AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Knappe training Jonas, ik doe de db seated press wel rechter.
Bankje 1klik naar achter zeg maar. Maar who cares, 4*38 is vet!

• Topic Starter Topic Starter
4x38 dumbbells shoulder press sorry bro je kan mij veel wijsmaken maar dit niet!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed gewerkt beest.. gaat lekker met je!

Haha , toch is het zo :'), maar kheb de manier wel uitgelegd, met rugleuning idd.

Je doet met rugleuning dus, dat bankje voor de dumbbell presses?

Yup, zal ook wel daardoor zijn dat ze zo hoog lukken , staande MP scheelt bij mij ook 10kg met zittende.

Knappe training Jonas, ik doe de db seated press wel rechter.
Bankje 1klik naar achter zeg maar. Maar who cares, 4*38 is vet!

Nee idem hoor , 1 gaatje naar achter zeg maar. Als ik nog 1 gaatje naar voor doe dan staat ie kaarsrecht en nu staat ie dus 1 gaatje naar achter.
+ het kleine stukje wat schuiner.

Thx :)

Kzal anders eens een pic maken van hoe het bankje staat :). Of vragen aan Nico xD

harde shoulder press :O

Ik verbaas me er echt over hoe sterk iedereen wordt, hehe. We zijn goed bezig mannen :D

Ik verbaas me er echt over hoe sterk iedereen wordt, hehe. We zijn goed bezig mannen :D

Het valt mij ook op dat iedereen toch echt wel op kracht traint :D. Wat ik ook veruit het leukst vindt :).

Maak me soms wel zorgen over techniek , vooral omdat Nicolas altijd zegt dat ik cheat :P , maar als ik dan naar BBing filmpjes kijk doen ze het iig allemaal zo...

Njah ik cheat zowieso op de lat pulley dat weet ik , maar naar mijn gevoel werkt dat ook goed. Zit er wel een beetje mee in dat hij nu ook zegt dat ik cheat op mijn dumbbell presses :( , was daar eigenlijk altijd het fierst op mrjah... :(

Nu bij BP , Squat en DL cheat ik zowieso niet das toch al iets :). Ik zou bij de 4x 100 BP wel eens een beetje durven archen , dat wel xD

Boeiend of je cheat. Als je maar groeit. Ik denk dat iedereen wel op de laatste reps een beetje aan het smijten is op sommige oefeningen. De een wat meer dan de ander, maar dat boeit niet. Uiteindelijk gaat het in deze sectie om massa, en kracht is leuk meegenomen...

Boeiend of je cheat. Als je maar groeit. Ik denk dat iedereen wel op de laatste reps een beetje aan het smijten is op sommige oefeningen. De een wat meer dan de ander, maar dat boeit niet. Uiteindelijk gaat het in deze sectie om massa, en kracht is leuk meegenomen...

Ik kan het alleen maar volledig met je eens zijn :). Ben tevreden met mijn fysiek , nuja het kan altjid beter , droger , meer massa etc . Maar we hebben tijd en eigenlijk moeten we gewoon doen wat voor ons het best werkt. En ik heb altijd het meest vooruitgang gekend met meer kracht.

Goede trainingen; je db press zit tussen hoog incline en de reguliere db press in, maar ziet er goed uit!:)

4*38 is wel zeeeer sterk ze ! Gij traint in Waregem zeker?

Calypso in Deinze. Klein, weinig volk (+++), dumbbells wel maar tot 28 kg (dus bijna aan mijn max daar) Kmoet met de fiets gaan dus veel verder dan Deinze kan ik helaas niet:(

Calypso in Deinze. Klein, weinig volk (+++), dumbbells wel maar tot 28 kg (dus bijna aan mijn max daar) Kmoet met de fiets gaan dus veel verder dan Deinze kan ik helaas niet:(

Trainde eerst ook in een gym die maar tot 28 ging maar op een gegeven moment moet je echt meer en dan ben ik verandert , wel duurder maar goed /care :). Hebben ze niet veel gyms in Deinze?

Btw dit weekend trancefusion? Kan helaas zelf niet gaan :(.

De enige 2 die ik weet zijn Calypso en the fitness house, maar daar is het (naar horen zeggen) altijd wachten voor te benchen enzo.

Jip, tuurlijk trancefusion... 'k zal het u weten te zeggen hoe dat was :p

De enige 2 die ik weet zijn Calypso en the fitness house, maar daar is het (naar horen zeggen) altijd wachten voor te benchen enzo.

Jip, tuurlijk trancefusion... 'k zal het u weten te zeggen hoe dat was :p

Had gedacht dat er meer waren. In de Pint is er ook nog een oxygen , in Gent meer dan genoeg gyms , mss een idee om met de trein te gaan...

Hehe , maten van mij gaan wel. Moet naar vriendin , misschien kan ik ze overtuigen om mee te gaan :'). Maar ik betwijfel het :(.

