Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoonweg sterk op zo goed als alle oefeningen imo !

Blijf erbij dat je zeer netjes kan optrekken..
H0evaak per week oefen je daarin>?
. Ook altijd gewoon tot het echt niet meer lukt.
.
.
. Kerels zijn echt hilarisch :')
)
. Kortste training van de week , kort maar krachtig zeg maar. Was ook alleen dat helpt veel , gewoon mp3 drin en doorgaan. Morgen weer schouders/borst/triceps met de nadruk op schouders. 
volgende week normaal met DL 175 :')
Eerst x dat de standing MP zo vlotjes ging, voelde gewoon allemaal licht aan :').
, de 4*100 en 1*110 zuiver zonder hulp
, voelde echt ongelofelijk zwaar aan, doordat schouders al afgezien hadden.
. Energie komt wss door het eten vandaag ( cornflakes ,koeken,pitta,koeken , training
) damn vuile bulk
, maargoed ik gain er goed op. Ga vanavond nog proberen hoop boterhammen te smeren voor morgen. Maar eerst laufen!!!
Netjes, wel bijzonder veel oefeningen, maar respect dat je gewichten daar niet onder lijden. Kben onder de indruk van je MP en BPHopelijk geraak je onder de 9.30
![]()
.
.
. Met een iets lager bf%Nette MP en BP met name, en hoe hou je het vol om zoveel oefeningen in 1 training te doen?![]()
. En thx maatje! Zolang je me maar niet inhaalt ben je mijn vriend 
Dit val toch best mee :') , was vroeger nog veel erger. Moest niet eens zoveel zweten. En thx maatje! Zolang je me maar niet inhaalt ben je mijn vriend
![]()

Geloof me dat dat niet gaat gebeuren, BP is altijd me weakpoint geweest samen met MP en eigenlijk een hele handvol aan oefeningen.![]()
BP ben ik nog niet bang voor maar MP komt imo wel al in de buurt. Dus dat kan je niet echt je zwakke punt meer noemen!