- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Haha
, zou me mss beter afgaan , maar ik denk dat ik eerst nog een beetje aan mijn squat moet werken.. Ze gaan me anders uitlachen daar
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, zou me mss beter afgaan , maar ik denk dat ik eerst nog een beetje aan mijn squat moet werken.. Ze gaan me anders uitlachen daar
.t*ring sterk bro! erg netjes. mooie complete training
. Maar s'avonds nog eens goed lopen , wil die 2km weer in 7.30 kunnen lopen. En dan naar de vriendin , daar wordt ook wel aan cardio gedaan 
Cardio met kippen... horizontale cardio... sjemig... heftig weekend![]()
, goed weekend. Zaterdag wel veel werk-cardio zonder veel te eten. Das het nadeel aan het werken. Maar tis bij de kippen dus als ik iets eet is het wel zuiver eiwit :'). Als er eens iets afvalt hebben we iig te eten
.
.
nice
. Ik dacht ze morgen te doen maar morgen is deadlift dag en squat + deadlift lukt niet goed. Waarschijnlijk woensdag snel een klein uurtje naar de gym om benen te trainen
.
.
(soms).
.
.2*105 is top en je fly's zijn ook bruut hoor! Ik zou toch proberen je voeding wat op niveau te brengen, want nu lijkt het op niet veelAlhoewel je er blijkbaar toch hard op gaat
![]()
. Ik eet wel nog altijd redelijk veel + il hou mijn spijsvertering op gang door die koeken ( ze zijn wel vetarm
) maar de verhouding zijn iig niet goed genoeg. Ik moet mijn ma weer eens overtuigen om kwark mee te brengen , ga het haar vanavond nog eens vragen. En dan moet ik eens echt zoeken achter dingen die ik snel kan klaarmaken en meenemen om tussendoor te eten.
. Maargoed volgend jaar , als ik erdoor ben , ga ik Xtralarge zijn topic volledig doornemen en al zijn gerechten uitproberen 
zowel je bench als je shoulder press is echt zeer bruut.
netjes geknalt gozer!
, borst en schouders blijven meestal goed op niveau, heb geluk daarin. Maar morgen moet weer D-day worden. Ga proberen voeding zo goed mogelijk te hebben en dan een dikke PR op deadlift te zetten.
.Thx, borst en schouders blijven meestal goed op niveau, heb geluk daarin. Maar morgen moet weer D-day worden. Ga proberen voeding zo goed mogelijk te hebben en dan een dikke PR op deadlift te zetten.
Rug moet gewoon beter , het goede nieuws is wel dat ik rugtrainingen steeds leuker begin te vinden.

rugtrainingen samen met benentrainingen zijn het zwaarst (imo) en daardoor zijn ze toch wat minder leuk ja
zeer positief natuurlijk dat je ze leuker gaat vinden.
succes met die pr, ik kijk ernaar uit
. En dan ga ik woensdag snel een uurtje binnenspringen om te squaten en legpressen
+ wat kuiten.Die flyes zijn wel idioot hoog vergeleken met je flatbench, ben heel benieuwd naar je uitvoering daarvan. Denk niet dat het zin heeft om die zo hoog te pakken qua gewicht, beter zak je wat en ga je omhoog in herhalingen, het is immers een soort van ' rekoefening' voor de borst...
Wel hele dikke training!

Vette training Jonas, nice bench! Die side raises 10*30, typfoutje?

.
Imo hier voor mij al een geslaagd training 
)
, bar lag op de grond
)
, Deadlift PR
. Voor de rest ging rug ook wel lekker , BOR 4*100 is mijn maximum jammer dat de 5de niet lukte
. DB rows doen mijn rug duidelijk goed. Voeding was redelijk , overdag weer wat minder maar s'avonds groot bord gegeten + extra kip en nog een liter halfvolle melk , zit boemvol nu en ben gewoon kapot
.