Klaver
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
, log verplaatst dus tijdelijk naar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f268/beas-contest-log-276971/

Flat BP :
15*20
10*60
8*80
8*100
5*110
2*120
**niet mis**
Als je echt wilt vooruit gaan op kracht kan ik je een kleine tip geven.
Als je nu 10x100 drukt.
Probeer de volgende keer 10x102.5kg
De week erna doe je weer 10x102.5kg.
Als dit echt goed gaat, doe de week erna dan 10x105kg.
Zo ga je echt vooruit gaan. Ik heb het zo gedaan en ben tot 10x130 geraakt.
Onlangs heb ik m'n max dan nog es geprobeerd en dat is 1x150.
Het is echt wel een schema dat goed werkt, zeker de moeite waard
Vroeger trainde ik ook constant naar mijn maximum toe, maar het heeft bijna geen zin om telkens die 2x120 eruit te persen... ( om qua kracht vooruit te gaan toch )
( doe die niet altijd even graag)
. Sinds donderdag gedaan met de examens, denk dat ik nu weer volledig nuchter ben... :'). Epic shit toch altijd achter die examens. Maar anyway we hebben het weer gehad, nu ff strikt tot achter mijn vakantiejob/gentse feesten ( de foto's worden dan ook getrokken ). Let's hit it
.
. Bij de ochtendshift is het een stuk gemakkelijker om IF te doen;Jij zou toch maandag beginnen met loggen en trainen?![]()

, vond ze echt serieus tegenvallen. Normaal is rug een van mijn betere spiergroepen en ik zie het er echt niet op terugkomen
.
.
.Toch goed droog hoor, nu wat meer beef erop nog en niet te veel space om vp!
. Ben lang gewoon een klein dikkertje geweest en kan dus echt geen vet zien
. Maar idd nog wat meer beef erop, tijd zat nog.
. Maar dat heb ik hier al meermaals gezegd
. Bench je serieus 130kilo? Ziek dan! Dikke rug-biceps maat![]()

Nounou, maarliefst 12%
Strepen op je borst zijn nice.
, scheelt wel nog serieus wat qua kracht iig die 12% of nu aan 9-10% , alhoewel ik nu al zeker terug aan 11 sta, vandaag ook weer redelijk vlot 8*100 gebenched dus ik kom weer in de buurt
.Vind die benenfoto en rugfoto juist wel erg nice, dan zat je misschien in de buurt van de 9![]()
, ik heb waarschijnlijk iets teveel daarop gefocused. Vond dat het belangrijkste. Bij die rug en benenpic zie je minder definitie, het oogt gewoon massiever. Ga volgend jaar iig niet meer zo diep gaan denk ik. Of laden
.Vind zelf in mijn beoordeling hoe mooi de proporties ogen op nr. 1 staan.
Maar toch is definitie zeker belangrijk! Minder diep cutten was niet beter geweest dit was goed zo qua definitie. Gewoon volgend jaar iets meer algehele massa pakken en de proporties/vet% zo houden![]()
, het is toch hetgene dat steeds terugkomt, meerf massa. Maar DBB is dan ook wel gefocused op massa :').