AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Damn , ik vraag me dan wel altijd af hoe wijd die chin ups zijn , maar is zowieso een machtig sterke prestatie.

Zou ik idd eens moeten doen , maar hoe doen jullie dat dan? Met je gsm en leg je die daar of vraag je iemand om te filmen( dat vind ik net zo raar)

Ik DL btw met belt , moet het imo gemakkelijker maken om de oefening juist uit te voeren , niet?
Ik heb 0,0 ervaring met het dragen van een belt, maar er wordt altijd gezegd dat je met een riem de druk in je buikholte beter onder controle kan houden..

Heb wel een filmpje in mijn log staan van mijn pullups. Ik pak 'em op de breedte waar ik het sterkst ben :rolleyes:

Gewoon je telefoon ergens tegenaan leggen, richten, filmen, en deadliften maar.. ;)

Chinups doe ik met smallgrip. :p
Damn machtig ja, BW+60kg... :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 0,0 ervaring met het dragen van een belt, maar er wordt altijd gezegd dat je met een riem de druk in je buikholte beter onder controle kan houden..

Heb wel een filmpje in mijn log staan van mijn pullups. Ik pak 'em op de breedte waar ik het sterkst ben :rolleyes:

Gewoon je telefoon ergens tegenaan leggen, richten, filmen, en deadliften maar.. ;)

Door een riem span je je buikspieren meer aan. En juist daardoor hou je je rug beter recht tijdens het liften , dacht ik :).

Van jouw ben ik zeker , je hebt al filmpjes gepost he :). Je bent een king in het chinnen imo :D. mijn pull ups zijn ook even ver , alleen de wijste grip pull ups zijn nog wijder.

Ga dat eens proberen met mijn gsm.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Chinups doe ik met smallgrip. :p
Damn machtig ja, BW+60kg... :p

Alle soorten chin ups zijn goed :). Alleen zijn de wide chin ups beter voor de lats denkik en de small grip chin ups beter voor de biceps :p.

Ziek gewoon :). Bij mij lukt het altijd goed met BW maar eenmaal i kgewicht toevoeg wordt het een heel stuk moeilijker :(.

Sterk Jonas, ik verwacht ook niks anders!

lekkere training zo gozer.
congratz met je PR !

Sterk Jonas, ik verwacht ook niks anders!

lekkere training zo gozer.
congratz met je PR !

Thx guys :D.

Heb trouwens nog een foto van toen ik van 85kg bij 1m70 ben vermagerd naar 73kg bij 1m85 :). Met al wat lichte KT erbij maar iig niet veel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was dan na 8 maand :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Later nog eens een deftige foto van nu erbij steken :).

Db press ftw?

Okidoki , BORST , SCHOUDERS en TRICEPS

SCHOUDERS :

DB press :

• 15*17
  • 8*22
  • 8*26
  • 8*30 ( vanaf hier krijg ik ze helaas niet alleen naar omhoog)
  • 6*34 PR?
  • 5*36 PRR
  • 1*38 PR , toch raar 2kg erbij en meteen 4hh minder , damn wat voelde dat zwaar.
DB side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*10
  • 10*13
Bent Over Rear Deltoid Raises :

• 10*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Wou eens een nieuwe oefening voor achterkant schouders , Nico kwam met dit idee :) Leuke oefening!

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*50
  • 9*70
  • 7*90
  • 3*100+1*100 met erg lichte hulp , volgende keer pak ik hem!
Machine fly's :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 7*105
Cable crossovers :

• 10*17
  • 10*30
  • 8*40
  • 6*50 PR
Damn wat een superoefening , je ziet echt alle strepen lopen bij binnenkant borst( ja bestaat niet , maar je weet wat ik bedoel!)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 8*40
Ging lekker ,geen PR denk ik heb al een keer 10*40 gedaan :(

Rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60 PR

Comment : Tevreden! Schouders gaan echt altijd super als ik ze eerst doe. Borst lijdt hier wel een beetje onder , maar dat valt al bij al goed mee. Heb gewoon het gevoel dat de BP ''zwaarder" is. De crossover ging dan wel weer super. Ook triceps gingen lekker :). Toch jammer van de 38 ik had gehoopt op een 3tal x , 1x is een beetje flauw :(. Ook raar dat ik ze vanaf 30 niet meer zelfstandig naar omhoog krijg , meestal helpt er dan een maat met 1 dumbbell en dan doe ik de andere. Silvano heeft vandaag ook eens geholpen. Die kerel heeft echt een prachtfysiek , wss wel aan de AAS maar damn who cares , zo zou ik er ook willen bijlopen :p

