Sasquatch
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Je hebt er een paar lekkere trainingen uitgepoept! Keep it up.![]()

Netjes Jonas, probeer anders eens een andere opbouw met benchen.
Miss wat meer setjes met 90 ofzo, hielp bij mij wel.
.
rond 5-7 u )
)

. Chocomelk voor tijdens en na de training gedronken. Weet niet of het daaraan lag maar voelde me weer super! Weer wel wat
met de bicepsoefeningen. Maar heb iig het gevoel dat mijn biceps wat vermindert zijn in massa en triceps wat toegenomen dus moet even wat meer focussen op de biceps.
, alleen focked up dat zoveel mensen altijd raar kijken als ik DL't . Ik moet wel toegeven dat het er raar moet uit zien , kereltje als ik legt daar even 165kg op de grond , handen vol met magnesium en dan wat rare smoelen trekken en dat gewicht van de grond trekken
.Naja dikke /care.Het valt me vooral op dat je verdomd sterke schouders hebt man! Nice die dumbbell shoulder presses... Even hoog als je dumbbell bench press zelf. Die MP ook lekker, ik ga dit volgen...
. Standing MP is helaas wat lager(4*60) maar sitting MP press komt overeen met de DB press ,komt vooral door de rugsteun.
, had geen riem , riem maakt dus eigenlijk niet veel uit. Vind het vooral bij squat wel goed helpen.
Maar heel etjes. Link naar mijn log ==> http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/lightweight-buddy-222494/ Zo moet je er komen!RUG en BICEPS!! ( alles in de volgorde , was gvd druk dus soms rare combo's , stomme week van de fitniss , kan je ff komen trainen voor 1 euro , als dr hier btw beesten zijn , oxygen waregem , 1 euro heel de week , ik ben er op donderdag en vrijdagrond 5-7 u )
DL! : ( pull up was bezet)
Damn wat ging dat lekker , techniek zat ook dik in orde. Volgende week gaan we voor de 170
- 10*60
- 5*100 easy
- 5*130 gaat goed
- 3*150 heavy maar ging vlot
- 1*165 PRR
Close grip pulldown :
Lekker volume
- 15*30
- 15*40
- 15*50
- 15*60
- 15*70
Wide grip pull ups :
Tsjah DL laat zich hier wel merken imo.
- 10*BW
- 7*BW (wijdste grip )
- 6*BW+10kg
- 4*BW+15kg
- 2*BW+20 kg
- 8*BW ( helemaal op het einde van de training)
Underhand grip BOR :
Vind dit imo beter aanvoelen dan de bovenhandse BOR en imo nog een stukje lastiger ook , ging wel super.
- 10*40
- 10*60
- 7*80
- 5*90
- 3*100
Wide grip Lat pulldown :
- 15*40
- 10*60
- 7*80
- 5*90
BICEPS :
Barbell curls ( wide grip , schouderbreedte grip en small grip ) :
Echt een superoefening imo.
- 10*40
- 10*40
- 9*40
Hammer curls : ( hh per arm)
Wrist curls :
- 10*15
- 8*18 , te harde pomp in onderarm moest ff pauze nemen
- 9*22
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb echt altijd een pomp in mijn onderarmen na hammercurls + wrist curls.
- 20*33
- 20*33
- 20*33
Machine curls ( wel korte rom , iig meer focus op biceps en minder op onderarm) :
Dumbbell shrugs :
- 14*20
- 10*40
- 10*50
- 7*60
- 3*70
Ben geen fan van shrugs , vind het maar een k*toefening en traps pak je iig mee bij veel oefeningen.
- 10*40
Comment : Chocomelk ruled! Haha. Chocomelk voor tijdens en na de training gedronken. Weet niet of het daaraan lag maar voelde me weer super! Weer wel wat
met de bicepsoefeningen. Maar heb iig het gevoel dat mijn biceps wat vermindert zijn in massa en triceps wat toegenomen dus moet even wat meer focussen op de biceps.
Verder gewoon superblij met DL PR, alleen focked up dat zoveel mensen altijd raar kijken als ik DL't . Ik moet wel toegeven dat het er raar moet uit zien , kereltje als ik legt daar even 165kg op de grond , handen vol met magnesium en dan wat rare smoelen trekken en dat gewicht van de grond trekken
.Naja dikke /care.
Morgen ook weer eens goed lopen de 2km proberen in 9min te lopen , en zo verder afbouwen naar een 7.30 , moet lukken.
Grtzzzz

Ok, zag bij je laatste trainingen op zowel de dumbbell shoulder press als dumbbell bench press de 5x36 als topset staan, vandaarMaar heel etjes. Link naar mijn log ==> http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/lightweight-buddy-222494/ Zo moet je er komen!
. Ga het wel eens testen als er genoeg helpers zijn. DB press vind ik imo echt niet slecht , gewoon onhandig vooral als je hoog gaat vind ik het nogal irritant. BP is veel handiger op dat vlak.LEkker bezig tja ik ben 3dagen out geweest buikgriep morgen knal ik ook weer.
Chocomelk ftw ik drink et soms tijdens trainen en ja ik heb riem maar gebruik ze niet altijd![]()
, Florian heeft ook griep. Alles er weer uitgekotst?
. En het werkt echt wel nice!
Laten liggen in oxygen en ze is foetsie, mar ik kan wel goed zien wie ze geript heeft , de lus is eraf omdat ik eens wou optrekken en daar dan 20kg heb aangehangen
. Achjah DL gaat zonder , alleen squat doe ik toch liever met mrgoed..Ik ben ook niet echt fan van de dumbbell bench... Maja, oefening baart kunst. Ben benieuwd naar je max daarop, zoek hem maar es op! Tot hoever gaan jullie dumbbells?5*36 zou niet echt goed zijn als max bij db press. Ga het wel eens testen als er genoeg helpers zijn. DB press vind ik imo echt niet slecht , gewoon onhandig vooral als je hoog gaat vind ik het nogal irritant. BP is veel handiger op dat vlak.
..
Ik ben ook niet echt fan van de dumbbell bench... Maja, oefening baart kunst. Ben benieuwd naar je max daarop, zoek hem maar es op! Tot hoever gaan jullie dumbbells?
. Die 44 zou me wel moeten lukken. Ga er es een keertje voor gaan , als ik samen train met een goede maat en dan nog 1 iemand extra, dan kunnen ze aangeven en kunnen we eens lekker maxen
.Gefeliciteerd broeder met je 165 PR op de DEADLIFT --Netjes![]()
Congrats
Is toch alleen maar roffff als je daar eventjes 165 kilo van de grond takelt!

. Vond dit wel een erg goede opbouw om tot max te gaan. Ik voelde ook dat er wss nog meer in zat , dus nu weer lekker weekje rust , goed eten en volgende week moet de 170 eraan.Indrukwekkende gewichten al, alleen squats komen wat achter zo te zien.
Hoelang duurt een training gemiddeld bij jou?
Proficiat met de dl pr![]()
. Vooral squat dan , legpress etc gaan altijd een stuk beter. Squat is ook gewoon een moeilijke oefening. Maar ik merk wel vooruitgang. Vrijdag nog eens de training beginnen met squat en nog eens goed voluit gaan. Ik doe mijn best, maar het vergt tijd
.