MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Before pics zijn niet nodig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Flat BP :

15*20
10*60
8*80
8*100
5*110
2*120

**niet mis**

Als je echt wilt vooruit gaan op kracht kan ik je een kleine tip geven.
Als je nu 10x100 drukt.
Probeer de volgende keer 10x102.5kg :)
De week erna doe je weer 10x102.5kg.

Als dit echt goed gaat, doe de week erna dan 10x105kg.

Zo ga je echt vooruit gaan. Ik heb het zo gedaan en ben tot 10x130 geraakt.
Onlangs heb ik m'n max dan nog es geprobeerd en dat is 1x150.
Het is echt wel een schema dat goed werkt, zeker de moeite waard :)

Vroeger trainde ik ook constant naar mijn maximum toe, maar het heeft bijna geen zin om telkens die 2x120 eruit te persen... ( om qua kracht vooruit te gaan toch )

• #2.224
Flat BP :

15*20
10*60
8*80
8*100
5*110
2*120

**niet mis**

Als je echt wilt vooruit gaan op kracht kan ik je een kleine tip geven.
Als je nu 10x100 drukt.
Probeer de volgende keer 10x102.5kg :)
De week erna doe je weer 10x102.5kg.

Als dit echt goed gaat, doe de week erna dan 10x105kg.

Zo ga je echt vooruit gaan. Ik heb het zo gedaan en ben tot 10x130 geraakt.
Onlangs heb ik m'n max dan nog es geprobeerd en dat is 1x150.
Het is echt wel een schema dat goed werkt, zeker de moeite waard :)

Vroeger trainde ik ook constant naar mijn maximum toe, maar het heeft bijna geen zin om telkens die 2x120 eruit te persen... ( om qua kracht vooruit te gaan toch )

Nice ,thx voor de tip!

Ziet er ook gewoon leuker uit dan 1RM's voor kracht :p ( doe die niet altijd even graag)

• #2.225
Ait, vanaf maandag weer beginnen loggen/trainen :p. Sinds donderdag gedaan met de examens, denk dat ik nu weer volledig nuchter ben... :'). Epic shit toch altijd achter die examens. Maar anyway we hebben het weer gehad, nu ff strikt tot achter mijn vakantiejob/gentse feesten ( de foto's worden dan ook getrokken ). Let's hit it :).

Laatst bewerkt:
  • #2.226
Zit trouwens te denken aan IF.. Heb nu weer afwisselend ochtend en middagshift voor 3 weken ( vakantiejob) en ben van plan van toch nog wat te cutten, of tenminste erg cleanbulken.

Stel dat ik rond 6-7u opsta dan heb ik dus 5-6 uren om mijn kcals binnen te krijgen + ik moet er nog bij trainen... Zal hem toch niet worden :(. Bij de ochtendshift is het een stuk gemakkelijker om IF te doen;

Jij zou toch maandag beginnen met loggen en trainen? :p

• #2.230
Ait, ga hier gewoon verder loggen.

Foto's staan erop, hier nog een collage :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga nog eens goed zoeken achter een rugpic :p, vond ze echt serieus tegenvallen. Normaal is rug een van mijn betere spiergroepen en ik zie het er echt niet op terugkomen :p.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 16:34 ----------

En 2 van rug , maar die vind ik dus echt tegenvallen :p.

2cy3bpc.jpg

BDB

En relax :

15646bk.jpg

Ait :'), voor de rest zien we wel. Heb 2 weken niet veel getrained ga er nu weer 2 weken invliegen.

Iedereen succes met de contest btw! Als ik ergens in het midden strand ben ik iig al tevreden :p.

Toch goed droog hoor, nu wat meer beef erop nog en niet te veel space om vp!

Bench je serieus 130kilo? Ziek dan! Dikke rug-biceps maat ;)

• #2.233
Toch goed droog hoor, nu wat meer beef erop nog en niet te veel space om vp!

Ik snap je mening maar mijn bf% is heilig voor me :p. Ben lang gewoon een klein dikkertje geweest en kan dus echt geen vet zien :o. Maar idd nog wat meer beef erop, tijd zat nog.

Ben ook meer van mening dat ik later nog altijd een massamonster kan worden. Nu geniet ik liever nog wat van het uitgaan en dergelijke :). Maar dat heb ik hier al meermaals gezegd :p.

Bench je serieus 130kilo? Ziek dan! Dikke rug-biceps maat ;)

Heb het 2x gebenched op mijn top. Maar bf% was dan ook wel rond de 12% :D

Nounou, maarliefst 12% :roflol:

Strepen op je borst zijn nice.

Vind die benenfoto en rugfoto juist wel erg nice, dan zat je misschien in de buurt van de 9 ;)

• #2.236
Nounou, maarliefst 12% :roflol:

Strepen op je borst zijn nice.

:o, scheelt wel nog serieus wat qua kracht iig die 12% of nu aan 9-10% , alhoewel ik nu al zeker terug aan 11 sta, vandaag ook weer redelijk vlot 8*100 gebenched dus ik kom weer in de buurt :D.

Vind die benenfoto en rugfoto juist wel erg nice, dan zat je misschien in de buurt van de 9 ;)

Thx Marky, maar minder definitie :p, ik heb waarschijnlijk iets teveel daarop gefocused. Vond dat het belangrijkste. Bij die rug en benenpic zie je minder definitie, het oogt gewoon massiever. Ga volgend jaar iig niet meer zo diep gaan denk ik. Of laden :p.

Goeie fysiek ;)

Vind zelf in mijn beoordeling hoe mooi de proporties ogen op nr. 1 staan.
Maar toch is definitie zeker belangrijk! Minder diep cutten was niet beter geweest dit was goed zo qua definitie. Gewoon volgend jaar iets meer algehele massa pakken en de proporties/vet% zo houden :)

• #2.240
Vind zelf in mijn beoordeling hoe mooi de proporties ogen op nr. 1 staan.
Maar toch is definitie zeker belangrijk! Minder diep cutten was niet beter geweest dit was goed zo qua definitie. Gewoon volgend jaar iets meer algehele massa pakken en de proporties/vet% zo houden :)

Ja blijkbaar :p, het is toch hetgene dat steeds terugkomt, meerf massa. Maar DBB is dan ook wel gefocused op massa :').

Terug
Naar boven