- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen zal ik het niet halen om in oxygen te trainen kheb extra wiskunde tot 7u .Sorry
, wiskunde
, nee maar heb toch gesquat , kmoet mezelf echt dwingen maar was achteraf wel weer blij dat ik het gedaan had 
Beginnen met die deadlift en squat, zal al een pak verschillen. Hoelang duren die trainingen trouwens?
Sterke kerel ben je wel, 160 trekken is nice.
.
.
)
. Ook T-bar row was weer eens leuk.
Damn , dan lijkt het zo weinigBij T-bar hoor je niet de bar mee te rekenen met het gewicht..
Lekkere training maar wat een superdude einde.![]()
.Damn , dan lijkt het zo weinig.
Tsjah , Je bent een bodybuilder of niet he xD, toch nog ff die biceps laten branden jwz!

, moet wel nog eens kijken op het internet voor een dip-belt 

.
, en benen moesten eens goed kapot.
, vanmiddag lekker veel pasta gegeten met kippewit en kaas
. Voelde me super. Alles ging ook goed , alleen nog altidj wat stagnatie bij de flat BP , maar de crossovers gaan vooruit en bovenkant borst wordt beter. Ik maak me er geen zorgen over er komt vast welw eer verbetering 
2 dezelfde presses in 1 training voluit vind ik risky, moet je echt mee oppassen. Ik doe nu ook Flat/Incline in 1 training en ben echt huiverig voor een schouderblessure.
.
)Zijn niet echt dezelfde presses he , is gewoon opbouwen met DB press en dan met wat meer gewicht de BP.
Moest ik nu eerst tot 40kg db pressen en dan weer van 20kg tot 100 benchen dan heb je idd wel gelijk. Maar nu was het eigenlijk gewoon een vervolg zeg maar.
Omdat ik niet graag hoog ga met losse dumbbells , heb je al snel 2 man voor nodig etc , BP is veel handiger daarvoor. (+ hij was bezet)

Ik zou het dan gewoon bij DB Press houden, maar dat kan je zelf beter inschatten he.![]()
.18 jaar? Damn ik vind je sterk bro en met toewijding zit het ook helemaal goed hier!
keep up the good work![]()

dit allemaal in 1 training? damn dat je de energie en kracht hebt om deze gewichten achter elkaar neer te zetten, very nice!
, als ik eenmaal bezig ben kan ik blijven gaan. Toen ik FB deed was het nog erger
. Maargoed 3 sets borst , 3 sets schouders , 2 triceps en 2 benen. Benen moesten zowieso gisteren er nog bij omdat ik vandaag Deadlift en squat + deadlift is teveel van het goede op 1 training
.
, heb wel geen riem , kwijt
maar denk dat een maat van me wel een meebrengt
.