AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Gewoonweg sterk op zo goed als alle oefeningen imo !

Blijf erbij dat je zeer netjes kan optrekken..
H0evaak per week oefen je daarin>?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoonweg sterk op zo goed als alle oefeningen imo !

Thx man :)

Was allround een training die goed op niveau was. Alleen de lat pulley lukt me de laatste tijd iets minder. Maar heb soms ook het gevoel dat ik veel met mijn armen trek. Kga hem misschien vervangen door iets anders. Weet alleen nog niet door wat. + ik kan het echt niet laten om wat te cheaten bij lat pulley :')

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Blijf erbij dat je zeer netjes kan optrekken..
H0evaak per week oefen je daarin>?

Altijd bij rugtraining , 2x dus. Op dinsdag en donderdag. Donderdag lukken ze meestal het best omdat ik dan niet heb moeten deadliften :D. Ook altijd gewoon tot het echt niet meer lukt.

Ook gewoon veel afwisselen , wijde grip , wijdste grip , met gewicht , zonder. Ook altijd op het einde van de training nog wat optrekken. Hoe meer je het doet hoe beter je er in wordt:).

Ik probeer iig MironT bij te houden, maar het is een verloren zaak :(.

Laatst bewerkt:
bruut geknalt die 170dl!

Vandaag zoals beloofd een uurtje binnengesprongen voor die beentjes. Had vandaag trouwens verassend weinig spierpijn , normaal voel ik deadlift 2-3 dagen.

LEGS :

Squat :

• 10*60
  • 5*80
  • 4*100 (5de zat er in maar ik wou wat energie sparen voor de 115 , moest em gewoon clearen vandaag :P)
  • 2*115 PRR
ikke blij :)

Seated calve raises :

• 20*30
  • 15*55
  • 15*80
Standing calve raises :

• 20*100
Voor die belachelijk kleine kuiten van me :').

Legpress :

• 8*140
  • 5*180
  • 5*200
  • 3*220 PR
Leg extension :

• 10*50
  • 8*100
  • 5*120
Leg curl :

• 10*50
  • 7*80
  • 5*100
Done :').

Comment : Nieuw PR op squat , het is nog altijd niet vet maar voor mij is het toch wel nice :cool:. Kortste training van de week , kort maar krachtig zeg maar. Was ook alleen dat helpt veel , gewoon mp3 drin en doorgaan. Morgen weer schouders/borst/triceps met de nadruk op schouders.

btw help me onthouden dat ik vrijdag weer buikspieren meepak , 1x per week moet ik ze doen van mezelf :o

Grtzzz

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Btw bijna 400kg totaal :D volgende week normaal met DL 175 :')

Laatst bewerkt:
Knap die squats van jou! gratz

Congratzzz met je PR en je dikke training.:)

Lekker man!

noot aan mezelf: squat zwaarder

Knap die squats van jou! gratz

Congratzzz met je PR en je dikke training.:)

Thx guys :D

noot aan mezelf: squat zwaarder

Een noot aan jouw of een noot aan mij? Bij mij moet het ook nog een stuk zwaarder :').

Vandaag btw ook een nieuwe squater gezien ! Squatte goed diep met 80kg.

De trainingggg : BORST , SCHOUDERS en TRICEPS

SCHOUDERS :

Standing MP :

• 10*40
  • 8*50
  • 5*60 PR
  • 2*70 PR
Seated MP :

• 2*78 PR
Hell yea :D Eerst x dat de standing MP zo vlotjes ging, voelde gewoon allemaal licht aan :').

Side raises :

• 15*5
  • 10*8
  • 10*13
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*11
  • 9*13
BOR naar borst toe :

• 15*28
Front raises : ( gewicht per arm)

• 8*14
Gewoon omdat ik moest wachten voor een oefening ( van borst)

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 1*110
Imo geen PR maar het was wel lang geleden :) , de 4*100 en 1*110 zuiver zonder hulp :D, voelde echt ongelofelijk zwaar aan, doordat schouders al afgezien hadden.

Machine fly's :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 6*105
Cable crossovers :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 6*50
  • 2*60
Het was een beetje op :o

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 9*30
  • 8*36
  • 7*42
Single handed triceps extension : (weer doordat ik moest wachten)

• 8*12 ( per hand)
Triceps rope pushdown :

• 15*25
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
Comment : Zeeer tevreden , veel te veel energie over ik ga nog wat gaan lopen , eens zien of ik onder die 9.30 kom over 2km :P. Energie komt wss door het eten vandaag ( cornflakes ,koeken,pitta,koeken , training :o) damn vuile bulk :D, maargoed ik gain er goed op. Ga vanavond nog proberen hoop boterhammen te smeren voor morgen. Maar eerst laufen!!!

Ik kom straks wel al de logjes nog eens checken :D

grtzz

Netjes, wel bijzonder veel oefeningen, maar respect dat je gewichten daar niet onder lijden. Kben onder de indruk van je MP en BP :thumbs: Hopelijk geraak je onder de 9.30 ;)

Netjes, wel bijzonder veel oefeningen, maar respect dat je gewichten daar niet onder lijden. Kben onder de indruk van je MP en BP :thumbs: Hopelijk geraak je onder de 9.30 ;)

Lijkt veel doordat er nog een kleine extra oefening voor triceps en eentje voor schouders bij zat.

Anders zit ik daar ook maar te wachten :o.

3sets schouders , 3 sets borst en 2 triceps. Normaal gezien , die 2 extraatjes tellen niet :D.

Tijd was 8.43. 45 seconden rapper :') maar hoe the **** ik ooit aan die 7.30 geraakt ben.. Only god knows. Woog toen ook wel een goeie 10kg minder :p. Met een iets lager bf%

Nette MP en BP met name, en hoe hou je het vol om zoveel oefeningen in 1 training te doen? ???

Nette MP en BP met name, en hoe hou je het vol om zoveel oefeningen in 1 training te doen? ???

Dit val toch best mee :') , was vroeger nog veel erger. Moest niet eens zoveel zweten :o. En thx maatje! Zolang je me maar niet inhaalt ben je mijn vriend :p

Dit val toch best mee :') , was vroeger nog veel erger. Moest niet eens zoveel zweten :o. En thx maatje! Zolang je me maar niet inhaalt ben je mijn vriend :p

:roflol:

Geloof me dat dat niet gaat gebeuren, BP is altijd me weakpoint geweest samen met MP en eigenlijk een hele handvol aan oefeningen. :p

:roflol:

Geloof me dat dat niet gaat gebeuren, BP is altijd me weakpoint geweest samen met MP en eigenlijk een hele handvol aan oefeningen. :p

BP ben ik nog niet bang voor maar MP komt imo wel al in de buurt. Dus dat kan je niet echt je zwakke punt meer noemen!

Elke oefening is me zwakste punt. :yarly:

Niet zo negatief! Met squat own je me zwaar :'). Dus daar sta je sterk in , maar daar ben ik wel zwak in natuurlijk.

had vandaag nog ff wat beenpijn , zat beetje te buigen , zei een kerel die er gisteren ook was : spierpijn in je benen? Kzeg jah , zegtie , je hing er dan ook lekker veel gewicht op.

Een 115 squat en een 220 legpress is bij ons in de gym dus veel gewicht...

Pussygym :o

en ik gvd maar denken dat ik aan het inlopen was ;)

Terug
Naar boven