MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Lekker Jonas! Die mp gaat al de goede kant op!

• Topic Starter Topic Starter
en ik gvd maar denken dat ik aan het inlopen was ;)

Hehe :') , ooit misschien. Ik had gedacht dat mijn trainingen ging lijden door mijn opleiding LO met veel cardio. Maar dat valt heel erg goed mee , dus ik ga nog een tijdje lekker door :D. . Je kan me wel makkelijk pakken op benen :o

Lekker Jonas! Die mp gaat al de goede kant op!

en eindelijk ook eens vooruitgang op de staande MP :) , ging goed vooruit op zittende db press en zittende mp maar die staande wou niet mee, nu dus wel , dus ikke is blij :D

ppfff heftige training en meneer heeft nog energie over?

Netjes gozer keep up the good work:)

Hehe, the boy has got an attitude. Zo mag ik het horen, teveel bescheidenheid hier op dbb :D Nee maar respect man, je bent goed bezig.

Je moet gewoon de competitie er een beetje inhouden he :D. Dat maakt het net zo leuk. Beetje een attitude, valt erg goed mee hoor :').

Jij ook kerel!

ppfff heftige training en meneer heeft nog energie over?

Netjes gozer keep up the good work:)

Ik heb zo van die dagen. Vandaag ben ik een stuk minder actief :(. Maar heb net goed gegeten en ik hoop dat de energie weer wat vrijkomt dan kan ik binnen 2 uurtjes weer knallen :).

een noot aan mezelf, omdat je squats beter zijn als de mijn!

Hehe :D. Vandaag ook weer squaten , maar iets lichter en hoger in herhalingen. Benen lopen bij mij wel goed achter qua kracht. Qua massa vind ik ze redelijk in verhouding.Maar het moet gewoon nog een stuk beter.

We doen ons best he :D

Straks dus nog een training van vandaag en vanavond wel nog eens goed uitzetten. Het voordeel bij mij is dat ik altijd veel honger heb als ik met een kater zit :D

RUG , BICEPS en BENEN (squat)

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 9*BW( wijdste grip)
  • 5*BW+10kg
  • 4*BW+15kg PR
  • 3*BW+20kg
  • 9*BW
  • 7*BW(wijdste grip)
  • 9*BW

BOR , onderhandse grip :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100
Lat pulley , onderhandse grip :

• 10*40
  • 10*60
  • 6*80
  • 5*90
  • 3*100 PR
Seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 5*80
Heel traag en strict.

DB row :

• 10*20
  • 10*32
  • 10*36
  • 8*42
BENEN :

Squat :

• 10*60
  • 5*80
  • 5*100
Benen voelde ik nog goed van de vorige keer , maar toch ff rap gesquat , ging wel lekker imo.

BICEPS :

Barbell curl :

• 9*42(wijdste grip) PR
  • 9*42(schouderbreedte) PR
  • 9*42(schouderbreedte) PR
Lateral cable curls :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*40
Machine curls :

• 17*17.5
  • 15*20
  • 8*50
  • 15*20
Wrist curls ( met dumbbells ) :

• 15*15
  • 10*20
Comment : Voelde me eerst slapjes maar nadat ik begon met optrekken kreeg ik plots weer enorm veel energie :D. Ben zeker tevreden, lats stonden goed hard. Teken dat ze goed getrained zijn dus. Ook biceps voel ik zwaar. Goed einde van de week!

En nu feesten :o

Lekkere knalsessie!

Laatst bewerkt door een moderator:
ik verbaas mij steeds over hoe je sterk je bent bro, echt niet normaal

Sterke training weer!

Nogal bewogen weekend gehad xD , maargoed we zijn er weer. Ben wel goed blijven eten dus das chill :D

Vandaag : Borst , schouders , triceps en squat

Normaal moest de focus op borst liggen maar er zat een fl**ker met sandalen te bellen op de bench , jezus ik kon het echt krijgen, dus dan maar met schouders begonnen.

