Je zou wel zwaarder DB press kunnen doen met spotter...
Handig dat je die sterke genen hebt overgenomen, en dat je er iets mee doet! Zat mensen die in aanleg een goede fysiek hebben en er niets mee doen, of zich lekker volgieten

Heb je je progressie van anderhalf jaar en nu ook in foto?
Heb het altijd leuk gevonden om sterk te zijn , het nadeel was dat ik ook dik was xD, krachttraining was iig gewoon mijn ding en dat is het nog altijd.
Yup bij post je foto's , zal straks ff linkje zoeken. Heb er alleen geen van toen ik nog dik was. Ben ff aan het zoeken , zal nog wat vroegere pics zoeken , en de rest bekijk je dan maar ind dat topic he xD.
Oudste foto's die ik kan terugvinden :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De oudste by far , op andere pc staan er wss nog oudere , zal nog eens zoeken :'). Hier nog redelijk mollig toch. Maar iig al minder dan vroeger.
En dit was dan in het begin van de krachttraining :
[Afbeelding niet meer beschikbaar] , weet niet of dit voor of na het hardlopen is.
De 1ste pic hier
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/progressiepics-huidige-pics-222688/ , is eigenlijk van toen ik moest beginnen. Na het hardlopen. Beginfysiek dus
Maar nu ff mijn training posten

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------
SCHOUDERS , BORST , TRICEPS.
SCHOUDERS :
Shoulder DB Press :
- 10*20
- 8*24
- 7*28
- 6*32
- 6*36 PR
- 4*38 PR

, naice , alleen volgens Nico weer niet strikt

Omdat het bankje niet volledig recht staat.. wat ik idd moet toegeven. Maar iig boven de 45° is schouders toch? Hij staat idd net niet verticaal maargoed. Soms liever wat meer gewicht en minder strict

.
Side raises :
- 15*5
- 10*7
- 10*9
- 10*11
- 10*13
Reverse fly machine :
Rear cable fly's :
BORST :
Flat BP :
- 20*20
- 10*60
- 5*80
- 5*90
- 4*100
Machine fly's :
- 15*30
- 10*50
- 9*70
- 7*90
- 5*105
Cable crossovers : (gewicht per kant)
- 10*20
- 10*30
- 9*40 PR
- 5*50
- 4*60 PR
TRICEPS :
Double handed triceps extension :
CGBP :
Wou stoppen maar Zandy zat nog wat te pushdownen , samen met hem gedaan , weet de gewichten helaas niet , gewoon tot fail

.
Comment : Me is happy

, schouders gingen weer super. Borst was ook wel goed , toch nog eens de 4de x 100

. Voor de rest morgen benen eens goed aanpakken, DL is gedaan en een rugtraining zonder DL duurt niet zo heel lang , vooral optrekken en BOR , beetje pulleys en dan benen + buik

en biceps.
Ben wel moe
GRtzzz