AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

t*ring sterk bro! erg netjes. mooie complete training

Goed weekend! Cardioos-ze! :p

• Topic Starter Topic Starter
Cardio met kippen... horizontale cardio... sjemig... heftig weekend :p

Cardio met kippen... horizontale cardio... sjemig... heftig weekend :p

Hehe :D , goed weekend. Zaterdag wel veel werk-cardio zonder veel te eten. Das het nadeel aan het werken. Maar tis bij de kippen dus als ik iets eet is het wel zuiver eiwit :'). Als er eens iets afvalt hebben we iig te eten :D.

Goed recovery weekendje gehad dus = goeie training op maandag :D.

BORST , SCHOUDERS en TRICEPS

BORST : ( ik post de gewilde volgorde maar heb soms schouders moeten tussenpakken omdat de cables nogal bezet waren)

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 2*105 PR
  • 1*110
:D nice

DB fly's :

• 8*15
  • 8*18
  • 7*22
  • 6*26
Geprobeerd zo strikt mogelijk uit te voeren.

Cable crossovers :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*40
  • 5*50
  • 4*60 PR
SCHOUDERS :

DB Shoulder press :

• 10*20
  • 8*24
  • 8*28
  • 6*32
  • 5*36
  • 3*38
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*10
  • 10*30
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*10
  • 8*13
Goed strikt uitgevoerd , best wel lastig :)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 9*40 PR
Rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60

Comment : Ik moest er benen nog bijgedaan hebben :(. Ik dacht ze morgen te doen maar morgen is deadlift dag en squat + deadlift lukt niet goed. Waarschijnlijk woensdag snel een klein uurtje naar de gym om benen te trainen :D.

Ben tevreden over de training. Voeding was weer maar crap. S'ochtends wel goede koolhydraatrijke cornflakes met magere melk. Dan overdag wat sultana koeken , smiddags 2 broodjes (broodje boulette en broodje napoletana = kippesla met spek ). En dan thuisgekomen rijstpudding + sultana koek , fatburners , trainen en dan nog een dikke kotelet. Het is iig moeilijk om goede voeding te hanteren tijdens het naar school gaan. Volgend jaar op kot wordt dat zowieso veel beter :D.

Vandaag btw met 4 chicks alleen op een kot gezeten , jammer toch dat ik een vriendin heb :((soms).

Grtzzz

Je bench gaat goed! :D

Nice bench idd :)

Netjes gewerkt gozer en hele brute bench heb je!

2*105 is top en je fly's zijn ook bruut hoor! Ik zou toch proberen je voeding wat op niveau te brengen, want nu lijkt het op niet veel :p Alhoewel je er blijkbaar toch hard op gaat:D

Netjes gewerkt gozer en hele brute bench heb je!

Thx guys :D.

Bench ging weer goed vandaag , had ook nergens nog spierpijn in mijn borst , dat helpt natuurlijk. Ze gingen vlot , alleen bij de 110 een beetje moeten archen :).

2*105 is top en je fly's zijn ook bruut hoor! Ik zou toch proberen je voeding wat op niveau te brengen, want nu lijkt het op niet veel :p Alhoewel je er blijkbaar toch hard op gaat:D

Thx , fly's deed ik vroeger nog hoger maar probeer ze nu stuk stricter te doen omdat het toch een oefening is waar uitvoering belangrijk is.

I kno :o. Ik eet wel nog altijd redelijk veel + il hou mijn spijsvertering op gang door die koeken ( ze zijn wel vetarm :D ) maar de verhouding zijn iig niet goed genoeg. Ik moet mijn ma weer eens overtuigen om kwark mee te brengen , ga het haar vanavond nog eens vragen. En dan moet ik eens echt zoeken achter dingen die ik snel kan klaarmaken en meenemen om tussendoor te eten.

Meestal betert het wel naar het einde van de week toe , als mijn ma naar de winkel is geweest dan smeer ik wat boterhammen om tussendoor op te eten.

Oja heb wel nog een litertje chocomelk binnengespeeld ook :D. Maargoed volgend jaar , als ik erdoor ben , ga ik Xtralarge zijn topic volledig doornemen en al zijn gerechten uitproberen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
zowel je bench als je shoulder press is echt zeer bruut.

netjes geknalt gozer!

zowel je bench als je shoulder press is echt zeer bruut.

netjes geknalt gozer!

Thx :D , borst en schouders blijven meestal goed op niveau, heb geluk daarin. Maar morgen moet weer D-day worden. Ga proberen voeding zo goed mogelijk te hebben en dan een dikke PR op deadlift te zetten.

