Sasquatch
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4x38 dumbbells shoulder press sorry bro je kan mij veel wijsmaken maar dit niet!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goed gewerkt beest.. gaat lekker met je!
Je doet met rugleuning dus, dat bankje voor de dumbbell presses?
Knappe training Jonas, ik doe de db seated press wel rechter.
Bankje 1klik naar achter zeg maar. Maar who cares, 4*38 is vet!

. Of vragen aan Nico xD
, jij wordt anders ook aardig sterk!Ik verbaas me er echt over hoe sterk iedereen wordt, hehe. We zijn goed bezig mannen![]()
. Wat ik ook veruit het leukst vindt
.
, maar als ik dan naar BBing filmpjes kijk doen ze het iig allemaal zo...
, was daar eigenlijk altijd het fierst op mrjah... 
. Ik zou bij de 4x 100 BP wel eens een beetje durven archen , dat wel xDBoeiend of je cheat. Als je maar groeit. Ik denk dat iedereen wel op de laatste reps een beetje aan het smijten is op sommige oefeningen. De een wat meer dan de ander, maar dat boeit niet. Uiteindelijk gaat het in deze sectie om massa, en kracht is leuk meegenomen...
. Ben tevreden met mijn fysiek , nuja het kan altjid beter , droger , meer massa etc . Maar we hebben tijd en eigenlijk moeten we gewoon doen wat voor ons het best werkt. En ik heb altijd het meest vooruitgang gekend met meer kracht.4*38 is wel zeeeer sterk ze ! Gij traint in Waregem zeker?
, jij? En thx!Calypso in Deinze. Klein, weinig volk (+++), dumbbells wel maar tot 28 kg (dus bijna aan mijn max daar) Kmoet met de fiets gaan dus veel verder dan Deinze kan ik helaas niet![]()
. Hebben ze niet veel gyms in Deinze?
.De enige 2 die ik weet zijn Calypso en the fitness house, maar daar is het (naar horen zeggen) altijd wachten voor te benchen enzo.
Jip, tuurlijk trancefusion... 'k zal het u weten te zeggen hoe dat was![]()
.

'K ga nog eventjes wachten voor te veranderen tot de dumbbells echt te laag zijn. Dan zal ik idd naar gent ofzo moeten gaan, of naar De Pinte, is wel veel langer fietsen... Trein is helaas geen optie omdat er in mijn dorpje (Leerne) geen station voor handen is
Vriendin gewoon overtuigen hé, tonen wie de broek draagt in de relatie![]()
, morgen nog maar eens vragen. Mjah ben nu weer ff aan het afkicken zeg maar. Heb paar zware weken achter de rug
en sinds ik weer gemindert ben zet ik weer PR's
. En fietsen naar het station en dan de trein? is wel klote voor je man. Hoe oud ben je nu? Tegen dat jij in Gent zit , zit ik misschien op kot. Als ik erdoor ben in 1x.
.waarom zou die dumbbell shoulder press niet kunnen?
bij ons in de gym zijn er gasten die nog nooit van het woord 'eiwitten' of 'onderhoud' gehoord hebben, en die na een jaar 32 kg dumbbells shoulder presses...
in ieder geval erg nice Bear!
, ik zeg er wel bij dat het idd niet 100% strikt is ivm mijn bankje maargoed , ben wel zeker dat ik er niets anders mee train dan schouders. Maat van me drukt wel 40-44kg 10x. Beest tot en met , wel stuk hoger bf% , mjah kerel heeft macht als geen ander. Drukt ook 130 , deadlift nooit en heeft vorige week meteen ff 180 gedaan
I got ownd
. Maar mijn fysiek is wel netter
. Hij is ook nog maar 18-19 , traint wel al iets langer , gok 2jr.
)
)
)
.
. Squat ging goed, ga benen serieus goed voelen morgen
. Denk dat die one arm dumbbell rows zeker ook nog eens goed waren ter afwisseling. Nu dus een rustig herstelweekendje
met wat cardio.
. En mss beetje beginnen leren
.Ik kan het alleen maar volledig met je eens zijn. Ben tevreden met mijn fysiek , nuja het kan altjid beter , droger , meer massa etc . Maar we hebben tijd en eigenlijk moeten we gewoon doen wat voor ons het best werkt. En ik heb altijd het meest vooruitgang gekend met meer kracht.