Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
hoe lang train je al?

geen zin om me in je logje in te lezen, het is al best lang, maar ik wil het wel volgen vanaf nu.

Beetje moeilijk te zeggen, laten we zeggen op zijn max 1.5jr. En in de gym is het rond Februari 1jr. Heb eerst nog wat thuis getrained met bankje wat gewichten. Ging redelijk maar rug wou iig niet mee. En trainde ook nog niet zoals het moest.

Eenmaal in de gym is het echte knallen begonnen :). En dat is zo'n 9 maand. Ik reken het liefst met die tijd.

dan heb je zeker niet te klagen over je stats, ik train maar 2 maanden minder, en ben toch een heel stuk zwakker;)

dan heb je zeker niet te klagen over je stats, ik train maar 2 maanden minder, en ben toch een heel stuk zwakker;)

Qua kracht zat het altijd wel al goed. Of toch redelijk , heb idd niet te klagen over trainingsperiode ivm kracht. Maar je moet wel weten dat ik vroeger nogal mollig was maar had toen ook al kracht , ook al af en toe op jonge leeftijd meegeweest bij mijn pa op de werf , op 14-15 jaar hele dag metserdiener was hard werk. En toen afgevallen + groeispurt en sindsdien beginnen trainen.

En het zit ook in de familie , pa is een werkpaard , nonkel van hetzelfde alleen nog sterker dan mijn pa. Mijn ene opa was slager , ook macht als geen ander. Mijn andere opa is 1.95 en weegt er 130 :P, ook wel een beest imo. Andere nonkel is ook zo'n beest :P , heb maar een paar nonkels die geen beesten zijn en dat zijn dan aangetrouwde :'). Dus het zit wel een beetje in de genen.

Dus toen ik begon te trainen ging het wel aardig vooruit , zeker toen ik in de fitniss ging + goede oefeningen en goede voeding. Toch in vergelijking met een andere maat van me die al langer traint maar nog altidj redelijk ecto is :P , wel chille gast :D

Niet om op te scheppen fso :'), maar het zit toch een klein beetje in de familie.

what the **** is een nonkel

stevige rugtraining hier neergezet
hard volume ook
netjes sterke man uit belgie
kan ook niet anders met zoveel sterke ooms

:fuu: Tell me about it. Meeste zijn wel gezegend met veel kracht. :p
Zal vast iets tussen belgen en nederlanders zijn, de ene krijgt meer hersens de andere meer kracht. :p (:fuu: ben geen van beide, double :fuu:)
whehehe :d Zal is kijken of ik nog een beetje met karma kan strooien, op deze mooie avond :D

Idd een oom, had er niet bij stilgestaan dat ze dat in NL niet zeggen :(

stevige rugtraining hier neergezet
hard volume ook
netjes sterke man uit belgie
kan ook niet anders met zoveel sterke ooms

Thx man! Hehe , ze zijn wel langs geen kanten BB'ers, gewoon werkmensen zeg maar :D
:fuu: Tell me about it. Meeste zijn wel gezegend met veel kracht. :p
Zal vast iets tussen belgen en nederlanders zijn, de ene krijgt meer hersens de andere meer kracht. :p (:fuu: ben geen van beide, double :fuu:)

:roflol: :aai:

Het komt wel goed met jouw :D

nonkel is wel degelijk bekend hier
in brabant word het ook wel eens gezegd

komop...

kennen jullie zelfs het woord 'nonkel' niet?:D

Je zou wel zwaarder DB press kunnen doen met spotter...
Handig dat je die sterke genen hebt overgenomen, en dat je er iets mee doet! Zat mensen die in aanleg een goede fysiek hebben en er niets mee doen, of zich lekker volgieten :p
Heb je je progressie van anderhalf jaar en nu ook in foto?

Je zou wel zwaarder DB press kunnen doen met spotter...
Handig dat je die sterke genen hebt overgenomen, en dat je er iets mee doet! Zat mensen die in aanleg een goede fysiek hebben en er niets mee doen, of zich lekker volgieten :p
Heb je je progressie van anderhalf jaar en nu ook in foto?

Heb het altijd leuk gevonden om sterk te zijn , het nadeel was dat ik ook dik was xD, krachttraining was iig gewoon mijn ding en dat is het nog altijd.

Yup bij post je foto's , zal straks ff linkje zoeken. Heb er alleen geen van toen ik nog dik was. Ben ff aan het zoeken , zal nog wat vroegere pics zoeken , en de rest bekijk je dan maar ind dat topic he xD.

Oudste foto's die ik kan terugvinden :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De oudste by far , op andere pc staan er wss nog oudere , zal nog eens zoeken :'). Hier nog redelijk mollig toch. Maar iig al minder dan vroeger.

En dit was dan in het begin van de krachttraining :

[Afbeelding niet meer beschikbaar] , weet niet of dit voor of na het hardlopen is.

De 1ste pic hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/progressiepics-huidige-pics-222688/ , is eigenlijk van toen ik moest beginnen. Na het hardlopen. Beginfysiek dus :)

Maar nu ff mijn training posten :D

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

SCHOUDERS , BORST , TRICEPS.

SCHOUDERS :

Shoulder DB Press :

• 10*20
  • 8*24
  • 7*28
  • 6*32
  • 6*36 PR
  • 4*38 PR
:D , naice , alleen volgens Nico weer niet strikt :( Omdat het bankje niet volledig recht staat.. wat ik idd moet toegeven. Maar iig boven de 45° is schouders toch? Hij staat idd net niet verticaal maargoed. Soms liever wat meer gewicht en minder strict :P.

Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Reverse fly machine :

• 10*15
  • 10*30
  • 7*40
  • 5*50
Rear cable fly's :

• 10*15
  • 7*20

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 4*100
Machine fly's :

• 15*30
  • 10*50
  • 9*70
  • 7*90
  • 5*105
Cable crossovers : (gewicht per kant)

• 10*20
  • 10*30
  • 9*40 PR
  • 5*50
  • 4*60 PR

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 6*40
CGBP :

• 10*50
  • 10*60
  • 7*70
Wou stoppen maar Zandy zat nog wat te pushdownen , samen met hem gedaan , weet de gewichten helaas niet , gewoon tot fail :D.

Comment : Me is happy :D, schouders gingen weer super. Borst was ook wel goed , toch nog eens de 4de x 100 :). Voor de rest morgen benen eens goed aanpakken, DL is gedaan en een rugtraining zonder DL duurt niet zo heel lang , vooral optrekken en BOR , beetje pulleys en dan benen + buik :) en biceps.

Ben wel moe :p

GRtzzz

die shoulder presses zijn echt ziek, najs man

4x38 dumbbells shoulder press sorry bro je kan mij veel wijsmaken maar dit niet!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed gewerkt beest.. gaat lekker met je!

Je doet met rugleuning dus, dat bankje voor de dumbbell presses?

Terug
Naar boven