Rug moet gewoon beter , het goede nieuws is wel dat ik rugtrainingen steeds leuker begin te vinden :).

Thx :D , borst en schouders blijven meestal goed op niveau, heb geluk daarin. Maar morgen moet weer D-day worden. Ga proberen voeding zo goed mogelijk te hebben en dan een dikke PR op deadlift te zetten.

Rug moet gewoon beter , het goede nieuws is wel dat ik rugtrainingen steeds leuker begin te vinden :).

rugtrainingen samen met benentrainingen zijn het zwaarst (imo) en daardoor zijn ze toch wat minder leuk ja;)

zeer positief natuurlijk dat je ze leuker gaat vinden.
succes met die pr, ik kijk ernaar uit

rugtrainingen samen met benentrainingen zijn het zwaarst (imo) en daardoor zijn ze toch wat minder leuk ja;)

zeer positief natuurlijk dat je ze leuker gaat vinden.
succes met die pr, ik kijk ernaar uit

Benen ga ik op woensdag doen. Deadlift + squat op 1 dag is iets teveel voor die onderrug. Dus morgen gewoon starten met deadlift en bor dan pull ups en nog wat isolatiemeuk :). En dan ga ik woensdag snel een uurtje binnenspringen om te squaten en legpressen :D + wat kuiten.

Waarom neem je fatburners?

Energieboost , iig al lang niet meer om het vetverbrandend effect. Ze geven me een goede boost en het helpt wel bij het trainen , als je moe en lui bent lukt alles altijd veel moeilijker. Neem ze alleen op trainingsdagen en dan nog niet altijd. Mijn pot gaat al een maand of 5 mee :').

Die flyes zijn wel idioot hoog vergeleken met je flatbench, ben heel benieuwd naar je uitvoering daarvan. Denk niet dat het zin heeft om die zo hoog te pakken qua gewicht, beter zak je wat en ga je omhoog in herhalingen, het is immers een soort van ' rekoefening' voor de borst...

Wel hele dikke training!

Vette training Jonas, nice bench! Die side raises 10*30, typfoutje:rolleyes:?

Die flyes zijn wel idioot hoog vergeleken met je flatbench, ben heel benieuwd naar je uitvoering daarvan. Denk niet dat het zin heeft om die zo hoog te pakken qua gewicht, beter zak je wat en ga je omhoog in herhalingen, het is immers een soort van ' rekoefening' voor de borst...

Wel hele dikke training!

Heb ze al gemindert in gewicht om beter om de uitvoering te letten. Voel ze ook altijd goed rekken en voel het ook rekken in mijn biceps. 110 bench en 26 met fly's is dat zo'n slechte verhouding? Maar ik let er op :)

Vette training Jonas, nice bench! Die side raises 10*30, typfoutje:rolleyes:?

Nee man , ik ben gewoon zo bruut :D

Moest 10*13 zijn :(

Vandaag RUG en BICEPS :D.

Deadlift! :

• 10*70
  • 5*100
  • 5*130
  • 3*150
  • 1*170 PR
Ging wel serieus langzaam maar hijs binnen :D Imo hier voor mij al een geslaagd training :o

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 6*BW ( wijdste grip :o)
  • 10*BW
  • 5*BW+10kg
  • 4*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
De rest van de training , op het einde :

• 9*BW
  • 9*BW

Lat pulldown , voor de nek :

• 15*40
  • 10*60
  • 6*80
  • 4*90
BOR , onderhandse grip :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100 (5*100 Fail :o , bar lag op de grond :roflol: )
DB row : (hh per hand)

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*36
  • 8*42 PR
BICEPS

BB curl :

• 10*40(breed)
  • 10*40(normaal)
  • 10*40(small)
Hammer curls :

• 10*15
  • 10*16
  • 10*18
  • 8*22
Dan nog wat gewone curls

Wrist curls :

• 20*38
  • 18*38
Weer een gruwelijke pomp in de onderarmen :D

Comment : Ik heb wat ik wou :D, Deadlift PR :). Voor de rest ging rug ook wel lekker , BOR 4*100 is mijn maximum jammer dat de 5de niet lukte :(. DB rows doen mijn rug duidelijk goed. Voeding was redelijk , overdag weer wat minder maar s'avonds groot bord gegeten + extra kip en nog een liter halfvolle melk , zit boemvol nu en ben gewoon kapot :o.

Morgen ff binnenspringen om te squaten , ik verwacht er niet veel van , zowieso spierpijn in onderrug maar heb geen andere optie.

Grtzz

Terug
Naar boven