Njah ik ga rug , beentjus en biceps gaan trainen :D

'K ga nog eventjes wachten voor te veranderen tot de dumbbells echt te laag zijn. Dan zal ik idd naar gent ofzo moeten gaan, of naar De Pinte, is wel veel langer fietsen... Trein is helaas geen optie omdat er in mijn dorpje (Leerne) geen station voor handen is:D

Vriendin gewoon overtuigen hé, tonen wie de broek draagt in de relatie:D

waarom zou die dumbbell shoulder press niet kunnen?

bij ons in de gym zijn er gasten die nog nooit van het woord 'eiwitten' of 'onderhoud' gehoord hebben, en die na een jaar 32 kg dumbbells shoulder presses...

in ieder geval erg nice Bear!

'K ga nog eventjes wachten voor te veranderen tot de dumbbells echt te laag zijn. Dan zal ik idd naar gent ofzo moeten gaan, of naar De Pinte, is wel veel langer fietsen... Trein is helaas geen optie omdat er in mijn dorpje (Leerne) geen station voor handen is:D

Vriendin gewoon overtuigen hé, tonen wie de broek draagt in de relatie:D

Haha :D , morgen nog maar eens vragen. Mjah ben nu weer ff aan het afkicken zeg maar. Heb paar zware weken achter de rug :o en sinds ik weer gemindert ben zet ik weer PR's :D. En fietsen naar het station en dan de trein? is wel klote voor je man. Hoe oud ben je nu? Tegen dat jij in Gent zit , zit ik misschien op kot. Als ik erdoor ben in 1x.

Dan ga ik wss trainen in het bloso , 35 euro voor 1 jaar ,alleen open tussen 6 en 10. Maar das ideaal voor mij , zaterdag ook open. En kheb daar een serieus beest zien lopen , dus normaal hebben ze daar ook alles :D.

waarom zou die dumbbell shoulder press niet kunnen?

bij ons in de gym zijn er gasten die nog nooit van het woord 'eiwitten' of 'onderhoud' gehoord hebben, en die na een jaar 32 kg dumbbells shoulder presses...

in ieder geval erg nice Bear!

Ik lieg ook niet :), ik zeg er wel bij dat het idd niet 100% strikt is ivm mijn bankje maargoed , ben wel zeker dat ik er niets anders mee train dan schouders. Maat van me drukt wel 40-44kg 10x. Beest tot en met , wel stuk hoger bf% , mjah kerel heeft macht als geen ander. Drukt ook 130 , deadlift nooit en heeft vorige week meteen ff 180 gedaan :o I got ownd :D. Maar mijn fysiek is wel netter :P. Hij is ook nog maar 18-19 , traint wel al iets langer , gok 2jr.

Nu ff die training posten , was weer lekkurr :P

Laatst bewerkt:
RUG , BENEN , BICEPS ( en buik :gay:)

RUG : ( benen zitten er wel wat tussen gefoefelt :D )

Wide grip pull ups :

• 15*BW
  • 10*BW
  • 9*BW ( wijdste grip ) PRR
  • 7*BW+10kg PR
  • 4*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
  • 9*BW( na squat)
  • 10*BW ( op het einde van de training)
SQUAT :

• 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 5*100
  • 3*110 PR , below parallel
  • 1*115 , Parallel , niet diep genoeg naar mijn goesting , ga hem nog niet als PR zetten.
BOR : ( onderhandse grip )

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 3*100
Lat pulldown :

• 15*40
  • 10*60
  • 6*80
  • 5*90 ( Branch Warren style :D )
Had echt geen zin in close grip pulldowns met veel reps , dus vervangen door one arm DB rows. ( gewicht en hh per hand )

DB rows :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 8*38
  • 7*42
Alles boven de 30 is PR imo , maar heb de oefening te lang niet gedaan. Dus dan telt het niet :o.

BENEN :

Legpress :

• 8*150
  • 5*200
  • 3*220 PR
Zo diep mogelijk :)

Leg extension :

• 10*50
  • 5*100
  • 3*135 FS
Standing calve raises :

• 20*70
  • 20*110
BICEPS :

BB curl : (van breedste greep naar smalste greep )

• 10*40
  • 10*40
  • 10*40
Hammer curls : ( hh per hand)

• 10*15
  • 10*18
  • 9*22 PR
  • 8*24 PR
En nog wat buik , hanging leg raises vooral.

Comment : Dik tevreden :). Squat ging goed, ga benen serieus goed voelen morgen :D. Denk dat die one arm dumbbell rows zeker ook nog eens goed waren ter afwisseling. Nu dus een rustig herstelweekendje :) met wat cardio.

En volgende week eens mijn best doen om naar alle lessen te gaan :o. En mss beetje beginnen leren :(.

Prettig weekend beesten!

Ik kan het alleen maar volledig met je eens zijn :). Ben tevreden met mijn fysiek , nuja het kan altjid beter , droger , meer massa etc . Maar we hebben tijd en eigenlijk moeten we gewoon doen wat voor ons het best werkt. En ik heb altijd het meest vooruitgang gekend met meer kracht.

Verhuis je mee naar de PL sectie? :knipoog:

Terug
Naar boven