Grtzz

Btw morgen ga ik eens beginnen met squat , hoop dat 1 van mijn maten eens echt hardcore wil meedoen , maar ik kan alleen op Nico komen die squat... dus wss wordt het weer een lonely squat trainen :( en rug natuurlijk.

Okidoki , BORST , SCHOUDERS en TRICEPS

SCHOUDERS :

DB press :

• 15*17
  • 8*22
  • 8*26
  • 8*30 ( vanaf hier krijg ik ze helaas niet alleen naar omhoog)
  • 6*34 PR?
  • 5*36 PRR
  • 1*38 PR , toch raar 2kg erbij en meteen 4hh minder , damn wat voelde dat zwaar.
DB side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*10
  • 10*13
Bent Over Rear Deltoid Raises :

• 10*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Wou eens een nieuwe oefening voor achterkant schouders , Nico kwam met dit idee :) Leuke oefening!

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*50
  • 9*70
  • 7*90
  • 3*100+1*100 met erg lichte hulp , volgende keer pak ik hem!
Machine fly's :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 7*105
Cable crossovers :

• 10*17
  • 10*30
  • 8*40
  • 6*50 PR
Damn wat een superoefening , je ziet echt alle strepen lopen bij binnenkant borst( ja bestaat niet , maar je weet wat ik bedoel!)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 8*40
Ging lekker ,geen PR denk ik heb al een keer 10*40 gedaan :(

Rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60 PR

Comment : Tevreden! Schouders gaan echt altijd super als ik ze eerst doe. Borst lijdt hier wel een beetje onder , maar dat valt al bij al goed mee. Heb gewoon het gevoel dat de BP ''zwaarder" is. De crossover ging dan wel weer super. Ook triceps gingen lekker :). Toch jammer van de 38 ik had gehoopt op een 3tal x , 1x is een beetje flauw :(. Ook raar dat ik ze vanaf 30 niet meer zelfstandig naar omhoog krijg , meestal helpt er dan een maat met 1 dumbbell en dan doe ik de andere. Silvano heeft vandaag ook eens geholpen. Die kerel heeft echt een prachtfysiek , wss wel aan de AAS maar damn who cares , zo zou ik er ook willen bijlopen :p

Grtzz

Btw morgen ga ik eens beginnen met squat , hoop dat 1 van mijn maten eens echt hardcore wil meedoen , maar ik kan alleen op Nico komen die squat... dus wss wordt het weer een lonely squat trainen :( en rug natuurlijk.

Bruute training haah die silvano loopt er idd erg bruut en droog bij maarja wat wil je hehe :D We moeten eens een benenworkout samen nemen tja ik kan et wel eens fixen next week de donderdag fzo? :P

Bruute training haah die silvano loopt er idd erg bruut en droog bij maarja wat wil je hehe :D We moeten eens een benenworkout samen nemen tja ik kan et wel eens fixen next week de donderdag fzo? :P

Thx bro. Ja echt ziek gewoon. Mooiste fysiek die er rondloopt in oxygen. Alhoewel die buschauffeur ook niet mis is , alleen heeft die dan net iets teveel massa ( hier kan ik kritiek op krijgen maar :fuu:).

Sgoed voor mij :), zeg dan het uur maar. Kga morgen wel gewoon alleen squaten, echt zonde dat er zo weinig mensen squaten :'(. Veel plezier in Amsterdam btw :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed fysiek je borst ziet er al goed vol uit en schouder ook wat ik hiervan kan zien!
De rest kan ik niet over oordelen maar 10kg erbij rond hetzelfde vetpercentage is nice!
Ga zo door!

Goed fysiek je borst ziet er al goed vol uit en schouder ook wat ik hiervan kan zien!
De rest kan ik niet over oordelen maar 10kg erbij rond hetzelfde vetpercentage is nice!
Ga zo door!

