicht houden en doorgaan.
Mooie training trouwens en SP als in Shoulder Press.![]()
.Oh, DB press dus xD.
Bwa , het is toch leuker , veel van mijn maten trainen nu mee, en het geeft toch wat extra motivatie , even praten tijdens de rustpauzes etc...
En thx ='). Kga morgen misschien benen proberen trainen maar mijn knie doet nogal wat pijn , stomme hechtingen.
, maar vandaag wel
.
)
)
. Geschifte separatie tussen de borstspieren ook tijdens de oefening
/
ben trots 
.
, ben echt wel tevreden met de training , de knie zeurde wel tijdens het squaten maar ik kan niet zomaar stoppen met benen trainen. En ik beleef steeds meer plezier aan squat
.
.
. Knie zeurde ook een beetje maar al bij al viel het goed mee.
. En nog wat boterhammetjes voor tussendoor.
, 15 x pompen
. En dan nog mensen die dat niet kunnen
.
.
, om lenigheid te oefenen
.
.Die MP's zijn lekker Bea!
Maar 5 keer optrekken is echt nog niet zo easy hoor voor de gemiddelde mens![]()
)Heb jij nog een soort van schema of doe je iedere keer wat anders?
Snap niet echt waarom je op het laatst squats erbij pak?
. Hoor dat ook van velen , DL doe ik ook altijd als laatste. Ik hou het beste voor laatst zeg maar en dan ga ik daar helemaal kapot op , kan ik meestal goed slapen
. Ik zweet me ook altijd te pletter bij squat en dan zou ik al van in het begin doorweekt zijn
.4x60 MP, zeer sterk hoor!
Vanwaar de Squat op het einde? Om je UB extra aan te spreken met de stoffen die door het Squat vrijkomt?![]()
Die MP's zijn lekker Bea!
Maar 5 keer optrekken is echt nog niet zo easy hoor voor de gemiddelde mens![]()

Goeie training.. gewoon een PR op de squathoe doe je dat toch
.
.
.
.
.
Mooie Pullups en sterke Deadlift!
Ben blij om te zien dat ik je met 1 rep meer own op de 70kg Johnnie Pulldowns.![]()
, nu pak ik er de volgende keer zeker 2 meer :'). En thx maatjeHeerlijke training Jonas! Die PR op de DL moet je wel een kick hebben gegeven!
Misschien val ik in de herhaling maar...zoveel respect voor dat optrekken van je...![]()
. Alleen zette die ene kerel wel weer een domper op de feestvreugde, ik vraag me nu af of hij het had over mijn techniek of gewoon over de oefening. Ik hoop het 2de... Aangezien hij het zelf niet doet zal het wel het twede zijn 
Dan maak je toch een keer een filmpje?
btw: Beukwood ik geloof ik de chinmaster van dit forum met BW + 60 kg ofzo![]()