SCHOUDERS :

DB Shoulder press :

• 10*15
  • 10*20
  • 8*24
  • 8*26
  • 6*32
  • 4*36
  • 3*38
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*13
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 7*13
BORST :

Flat BP :

• 15*40
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 2*105
Incline cable fly's : ( op bankje)

• 10*15
  • 10*20
  • 10*25
  • 8*30
  • 5*40
Cable crossovers :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50 PR
Squat :

• 10*60
  • 5*80
  • 5*100
  • 2*110
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*34
  • 6*40
Triceps rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
Dips :

• 8*BW
Ik suck at dips :o

Comment : Imo veel beter dan verwacht , was de hele dag al moe , had wat pijn in mijn onderrug ook van het werken gisteren op de markt. En ik dacht dat het echt een k*ttraining ging worden maar ze was goed op het normale niveau. Er zit ook weer wat vooruitgang in de BP , dat voel ik zelf toch. Aangezien ik 1st schouders deed en de BP voelde nog goed licht. Dus nu donderdag zit er hopelijk niemand te bellen op de BP , jezus wat een k*tmongool was dat eignelijk. Had em nog nooit gezien en hoop van em ook nooit meer te zien.

Morgen weer deadlift dag :'). Hopelijk de 175 , maar ik ga kijken wat mijn onderrug zegt.. Als de energie er is morgen ook weer lopen. Maar het zal imo moeilijk worden om de tijd van 8.43 op 2km te verbeteren , moet er harder voor trainen :(.

Squat voelde btw goed aan :D , begint echt goeie progressie in te komen.

Grtzzz

• Like
Waarderingen: MaxB
Sterke training man, vooral je schouders zo zwaar en dan nog die benchpress gewoon zeer netjes.

Mja die dips komen dan ook achter een shitload aan heavy oefeningen. Logisch dan dat dat niet meer zo vlotjes ging! Zware gewichten all the way

Sterke training man, vooral je schouders zo zwaar en dan nog die benchpress gewoon zeer netjes.

Thx :D. Het was vandaag de bedoeling om te beginnen met bench mrjah , die mong**l zat er te telefoneren '-.- . Het effect is altijd wel goed merkbaar na schoudertraining , het voelt allemaal net wat zwaarder aan , maar al bij al moet ik niet veel ingeven qua kracht daardoor :).

Mja die dips komen dan ook achter een shitload aan heavy oefeningen. Logisch dan dat dat niet meer zo vlotjes ging! Zware gewichten all the way

Ik suck zowieso @dips. Ze doen zelfs pijn aan mijn sternum ( borstbeen) Heb ze vooral gedaan om triceps nog eens goed te voelen. Ik vind het persoonlijk geen goede oefening voor borst. Voor mij werkt het gewoon niet , zal misschien aan mijn anatomische bouw liggen fso :o

Go heavy or go home :D

Nogal bewogen weekend gehad xD , maargoed we zijn er weer. Ben wel goed blijven eten dus das chill :D

Vandaag : Borst , schouders , triceps en squat

Normaal moest de focus op borst liggen maar er zat een fl**ker met sandalen te bellen op de bench , jezus ik kon het echt krijgen, dus dan maar met schouders begonnen.

SCHOUDERS :

DB Shoulder press :

• 10*15
  • 10*20
  • 8*24
  • 8*26
  • 6*32
  • 4*36
  • 3*38
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*13
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 7*13
BORST :

Flat BP :

• 15*40
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 2*105
Incline cable fly's : ( op bankje)

• 10*15
  • 10*20
  • 10*25
  • 8*30
  • 5*40
Cable crossovers :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50 PR
Squat :

• 10*60
  • 5*80
  • 5*100
  • 2*110
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*34
  • 6*40
Triceps rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
Dips :

• 8*BW
Ik suck at dips :o

Comment : Imo veel beter dan verwacht , was de hele dag al moe , had wat pijn in mijn onderrug ook van het werken gisteren op de markt. En ik dacht dat het echt een k*ttraining ging worden maar ze was goed op het normale niveau. Er zit ook weer wat vooruitgang in de BP , dat voel ik zelf toch. Aangezien ik 1st schouders deed en de BP voelde nog goed licht. Dus nu donderdag zit er hopelijk niemand te bellen op de BP , jezus wat een k*tmongool was dat eignelijk. Had em nog nooit gezien en hoop van em ook nooit meer te zien.

Morgen weer deadlift dag :'). Hopelijk de 175 , maar ik ga kijken wat mijn onderrug zegt.. Als de energie er is morgen ook weer lopen. Maar het zal imo moeilijk worden om de tijd van 8.43 op 2km te verbeteren , moet er harder voor trainen :(.

Squat voelde btw goed aan :D , begint echt goeie progressie in te komen.

Grtzzz
t*ring wat een flinke training weer, lekkerr :D

Nice jonas, volgende keer die sandalenmongool ff kicken, zo opgelost!

Terug
Naar boven