Die foto is van euhm makkelijk 10maand geleden :P. Er is nu al nog wat massa bij :). En vooral veel kracht ook. Moet echt nog eens een goede pic trekken van hoe ik er nu bijsta.

Heb helaas net zoals MironT nogal brede heupen :(. Beetje brede taille ook wel. In zijaanzicht valt het zeer goed mee , taille is eigenlijk redelijk dun in zijaanzicht maar dus wel breed van voor :(.

Die pic was na 8mnd training :), zit ondertussen aan 1.5jr denk ik. Bf ligt zowieso niet veel hoger dan daar. Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik blokjuhhs kan zien als ik ze aanspan, is voor mij de indicatie dat bf% niet te hoog is.

brute training idd, harde presses man!

1x38 lol? :roflol:
Wel mooie training man!

Flinke db press Jonas nice! Schouders ftw:D

Wat is er met een brede heupen? Je progressie is goed te zien, ziet er ook goed uit, en denk als je zo doorgaat dat dat juist wel mooi is in verhouding! Vind het zelf persoonlijk niet zo mooi een gigabrede man en dan zo'n dun smal tailletje met heupie en dan weer van die giga benen... maar is misschien kwestie van smaak.
Hoest verder?

Flinke db press Jonas nice! Schouders ftw:D

Schouders ftw idd! Zowieso een van mijn lievelingsspiergroepen :D

Die komen vandaag aan bod :). Benen mogen idd niet vergeten worden, vandaag eens goed squaten.

1x38 lol? :roflol:
Wel mooie training man!

Tjah ik kon het maar proberen :p, 5*36 ging en toen ik 5*34 deed ben ik overgegaan naar 36 en die ging 3* , dus mijn redenering was die 38 zal wel 3x lukken.. Guess not :(. Thxç

Wat is er met een brede heupen? Je progressie is goed te zien, ziet er ook goed uit, en denk als je zo doorgaat dat dat juist wel mooi is in verhouding! Vind het zelf persoonlijk niet zo mooi een gigabrede man en dan zo'n dun smal tailletje met heupie en dan weer van die giga benen... maar is misschien kwestie van smaak.
Hoest verder?

Het is een questie van smaak , ik zit er zowieso mee en kan er niet veel aan veranderen. Zolang de omtrek maar niet te groot wordt :D. Ik zit er niet echt mee hoor , brede heupen en taille hebben dan weer het voordeel dat de core wel goed stevig is.

Alles goed , mijn studie is echt wel chill :D. Komt nog moeilijker maar moet nu maar 5 halve dagen naar school :p. Vanochtend gewogen : 84.7kg bij 1m85. Ik denk nog een kleine bulk tot aan de 87 en dan weer goed op de voeding letten en cutten tot 82-83 :). Dat werkt het beste voor mij, als dat dan lukt ben ik een heel tevreden man :D. Ben ook weer goed aan het lopen btw ( 3x pw) als ik bulk, nu even een bulk , dan gooi ik er altijd veel cardio bij. Daardoor dat het bij mij ook een tijdje duurt vooraleer ik aan die 87 zal zitten, maar eenmaal daar hoef ik er dan minder vet af te trainen :D.

Misschien vandaag nog eens pics schieten , ben wel altijd onzeker over mij fysiek dus misschien dat wat positieve of negatieve comment mij goed zal doen :o.

Grtzz

( he btw wel nog een leuk compliment gehad van een vrouw , njah compliment : Zat ernaast in bio en ze vroeg plotseling aan mij ( kzit er ook bij voor lo) : '' hoe komt het dat jij zo breed bent , wat doe je wel van sport? '' Ik had meteen iets van : Ik ben helemaal niet breed, maargoed was wel leuk om te horen :P.)

harde training kerel :D
goed bezig.

harde training kerel :D
goed bezig.

Thx :D

Heb btw wat pics geschoten , als mijn zus thuiskomt ga ik dr vragen de achterkant ook eens te schieten. Lichtinval is redelijk goed, er is 1 licht in de gym waar je echt alle definitie in kan zien, thuis heb ik helaas geen zo'n licht :(.

Maargoed pics komen nog , alleen nog ff wachten op die rug. Zou toch graag eens een goeie rugpic hebben.

Terug
Naar boven